* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 20:54

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pohdinnot liikkeist√§
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 13:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minkälaisia kokemuksia teillä on Kultajousen tuotteista ja mielipiteitä siitä kauppana? Olen pitänyt Kultajousta enemmän tai vähemmän rihkamakauppana, ja jos sieltä on ostanut jotain, niin on joutunut hetken päästä katumaan ostosta. Siskoni ja hänen poikaystävä ostivat kihlasormuksensa Kultajousesta, ja siskoni kihlasormus on muun muasssa joku musta piste sormuksessa. Kävimme sulhon kanssa yhtenä päivänä etsimässä vihkisormusta, ja jostain syystä poikkesimme kuitenkin Kultajousessa. Sieltä löytyi niin upea sormus, että kaikki näkemäni kalpenee sen rinnalla. Nyt on käynnissä mahoton pohdinta, että uskaltaako sen sormuksen ostaa.... Kertokaa omia kokemuksianne Kultajousesta, jotta uskaltaisin ostaa sen sormuksen sieltä. Tai sit tyytyä johonkin muuhun.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 16:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on kihla ja vihkit kultajousesta, mutta palvelu heillä on kyllä todella surkeaa. En jaksa koko tarinaa kaikkine yksityiskohtineen volista, mutta ekana hääpäivänä sormukseeni piti lisätä timantti. Oli ensin viikon arvioitavana, että millaisen kiven sormukseen voi lisätä sekä halusin tietää kivivaihtoehtojen hinnat. Kun mentiin liikkeeseen päättämään, minkälainen kivi laitetaan, niin myyjällä ei ollut hajuakaan, miksi sormus oli liikkeessä ja hän luuli, että tulin sitä hakemaan ja olin pyytänyt siitä hinta- ja kuntoarvion :shock:

No sain asian selvitettyä ja yksi timantti päätettiin lisätä sormukseen. Pyysin työn mukaan tiedot timantista tai mieluiten vielä aitoustodistuksen. Työn luvattiin olla valmis päivänä x tai viimeistään y. Menin päivänä y juuri ennen liikkeen sulkeutumista hakemaan ja sormusta ei löydy mistään. Seisoin liikkeessä noin kymmenen minuuttia eikä myyjä sanonut yhtään, mikä on vikana vaan pyöri takahuoneessa, kunnes sitten palasi takaisin pahoitellen, että sormus ei vielä ollut valmis. Kuulemma heti seuraavana aamuna. Olin hieman vihoissani seisottamisesta liikkeessä, ja siitä että minulle oli luvattu sormus jo päivää aikaisemmin. Myyjä pahoitteli ja lupasi reilun alennuksen hinnasta.

Kotona sitten ihmettelin, että miten sormus voi olla seuraavana aamulla valmis, jos juuri ennen sulkeutumista olin siellä käynyt. Kultaseppä teki työnsä ilmeisesti yöllä. Seuraavana päivänä soitin ensin liikkeeseen, jotta ei taas tarvitsisi tehdä hukkareissua. Nyt sormus oli valmis ja työn jälki oli kaunista, joten siitä plussaa!!! Mutta luvattua reilua alennusta en kuitenkaan meinannut saada. Sanoin, että sellainen oli minulle luvattu, koska työ ei ollut ajoissa valmis. Alennus oli 2 euroa!

Sanoin, että tämäkö se nyt oli sen pahan mielen ja turhien kaupunkireissujen hinta, johon myyjä iloisesti totesi vain, että juu, niin on. Sain siis todellakin alennusta 2 euroa, se oli liikkeen mielestä se reilu alennus! Palvelun puolesta en siis todellakaan voi kehua, mutta sormus ja työn jälki ovat kauniit. :) En muuten saanut sitä takuutodistusta enkä muutakaan tietoa timantista...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 17:01 
mulla ainaki tosi hyviä kokemuksia kulta-jousesta..
helsingin itiksessä tosin oli hiukan :nuts: meininkiä, kun yksin menin kihloja katteleen.. pieni ihminen olen niin eivät varmaan uskoneet et oon menossa kihloihin.. tai sit et oisin ollu näitä "yläaste" kihloja...
kun miehen kans mentiin olivat muka aivan :clap:
no, sieltä kuitenki kihlat ostettiin..

Kempeleessä Zeppeliinissä todella hyvä palvelu.. myyjän kans meillä oli heti yhteys.. sormuksen tilasin heti ja lisäksi kaulakorun ja korvikset ja vähän myöhemmin huomenlahjan rakkaalle.. seki löyty parin minuutin etsiskelyn jälkeen ku myyjä ehotteli.. :girl:
että Zeppeliinissä ainaki hyvä palvelu

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 19:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ei ole meilläkään valittamista Kultajousen korujen suhteen.
Se palvelu onkin sitten toinen juttu. Nimittäin se kuinka myyjät kohtelevat asiakkaitaan.
Pieni, nuorennäköinen, nainen -> ei vakavasti otettava... :o
Ja minulle palvelu on tärkeää, joten suosin toista, ei ketju liikettä.
Häiden alla niin hyvin, että alkoivat kaupungilla moikkaamaan... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 20:17 
ihan otsikon vierestä menee kyllä nytten, mutta...
eikö se jokapaikassa oo, jos on pieni, "babyface" niin ei yleensäkkään oteta vakavasti.. ei minua aina oteta.. :(

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 20:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Juu ainakin mun kokemus on että myyjät eivät tiedä tarpeeksi tuotteista. Kysyin, onko heidän valkokultasormuksessaan nikkeliä ja nainen sanoi kirkkain silmin että ei. No toinen myyjä kuuli onneksi ja tuli korjaamaan asian, eli kyllä niissä on nikkeliä. Valkokultaisia koruja en siis sieltä ostaisi ainakaan, keltakultaisissa ei oo varmaan niin riskiä, mutta kyllä mä arvoistan asiantuntevaa palvelua niin paljon , etten haluia sitä putiikkia tukea. Lisäksi saatiin teettämällä kultasepällä halvemmalla kuin kultajousen nikkeli-sormus! :evil:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 20:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Greta G kirjoitti:
Juu ainakin mun kokemus on että myyjät eivät tiedä tarpeeksi tuotteista. Kysyin, onko heidän valkokultasormuksessaan nikkeliä ja nainen sanoi kirkkain silmin että ei. No toinen myyjä kuuli onneksi ja tuli korjaamaan asian, eli kyllä niissä on nikkeliä. Valkokultaisia koruja en siis sieltä ostaisi ainakaan, keltakultaisissa ei oo varmaan niin riskiä, mutta kyllä mä arvoistan asiantuntevaa palvelua niin paljon , etten haluia sitä putiikkia tukea. Lisäksi saatiin teettämällä kultasepällä halvemmalla kuin kultajousen nikkeli-sormus! :evil:

Minkä merkkinen kyseinen valkokultasormus oli? Sormus jota olen siellä katsellut on valkokultaa, princess mallistosta. Kyselin kans, että sisältääkö kyseisen malliston sormukset nikkeliä, ja myyjä sanoi ei. Ei ole kivä jos maksaa pienen omaisuuden sormuksesta, ja sit hetken päästä huomaa, että on allerginen sille.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.04.2005 21:20 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Jonskuu :bye: Onko sulla päikky? Otapa tuo laskuri pois allekirjoituksestasi ja siirrä vaikkapa päikkyysi jos sellainen on :) Allekirjoituksena ei saa olla kuvia :wink:

:bye: Ad

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.04.2005 10:08 
Poissa
Ritari
Ritari

Voiko tästä nyt vetää johtopäätös, että AINOASTAAN palveluun ollaan tyytymättömiä, ei tuotteisiin? Me kyllä saimme mielestäni ihan ok palvelua... (ei, en tyydy kovin vähään, oon tottunut saamaan hyvää palvelua...)

Admiina kirjoitti:
Jonskuu :bye: Onko sulla päikky? Otapa tuo laskuri pois allekirjoituksestasi ja siirrä vaikkapa päikkyysi jos sellainen on :) Allekirjoituksena ei saa olla kuvia :wink:

Pitäisiköhän munkin sitten ottaa pois? :D Terveiset menee suullisesti perille... :)

Yhteen muutettiin 02/03
Lupausrenkaat vaihdettiin 01/04
Sitoumusrenkaat vaihdettiin 07/05
Kahdesta tulee kolme 04/07 (toivottavasti... =) ) -> toive toteutui 11.4.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.04.2005 11:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

TeemuTku kirjoitti:

Admiina kirjoitti:

Pitäisiköhän munkin sitten ottaa pois? :D Terveiset menee suullisesti perille... :)

Itseasiassa olen käsittänyt jostain Adin viestistä niin, että myös hymiö on kuva, jota siis ei saa olla allekirjoituksessa.
En oo kyllä ihan varma tästäkään muistikuvasta, mut silti.

Rouvana 30.7.2005 lähtien, Poju syntyi 25.7.

√Ąl√§ ota el√§m√§√§ liian vakavasti: et koskaan selvi√§ siit√§ hengiss√§.
- Elbert Hubbard

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.04.2005 13:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meidän kihlat on kultajousesta (Tampereen koskikeskuksesta). Mä olen kokonaisuutena todella tyytyväinen, sormukset on ihanat ja palvelukin oli hyvää. Ja mä osaan olla aika vaativa palvelun suhteen. Eli siis palvelun huonoutta ei voi yleistää koskemaan ainakaan kaikkia myyjiä..meidän oli hyvä. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ja viel√§...
ViestiL√§hetetty: 12.04.2005 10:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Elikkä ainakin Oulun Hallituskadun Kultajousessa saatiin tosi hyvää palvelua!!

Kävin ensinnä ihan yksinäni kuolaamassa sormuksia... Tykästyin hirveästi ja myyjä kertoili paljon ja jaksoi esitellä jne. Nyt sitten menimme sulhaseni kanssa uudelleen liikkeeseen n. kolmea viikkoa myöhemmin. Myyjä muisti minut heti ja minkälaisesta sormuksesta olin pitänyt. :worship:

Ja kun otti molemmille sieltä sormukset, niin sai sulhasen sormukseen -50%.

Ai niin ja kihlasormuksetkin on ostettu Kultajousesta v.1999. Edelleen on sormus yhtä ihana :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.04.2005 23:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

On mielestäni ehkä hivenen epäreilua arvostella ketjua kun kokemukset kuitenkin ovat yksittäisistä liikkeistä.

Omat kokemukseni Kouvolan liikkeestä ovat kuitenkin hyviä, liike on Kouvolan uusin koruliike ja ehdottomasti viihtyisin asioida, viimeisen vuoden aikana kaikki asioimiseni koruliikkeessä olenkin hoitanut tuolla. Korut on kauniisti esillä ja palvelu on ollut mukavaa. Vihkisormukseni on Kultajousen Princess-mallistosta eikä sen suhteen ollut mitään ongelmia. Sormus on myös minun silmääni virheetön.

Olisi muuten mielenkiintoista kuulla, miten luokittelette jonkin ketjun "rihkamakaupaksi", ymmärtääkseni kuitenkin useimmista koruliikeketjuista saa yleisimpiä sarjatuotantokoruja, ja näitähän ovat mm. Kalevalan koru, Sandberg, Kaunis koru...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.04.2005 23:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

TeemuTku kirjoitti:
Voiko tästä nyt vetää johtopäätös, että AINOASTAAN palveluun ollaan tyytymättömiä, ei tuotteisiin? Me kyllä saimme mielestäni ihan ok palvelua... (ei, en tyydy kovin vähään, oon tottunut saamaan hyvää palvelua...)

Niin, no musta se nikkeli sormuksissa ei oo palvelua vaan tuotteita koskeva asia. Ja joo, kyllä siellä liikkeessä tosiaan se yksi myyjä tiesi mistä puhui, muut eivät.

Jonsku: Se oli just niitten oma merkki, eli princess. Siitä pinnaltahan ne rodinoidaan, eli se nikkeli on siellä sisällä, mut sit ku se rodinointi kuluu pois, voi tulla allergiaa. Tietty voi taas rodinoida heti uudestaan, mutta riippuu miten helposti tulee oireita.

Valkokultakorut, jotka valmistetaan Suomessa, eivät SAA sisältää nikkeliä, mutta EU:n myötä nikkeliä sisältäviä koruja saa tuoda maahan. Eli varminta on suomalainen tekijä tai muuten vaan laatumerkki.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.04.2005 12:54 
Poissa
Ritari
Ritari

Greta G kirjoitti:
Jonsku: Se oli just niitten oma merkki, eli princess. Siitä pinnaltahan ne rodinoidaan, eli se nikkeli on siellä sisällä, mut sit ku se rodinointi kuluu pois, voi tulla allergiaa. Tietty voi taas rodinoida heti uudestaan, mutta riippuu miten helposti tulee oireita.

Valkokultakorut, jotka valmistetaan Suomessa, eivät SAA sisältää nikkeliä, mutta EU:n myötä nikkeliä sisältäviä koruja saa tuoda maahan. Eli varminta on suomalainen tekijä tai muuten vaan laatumerkki.

Missäs tuo Kultajousi sitten teettää noi korunsa? Vai ymmärsinkö asian oikein? :o

Yhteen muutettiin 02/03
Lupausrenkaat vaihdettiin 01/04
Sitoumusrenkaat vaihdettiin 07/05
Kahdesta tulee kolme 04/07 (toivottavasti... =) ) -> toive toteutui 11.4.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.04.2005 13:47 
Poissa
Koruasiantuntija
Koruasiantuntija

greta g kirjoitti:

Suomessa saa valmistaa nikkelipitoisia valkokultakoruja ja niitä myös valmistetaan.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.08.2005 12:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kävimme juuri viime viikonloppuna vihkisormuksen ostamassa Jyväskylän kultajousesta. Kiertelimme kävelykadun kaikki koruliikkeet ja kultajousesta sai ystävällisintä palvelua. Asiakkaitakin sielä oli selkeästi enemmän kun muissa liikkeissä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.08.2005 12:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Olen saanut Tampereen Kultajousissa erittäin ystävällistä ja hyvää palvelua, etenkin Sokoksen viereisessä liikkeessä, missä useimmiten olen asioinut. Ei valittamista. Ja sormuksistakaan ei valittamista.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.08.2005 10:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Oma kokemukseni kultajousesta on erittäin negatiivinen. Kävin Kaivokadun myymälässä ja myyjä vain juorusi puhelimessa. Sanoi minulle että hetkinen. Odottelin noin kymmenen minuuttia palvelua katsellen liikkeen pari kertaa ympäri. Myyjä ei näyttänyt elettäkään, että olisi lopettamassa puhelun. Häivyin liikkeestä ja toista kertaa sinne en mene. Forumin myymälästä sain katseen, josta näin myyjän ajattelevan minun olevan ihan kakara. Kysyin miesten platina kihlasormuksia.

Yleisesti ketuttaa toi, että olen 18 vuotiaan näköinen ja minusta ajatellaan ettei ole oikeasti varaa ostaa mitään, ja en saa palvelua. :doh: Sormuksia olen etsinyt joka puolelta Helsinkiä. Vasta kun kihlasormukseni hinta selviää myyjälle, aletaan minua palvelemaan. Paras on se kun eräs myyjä alkoi esittelemään kassakaappinsa timanttikokoelmaa tämän jälkeen. :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.08.2005 15:15 
Osallistunpa minäkin keskusteluun, kun on kyseisessä liikkeessä täällä Rovaniemen suunnalla tullut asioitua..

Mehän ostettiin uudet kihlat ja minulle vihkisormus juuri Kultajousesta. Saatiin parin sadan euron alennus ja mielestäni aivan ihana sormus :)

Palvelu oli mitä mainioin jokaisella kerralla mitä kävimme.. Saimme kaikki lapppuset heti mukaan ja kaikkiin kolmeen sormukseen käsin kaiverrus.

tokihan kyseissä liikkeessä ainakin täällä meillä saa aina jonottaa ja pitää puolensa että pääsee henkilökohtaiseen palveluun, mutta missään vaiheessa ei meitä kiirhwditty päätöksenteossa.. Suosittelen kyllä, mutta tokihan korukaupassa kannattaa aina olla tarkkana..

Onhan miedänkin nykyiset kihlat eripariset, siis meillä aikoinaan myyty erivalmistajien sormukset, joka vasta nyt vihkisormuksen oston yhteydessä huomattiin..

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 31.08.2005 17:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

*minni* kirjoitti:
Onkohan kellään kokemusta kertoa Kultajousen kivettömien valkokultaisten kihlojen laadusta mitään?
Onko kokemusta, että tummuuko tms..

Taisi ainakin minun vierailemassa kultajousessa olla Italialaista valkokultaa...
Mietin vain, että mitähän niiden laatu mahtaa ihan käytännössä olla ja kysyin sitä myyjältäkin joka heti alkoi puhua siitä rodinoinnista joka olisi tehtävä kerran vuodessa tahi parissa.

Onko kokemuksia? :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.09.2005 15:57 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Ostettiin valkokultaiset kihlasormukset Kultajousesta Oulusta. Palvelu oli ihan asiallista, saatiin toinen sormuskin kampanjan mukaisesti ilmaiseksi :D

Tuntuu, että minulla vähän kulunut tuo pinta nyt jo (maaliskuussa ostettiin :shock: ), tai ehkä kuvittelen vaan.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.09.2005 13:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

kazu kirjoitti:
Tuossa muutama vuosi sitten törmäsin eräillä messuilla kultaseppään, joka tekee tilauksesta sormuksia. Eli voi ite päättää kuinka leveä, mitä materiaalia, timantit ja niiden paikat. Ja kaiken huipuksi mielestäni edullisesti! Mutta nimi on päässyt unohtumaan :x :que: :x
Sijaitsee siis Oulussa tai lähistöllä. Onko vinkkejä mikä se vois olla?

Toukomorsian2005 kirjoitti:
Kultaseppiä Oulussa:

-Kultaseppä J. Käkelä Merikoskenkadulla
-Korupaja Kulta-Albert Aleksanterinkadulla (on varmasti ollut häämessuilla)
-Pikisaaressa on joku sepänverstas, en muista nimeä, olisiko Matti Kärsämä tms.

Että semmosia mielessäni, toivottavasti on apua näistä! :)

annia kirjoitti:
Sanooko nimi Hyvärinen kenellekkään mitään? :o
Ilmeisesti on tilaamiemme sormusten tekijä (liikkeen kautta tilattu)

SarZu kirjoitti:

Mulle sanoo. Mun kihlasormus on Hyvärisen kihla.. Mun mielestä se on iha joku yritys joka niitä tekee, ei kukaan yksityinen, mutta enpä mee takuuseen. Siltä/ Niiltä ei löydy netistä sivuja eikä niiden sormuksien kuvia löydy. Mut on tosi kauniita sormuksia.:) Heti ku näin mun kihlasormuksen, tiesin mikä tulee mun sormeen.

~SarZu~

alanipa kirjoitti:
Hei :bye:

Mikä liike myy suomessa Tiffany & Co sormuksia?? Vai myydäänkö kyseistä merkkiä suomessa lainkaan?

Terveisin
Pauliina

May kirjoitti:
alanipa: Suomessa ei myydä Tiffanyn tuotteita, ainakaan tiffanyn sivujen mukaan :)

Una kirjoitti:
Apua! Tietääkö joku sitä Sanberg-sivua? En löydä sitä mistään enää :(

Una

Admiina kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Sandbergiä?

Se on tämä www.sandberg.fi

Upeita koruja siellä on :faint:

:girl: Ad

zocka kirjoitti:
Onko kellekkään tuttu Tapio Suominen, (en ole varma oliko nimi juuri noin mutta sinnepäin)? Kihlasormukseni on hänen käsialaansa, eläkkeelle jäänyt kultaseppä. Hänen "taoksiaan" myydään ainakin Riihimäellä.

kathe kirjoitti:
Millaisia kokemuksia Kajaanin kultasepistä? Mistä kannattaisi sormusta katsella?

enkuli kirjoitti:
:bye:

Sattuisiko kenelläkään olla tietoa
helsinkiläisestä kultasepästä nimeltänsä
Harri Lahtinen?!? Muistaaksemme hänen
etunimensä oli Harri... :o Oltiin viikonloppuna
katselemassa sormuksia ja ihastuttiin kumpikin
ihan kympillä hänen tekemiinsä sormuksiin ja
nyt tahtoisimme ottaa yhteyttä itse tekijään.
Kiittäen jo etukäteen :girl:

*****enkuli*****

enkeli kirjoitti:
Onko tietoa Turkulaisista kultasepistä?

Maika kirjoitti:
Entä Porilaisista? Mistä täältä kannattaa ostaa sormukset?

sabine82 kirjoitti:
Pakko tulla mainostamaan tänne yhtä Rovaniemen liikettä. ROOPE DIAMONDS ent. Roopen kulta Rovakadulla.

Saimme todella hyvää palvelua ja taatusti kaupungin edullisimpaan hintaan. Minusta on hirveä hintaero jos täällä sama sormus on 100 euroa halvempi tehtynä kuin muissa liikkeissä. Täältä se munkin sormus tulee , toivottavasti... Sulhohan sen hankkii.

tuulitukkainen kirjoitti:
Tietääkö joku Jyväskylästä jonkun hyvän, taitavan, näppäräsormisen kultasepän, jonka kanssa voisi asioida suoraan, ilman hintaa nostavia välikäsiä?

-tuulitukkainen-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.09.2005 14:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Gaia kirjoitti:
Osaakos joku kertoa, löytyisikö mistäpäin Helsinkiä koruliikettä, joka myy kelttiläistyylisiä sormuksia. Ollaan menossa parin viikon päästä käymään Helsingissä ja voisi samalla käydä katsastamassa. Hinnaltaan saisi olla suht edullisia eikä tarvitse olla kultaa, mieluummin ehkä pronssia. Ja tietysti otan ilomielin vastaan nettiosoitteita, missä tuollaisia kaupataan (ei taida vaan Suomesta löytyä :( ).

Kiitokset avittajille!!! :worship:

Laitan tähän pari kuvaa, minkä tyylistä haeskellaan.

Kuva

Kuva

Sposa kirjoitti:
Moi Gaia!

Kalevalakorullahan on aika paljon perinnesormuksia ja niiden tytäryhtiollä myös (Kaunis koru)
www.kalevalakoru.fi (molemmat löytyy tolta)

Unioninkatu 25
00170 Helsinki
puh.09-686 0400
fax 09-6860 4060
myymala@kalevalakoru.fi

avoinna ma-pe 10-18, la 10-14

Tehtaanmyymälä
Strömbergintie 4
00380 Helsinki
puh. 09-506 77 214

avoinna ma-pe 9-17, la 10-14

Tää on verkkokauppa Suomessa
http://www.kelttikorut.com

Mä en siis tiedä ainuttakaan kauppaa, joka myis just kelttikoruja (mut vastaan silti) Sun kannattaa tehdä silleen, ellei joku muu tiedä kauppoja, että lähet Stockalta Aleksanterinkatua pitkin ja käyt niitä pikkupuoteja läpi (myös sivukaduilla).

Kukunoor (tennispalatsissa) myy jotain sälää, näin siellä LOTR-sormuksen, mutta oisko kelttisormuksiakin.... :o

Toivottavasti joku muu osaa neuvoa paremmin.

Sposa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.09.2005 14:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

saara80 kirjoitti:
Etsin Pilgrim korujen jälleenmyyjiä. Tietääkö kukaan? Hesan Stockalta saa ainakin mutta tieääkö kukaan saako Lappeenrannasta/Mikkelistä?

:girl:

SarZu kirjoitti:
Pilgrim koruja mä oon nähny aleksi 13:ta. Aika monessa paikassa niitä on..

Maika kirjoitti:
Myös Sokos myy Pilgrim-koruja.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 20:54