* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:22

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.09.2005 14:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Admiina kirjoitti:

Vaskitsassa tehdään uniikkeja koruja asiakkaan toiveiden mukaisesti, eli paikalla häärää taideseppä. Koruja tehdään kaikista materiaaleista :faint:

http://www.vaskitsa.com

:girl: Ad

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.09.2005 14:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Runotyttö kirjoitti:
Etsiskelen pääkaupunkiseudulta otsalle tulevaa tiaraa. Siis tämäntyylistä:
http://www.princessbridetiaras.com/news ... o154.shtml
En haluaisi netin kautta tilata, sillä en osaa sanoa sopisiko minulle tälläinen kapistus oikeasti, joten sovittamaan pitäisi päästä. Mutta löytyykö näitä laisinkaan, osaisiko joku sanoa?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.11.2006 18:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onko kukaan laittanut Aurifaberille tuolta netin kautta tarjouskyselyä? Ja saanut siihen vielä vastauksenkin?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.11.2006 21:01 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

vihreesimmu kirjoitti:
Onko kukaan laittanut Aurifaberille tuolta netin kautta tarjouskyselyä? Ja saanut siihen vielä vastauksenkin?

:bye: Olen laittanut tarjouskyselyn. Ja vastauskin tuli parissa päivässä.
Toki hinnasta voidaan olla montaa mieltä...sain paljon halvemman tarjouksen muualta

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.11.2006 20:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nyt minäkin sain vihdoin viimein sieltä vastauksen. Kaksi viikkoa meni ja vastausta ei kuulunut, laitoin toisen kyselyn menemään ja reilun viikon sain taas odotella.
Mutta enivei, perille vastaus tuli ja täytyy kanssa sanoa, että aika hinnakas arvio oli... Olen kysynyt kahdesta lähiliikkeestä teetätysarvioita ja molemmista paikoista olivat yli puolet halvempia!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.01.2007 17:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ajattelin kysellä, että onko kenelläkään teistä kokemuksia Jukka Ailion sormuksista ja ennen kaikkea niiden laadista?

Mietinnässä on ostaa ko. valmistajalta vihki mutta mietityttää edelleen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.01.2007 17:32 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Stigmation :bye: Ei ole käytössä henk.koht. kokemusta Ailion sormuksista, mutta mä olen siinä käsityksessä että ovat laadukkaita! :nod:

Omilla nettisivuillaan, www.ailio.fi mainostavat näin:

KORUJA SINULLE, JOKA ARVOSTAT LAATUA!

Tehtaamme on vuodesta 1952 alkaen ollut tunnettu laadukkaista, omaleimaisista, perinteisellä ammattitaidolla valmistetuista koruista.

Rouvaksi 210505
√Ąidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.01.2007 17:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Toukomorsian2005 :girl:

Samassa käsityksessä olen itsekin, mutta kun se on kuitenkin niin iso investointi meidän taloudessa niin olen yrittänyt saada lisää mielipiteitä ja kokemuksia, että voisin edes olla jossain määrin varma siitä että se on hyvä ostos.

Kiitos vastauksestasi!

Lisääkin infoa kaipailisin tietty :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.02.2007 19:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikkis moi!

Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia Kultasepät Andreasenista?

Itse päädyimme teettämään vihkisormukset ja kun kyselimme tarjouksia, vastattiin Andreasenilta erittäin nopeasti. Kävimme myös sen jälkeen liikkeessä ja palvelu oli erittäin hyvää :worship: Nyt on ensimmäinen malli vihkisormuksestani työn alla :faint:

Haluaisin kuitenkin kuulla, jos jollain on kokemuksia kyseisestä liikkeestä, lähinnä jos on teettänyt sormuksen siellä, onko se vastannut sitä mitä on halunnutkin?

Kiitos kovin! :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.05.2008 08:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei, :bye: onko kukaan käynyt Tikkurilassa olevassa Korukaivos-liikkeessä tai peräti ostanut sieltä sormusta? Kokemuksia?

Löysin netistä ko. firman sivut ja siellä olevat esimerkkisormukset ovat mielestäni järkyttävän edullisia verrattuna lukuisiin merkkivalmistajien sormuksiin. Siis Korukaivoksen sormuksien kivissä näyttää tulevan enemmän karaatteja paljon edullisempaan hintaan kuin merkkituotteissa. Miten hintaero voi olla näin valtava? Käykäähän katsomassa www.korukaivos.fi!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.06.2008 20:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hera :bye:

Oma vihkisormukseni teetettiin nimenomaan Korukaivoksessa Tikkurilassa. En ole saanut missään muualla yhtä hyvää palvelua :worship: Sormus teetettiin täsmälleen toiveideni perusteella ja mieskin oli tyytyväinen, kun hinta saatiin sovittua budjettiin. Suosittelen liikettä varauksetta kenelle tahansa :nod:

Hintapolitiikasta en sen tarkemmin osaa sanoa valmiiden sormusten osalta, mutta uskon kyllä havaintoosi. Käy ihmeessä paikan päällä, jos et jo ole käynytkin :)

Amanda

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.06.2008 14:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi kiitos vastauksesta!! :worship:

En ole käynyt liikkeessä, koskapa asun täällä aika kaukana pohjoisessa. Kävin tuolla ko. firman nettisivuilla tutustumassa ja siellä hyppäsi silmään nuo edulliset hinnat. Eihän lähimainkaan noilla hinnoin saa mistään muualta timanttisormuksia, ja minä kun en mistään nimestä haluaisi tyhjää maksaa, koska en ole merkkiuskollinen eikä mulle ole korun valmistajalla mitään väliä, kunhan se on laadukas ja hinnaltaan sopiva :) Mutta jos noin hyvin on sinua siellä palveltu, niin pitääpä siellä varmaankin reissu tehdä ennen talvea. Häät ovat siis helmikuun lopussa, joka ei ole mikään sesonkiaika, joten asialla ei varmastikaan niin kiire ole. Vuorotyöläisenä on aika hankala aina järjestellä asioita kovin pitkällä tähtäimellä....

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.08.2010 13:10 
lili kirjoitti:
Olen saanut Tampereen Kultajousissa erittäin ystävällistä ja hyvää palvelua, etenkin Sokoksen viereisessä liikkeessä, missä useimmiten olen asioinut. Ei valittamista. Ja sormuksistakaan ei valittamista.

Tulin sanomaan että surkeinta palvelua sain Tampereen Kultajousessa (Sokoksen vieressä). Ainoa asia, mitä kysyin, oli että onko teillä MEXXin kaulakoruja. Vastaus oli että "on, tuolla noin". Siinä sitten pyörin ympäri liikettä miettien että "missähän tuolla" ja läksin sitten pois.

No, aina ei voi voittaa.

Yl√∂s Etusivu

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:22