* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 17:40

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: KAINUU
ViestiLähetetty: 04.08.2005 15:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tähän ketjuun kerätään Kainuun alueen juhlapaikkoja ja keskustellaan niistä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.09.2005 19:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tuikku80 kirjoitti:
No tuossapa tuo jo tulikin, eli juhlapaikkaa etsiskelen suurin piirtein noilta seutuvilta.. Häät ovat vasta joskus hamassa tulevaisuudessa. Mutta ihan vaan mielenkiinnosta haluan kartoittaa mahdollisuuksia. Väkeä pitäisi paikan päälle mahtua about 200. Kellään mitään kokemuksia tai ideoita? :archer:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.2005 08:39 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tässä joitakin:

Suomussalmi
http://www.kultainenkukko.fi Ja sieltä Vanha Kurimo

Kajaani
http://www.karolineburg.com/www/

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.10.2005 12:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sotkamossa:

Pöksylän Paakari

Paikka on kauniin järven rannalla, minun saamani palvelu (puhelimitse konsultaatiota :wink: ) oli oikein hyvää, miellyttävää ja avointa. Kotisivuja en löytänyt, mutta tuosta linkistä saa jotain tietoja kuitenkin... :?

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Juhlapaikat
ViestiLähetetty: 09.10.2006 16:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kajaanissa esim. Karolineburg, Sirius, Hotelli Kajaani, Eino Leino-talo, Koutaniemen vanha koulu, Nakertajan vanha koulu. Sotkamossa Pöksylän Paakari, RekiKesti, Hotelli Suvikas, Vuokatinhovi, Maanselän Etappi. Paltamossa Vaarankylän vanha koulu Vaarantalo. Vaalassa Kassu Halonen Taidetalo.

Kaikista löytyy tietoa kun hakee hakukoneella!Ainakin yhteystiedot.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.10.2006 11:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tuon tänne seurantalohaun, sieltä löytää aikas kivasti seurojentaloja. :) (Klikkaa seurantalon haku. ;) )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Juhlapaikat
ViestiLähetetty: 30.10.2006 15:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

memo07 kirjoitti:
Kajaanissa esim. Eino Leino-talo, Koutaniemen vanha koulu, Nakertajan vanha koulu.

Pakko kommentoida, kun on nämä katsastettu. Eino Leino -talolle ei moni pitopalvelu suostu lähtemään, kun siellä on kuulemma kovin pieni keittiö. Koutaniemen koululla on loistavat majoittumismahdollisuudet vieraille, ja saunankin saa lämmittää. Siellä on hyvä keittiö, mutta ruokasali vain on valitettavasti melko pieni - meidän 70-80 vieraasta osa olisi joutunut eteiseen istumaan. Ja Nakertajan vanhaan kouluun (eli Vanahikselle) ei pääse liikuntarajoitteiset, koska juhlatila on yläkerrassa, eikä sinne mene hissiä. Että tällaista. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Koutaniemen vanha koulu
ViestiLähetetty: 23.04.2007 19:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa! Meillä oli häät 9.7.2005 Koutaniemen vanhalla koululla ja vieraita oli 150. Hyvin mahduttiin kaikki syömään. Osa oli eteisessä, jonne katettiin myös seisova pöytä. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Juhlapaikat
ViestiLähetetty: 24.04.2007 07:04 
Poissa
Enkeli
Enkeli

anhapett kirjoitti:
memo07 kirjoitti:
Kajaanissa esim. Eino Leino-talo, Koutaniemen vanha koulu, Nakertajan vanha koulu.

Pakko kommentoida, kun on nämä katsastettu. Eino Leino -talolle ei moni pitopalvelu suostu lähtemään, kun siellä on kuulemma kovin pieni keittiö.

Haluaisin tähän kommentoida, että viime kesänä oli avomieheni serkun hääjuhlat täällä ja itse talon sisätilat olivat kyllä todella pienet ja jotenkin ahtaat. (vieraita oli noin 50-60?) Tosin ruokailun jälkeen siirryttiin latoon siihen viereen ja se oli mielestäni tunnelmallinen ja kiva paikka!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Koutaniemen vanha koulu
ViestiLähetetty: 30.05.2007 19:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

eemeli kirjoitti:
Heippa! Meillä oli häät 9.7.2005 Koutaniemen vanhalla koululla ja vieraita oli 150. Hyvin mahduttiin kaikki syömään. Osa oli eteisessä, jonne katettiin myös seisova pöytä. :clap:

:shock: Miten ihmeessä te saitte sopimaan? Me laskettiin, ettei millään mahduttaisi sinne, kun ei haluttu että väki joutuu eteiseen. Ja teitä oli sentään ihan hirveän paljon enemmän!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.09.2007 15:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Laittaakaa Vanhasta Kurimosta (S-salmi) kokemuksia !....nätti paikka ainakin ulkopuolelta !=)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2007 14:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vanha Kurimo on nätti ja ihana paikka :)
Olin seremoniamestarina siellä serkkuni häissä, jossa vieraita oli noin 100 :o
en tarkalleen muista.
Piha oli viihtyisä ja tanssilava siinä keskellä sekä hyvä nurmi alue toimi hyvänä ohjelma paikkana :)
Olen joskus haaveillut miten olisi ihana järjestää jotku juhlat siellä talvella kinosten aikaan.
Paljon roihuja ja jätkänkynttilöitä.
Huovisen Veikko :chef: (Kultainen Kukko) , joka pitopalvelua siellä pitää, osaa kyllä tehdä hyvät ruoat :food: !!!

Pidin miinus puolena sitä, että Vanha Kurimo on kuitenkin vanha pirtti ja huoneet ovat sen mukaiset.
Eli yksi iso pirtti ja muistaakseni 5 erillistä huonetta,
joihin ei valitettavasti nähnyt tai kuullut hääparia tai mitään mitä pirtissä tapahtui.
Osa vieraista oli siis omissa oloissaan juhlien aikana :?

Mutta menkää ihmeessä tutustumaan paikkaan !!!
Silloin näätte, vastaako paikka teidän unelmianne :)

Miten kirkonkylän puolella nuorisotalo? oletteko ajatelleet sitä?
Ei ole ihan niin hieno miljöö, mutta vaihtoehto :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.2007 16:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Meidän häitä vietettiin Vanhassa Kurimossa ja miljöö on ihana!

Paikka on ihanteellinen n. 50-60 hlön häille, mutta kaiken kaikkiaan sinne kyllä mahtuu yli sata. Meillä oli jotain 85 vierasta ja pystyimme "istuttamaan" vieraat pääpirttiin, sen viereiseen huoneeseen ja peräpirttiin eli kahdessa perimmäisessä huoneessa ei ollut enää ruokailijoita (vaan polttarikansiot yms. ja toisessa lasten leikkinurkkaus, jolle ei kuitenkaan järin ollut käyttöä, koska lapset viihtyivät ulkona). Laitoimme äänentoiston peräpirttiin, joten ohjelma kuului myös sinne (vaikkakin lähes kaikki halukkaat mahtuivat pääpirttiin seuraamaan sitä).

Meillä tanssittiin sisällä pirtissä, mutta tosiaan pihallakin voi hyvin tanssia (varsinkin jos on hyvä sää).

Hyviä puolia miljöön lisäksi on myös ruoka! Hinta on tietysti häämenuille arvokkaampi kuin mitä tulisi, jos itse tekisi. Onnittelumaljat ovat kalliita!!! Me teimme itse kakut, sillä halusimme kakkubuffetin. Haittapuolena on myös se, ettei paikalle saa viedä itse juomia, sillä siellä on A-oikeudet. Mutta baari on kuitenkin eli jos ei halua tarjota vieraille, niin voi ilmoittaa, että on mahdollista itse ostaa.

Veikon poika Pekka oli meillä keittiössä päävastuussa ja hänen kanssaan sovimme kattauksesta yms. Olin niin iloinen, kun huomasin, että kahvipöydässä olevassa kukkalaitteessa, joka tuli talon puolesta, oli samoja kukkia kuin kimpussani.

Ai niin ja siitä piti vielä sanoa, että jos teillä on pienet häät, eli mahdutte pääpirttiin, kannattaa tiedustella sitä, etteihän pienessä pirtissä ole samaan aikaan muita. Olen nimittäin ollut Vanhassa Kurimossa n. 50 hlön häissä, samaan aikaan pikkupirtissä oli n. 15 hlöä toista hääporukkaa. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.2007 20:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos Satunen viestistä.

Juu, meille varattu Vanha Kurimo. Häät tammikuussa :kiss: .

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.02.2010 07:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olisi kiva saada vinkkejä mahdollisista juhlapaikoista Kajaanissa + Kajaanin lähialueilla :)
Koutaniemen ent. koulu ei oikein innosta, olen siellä joskus ollut häissä eikä paikka ollut oikein minun makuuni. Eino Leino -taloa olen vähän miettinyt mutta vieraita olisi tulossa n. 75 joten käyköhän paikka pieneksi...? Jostain olen vähän sellaista kuullut että sinne mahtuisi hyvin n. 50 henkeä, liekkö ihan perätön juttu...?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 17:40