* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:44

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 323 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.11.2009 10:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jonspe: Kiitoksia vain. :)

Mulla on kamerana Canonin 400D ihan tollanen perusjärkkäri ja siihen muutamiakin erilaisia putkia. Ja joo, oon käynyt jonkun verran kuvailemassa millon mitäkin (häitä, muotokuvia, hevosia, maisemia jne). Pari kertaa ns. virallisemmalla keikalla ja joskus vaan omaksi huvikseni. Toki tekisin mielelläni enempikin ihan "oikeita keikkoja" mutta sitä varten pitäisi varmaan hiukan enempi mainostella jne. Haaveena olisi oma pikku studio ja toiminimi, mutta katsellaan toteutuuko se koskaan... Kuvaamista olen enemmän ja vähemmän harrastanut jo teini-iästä saakka, sain rippilahjaksi ensimmäisen järkkärikamerani. Rakastan valokuvaamista! :)

Ja kiva, että muutkin ovat kokeneet tuon ihme "krapulan" ihan vaan valvomisen vuoksi. :) En olekkaan ihan outo!

-Atlas

Jos menet naimisiin, kadut.
Jos et mene, kadut jälleen.
-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.11.2009 12:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Muakin on alkanut kiinnostaa valokuvaus järkkärin myötä, ja senpä takia jatkan utelua: mitä putkia siulla on? Tai no, olen miäkin aina tykännyt kuvata, mutta järkkäriä meillä ei oo aiemmin ollut. Me kuvataan tällä hetkellä Canonin 450D:llä, johon on hankittu Canonin 17-55mm IS putki. Alkuun kuvattiin kittiputkella, mutta huomattiin, ettei se oikein soveltunut liikkuvan kohteen - kuten Ella - kuvaukseen, joten hommattiin vähän valovoimaisempi putki :) Valokuvausharrastus on kyllä sellainen, että siihen saisi euron jos toisenkin helposti upotettua. Itse oon nyt tyytynyt vain haaveilemaan uusista putkista :D

Tosi hienolle kuulostaa nuo siun valokuvaushaaveet - pidetään peukut pystyssä, että pääset joskus toteuttamaan unelmia, koska selvästi ainesta löytyy :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.11.2009 13:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jonspe: Multa löytyy tälläinen valikoima putkia: CANON EF 50/1.8 II,
CANON EF 55-200/4.5-5.6 USM ja SIGMA 70-300/4-5.6 APO DG MACRO CANONIIN + kaks peruskittiä. :) Noiden lisäksi Sunpak PF30X TTL Shoe Mount Flash (Canon E-TTL II) salamalaite ja jalusta. Eniten tulee otettua kuvia tuolla Canonin valovoimaisimmalla putkella, joka tosin toimii vain "jalkazoomilla". Raveissa ja lentokentällä käytän eniten tuota sigman putkeani kun tarvitsen enemmän zoomia mukaan. :) Haaveilen toki pidemmästä valovoimaisesta putkesta.. ehkä sitten joskus kun on rahaa...

Unelmia pitää olla. :) Ehkä niitä joskus pääsisi toteuttamaankin. :)

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2009 12:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Pahuksen Sika... :( Pääsi sitten iskemään suipot korvansa minuunkin vaikka niin vannoin, että minuunhan se ei iske.. Sunnuntaista asti olen sairastanut tänään ei vielä ole ollut kuumetta joten toivoa paranemisesta alkaa näkymään. Tosin saikkua sain vielä ainakin huomisen. Tässä vaan alkaa olemaan niin täysin kyllästynyt näihin seiniin että huh. En ole postilaatikkoa pidemmällä käynyt sitten lauantain, mökkihöperyys iskee!

Noh, tarvii ajatella positiivisesti - mies ei ainakaan vielä ole kipeänä ja itsekin selvisin suht pienillä oireilla ja melko matalalla kuumeella (korkeimmillaan 38,7). Ja sairastetaan rakkaan ystäväni kanssa samaan aikaan niin koko ajan on ollut tuki puhelin soiton päässä jos niin on tarvinnut. Kun toisella on ollut huonompi hetki niin toisella yleensä taas parempi joten toinen jaksoi aina vakuuttaa, että kyllä tämä ohi menee. Ystävät ovat kyllä kullanarvoisia! <3

Taidettiin saada tämä tauti kun viime viikolla oltiin kuuntelemassa Apulantaa, vieressäni seisoi tyttö joka yski koko keikan ajan.. :doh: Niin sitä vaan pitäisi pysyä poissa julkisilta paikoilta kunnes oireet ovat hävinneet...

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2009 16:56 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Pikaista paranemista :hug: Meidän perheessä oli tavallinen kausi-influenssa. Tai ainakin miehellä oli, ei meistä muita ole testattu. Epäilemättä meillä muillakin on ollut sama.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2009 17:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oh no, pikaista paranemista :hug:
Mä olen koputtanut puuta ko taudin suhteen vaikka olen kahdessa eri riskiryhmässä. Neuvolassa kysyivät otatko rokotteen ja en osannut sillä hetkellä sitä päättää, joten sanoin en ota. Päätöksen tekeminen tuli niin nopeasti ja ne oli viimeiset hetket muutenkin ottaa jos ois ottanut.
Onneksi taitaa olla pahin ohi, mutta keväällehän ennustetaan uutta aaltoa. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.12.2009 11:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Vihdoinkin alan olemaan terveiden kirjoissa minäkin. Melkoinen tauti etten sanois. :doh: Ensin makasin viikon kuumeessa ja muissa epämääräisissä oireissa kotona sohvalla ja sitten sain vielä julmetun kurkkukivun jälkitautina ja sitä podin vielä pari päivää kotona joten saikulla olen ollut lähemmäs kaksi viikkoa, mikä ei ollenkaan ole minun tapaistani. En sitten koskaan aiemmin ole ollut noin pitkään poissa duunista sairauden takia.. Mut eipä sille mitään voi ja onneksi nyt olo alkaa pikkuhiljaa helpottamaan! :)

Pome: Mua ei testattu myöskään, mutta lääkärin veikkaus oli, että sikaa sairastin koska kaikki oireet täsmäsivät.. mutta mistä sitä tosiaan varmaksi tietää kun ei testata. :o Jotenkin kummastuttaa tuo sairastaneiden uutisointi, kun sitten meitä "epävarmoja" tapauksia on varmasti paljon...

Ouida: Toivottavasti säilyt taudilta! Ei meillä mies sitä minulta saanut, joten ei se kaikkiin tunnu kaikilta tarttuvan. :)

Sain eilen tietää, että työni jatkuvat ensi vuonnakin, helpottava tieto! Tässä taloustilanteessa vakkaripaikasta ei tosin kannattanut edes haaveilla - ehkä sitten ensi vuonna...

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.12.2009 14:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva, että voit jo paremmin! Ja hieno juttu, että työtkin jatkuu :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2010 13:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ja taas vierähti pitkä aika ilman, että kirjoitti tänne yhtään mitään.. Pitänee itsekin harkita samaa kuin moni muu, eli oman päikyn lopettamista.. se vaan tuntuu ajatuksena niin oudolta, ettei olisi sitä omaa paikkaa täällä enää ollenkaan. :)

Ensi kesälle tiedossa kaksi hääkuvauskeikkaa!!! Ja siitä olen todella innoissani, ihanaa päästä kuvaamaan ihan "tilattuna". :) Ja on huomattavasti kivampi kuvata sellaisia häitä joihin ei muuten vieraaksi kutsuttaisi - saa oikeasti olla vain "töissä" eikä tarvitse koettaa ehtiä myös juttelemaan sukulaisten kanssa jne.. Kuvasin tuossa yhden sukulaisen häät ja sanoisin, että hääjuhla sinänsä meni ihan ohi kun koko juhlan oli kuitenkin periaatteessa töissä.

Kotiin ei kuulu kovin hyvää. Meillähän on kaksi rakasta riiviötä eli kaksi pupua. Toinen on jo vanha ~7 vuotias kääpiöluppa ja se on nyt viimeisen viikon jo ollut tosi heikkona. Tänään aamulla se ei enää jaksanut nostaa ees kunnolla päätään joten pelkään (ja toivon) että meidän rakas Igor ei näe enää huomista. :( Toisaalta ihana, että hän saa kuolla rauhallisesti ja sananmukaisesti nukkua pois täältä. Mikään ei viittaisi siihen, että Igori kärsisi mitenkään sen voimat vaan ovat yksinkertaisesti pikkuhiljaa heikenneet. Tulee kova ikävä toista!

Jokatapauksessa mukavaa alkanutta vuotta kaikille! :)

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.01.2010 08:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Älä vaan lopeta päikkyä, missäs minä sitten käyn? :)

Onneks olkoon kuvauskeikoista!

Voi, olen tosi pahoillani pupusta.. :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.01.2010 10:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ouida kirjoitti:

Älä vaan lopeta päikkyä, missäs minä sitten käyn? :)

Mä mietein kanssa, et mitä sit jos mä tän lopetan niin en enää kuule susta mitään missään. ;) Mites ne treffit, pitäs oikeasti koettaa treffata ainakin jollain vanhalla porukalla.. :)

Tilasin juuri tuhkauksen meidän rakkaalle Igorille, se tosiaan nukkui pois keskiviikkona. Onneksi rakas sai kauniin ja kivuttoman kuoleman. <3

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2010 13:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mitä, ai minäkö? Ai, ahkera päikyn päivittäjä? No en. :D

Kesä oli ja kesä meni taas ihan liian nopeasti. Viime viikolla meillä juhlistettiin keramiikka hääpäivää. <3 Käytiin syömässä ja lahjottiin toisiamme, sain Kalevalan Kielo kaulakorun, olen myyty. :)

Kesä oli tapahtumarikas ja aivan liian lämmin. Mutta silti tosi kivakin. :) Alkukesästä olimme taas purjelentokisoissa veljeni avustajina ja kotiin tuotiinkin tällä kertaa SM-hopeaa, olen hyvin ylpeä isosisko. :clap: Kesäloma vietettiin kotosalla vaan rauhassa, Sonisphere tuli koettua tänäkin kesänä ja oli aivan mahtava tapahtuma! Vaikka en koskaan ole Iron Maidenia kuunnellut niin niiden keikka veti ihan jalat alta. :worship: Kesään mahtui myös kaksi hääkuvauskeikkaa (summa pysyi kokoajan kahtena, hääparit vähän vaihtuivat matkalla), jotka molemmat sujuivat hienosti. Samoin kävin kuvailemassa parit polttarit ja muutamia pienempiä keikkoja - kivaa. :)

Nyt sitten jatkuu syksy ja normiarkirutiinit. Tosin aloitin uuden harrastuksen tähän syksyyn... Päätimme ystävän kanssa testata tankotanssia ja jestas sehän oli kivaa ja ottaa kovasti vartalon kaikkien lihasten päälle! Suosittelen kokeilemaan!

Mukavaa jatkoa kaikille, ketä tänne eksyy! :)

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2010 15:56 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Vierailulla :bye:

Itselläkin hujahtaa monesti kuukausi, jos toinenkin ilman että kerkeää päikkyilemään, mutta täällä Amoissa on kyllä niin hyvä henkin, että pakko se on välillä tulla kurkkimaan enemmänkin :)

Kuulostaa todella siistiltä tuo tankotanssi, itsekin miettinyt, et uskaltaisiko joskus kokeilla. Vähän pelottaa, että mitenhän tuo fysiikka itsellä riittää siihen, mutta sehän ei tieten selviä kuin kokeilemalla :D

Hentiiran maja

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Atlas päikkyilee
ViestiLähetetty: 07.04.2011 13:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällähän on käynyt joku. :) Vaikka rouvaa itseään ei näy eikä kuulu... Hentiiralle kiitos käynnistä ja edelleen suosittelen kokeilemaan tankoilua. Nimimerkillä edelleen täysin koukussa. Puoli vuotta harrastamista takana, kehitys voisi toki olla parempikin, mutta tykkään kovasti! :)

Tännekkin voisin hehkuttaa sitä, että minut vihdoista viimein vakinaistettiin työhöni vuoden vaihteessa. Nyt voi vaikka joskus kaavailla sitä mammalomankin pitämistä.. ;) ja muutoinkin helpottavaa, kun työsuhde ei aina vaan kestä vuotta toisen perään sanalla EHKÄ. :)

Talvi oli ja meni, oli toisaaltaan tosi ihana talvi kovine pakkasineen ja lumineen, mutta nautin jo ajatuksesta, että tulee kevät ja kesä. :) Kesälle tiedossa yhdet häät kuvausmielessä ja perinteisesti purjelennon SM:t heti kesäkuun alussa.

Kuvauksen saralla muutenkin aikamoista vauhtia mennään, talven aikana on kuvattu hautajaisia, ristiäisiä, vauvamuotokuvia, alastonkuvia jne. ;) Rakastan Canoniani ja valokuvaamista. :)

Mukavaa alkavaa kevättä kaikille!

-Atlas
(oka varmaan palailee päikkyynsä vanhojen merkkien mukaan sitten syksyllä. :D)

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.09.2011 00:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jaahans, nykyään siis juttelen yksikseni puolen vuoden välein.. :)

Täällä taasen, kuten edellisessä postauksessa arvelinkin niin tulen tälleen syksyllä taas. Kesä meni, liiankin äkkiä! Kesään mahtui kaikkea ihanaa - viikko New Yorkissa rakkaan miehen kanssa kaksin, kaksi huimaa purjelentokisaa SM:t Räyskälässä ja EM:t Liettuassa, joista molemmista loistava tulos meidän pilotille - veljelleni. :) Hellepäiviä hevosen kanssa, ihana hääkuvauskeikka, esiintyminen tankotanssistudion showryhmän kanssa ( :shock: ) ja vaikka mitä muuta. :)

Viidettä hääpäivääkin jo vietettiin, sahamiehen tytär juhli puuhääpäivää yksin. Mies on ollut työreissulla jo neljättä viikkoa, saanpa sen onneksi jo tulevana viikonloppuna kotio.

Nyt on palattu arkeen ja tämä syksyn ankea pimeys alkaa laskea suomeen taasen, huoh. Pitää kaivaa otsalamppu esiin, jotta näkee hevosen kanssa pimeässä metsässä - mutta toisaalta odotan jo talvea, toivottavasti tulee yhtä paljon lunta kuin parina viime talvena on ollut!

Mukavaa syksyä teille kaikille amoille!

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.05.2012 18:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi Atlas, eikös Sinun puolivuotta ole mennyt jo!
eksyin tänne saitille piiiiiitkästä aikaa.
Jostain kumman syystä, viime aikoina on oikein ollut ikävä Amoriineja :o
Pääsin tänne siään kirjautumaan ja koko maailma oli täällä aivan erinäköinen :D
Mutt onneksi törmäsin Sinuun, tuttuun ja turvalliseen, heti toisen sivun avattuani :wink:
( niin ja täällä on kaikki englanniksi.... tarvii varmaan jotain nappia painaa :lmao2: )

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.06.2012 17:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

quuppa! :)

Juu, puoli vuotta meni ja enemmänkin.. paljon on elämässäkin muuttunut. Mietin silti, että onko tämä enää oikea kanava purkaa tuntoja - vaikka ei täältä osaa poiskaan olla. :)

Mukavaa kesää kaikille meille vanhoille amoille ja muillekin!

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.09.2012 18:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä vietettiin tänään sokerihääpäivää. :) Minne se aika rientääkään...

Eipä mulla muuta. :D niin paitsi, että aikanaan meidän hääpäivänä ei todellakaan vielä ollut näin syksyistä. Aurinko paistoi ja oli vielä sopivan kesäisen lämmintä. :)

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.06.2013 23:45 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Tulin kurkistamaan siun päikkyyn!
Nauttikaahan kesästä ja tule taas päivittämään
jossain välissä kuulumisia!

:bye: Mir Mir

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.06.2013 22:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ai onko mun viime päivityksestä kulunut jo yli puoli vuotta? :)

En oikein voi sanoa, että eihän meillä ihmeitä kuulu.. Elämä on vuoden aikana muuttunut melkoisesti, nimittäin tällä hetkellä pysyvä kotiosoitteemme löytyy aina Kaliforniasta saakka. Tänne lähdettiin vuoden alussa miehen työn perässä ja itse tässä vielä etsin paikkaani auringon alta. :)

Sellasta pientä täällä! :) Vieläkö "tuttuja" liikuskelee amoissa, jättäkää merkkiä! Toisaalta tekisi mieli alkaa taas kirjoittelemaan enemmän ja toisaalta pohdin edelleen päikyn sulkemista... :o

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.07.2013 16:33 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

:bye: Ajattelin juurikin sinua, kun kävin Los Angelesissa. Kiva olisi kuulla "vanhojen" amojen kuulumisia. Myönnän, että itsekin olen laiskistunut täällä käymään, saati sitten kirjoittamaan mitään :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.07.2013 20:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pomeranssi kirjoitti:
:bye: Ajattelin juurikin sinua, kun kävin Los Angelesissa. Kiva olisi kuulla "vanhojen" amojen kuulumisia. Myönnän, että itsekin olen laiskistunut täällä käymään, saati sitten kirjoittamaan mitään :?

Hitsi oot käynyt ihan nurkilla! :) Ois pitäny pitää amomiitti, kun en kerran koskaan sellaiseen osallistunut niin miksei täällä kaukana. :D

Mä käyn täällä kyllä säännöllisin väliajoin, varsinkin niihin aikoihin, kun olin vielä suomessa ja kuvasin enemmän häitä niin inspiraatiokuvia katselemassa. Mut kirjoittaminen jää nykyisin kovin vähälle, kun tuntuu ettei enää "kuulu porukkaan". :) Paljonkin tekisi mieli kirjoitella, mutta kaipaa sitä porukkaa. Onko muuten hassua kaivata virtuaalista hääsuunnitteluaikaista porukkaa? :o Meillä oli vaan sillon niin hyvä henki täällä amoissa, takuulla on vieläkin mut morsiamet on jo uusia ei meitä ajat sitten alttarille astelleita. :)

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.09.2013 23:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vietettiinpa jo villahaapaivaa (ja mulla on btw jenkkinappis joten puuttunee tarvittavia pisteita.. :) ) - voisko parempaa lahjaa toivoa haapaivanaan kuin lennot suomeen, kotiin, jouluksi. <3 :flag:

Ja miten ihmeessa aika menee nain akkia, ei meidan haista voi olla viela seitsamaa vuotta! :)

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 323 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:44