* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:18

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.09.2006 16:53 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

1. meillä lukee vaan nimi&nimi,paitso että se & merkki on kyllä sen näkönen että siinä lukee nimi to nimi...

2. ottaisin itelleni leveämmän sormuksen,nyt vaan 2mm

-my-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2006 18:17 
1. Mun sormuksessa lukee miehen nimi ja kihlapäivämäärä

2. Olen kyllä tyytyväinen tähän, mutta jos pääsisin ajassa taakse päin, niin en ehkä ostais heti ensimmäistä sormusta minkä näin vaan olisin kokeillut muitakin.:) Kuitenkin oli tarkoitus ostaa ihan "tavallinen" kihlasormus, ja mulla onkin tällainen sileä keltakultainen puolipyöreä kolmemillinen.:) Jos jotain muuttaisin, niin olisin tykännyt ehkä sittenkin vielä kapeammasta. Mutta hyvä tämäkin on, ja vihkisormus tulee sitten täydentämään sitä:)

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.09.2006 08:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Myöhemmin aateltuna tämä Kalevalan sormus ois ollu kiva kihlasormus:

Kuva

Mutta sekin vain näin tuli ajatuksena, kun sitä vihkisormusta katteltiin. Ei sillä, olen kyllä nykyseenkin kihlaan ihan tyytyväinen :wink:.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.10.2006 13:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

1. Mulla lukee kultani nimi ja päivämäärä.
2. Mä oon aikasta tyytyväinen nykyisiin, 8mm leveät sileät hopea"mutterit".
Yhdessä valitut, ei tavalliset kihlat, sopivat meille.
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.10.2006 02:45 
Poissa
Kerubi
Kerubi

1. meillä ei lue mitään :oops: syy tähän on se ettei olla saatu aikaiseksi ja parin viikon päästä tulee 1v päivä, noloa!!! Ja toinen syy on kyllä se etten tiedä mitä siihen voisi laittaa... en halua nimi+päivä, mikä on kaikilla. Ehkä voisi päivän laittaa mutta mitä muuta??? kertokaapa se. Joku hellittely nimikin ois kiva, mut onpa kiva kun 10 vuoden päästä siellä lukee joku pusuhai... voi kun on vaikeaa!

2. Tässä taas olen onnistunut eli minulla on 5mm leveä keltakultainen kihla missä on 0.03ca timantti tähtiupotuksella. Olen todella tyytyväinen hieman erikoisempaan kihlaani. hihiii.. olen vastarannankiiki :lmao2: huomaako sen? Ainoohan on että vaikiempi on löytää vihkisormusta, mutta onneksi olen senkin jo kultasepän avustuksella löytänyt.

satsan päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.11.2006 10:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuva

1. Mitä kihlasormuksissanne lukee? FD <3 KK ja päivämäärä 05.11.06
2. Jos menisit nyt kihloihin, niin mitä ottaisit huomioon sormuksia ostaessa/kaiverruttaessa? No, mentiin kihloihin viime sunnuntaina ja sormukset saatiin sormeen eilen, joten mieli ei ole vielä muuttunut... :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2006 01:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

1. Mitä kihlasormuksissanne lukee? Ei mitaan
2. Jos menisit nyt kihloihin, niin mitä ottaisit huomioon sormuksia ostaessa/kaiverruttaessa? Olen tyytyvainen sormukseeni enka muuttaisi mitaan

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2007 23:10 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Meidän kihloissa ei lue mitään :oops: Ostettiin kihlat pienemmästä liikkeestä ja haluttiin ne heti sormiin. Kaivertajaa ei ollut silloin paikalla. Sitten se vain jäi ja jäi.. Toisaalta, eiköhän sitä muista ilman kaiverruksiakin kenen kanssa on kihloissa :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.02.2007 19:32 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun kihlassa lukee sulhon nimi ja päivämäärä, perinteisesti.
Sormusta en ole itse valinnut, koska kosinta tuli yllätyksenä ja sormus oli jo ostettu :faint: On aika tavallinen -ei niin puolipyöreä- keltakultainen 4mm leveä. Nyt vihki on sit kulmikkaampi, eli jos tässä vaiheessa sais vaihtaa, ottaisin tietty sen saman valmistajan kihlaksi, mutta enhän mä luovu omasta nykyisestä kihlasta, koska sillä on niin paljon enempi tunnearvoa <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.02.2007 09:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

1. Etunimi ja päivämäärä
2. Kihlauksesta aikaa vajaa puoli vuotta, enpä mitään muutoksia kaipaa :) Omani on valkokultaa, jossa timantteja 5kpl, hinta vajaa 600€, avopuolison sormuksessa 3 timanttia ja se myöskin valkokultaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.02.2007 10:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

1. Ei mitään
2. Kihla olisi voinut olla sellainen, jonka olisi voinut yhdistää vihkisormukseen, mutta koska minä en ostanut/valinnut sormusta niin tyytyväinen olen näinkin. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.02.2007 12:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vai en ole vastannut tänne... :o

Meillä ei lue kihlasormuksissa mitään. Syy: kihlatun nimi on muistettava ihan itse - ei saa luntata sormuksesta. Päivämäärä jäi pois, koska mies ei halua, että sormus on naimisiin meno jälkeen "kuin kalenteri". Olen kuitenkin miettinyt, että jahka avioon päästään, kaiverruttaisin kihlasormukseen kihlausajan, eli 24.6.2006-1.3.2008. Ja sitten vihkisormukseen tuon vihkipäivän. Äijästä en tiiä...

2. Jos menisit nyt kihloihin, niin mitä ottaisit huomioon sormuksia ostaessa/kaiverruttaessa? No juuri tuon naimisiinmenon. Eli jos vaikka miehelle ei tule vihkisormusta, niin kannattaako kaiverruttaa kihlauspäivä? Ja sormusta kannattaa muutenkin valita hiukan sillä mielellä, että jos vihkisormuksen siihen kaveriksi laittais... :oops: Itse otin ihan kapean sormuksen just sen takia, että sille mahtuu kaveri vielä kivasti. Mies otti hiukan leveämmän, koska sille ei tuu kaveria.

Niin, ja kannattaa tarkistaa ne kaiverrukset, että mitänyt on tulossa mihinkin sormukseen, jos sormuksissa on eri teksti. Yksillä kavereilla on kaiverrettu sormuksiin päivä ja molempien oma nimi! :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.02.2007 10:45 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

1. Sormuksissa lukee: etunimen eka kirjain <3 etunimen eka kirjain ja päivämäärä. Sillä tavalla että mun sormuksessa on miehen kirjain ekana, hänen sormuksessaan mun nimen etukirjain ekana.

2. Oikeastaan en muuttaisi mitään mitä mietin silloin kihlaa valitessani. Ainoa neuvoni on, että kannattaa kunnolla miettiä minkälaisen haluaa ja panostaa laatuun :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.04.2007 22:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

1. "AD INFINITUM 1.4.07" ovat juuri kaiverruksessa
2. Samat asiat kuin toissapäivänä :D eli, että molemmille tulee mieluinen sormus, ei liian leveä, eikä kapea. Semmoinen mistä sormuksen käyttäjä tykkää. :)
Mulla on keltakultainen puolipyöreä sormus ja avolla kiiltävä puolipyöreä terässormus. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2007 11:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

1. Minulla lukee "J:n oma" ja hänellä "L:n oma" (vaikkakin kokonaisilla etunimillä, ja siis tietenkin minulla hänen nimellään ja hänellä minun nimelläni).

2. Saimme sormukset toissapäivänä, joten vielä ei ole tullut mieleen mitään muutettavaa. Tosin omaani täytyy ehkä suurentaa himpun verran. Meillä on rodinoimattomat valkokultaiset sileät sormukset, minulla 3 mm ja hänellä 4,5 mm.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.03.2008 10:35 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

1. Meillä ei nuo kaiverrukset ole kovin omaperäiset...Johtuen siitä, että minun sormukseeni ei kovin montaa merkkiä mahtunut, kun nuo 7 kiveä vievät aika paljon kaiverrustilaa :) . Haluttiin kuiteskin molemmat samanlaiset kaiverrukset, joten valittiin käytettäväksi etunimien ekoja kirjaimia ja sydän-merkkiä...ja sit päiväys.

2. Mä olen tosi tyytyväinen omaan sormukseeni, jota en itse ole ollut valitsemassa...Mieheni valitsi sen ihan omatoimisesti (hyvä maku). Yhdessä kävimme sitten hänelle valitsemassa. Sormukseni on valkokultainen ja 7 pientä kiveä sitä koristaa...Miehelläni on leveämpi kuin minulla, myöskin valkokultainen ja hänen sormuksessaan on hiottu sellainen ura, joka kovasti ainakin uutena kimalteli :D. En osaa kyllä hinnoista sanoa yhtään mitään :oops:.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.04.2008 14:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla lukee "Missä ikinä oletkin ja pvämäärä" ja hänellä "olen kanssasi ja pvämäärä"

Kihlat ovat olleet sormissa vasta 3kk joten mieli ei ole kerennyt vielä muuttumaan :D Mulla 4mm ja hänellä 3mm normaali kultaiset sormukset

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.09.2008 14:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

1: Sulhon nimi ja päivämäärä 3.8.2008 (sulholla vastaavasti minun nimi ja sama pvm)
2. En mitään, ihastuin näihin heti ja sopiva vihkikin löytyi helposti
Kuva
Hopeiset, keskellä satiinihimmeä ura, reunat kiiltävät <3 Mulla 5mm leveä, sulholla 8mm leveä
www.jasmi.net malli Hopeasormus S13

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.09.2008 14:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

meillä on kummallakin 18k keltakultasormukset, siis ihan sellaiset tosi yksinkertaiset, tosin niille tuli hintaa tuon karaatimäärän takia tuplasti enemmän...katseltiin viikon aikana varmaan kaikki helsingin kultakoru-kaupat ja sitten päädyttiin näihin. Mulla on sen verran hoikat sormet että 2mm näyttää tosi hyvältä, miehen sormissa 4 mm.

toivoin ja saan vihkisormukseksi 18k kultasormuksen kyyhkynverenpunaisella rubiinilla...muuten en tiedä sormuksesta mitään koska en sitä ennen vihkipäivää näe, sulhanen suunnittelee sen itse. Toivoin että ei oliis kovin iso koska mulle ei yksinkertaisesti käy paksut ja isot sormukset sormiin...tusinatimantteja en halunnut eikä mies pysty sellaiseen timanttiin suoriutua joka mulle kelpaisi :oops: Toisaalta sille tuli kyllä yllätyksenä se, että kuinka paljon nuo verenpunaiset rubiinit maksaa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.10.2008 09:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

1. Minulla lukee tulevan sulhon nimi ja päivämäärä, sulholla vastaavasti minun nimeni ja päivämäärä.
2. Ei tule mitään mieleen, olen täydellisen tyytyväinen valintaan! Minulla siis 5mm titaanisormus kahdella kivellä - aivan kuten kuvassa, mutta tosiaan vain kahdella kivellä. Miehellä 8mm rinkula, samanlainen kuin kuvan kivetön sormus.

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.10.2008 17:14 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

1. ei oo kaiverruksia. valkokultaa ja timantin jötkäle tossa päällä. yksi sellainen. koska tykkään isosta! :D
en itse valinnut, kun tuli koko kosinta ihan yllärinä :oops:

2.vielä ei oo tarvinnu vihkisormusta miettiä niin en tiiä muuttaisinki. tykkään tästä kuitenkin tosi paljon. ehkä sen saattaisin tehdä, että pistäsin vaan saman timantin uuteen sormukseen vihkimisen kunniaksia. ellei äijä nyt sitten välttämättä vaadi, että saa kokonaan uuden sormuksen ostaa.
tossa kun noita muitten kihlojen hintoja kattellu, niin tajusin, että aika tyyris tais mun kosinta olla! hui! :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2009 14:12 
Poissa
Kerubi
Kerubi

1. Mitä kihlasormuksissanne lukee?
Miulla lukee miehen nimi, kullalla miun ja sitten päivämäärä
2. Jos menisit nyt kihloihin, niin mitä ottaisit huomioon sormuksia ostaessa/kaiverruttaessa?
Oon oikeestaan kyllä hyvin tyytyväinen tähän sormukseen, joten kaikki meni ihan nappiin.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2009 18:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siis niin juu.

Minun sormuksessa lukee minun nimi ja päiväys.
Miehen sormuksessa lukee hänen nimensä ja päiväys.
Pitkä tarina, älkää kysykö. Emme halunneet niitä noin.

Nyt aiomme kaiverruttaa kihloihin päiväyksen toiselle puolelle puuttuvan nimen.

Vihkisormuksiin taasen tulee nimi päiväys nimi, eri järjestyksessä kuin kihloihin. Hyväksikäyttäkäämme ihmeellisyyksiä :)

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2009 22:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Käytiin eilen miehen kanssa ostamassa kihlasormukset :fiiu:

Mutta juju on siinä, ettei menty vielä kihloihi, eikä mennä vielä vähään aikaan. Mun oli vaan pakko saada ne sormukset, kun oli niin edulliset. Oli miehen sormuksessa vielä vanhan varaston hinta, niin saatiin 400e sormukset hintaan 300e + n.20e pienennyksestä.

Miehen sormus on keltakultaa ja minun valkokultaa. Tuohon on helppo ostaa samanlainen vihki yhdellä timantilla.
http://www.kultatahti.fi/

Ja mies saa sitten kosia oikein sormuksen kanssa, kun siltä tuntuu, luultavasti vuosipäivänä. :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: sormus
ViestiLähetetty: 28.02.2009 13:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

1. hih hih,piti ottaa sormus pois sormesta ja tarkistaa..oli paassy unohtumaan :D noh siina siis lukee miehen nimi "at merkki"(jota en loytanyt nappaimistosta) ja mun nimi seka paivamaara, mies oli ihan itse paattany :)

2.Jos olisin itse valinnu niin ihan saman olisin ottanu...kaunis,siro,yksinkertanen silea ja kultanen... :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:18