* UKK    * Etsi

Tänään on 20.09.2018 18:41

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 323 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.08.2008 08:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Oltiin lauantaina taas Hausmyllyn keikalla - ja vitsit että ne vetää hyvin!! Joudun työssäni puhumaan paljon, kiva kun on lauantaina huutanut äänensä pois ja edelleen kähisen.. :oops: kolmas kuppi teetä menossa eikä auta yhtään. Mut hetkeäkään en pois vaihtais, niin fiiliksissä oltiin taas Windfangin kanssa! Edelleen suosittelen kaikille - menkää ihmeessä kuuntelemaan millaista on uusi Hausmylly!! :clap:

Muutenkin lauantai oli aivan ihana päivä, Porin Ilmailukerho täytti 80-vuotta ja niissä juhlissa näki paljon paljon lapsuuden aikaisia tuttuja. Oli tosi kiva illalla jutella monen sellaisen tyypin kanssa kenet on viimeksi nähnyt joskus 10-vuotta sitten vaikka lapsina ollaan oltu paljonkin tekemisissä! Ja näistä juhlista kun suoraan kurvas tuonne keikalle niin ei paljon parempaa lopetusta päivälle olisi voinut olla. :)

Sunnuntaina musta tuli nyt sitten virallisesti kummitäti. <3 Kummityttö sai nimen Maija Sofia <3 ja kummitäti (ja setä myös) ovat onnellisia saamastaan kunniasta! Mulla ei aikaisemmin vielä ollut yhtään kummilasta.

Ihana viikonloppu takana, tahdon lisää tällaisia!

-Atlas

ps. My, toivottavasti asiat ovat jo selvinneet! :)

Jos menet naimisiin, kadut.
Jos et mene, kadut jälleen.
-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.08.2008 07:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:o Eiko mulla käy lainkaan "vieraita"? ;)

Taas perjantai, aika menee ihan kamalan nopeasti nykyään.. Mutta ihanaa kun on perjantai! :) Mies on reissussa ja kotiutuu vasta sunnuntaina illalla, olen nauttinut siitä että saan olla yksin kotona! Pitkään aikaan en olekkaan ollut muutamaa päivää kokonaan yksin, saa tehdä ihan mitä itse haluaa (lue: kuunnella vaikka Hausmyllyä suht lujaa..) ilman että kukaan häiriintyy. :) Viikonloppuna tiedossa hevosia, liikuntaa sekä Windfangin kanssa "hengailua". Ja tottakai huomenna pitää katsoa miten Kyra ratsastaa Olympialaisissa!

Ja nyt täytynee aloittaa hommia jo... :)

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.08.2008 07:15 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

käyn mä ainakin lukemassa,mut kun oon niin huono jättämään merkkiä.
joo ja laiminlyömään omaa päikkyä. :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.08.2008 08:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miäkin tunnustan tätä päikkyä säännöllisesti lukevani, vaikka harvakseltaan merkkiä jätänkin :oops: On tosi kiva lueskella ihmisten kuulumisia, mutta aina ei vain jaksa kommentoida, vaikka se kohteliasta olisikin :?

Onnea kummiuden johdosta! Onpas nätti nimi siun kummitytöllä. Miun pikkusisko on myös Maija :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2008 11:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Se on sitten syksy, plääh. Mä en yhtään tykkää kylmenevistä ilmoista ja pimenevistä illoista... tosin en nyt tiedä oliko tuo kesäkään niin kovin lämmin.

Teimme pitkän viikonlopun Pariisiin tuossa viime viikonloppuna. Aivan ihana irroitus arjesta, pe - ma Pariisissa miehen ja vanhempieni kanssa! Pariisi oli mielestäni tosi ihana ja mielenkiintoinen kaupunki, tosin parissa oäivässä ei ehtinyt nähdä lainkaan niin paljon kuin olisi tahtonut - vaikka paljon nähtiinkin mm. Eiffel-torni, Riemukaari, Versaillesin Palatsi ja Champs Elysee..! Viikonlopun tärkein tapahtuma oli tottakai äitini ja minun osallistuminen La-Parisienne juoksuun. :)

Nyt sitten ollaankin takaisin harmaassa arjessa.. oltu jo viime viikko. Töitä riittää ja hevosetkin on takaisin kotona kesälaitumilta jo joten syksy on tullut. Vähentelin hiukan ratsastuskertoja, joten ehkä tänä syksynä ehdin viettää enemmän aikaa kotonakin!

Pari ystävääni ovat löytäneet toisensa jos niin voi sanoa - tämä rouva on siitä erittäin onnellinen. <3

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.09.2008 16:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oi, Pariisissa käyty..
Tääkin tahtoo :? :? Se on kyllä mahdottoman kaunis kaupunki :faint:

unelmista tuli totta-päikky

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2008 09:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huomenna tsekkaamaan Hausmyllyn Hyvää Seuraa kiertueen uudet biisit ja uusi meno ja meininki! :D Tiedossa siis loistava lauantai ilta (noh, yö ehkä pikemmin mutta kuitenkin) rakkaan ystävän kanssa! :clap:

Ainut miinuspuoli on, että sunnuntaina meillä on ihan liian aikainen herätys - mutta eiköhän siitä hyvällä keikkafiiliksellä selvitä! ;)

Vielä pitäis jaksaa istua töissä puoli päivää ennen viikonlopun alkua.. eiköhän tämänkin jaksa kun on jotain odotettavaa.

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.10.2008 09:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Taas perjantai... ihan kummallista, aika menee nykyään hirmuisen nopeasti! Viime viikonlopusta selvittiin hauskaa oli ja kamala väsymys iski vasta sunnuntaina.. ;) Tahtoisi jo taas uudelleen, harmi vaan et seuraavaa sopivaa keikkaa ei ole vielä näköpiirissä..

Nyt ei olekkaan viikonlopuksi mitään suunnitelmia, puutarhaa varmaan pitäisi jo haravoida ja laittaa muutenkin syyskuntoon.. Ja muuten meinaan vain kuntoilla ja ratsastaa. :)

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.10.2008 10:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hiljaista on tässä päikyssä... Olen jo muutamaan otteeseen miettinyt, että pitäisikö kiltisti tehdä päätös ja lopettaa koko päikky.. :o Ei tule kamalasti kirjoiteltua mittään kuitenkaan... nooh, mietitään nyt vielä.

Syysmasennus meinaa iskeä ihan väkisin. Ahdistaa tuo pimeys ja jotenkin tuntuu että tänä syksynä kaikkia yllättäviä ylimääräisiä laskujakin on ollut ihan kamalasti - koko ajan saa olla laskemassa rahojaan ja se ei ole kivaa. :( Odotan joulukuun alkua kuin kuuta nousevaa, silloin tulee veronpalautukset ja voin jopa ostaa itselleni pitkästä aikaa jotain kivaa!

Ensi viikolla lähden pariksi päiväksi koulutukseen täältä normityöympyröistä - ehkä se hiukan piristää mieltä. Varsinkin kun samalla nään ystävän jota ei usein nää. :) Mutta uskon myös, että on ihana palata sitten keskiviikkona illalla kotiinkin jo taas!

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.11.2008 11:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka :bye:

Piiiitkästä aikaa :)

Tulin tänne katsomaan mitä sulle kuuluu? Mä kävin Porissa elämäni ekaa kertaa muutama viikko sitten.. En kauheesti ehtinyt kaupunkiin tutustuun, mutta hyvä ruokapaikka ja pubi löytyi kuitenkin ;)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.11.2008 11:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Atlas kirjoitti:

Syysmasennus meinaa iskeä ihan väkisin. Ahdistaa tuo pimeys ja jotenkin tuntuu että tänä syksynä kaikkia yllättäviä ylimääräisiä laskujakin on ollut ihan kamalasti - koko ajan saa olla laskemassa rahojaan ja se ei ole kivaa. :( Odotan joulukuun alkua kuin kuuta nousevaa, silloin tulee veronpalautukset ja voin jopa ostaa itselleni pitkästä aikaa jotain kivaa!

Tiedän tunteen. Itse kyllä pidän lumesta ja pimenevistä illoista, mutta laskupino kasvaa täälläkin ja visalla oli pakko ostaa tänään jopa ruokaa kun tili oli jo miinuksella :doh: Lisäksi tuntuu etä Topi on entistä äkäisempi.
Mä ajattelin kans eka että palautuksista ostan itelleni jotakin kivaa, mutta taitaa mennä rahat ihan vain talouden tasapianottamiseen :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.11.2008 12:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ouida piiitkäästä aikaa! :D Tossa joku päivä jo kerkesin ihmettelemään, että minnes sitä on rouva kadonnut tuolta facebookista.. :o Eipäs törmätty Porissa. :) Tosin mä liikun nykyään niin kovin vähän keskustassa että sinänsä ei mikään ihme. Ihanaa joulunodotusta sulle!

Elaisa: Onneksi se joulukuu häämöttää jo ja ainakin mulle se tuo taas hiukan paremman kuukauden. Onneksi. Tää syksy on ollut melkoista pennin venytystä, muutaman odottamattoman ja suht suurenkin laskun vuoksi. :/ Raha on ikävä tekijä siinä, että se saa kyllä mielialankin laskemaan suht helposti..

Mitäs mulle muuten kuuluu, ei kummempia. Töissä pitää kiirusta ja hevonen syö edelleen suuren osan mun vapaa-ajasta. Eli aikaslailla normaalia arkea. Joulua ja sen tuomia muutamaan ylimääräistä vapaaä-päivää odotan jo kovasti, tuntuu jo luissa ja ytimissä ettei ole syyskuun jälkeen pitänyt yhtään "ylimääräistä" vaparia... :)

Ja ihanaa kun on lunta! :clap:

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.12.2008 10:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä en ymmärrä miten äidit jaksaa? :o Meillä mies sairastaa ja minä olen jo sen takia aivan puhki täällä töissä.. Pari yötä on mennyt tosi huonosti nukkuen, kun toinen joko yskii tai sitten muuten vain nukkuu tosi levottomasti kuumeisena. Nostan hattua jokaiselle äidille / isälle, jotka pystyvät tulemaan töihin lapsen ollessa kipeänä tai muuten van nukkumattomana..

Ruokatuntia odotellen, josko ruoka hiukan piristäisi oloa... :)

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.12.2008 14:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:D En mäkään tajua miten äidit jaksaa :lmao2:

Meillä Otto ainakin osaa olla tooosi kipeä kun on kipeä. Miehet ylipäätään tuntuu olevan NIIIIIN rassukoita kun ovat kipeitä, mutta auta armias jos ite olet niin tasan ei mehulasia tuoda sängyn viereen ainakaan ilman pyytämistä :que: :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.12.2008 08:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

elaisa: Sua mä vähän tossa mieteinkin muutamana yönä valvoessani. :) Meillä tosin tuo mies ei ole kamalan "paha" sairastaessaan, en vain saa nukuttua jos toinen ei nuku.. Ja mieheni puolustukseksi sanottakoon, että hän kyllä hoitaa minua kiltisti jos sairastan. :hug:

Nyt meillä on jo vähän rauhottunut, mies sai antibiootti-kuurin eilen ja vielä tämän päivän sairaslomaa mutta me nukuimme koko viime yön! :clap: Onkin huomattavasti kivampi olo itselläkin taas!

Ulkona on harmaata ja vettä tulee kokoajan.. :? En sitten yhtään pidä syksystä ja sen pimeydestä! Hevosen hoitaminen on näin syksyisin aina yhtä pakkopullaa, keväällä siitäkin taas tulee mukava harrastus. :) Haluaisin vain käpertyä peiton alle sohvalle ja katsella sinkkuelämää dvd-boxilta jaksoja vaikka muutaman päivän putkeen.. ;)

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.12.2008 08:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bounce: :bounce: Viikon päästä perjantaina taas keikkailemaan! :bounce: :bounce:

Jotenkin tosi hyvä fiilis, viikon päästä pääsee siis hiukan rentoutumaan - irroittautumaan arjesta kuuntelemaan hyvää musaa ja katselemaan loistavaa meininkiä! 20. päivä lauantaina mennään ystäväperheen luo perinteiselle "joulunaloitukselle" Sen jälkeen onkin vain muutama hassu työpäivä edessä ennen joulua ja jouluun rauhoittumista. :)

Ihanaa loppuviikkoa kaikille! :D

-Atlas

ps. piti kirjoittamani vielä että tulevakin viikonloppu näyttää mukavalta. :) Ensin lauantaian hyvän ystävän kanssa shoppailemaan kunnes käymme myös syömässä siten että seuraamme liittyy toinenkin hyvä ystävä. Ja illalla kummityttöä ja hänen äitiään moikkaamaan! Sunnuntaina ratsastamaan ja illalla miehe sisko tulee kyläilemään. :)

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.01.2009 23:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Heippa taas pitkästä aikaa... :)

Noin niinkuin lyhyesti sanottuna, olipas mukava joulu!

Lasken jouluni alkaneen jo perjantaina 19.12 kun kurvasimme rakkaan ystäväni kanssa jälleen kerran Hausmyllyn keikalle - ja keikkahan oli taasen mahtava (jos nyt ei lasketa ihan kaikkia ääliöitä yleisön joukosta...). :clap: Lauantaina istuimme iltaa vanhempieni ja erään ystäväperheen kanssa, tämä on ollut tapa niin kauan kuin minä muistan. Leppoisaa seurustelua ja hyvää ruokaa ja kaksi perhettä, ennen vain minä ja veljeni sekä ystäväperheen tytöt nyt myös sitten me lapset puolisoinemme ja lapsineen. Ihana tapa aloittaa joulu. (joskin tänä vuonna kärsin jonkinsortin epämääräistä oloa johtuen edellisen illan riehumisesta.. :oops: )

Sitten tehtiin vielä pari päivää töitä ennen oikeaa joulua. Aatonaaton sain pitää vapaata ja silloin sitten siivoiltiin urakalla... Aatto sujui vauhdikkaasta kuten aina - mun vanhemmilla, miehen siskon luona ja omassa kodissa. Lahjoista parhaimmat olivat uudet untuvapeitot ja mieheltä saamani aivan ihanat helmet. <3 Joulupäivät nautimme siitä kun ei ollut ensimmäistä kertaa varmaan puoleen vuoteen kiire minnekkään. Kävimme kyläilemässä ja varsinkin 1.joulupäivän ilta oli ihana kun istuimme rauhassa vanhempieni luona söimme hyvin ja pelailimme.

Joulun jälkeisenä lauantaina tein ihka ensimmäisen isomman "kuvauskeikkani" ja valokuvasin työkaverin häät. Se oli samalla pelottavaa, jännittävää ja aivan ihanaa! Häät olivat tosi kauniit ja iloiset joten oli kiva ottaa kuvia iloisista ihmisistä ja tunnelmasta.

Uusi vuosi otettiin vastaan kahdestaan kotona. :) Hyvää ruokaa ja Sinkkuelämää leffa - toki raketteja piti käydä katselemassa kaupungilla, onneksi meiltä sinne jaksaa kävelläkkin. Ja eilen jaksoikin sitten ratsastaa kunnon lenkin kivassa pakkassäässä. Tänään lusmuilin "liukumatuntien" varjossa enkä ollut töissä kuten ei mieskään joten vietimme päivän shoppaillen tampereella.. Rahaa paloi ihan liikaa mutta kerrankos sitä.

Aivan ihanaa alkanutta vuotta kaikille, jotka osuvat päikkyäni lukemaan!

Tämä käpertyy nyt untuvapeiton alle lukemaan tänään ostamaansa Sinkkuelämää leffa-kirjaa. :)

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.02.2009 21:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hmm, jatkan yksinpuheluani... ;)

Vietin tänään ihanan talviurheilupäivän erään ystäväni kanssa. Ensin hiukan lasketeltiin ja sitten hiidettiin lenkki perään, kivaa ja kuluttavaa. :) Nyt väsyttää kamalasti ja tiedän, että uni tulee heti kun silmät suljen...

Viime viikolla päätin investoida uuteen sykemittariin - ja nyt olenkin sitten tarkkaillut miten paljon kaloreita mikäkin laji kuluttaa.. Hieman hämmästyttiin molemmat tänään rinteessä, koska laskettelu vei ihan hirmuisesti kaloreita! Jätimme taaksemme rinteeseen yli 1000kcal per nuppi. ;) Ei ollenkaan huonompi saavutus (vietimme rinteessä siis tunnin ja nelisenkymmentä minuuttia).

Taidanpa siirtyä olohuoneeseen sohvalle ja katsoa hetken telkkaria ennen nukkumaan siirtymistä! Onneksi huomenna on vasta sunnuntai. :)

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.02.2009 11:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jatkan yksinjutteluani... :)

Tulin hetki sitten hammaslääkäristä - niin ihana fiilis kun sain vihdoin taas suun rempattua kuntoon ja seuraavan kerran pitää mennä vasta vuoden kuluttua! :) Tapaninpäivänä yksi hammas lohkesi ja silloin olikin sitten pakko mennä lääkärille näyttäytymään, edellisestä kerrasta olikin jo yli kolme vuotta.. :oops: Joten ei ihan kerta riittänyt.. Pari paikkaa on laitettu tässä alkuvuoden aikana mut nyt kaikki on vihdoin taas kunnossa, ihanaa.

Ensi viikosta on tulossa mukava. :) Torstaina mennään ystävän kanssa Apulannan keikalle ja perjantain saan pitää ihan vapaana. Vapaapäivän kunniaksi (sen lisäksi että voi olla jotain krapulanpoikasta) varasin itelleni parturin, edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.. Ja tiistaina pääsen kyläilemään toisen rakkaan ystävän luona, jota näen ihan liian harvoin!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille tänne eksyneille!

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.02.2009 18:39 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Mä olen lukenut aina päikkyäsi, kun valo on palanut, mutta enpä tiedä, miksen ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään :oops: :o :D Nyt sentään jätän merkin :wink: Hauskaa loppuviikkoa :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.02.2009 19:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ja kyllähän minäkin täällä päikyssä pyörin lukemassa, kuten montaa muutakin, vaikka ihan liian harvoin olen viime aikoina mitään kommentoinut :oops:

Toivotan oiken mukavaa Apulannan keikkaa ensi viikolla ja nautinnollisia vapaapäiviä! :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.02.2009 18:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Hauskaa vieraita! Toki melkein arvasin, että juuri Pome ja Jonspe täällä ainakin pyörii.. ;) Mutta silti mukavaa kun jätitte merkkiä!

<3 Ihanaa kun on oikea talvi! <3 Olin t√§n√§√§n hiihtolenkill√§ meren j√§√§ll√§ auringonpaisteessa, niin ihanaa! √Ąidin kanssa olimme lenkill√§ ja hiihdimmekin l√§hemm√§s kaksi tuntia ja sykemittarin mukaan j√§timme j√§√§lle hiukan reilut 1000kcal. :)

Sitten oli pakko vielä lähteä vähän valokuvailemaan merta kun se on kerrankin jäässä.. ;) Kuvaaminen oli p*run kylmää mut ihan kivaa taas pitkästä aikaa.

Huomenna olisi tiedossa laskiaisriehaa jonne menen tammaseni kanssa pikkulapsia ratsastuttamaan. Varmasti mukavaa sekin, toivotaan vain että sää säilyy yhtä ihanana!

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.02.2009 19:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Täällä kans sivusta seurailen.. Minkäs merkkiseen sykemittariin investoit? Minäkin tässä juuri hankin uuden kun vanha sano yya-sopimuksen irti. :) On se vaan mukava seurata siitä.. :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.03.2009 21:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pakko tuulettaa jossain - HYV√Ą KOTIPELTO JA LAPPAJ√ĄRVI!!!! Niin hienoa!!! :D :clap: :clap: :clap:
Ja kaikki varmaan ymmärsi, että mistä on kyse? ;) Olen jäänyt armotta koukkuun kuorosota ohjelmaan ja tänään jännitettiin että miten suosikille käy ja niinhän ne vaan ottivat voiton kotiin! Musta tuli tämän kevään aikana Kotipelto fani. :D

Juuh, että sellasta. :) Apulannan keikka torstaina oli hyvä, voisin niitä herroja käydä tsekkailemassa joskus toistekkin.

Ihanaa kun on oikea talvi! Olemma olleet äitini kanssa hiihtämässä meren jäällä jo muutamana viikonloppuna, se on todella ihanaa ja aurinkokin tarttuu kummasti poskiin kiinni. :) Samoin olimme tänään hevosten kanssa merellä - jäätiellä laukkailemassa. Sekin on jotain aivain ihanaa, senkun antaa painaa täysillä vain kun ei tarvitse pelätä mitä mutkan takaa tulee vastaan tms.. joten sanoisin että <3 talvi!

Ja olihan mulla käynyt vieraita: amaranth ostin Polarin sykemittarin, sellainen mulla kun oli jo ennestään... *miten niin merkkiuskollinen...* ;) Mutta hyvin tämä on toiminut ja olen tykännyt.

Ja nyt saunaan - mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

-Atlas

-Sokrates-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.03.2009 08:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Käyhän äänestelees tapaamispäivää :D

unelmista tuli totta-päikky

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 323 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.09.2018 18:41