* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 14:37

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 249 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: TURUN VPK TALO
ViestiL√§hetetty: 20.05.2008 14:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? meinattiin ensin ruissalon tanssipaviljonkia, mutta taitaa olla vähän liian kulunut, täytyisi koristella aika paljon.. :o mutta tuo vpk näyttää aivan ihanalta!!

Lähettelin muutama päivä sitten sinne sähköpostia, mutta sieltä ei olla vielä vastattu :? Ilmeisesti sinne saa viedä oman pitopalvelun :) ..(ja juomat :wink: )

Mutta ottaisin vastaan kaiken tiedon ko.paikasta ja kuvia jos jollain sattuu olemaan :? :worship:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.05.2008 08:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lissu_2 Turun VPK:n talo on upea juhlapaikka! :faint: Sopii hyvin hiukan isommillekin juhlille.

Itse en ole siellä ollut juhlimassa, mutta tarjoilijana erilaisissa tilaisuuksissa pariin kertaan. Kannattaa huomioida pitopalvelua valitessa, että kylmätilat ovat aika rajalliset ja VPK:n talon omat ruuanlaittotilat sopivat lähinnä lämmittämiseen ja viimeistelyyn eikä niinkään laajamittaiseen ruokien valmistamiseen. Jos tupakoitte itse tai vieraanne tupakoivat, pitää talon järjestyssääntöjä noudattaa ehdottoman tarkasti! Tupakointi oli aikaisemmin sallittu vain tietyssä salongissa, mutta onkohan tämä muuttunut uuden tupakointilain myötä? :o Siitä ei ole tietoa.

Ihan halvimmasta päästä paikka ei varmasti Turun seudulla ole, mutta puitteet on kyllä uskomattoman hienot! Koskaan en ole moitteita kuullut järjestelyistä! Kovin myöhään siellä ei mun muistaakseni saanut juhlia...

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.05.2008 21:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sunshine kirjoitti:
Ainakin Hanhiemo on juhlinut häitään Maarian pappilassa 2006 kesäkuussa. Hän ei enää kovin aktiivisesti taida amoissa pyöriä, mutta kokeile lähettää hänelle yv:ä, jos vaikka olisi sama s-posti vielä käytössä.

Valitettavasti hinnastakaan en muista tarkempaa, mutta todennäköisesti hinnat ovat siitä nousseet hiukan ainakin. Tiesitte kuitenkin, ettei itse pappilan tiloissa saa tarjoilla alkoholia? Jos nyt oikein muistan niin ei edes kuohuviiniä onnittelumaljana. Pappilan emäntä taisi kuitenkin olla mukava ja ihan pientä joustoa löytyi... onnittelumaljan voi siis kohottaa kauniilla ilmalla pihalla.

Täytyy laittaa yv:tä menemään,hmmm...minulla taas olisi sellainen käsitys että sielä saisi tarjoilla alkoholia?
Ei ilmeisesti joka rakennuksessa mutta, mielestäni olisin kuullut että jonkun häisssä boolia tarjoiltiin sielä?:O

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.05.2008 12:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Maarian pappilasta.. Olemme viettämässä siellä häitämme ensi kuussa. Ilmeisesti jossakin rakennuksessa alkoholia EI saa tarjota (en vaan muista mikä niistä se oli), mutta ainakin meillä kuuluu tarjoiluihin kuohuviini alkumaljana ja ruokailun yhteydessä on tarjolla viiniä.

Varmaankin laitoit jo Hanhiemolle yv:ta, joten hän varmaankin kertoo lisää ja tietääkin asioista paremmin, kun on jo juhlia viettänyt siellä :)

*muoks* kuvia ja joitakin hintatietoja Maarian pappilasta löytyy
täältä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.06.2008 20:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Haa, kauan kaivattu Hanhiemo tässä... ;)

Pappilan päärakennuksessa saa tarjoilla vaikka mitä alkoholeja, mutta pappilan tallissa ei saa. Sama tanssin kanssa. Johtuu siitä, että talli on siunattu seurakunnan käyttöön, mutta pappilan päärakennus ei.

Meillä oli päärakennus ja ihan oli alkumaljat, ruokaviinit ja jälkiruokakonjakit.

Ja tuossa minun allekirjoituksessa on linkki hääpäiväkertomukseen, joka yhä löytyy näiltä sivuilta.

:girl:

Onnellisesti avioon - kertomus ja häämatkat

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.06.2008 11:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lissu__2 kirjoitti:
Ei läydetä millään sopivaa paikkaa kesähäille 2009..Kirkko pitäisi varata nyt perjantaina, mutta kun ei paikkaakaan ole löytynyt :oops: olen varmaan liian vaativa, mutta olen kolunnut läpi KAIKKI turun ja turun alueen paikat! joko tilaratkaisut ovat huonot (esim.erilliset huoneet) tai ei saa tuoda omia juotavia jne jne :doh:

Alkaa jo paniikki iskeä..olen Turun kaupungiltakin kysellyt ruissalon huviloista, mutta en ole saanut vastausta :auts:

Häät pitäisi siis olla 13.6.2009 :D jos nyt löydämme kivan paikan..

Onko kenelläkään kuvia/tietoa Kakskerran "talosta" samppaantie 90?

Etsimme paikkaa ruissalo-kakskerta alueelta :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hanhiemolle
ViestiL√§hetetty: 10.06.2008 19:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko Maarian pappilassa yksi iso tila vai pienempiä huoneita?

Siis mahtuukohan 90 vierasta samaan tilaan, vai pitääkö jakaantua eri huoneisiin? olisiko sulla laittaa vaikka s-postiin kuvia tilasta Lissu__2(at)luukku.com :) :worship:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.06.2008 11:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lissu_2 Maarian pappilan päärakennus koostuu ainakin useammasta pienemmästä huoneesta, ja 90 henkeä tuntuu kyllä aika paljolle. :o

Mitä paikkoja olet kysellyt? Miten olisi Harjattula, Ruissalon kansanpuiston tanssipaviljonki, Meri-Karina, Pikisaaren pitsihuvila (?), Turun Linna tai Pikku-Pukin huvila? Näihin kaikkiin mahtuu ainakin se 90 henkeä. Näistä paikoista omat juomat saa tuoda ainakin Ruissalon tanssipaviljonkiin! Entä Kakskerran Hirvilampi? Turussa on todella huonosti paikkoja jonne omat juomat saa viedä!

Mitä kirkkoa olette ajatelleet? Jos Turun keskustasta noin puolen tunnin ajomatkan mukaan ajattelee niin ainakin Piikkiöön Kavalton tilalle menee tuo henkilömäärä ja Paimioon Kaimalan Karhulammelle. Kumpaankin saa viedä omat juomat.

Toivottavasti näistä olisi jotain apua!

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kiitos sunshine!
ViestiL√§hetetty: 11.06.2008 12:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Varattiin VPK talo, koska sinne saa tosiaan viedä omat ruuat ja juomat, joten vaikka paikkavuokra on huima, niin silti säästetään.. :D ja tilahan on upea..

Nyt on kaikki muut järjestyksessä paitsi kirkko..Mutta perjantaina sekin selviää :wink: toivottavasti saadaan oikea kirkko ja kellonaika. :o

Miten itse olette saaneet kirkon varatuksi?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.06.2008 12:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olisiko kellään kokemuksia VPK talon koristelusta? tai kuvia miltä näyttää juhlakattauksella? mikä pitopalvelu teillä on siellä ollut? onko muita jotka juhlivat siellä häitä kesällä 2009? :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.06.2008 14:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sun tossa jo vastasikin. Maariaan mahtuu alakertaan heidän mukaan 80 henk, mutta sovulla minusta vain 60 henk. Ja on 3 huonetta.

Kirkkoa varatessa on syytä soittaa seurakuntasihteerille heti aamulla, minuutilleen silloin kun saa soittaa. Mä soitin tunnin myöhässä ja oli enää yksi aika jäljellä. No ei se niin vaarallista, ihan hyvä aika se oli ja saatiin haluttu kirkko. :)

Onnellisesti avioon - kertomus ja häämatkat

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.06.2008 07:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mitäs se Turun VPK nykyään kustantaa? Kuuluuko hintaan, siis ihan koko talo? Ja kuinka myöhään siellä saa juhlia?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: vpk talo
ViestiL√§hetetty: 14.06.2008 10:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on varattuna vpk talo kesälle 2009..Hinta on 1500 eur, sisältää koko talon, vahtimestarin, siivouksen sekä jonkun ravintolavastaavan (kun otetaan ulkopuolinen pitopalvelu, niin pitää sitä silmällä, antaa ohjeita ja valvoo)..varausmaksu oli muistaakseni 400 eur.. :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: viel√§
ViestiL√§hetetty: 14.06.2008 10:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

ja muistaakseni sanottiin että saa juhlia kahteen yöllä..en ole kyllä ihan 100 % varma, koska asiaa tuli niin paljon, kun käytiin paikkaa katsomassa ja varaamassa :oops:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.06.2008 08:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Pöydät siellä taitaa olla ja tuolit kans ihan valmiiks? Mut mites astiat?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kaikki astiat l√∂ytyy
ViestiL√§hetetty: 15.06.2008 11:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Siellä oli iso huone täynnä astioita..olin itsekin oikein yllättynyt, että tavallisten astioiden (kuohari-viini-muut juomalasit,kaikki astiat,haarukat,veitset jne) lisäksi oli kaikki erikokoisista tarjoiluastoista erikokoisiin booliastoihin saakka.. :wink: eli kaikki löytyy, tuskin tarvitsee mitään viedä itse..

Astiat olivat tosi siistejä, ja väriltään valkoisia..Itse olen tosi tarkka tollaisista asioista ja minua ainakin ne miellyttivät :D

Kannattaa käydä katsomassa paikkaa! :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.07.2008 10:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Viimeaikojen kokemuksia Manillasta?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.07.2008 15:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä häät ensi kesänä Åbo svenska teaterin ravintolassa..Ihana paikka ja vaihdettiin VPK talo siihen,kun vuokrakin oli paljon halvempi :wink:

Emme tienneet edes tällaisesta paikasta..Otamme pitopalvelun myös samasta paikasta ja menu kuulosti herkulliselta ja oli tosi halpa! Me otettiin vielä pari lisäjuttua ja maksetaan nyt 22/eur/hlö!

Omat juomat saa viedä..Paikka on juuri rempattu,ja omistaja sanoi että he alkaa nyt syksyllä mainostamaan paikkaa kunnolla ja tulee nettisivut..

Ajattelin vaan kertoa,että jos on paikka hakusessa kannattaa käydä vilkaisemassa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2008 19:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

sannitam kirjoitti:
Ilmoittaudumpa minäkin tänne tulevana morsiammena 03/2009 :bye:

Heti alkuun kyselenkin kokemuksia Ruissalon kansanpuistosta hääjuhla paikkana? Lähinnä kahvilan yläkerrassa olevasta juhlasalista...

Alustavasti paikka jo varattuna ja olin erittäin ihastunut :nod:

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.08.2008 17:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Osaisko kukaan kertoo et kuinka pitkään tuolla Turun VPK:lla saa sitten juhlia? Ei varmaan kuitenkaan ihan koko yötä?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.08.2008 13:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mulla olisi sellanen muistikuva, että klo 01 olisi ollut takaraja... :o Vai klo 02? Ei siis kuitenkaan pitkälle aamuun pysty juhlimaan!

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.08.2008 07:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

...mutta VPK:n talolta voi näppärästi lähteä jatkoille! Eli mun mielestä keskustan juhlapaikoissa ei juurikaan haittaa, jos pirskeet päättyy ennen aamua. :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2008 16:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

mymmeli<3 kirjoitti:
Onko jollain kokemusta Maskun Kiisan pirtistä, kun en ainakaan ole nähnyt mitään kommentteja tästä paikasta ja se on meillä harkinnassa! Muiden mielipiteitä ois tietty kiva kuulla koska kokemukset tärkeitä! Siis voi olla muutenkin kokemuksia kuin vain häistä... :) Alkaa olla vähän kiirukin tuon paikan valinnan kanssa, joten pikaisia vastauksia pliiiiis!

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2008 16:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Koulukaverini häät oli Kiisan pirtissä kesällä 2007. Muistaakseni kaikki meni hyvin ja hääpari oli tyytyväinen juhlapaikkaan. Itse en siis ollut mukana juhlimassa, mutta muutamia kuvia näin myöhemmin. Vaaleilla liinoilla ja tuoreilla kukka-asetelmilla oli tilasta saatu todella kivan oloinen!

Itse olen ollut Kiisan pirtissä syömässä joskus vuosikausia sitten jollain isotädin synttäreillä tms. Ruuassa ei ainakaan silloin ollut mitään valittamista... ei nyt mitään erityisen hyvääkään jäänyt mieleen, mutta tämä on ollut varmaankin 90-luvun puolella.

"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.08.2008 23:24 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun serkun häät vietettiin Kiisanpirtissä muistaakseni 2006. Tila oli viihtyisä, ruoka erinomaista. Terassilla oli mukava kilistellä ja pari otti onnittelutkin vastaan ulkosalla. Tanssilattia on aika pieni, joten jos on paljon tanssiväkeä, voi tulla tungosta. Samoin bändin tila on tosi pieni, heillä oli kolmen hengen bändi ja mahtuivat just ja just. Tila on yhtenäinen ja esim. lapsille oli saatu mukavasti oma nurkkaus. Paikallahan on A-oikeudet, joten omien juomien vienti paikalle ei onnistu.

Kaiken kaikkiaan mulla on paikasta hyvät ja positiiviset kokemukset. Kannattaa kysellä hintoja/vuokraa jne ja verrata sitten omia toiveita, budjettia ja tarjouksia. Useimmiten seurojentalot ja vastaavat tulevat halvemmaksi, mutta kaikki riippuu toiveistanne :)

Mukavaa hääsuunnitteluaikaa :bye:

Amanda

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 249 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 14:37