* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:28

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2007 19:45 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Hih..

Hauskaa..minäkin mittasin nimettömäni...melkein kaheksan senttiä..Ei ookaa tullu mitattua sitä aikasemmin.

Mäkin kävin just miehen kanssa sormuksen ostamassa..tulee 9mm. levee yhteensä

Pulleet on nääkin nakit...en tajuu..tuntuu että kaikilla on niin kapeet sormet ja ite oon aina kärsiny näistä nakeista...pienestä pitäen...vihkisormus on 19mm.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.06.2008 16:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kuuluukohan tää tänne...No mut auttakaa! Mun kihla on seuraava valkokultaisena:
Kuva
Minkälaisen vihkin laittaisitte tän kaa?

:auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.06.2008 16:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihan oikeaan paikkaan tuli kysymys! :wink:

Minkälainen budjetti teillä on?

Rivisormus isommilla timanteilla tuossa vieressä vois olla tosi näyttävä. Mulla itselläni on vähän samantyylinen kihla kuin sulla, timantteja on vaan vähän enemmän. Ja vihkinä mulla on 9-kivinen sormus, jossa keskellä on yksi isompi pyöreä timantti ja sen molemmin puolin 4 princess-hiottua (neliön muotoista) timanttia. Kovasti oon tykänny ja monelta oon saanu kehuja. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.06.2008 19:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Budjetti vois olla mahdollisimman pieni...Alle 800 toivoisin ja mieluusti mahdollisimman paljon alle.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.06.2008 20:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tuulihyrra :bye:

Mä suosittelen että kyselet tarjouksia ihan suoraan kultasepänliikkeistä. Teettäminen on usein edullisempaa kuin suoraan mallistosta ostaminen. Silloin kultaseppä voi pihistää esimerkiksi (valko)kullan laadussa tai kivien laadussa hintatoiveen mukaan, mutta saat juuri sellaisen sormuksen kuin haluat.

Sinun pitää kuitenkin mennä sellaiseen koruliikkeeseen, jossa on kultaseppä. Eli esim. useissa koruliikeketjuissa ei ole omaa seppää, vaan sormukset ovat nimenomaan näitä mallistosormuksia, joiden kokoa voidaan muokata, mutta ei tehdä muita muutoksia.

Kannattaa rohkeasti mennä sovittelemaan ja kertoa myyjälle toiveista ja hintahaarukasta, jolloin hän voi esitellä vaihtoehtoja ja myös joskus löytää juuri sen oikean valmissormuksenkin ;)

Oma vihkini on teetetty täsmälleen budjetin ylärajahinnalla ja on aivan unelma. Yhteenkään mallistosormukseen en omaani vaihtaisi :)

:bye: Amanda

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2008 07:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Komppaan Amandaa ja suosittelen teettämistä. Mulle teetettiin sormus ja budjettimme rajoissa sain mielestäni kivamman sormuksen (myös näyttävämmällä kivellä) kuin olisin samalla budjetilla valmismallistoista saanut.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Löwenmarkin Timanttivaimo?
ViestiLähetetty: 11.04.2010 09:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!
Onko kenelläkään Löwenmarkin Timanttivaimo sormusta? jos on niin minkälaisen kihlan rinnalla sitä käytätte?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2010 13:47 
Poissa
Kerubi
Kerubi

^voi, miä oon ihastellu tuota sormusta jo monet kerrat ja voipi olla, että kun sormuksia aletaan katselemaan, niin tuota käydään kyllä katsomassa :D Mun kihla on keskeltä matta ja reunoilta kiiltävä, välissä pieni ura ja valkokultainen siis. Voisi hyvinkin sopia timanttivaimon kanssa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2010 17:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ite ihastuin myös tuohon Timanttivaimo sormukseen kun katoin netistä kuvia. Sitten kun kävin katsomassa sitä liikkeessä, niin luonnossa se ei ollutkaan yhtä hyvän näköinen :/ Ja hintakin kun oli melko tyyris, vaikka se on ihan ymmärrettävää kun se kultaseppä kerto miten se tehdään.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2010 17:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itsellä kävi taas niin että lehdestä tuon sormuksen bongasin ja kävin liikkeessä sitä katsomassa ja oli vielä vaikuttavampi sitten sormessa joten päätös oli sillä tehty :D
Muitakin kävin kyllä katsomassa mutta mikään ei kuitenkaan enään tuntunut yhtä omalta tuon jälkeen. Tein siihen vain semmoisen muutoksen että i:n piste tulee vaaleanpunaisella safiirilla ja nyt siis etsin tuon rinnalle sopivaa kihlaa kun vanha keltakultainen ei oikein ole oman näköinen :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.03.2011 10:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Loni kirjoitti:
Mietiskelin tuossa että onko "tökerön" näköistä jos on kihlasormus tavallinen puolipyöreä valkokultainen ja vihkisormus Kalevalan keltakultainen, jossa yksi timantti ja koukeroa?? Eli ihan vastakkaiset ulkonäöltään! :o

Itse en pidä eri kultalajien yhdistämisestä, mutta tärkeintä on se mistä sinä pidät! Ja voihan olla, että mielemme muuttuvat ajan myötä... tai sitten eivät. Joten älä mieti liikaa vaan valitse sormus josta pidät eniten!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:28