* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:23

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.02.2009 14:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

1. ubi tu caius ibi ego caia 2004
näin lukee meillä kumpaisellakin, tosin olis ehkä ollut loogisempaa jos nimet olis toisella toisin päin. :o
mitään kihlapäivää ei haluttu kun ei sellaista olekaan

2. miettisin oikeasti valmiiksi jo vihkisormuksenkin, että sormuksista tulis jotenkin yhdessä jotain erinomaisen hienoa.. (esim. aurifaberilla on niitä joissa kihla & vihki menevät "limittäin" ja muodostavat vasta yhdessä sen "täydellisen" kokonaisuuden!)

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2009 11:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

1. Mitä kihlasormuksissanne lukee?

Lupaan. 13.6.2009 Rakkaan nimi.

2. Jos menisit nyt kihloihin, niin mitä ottaisit huomioon sormuksia ostaessa/kaiverruttaessa?

Kihlautumisesta on niin vähän aikaa, että vielä ainakaan en muuttaisi mitään. Mulla 2,8 millinen keltakultainen puolipyöreä sormus, johon on varmasti helppo yhdistää vaikka vähän erikoisempikin vihkisormus sitten parin vuoden päästä. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.06.2009 14:16 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Rakkaan nimi seurustelunaloittamispvä kihlapvä

2. Jos menisit nyt kihloihin, niin mitä ottaisit huomioon sormuksia ostaessa/kaiverruttaessa?

Ostaisin eripaikasta, koska myyjä oli vähän *piip* mut sormuksia/kaverruksia en vaihtais <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2009 12:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Juho 6.11.2007

Ihan samat asiat, kun otin silloin kihloja hankittaessa huomioon. Eli lähinnä sen, että siihen on helppo etsiä sitten vihki.

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2009 13:34 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

130209 always there, sulhon nimi

Vielä en juuri olisi kriteerejä muuttanut. Mutta olisin halunnut tuon alwaysin isolla alkukirjaimella. Saa nähdä minkälainen vihki löytyy kaveriksi. Tällä hetkellä siis tarkoituksena teettää samanlainen vihki kuin kihla, mutta violeteilla kivillä koristettuna, ehkä yksi timanttikin jos budjetti antaa myöten.

Minun on tuo uurrettu valkokultainen, sulhon punakultaraitainen.
Kuva

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.12.2009 07:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

"miehen nimi" 25102008

Meillä tuollaiset mutta 6mm. 5mm olisi ollut valmiina mutta haluttiin 6mm joten ne tehtiin mittatilauksena. Minulla timantilla ja miehellä ilman.
http://www.kihlasormukset.com/index.php ... &itemId=64

Jos nyt saisin päättää niin en tiedä kallistuisinko erilaiseen kihlaan vaikka välillä tuntuu ettei naimisiin voida mennäkään kun en keksi millainen vihkisormus tuohon sopisi. Ajatuksia kuitenkin on jo joten josko ei siitä jäisi avioituminen kiinni.
Haluttiin meidän näköiset sormukset jotka kuvaisi meidän suhdetta alusta alkaen ja se kun ei ihan tavallinen alku ollutkaan. Halusin kaksivärisen koska minulla on sekä kultaisia että hopeita sormuksia ja toiveena oli että kihla sopisi joukkoon aina. Lisäksi budjetti saneli hieman ehtoja mutta sain sellaisen kuin halusin ja tätä kelpaa katsella vaikka pitemmänkin aikaa yksinään.;) ei kiirettä vihkisormuksen kanssa vielä.[/img]

EDIT:
Niin ja piti vielä kehumani kultaseppää joka auliisti jaksoi ehdotella ja auttaa haluamamme sormuksen kanssa vaikka aikaa hurahti huomattavan kauan ja liikkeen aukioloaikakin venyi huomaamatta. Melkeinpä tekisi mieleni palata samaan liikkeeseen vihkiä miettimään vaikka kilometrejä välissä onkin melkein 700.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.02.2010 19:06 
Poissa
Kerubi
Kerubi

------

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2010 16:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

1) Miehen nimi ja päivämäärä.
2) Haluaisin eri materiaalia.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.07.2010 17:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miehen nimi ja kihlapäivä.
sellaisen samalla kuviolla kun kihlasormus on mut pienellä kivellä :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005♥
29.6.2008 Seurustelumme alkoi♥
1.10.2008 Yhteen muutto ♥
16.11.2009 Kihlat♥
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ♥
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.07.2010 00:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla miehen nimi ja kihlapäivä. Miehellä lukee mun lempinimi (sulho sano, et lähes kaikki kuitenkii kuttuu mua tolla nimellä mun oikeen nimen sijaan).

SOrmukset on Suokolta ostetut hopeiset, Salmi tais olla mallin nimi. Paksuutta taitaa olla joku 4 mm molemmilla.

Jälkiä elämästäni

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2010 14:15 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Mulla lukee: Juhon oma 30.4.2010
Sulholla lukee: Anun oma 30.4.2010

Oli hyvä, että olin miettinyt kihlasormusta jo aiemmin, eli tiesin suunnilleen minkälaisen halusin. Nykyiseen kihlasormukseen sopii myös monet erilaiset vihkisormukset.

Olisin kaiverruttaessa sormuksia vielä taonnut myyjälle tarkemmin sen, että mulle ei tule kihlasormuksiin enää muita päivämääriä. Miehelle kaiverrettiin teksti suoraan leiman jälkeen ja se on hyvä, koska saattaa pitää saman sormuksen vihkinä. Mulla kuitenkin kaiverrus tehtiin myös suoraan leiman jälkeen, vaikka sanoin, että mulle tulee toinen sormus ja kaiverruttakaa se sinne teksti sinne keskelle. Nyt näyttää tyhmältä kun leima on heti tekstin edessä :doh: Aika pieni asia tuo kuitenkin on, ja harvoin sitä kaiverrusta tulee edes katseltua..

Mulla on valkokultainen "leikelty" sormus, sulholla perinteinen keltakultainen kihla <3

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.06.2018 10:23