* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 17:33

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04.05.2006 09:53 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

siirtäkää jos väärässä paikassa tai on jo vastaava ketju..

www.jasmi.net

onko kukaan tutustunut tähän? löyty ihan mukavan näköisiäkin sormuksia.

-my-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2006 01:00 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tässä yksi nettikauppa, jossa mielettömästi erilaisia sormuksia.
http://www.discount-diamond-rings.net/

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2006 07:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ja vielä yksi, joissa ainakin omaa silmääni hiveleviä malleja...

http://www.purejewels.co.uk

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.07.2006 16:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ransu kirjoitti:
Ollaan menossa marraskuussa Dupaihin ja olen ajatellut ostaa sieltä vihkisormuksen. Mietin kuitenkin voiko laatuun luottaa niin kullassa kuin kivissäkin? Onko kellään kokemuksia?

Ekaterina kirjoitti:
Dubaista en osaa sanoa, mutta Egyptissä olen käynyt ja siellä pystyi hyvin luottamaan virallisiin kulta- ja koruliikkeisiin. Suosittelen siis Dubaissakin käyttämään varsinaisia koruliikkeitä tienvarsi myyjien sijaan.

Jos olette matkatoimiston järjestämällä matkalla, oppaat osaavat varmasti neuvoa luotettavia paikkoja. Katukauppiaisiin ei kannata luottaa.

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.08.2006 11:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

www.ice.com

:faint: :faint: :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.09.2007 07:32 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

www.korulinja.fi

upeita kaulakoruja häihin,oma osastonsa hääkoruille

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.04.2008 13:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hera kirjoitti:
Olen mielessäni pähkäillyt, että pitääkö vihkisormuksen olla aina kooltaan samankokoinen kuin kihla? Itselläni kihlasormus on kokoa 16,5 ja se on sopiva, ei siinä mitään, mutta sormeni ovat varsin herkät reagoimaan lämmölle turpoamalla melko kovasti. Talvisaikaan tätä esiintyy lähinnä vain silloin kun on muuten tullut kuuma esim. urheillessa tms, mutta kesällä sormet ovat käytännössä koko ajan enempi tai vähempi turvoksissa.

Kihlasormukseni ei mitenkään purista eli se on kyllä sopiva, mutta entäs sitten kun siihen tulee vihkisormus viereen. Se ei varmaan ainakaan helpota turpoilemistilannetta/taipumusta hidastamalla nestekiertoa entisestään! Onko ihan hölmö ajatus että vihkisormus olisi sen puoli mm isompi kuin kihlasormus? Jos sitä sitten pitäisi kihlan alapuolella 'turvassa'. Näkyisikö tuollainen kokoero pahasti ulospäin? Joka tapauksessa haluan käyttää kumpaakin sormusta.

Onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia ongelmia, tai ratkaisuja tähän?

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.04.2008 20:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla kihla on kokoa 18 ja vähän löysä kylmillä keleillä mutta hienosti on pysynyt vuosia matkassa. Vihkiä etsiessäni kauppialta tuli kommentteja että kannattaa valita samankokoinen sormus ja ehkä jopa isompi sormen muodosta riippuen. Kokeilin sitten 18 koon sormuksia ja ne olivat aivan liian isoja! Joku myyjä pyysi kihlaakin mitattavakseen ettei se voi millään olla kokoa 18 mutta niin vain oli.

Valitsin vihkin kokoa 17,5 ja olen erittäin tyytyväinen. Sormukset ovat aivan samankokoisen näköisiä vaikkeivat sitä olekaan. Asia riippuu toki paljon sormuksien muodosta joten kokeilemaan vaan eri kokoja mikä tuntuu ja näyttää sormessa hyvältä! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2008 12:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla sormukset on samaa kokoa, mutta ne on eri kokoisia. Eli siis mitalla mitattuna ovat samaa kokoa, mutta silmämääräisesti/tuntemuksen mukaan vihki on isompi. Ei se tyhmältä näytä, mutta pitäis kyllä pienentää vihkiä.

Eli voit varmasti ottaa vihkin isomman kuin kihlan, jos se tuntuu hyvältä ajatukselta. Sovittele kuitenkin kultasepällä eri kokoja kihlasi kanssa. Ja saahan niiden sormusten kokoa sitten muokattua, jos tarve vaatii. :wink: (Siis useimmissa sormuksissa näin. Tarkista vielä kultasepältäsi!)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2008 08:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos vastauksista :)

Hyvä juttu, että tuollainen puolen mm:n ero sormusten välillä ei näy maatakaatavasti ulospäin :wink: en siis ole tuohon kihlan viereen vielä mitään sovitellut, mutta mukava kuulla, ettei teoriassa ole täysin uppo-outoa miettiä eri kokoista sormusta kihlan viereen. Kuitenkin olisi suotavaa, että sormukset ei sitten arjessa mitenkään häiritse eli purista heti, kun sormet on vähänkään turvonneet..

Sitten olisi muuten toinenkin kysymys.. meillä häät on siis 28.2.09 eli onko se miten yleinen juttu, että vihkisormuksia myydään tammikuussa alennuksella? Asutaan täällä vähän pohjoisemmassa Suomessa joten Oulu tai Kuopio vois olla ne hyvät ehdokkaat lähteä sormusjahtiin sitten likempänä ajankohtana. Eli voinko jäädä rauhassa odottelemaan 'tammialeja' vai onko niitä vaan eteläisemmässä Suomessa suurissa kaupungeissa? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2008 09:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hera Itse mietin kanssa tuota sormusten kokoa, kun sormet varsinkin kesähelteellä turpoo helposti. Kokeilen sitä omaa sormusta vielä marraskuussa ja katsotaan sitten vaihdetaanko puolikkaita kokojan johonkin suuntaan :)

Vinkkinä, että alkuvuoden häämessuilta saa ainakin mukavat alennukset sormuksiin (omani ostin tammikuun messuilta), mutta välttämättä juuri sitä oikeeta ei niistä valikoimista löydy. Mut onhan siinä sit vielä hyvin aikaa ettiä jos ei niistä löydy ja haluat sinne odottaa :)

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2008 14:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onko niillä häämessuilla yleensäkin miten hyvät valikoimat sormuksia? Ja minkämoisia ne alennukset yleensä on? Tarkoitan, että onko siellä nimenomaan eri hintaluokkien sormuksia miten hyvin edustettuina.. itelle ei tule kuuloonkaan että sormuksen hinta alkais lähennellä tonnia tms.. :shock: mutta timantteja kyllä olla pitää kun on niitä jo kihlassakin :D Muuten en vielä tideä, millanen se mun unelmien sormus olisi.. ehdottomasti valkokultaa mutta muuten.. mä varmaan sen sitte tunnistan kun se jostain tulee vastaan. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2008 15:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ainakin tuolla Lahen häämessuilla oli tietty %-alennus sormuksesta. Ainakin jossain "kojussa" tai yrityksessä se oli 35 %, mut ihan riippuen. Ja mielestäni ihan hyvät valikoimat on. Tosin kaveri, joka sieltä kanssa katsoi ei taas omaa löytänyt, mutta mulle osui..Ja siinä oli vielä se, että jos syksyllä, kun sormuksen noudan, niin se ei enää niin paras niistä olekaan, niin saan vielä vaihtaa...mutta se alennus pysyy silti. Eli mun mielestä tosi hyvä diili :yep: En tosin tiedä onko joka messuilla näin, mutta sen tiedän että ihan hyvät alet sieltä saa ja suht hyvät valikoimat eri mallistoista ja valmistajilta :)

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.04.2008 18:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ok, kiitti vinkistä :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2008 13:54 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

silmu kirjoitti:
Hei. Tiiättekö luotettavia paikkoja ostaa sormus netistä? Tuleeko halvemmaks ostaa ulkomailta? Haluaisin sormuksen jossa on tähti-istutus

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2009 07:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lintuzilla kirjoitti:
Mitä jos käykin niin, että päädytään sulhon kanssa hommaamaan mulle semmonen sormus, joka ei näytäkään hyvältä yhdessä kihlasormuksen kanssa? Mulla on hirmu nätti kihla, tykkään siitä paljon, mutta se on näöltään semmonen, että yhteensopivaa vihkisormusta voi olla turhan vaikea löytää (tuskin lähetään teettämislinjalle ku ei oikein ole rahaa siihen...). Oon kuitenki aina kuvitellu, että pidän sekä kihlaa että vihkiä yhtaikaa. En ees tiedä vielä, mimmonen tuleva vihkisormus on, mutta panikoin jo etukäteen että jos ihastunkin johonkin aivan sopimattomaan sormukseen :oops: En kuitenkaan halua mitään kompromissisormusta pelkästään sillä perusteella, että sopisi kihlan kanssa yhteen. Hilfe?

Anteeksi kamalasti jos tää kuuluu paremmin jo olemassa olevaan ketjuun :worship:

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2009 07:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kannattaa katsoa just sellainen vihkisormus, kun itsestä tuntuu parhaalta. Tokihan se olis loistavaa jos kihla ja vihki sattuisivat sopimaan yhteen kun nenä päähän :) Mullahan yhdellä ystävällä on tosi massiivinen kihlasormus ja vihkisormuksesta tuli sitten vähän "vaatimattomampi". Ei kuitenkaan sitten pidemmän päälle jaksanut yhdistelmää ja kun sai mieheltään 1. hääpäivän kunniaksi sormuksen, niin vaihtoi vihkin oikeaan käteen ja laittoi tämän uuden sormuksen kihlan kanssa (ei siis mitenkään korvaamaan aikaisempaa vihkiä). Eli periaatteessa variaatioita näistäkin on useita. Ja jos esim. vihki sattuisikin olemaan oikein näyttävä, niin sitähän voi pitää yksinäänkin :wink: Tietty sitten ei jos nimenomaan haluaa kihlan ja vihkin samaa sormeen. Kannattaa kuitenkin käydä kiertämässä ja miettiä sitten vaihtoehtoja kun Se Oikea sormus tuntuu osuneen kohdalle :) Pääasiahan siinä sormuksessa on se symbolinen merkitys - oli sormus kihlan vieressä tai ei - sopivat ne yhteen tai eivät :) Ja hei, sä pääset sormuskaupoille :faint: :lmao2: Näistä löytyy varmasti pohdintoja myös muista sormukset ja korut -ketjuista :)

Tärkeintä kaikessa on se, että se on sinun/teidän valinta meni se perinteiden mukaan tai ei :)

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2009 20:09 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Ei siinä oikein muuta vaihtoehtoa ole, kuin siirtää "epäsopiva" kihla vaikka toiseen käteen. Tai hankkia uusi kihla tai pitää vain vihkisormusta.

Mulla on aika hankala kihlasormus juuri tässä mielessä, että sen kanssa ei tuntunut mikään sopivan. Tai jos sopi, niin en tykännyt tarpeeksi. Löysin kuitenkin juuri Sen sormuksen ja vaikka se ei kihlan kanssa loksahda ihan täysin kohdalleen, aion silti niitä rinnakkain käyttää. Molemmat on niin kauniita, että pakkohan niitten on viihtyä rinnakkain :D Joskus tulevaisuudessa saatan hankkia vaikka sileän sormuksen vihkini viereen, mutta aluksi aion käyttää molempia.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.11.2009 17:16 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Veroniques kirjoitti:
Hei,

Olen menossa kihloihin alle kahden kuukauden päästä ja olemme mieheni kanssa katsomassa sormuksia. Hän haluaa mielellään 4mm leveän, sileän keltakultaisen sormukset, 14k minimi. Halvin tähän mennessä löydetty maksaisi kaiverruksen kanssa 120 euroa (kaiverrus 5 euroa).
Itse haluaisin keltakultaisen vähintään 14k timanttiset sormuksen, mutta olen aika avoin kaikille vaihtoehdoille. En siis missään nimessä halua ns. vaatimatonta ja "perusmallia". Voisiko joku linkata hyviä nettisivuja, voin ostaa netistä tai liikkeestä. :)

Kiitos paljon kaikille jotka osaavat auttaa! Olen yrittänyt selata nettiä ja esim. CHANTI nimisen yrityksen kaltaisia sivuja yritän metsästää enemmän. :)

Onko odotettavissa jotain tulevia alennusmyyntejä näin Joulun alla?

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.12.2009 09:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

ice.com

OooOOOOoooo... Mä oon niin myyty. Täytyy vissii alkaa suunnittelee niitä häitä....tai miksipä en muuten vaan voisi itseäni viihdyttää sormuksella....joka maksaa parin kuun palkan verran..

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.08.2011 19:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kukaan ajatellut että voisi kerätä kaikki romukullat ja hopeat ja teettää niistä saaduilla varoilla uudet kiha- ja vihkisormuksen tai pelkän vihkisormuksen? Nythän on kullan hintakin pilvissä, joten niistä saisi parhaan mahdollisen arvon.
Toisaalta ymmärrän että sormuksissa on tunnearvoa, mutta olisko se harmi jos esim. vanhan kihlan käyttäisi uuteen vihkisormukseen, josta saisi juuri sellaisen kuin haluaisi.

Tai sitten teettää vanhaan kihlaan juuri sopiva vihkisormus kultasepällä joka osaa ottaa jo olemassa olevan kihlan huomioon, kuten tässä on tehty:
http://www.woimakulta.fi/tuotteet/sormukset.php

Täältä löytyi aivan mielettömän upeat uniikit sormukset: http://www.woimakulta.fi/tuotteet/sormukset.php

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 17:33