* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 16:34

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: POHJANMAA
ViestiLähetetty: 10.06.2004 06:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei... :bye:

Osaisiko joku kertoa tarkemmin hääjuhlapaikoista Vaasassa ja Vaasan seudulla? Olisin hyvin kiitollinen :worship: !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2004 09:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Maksamaalla (Vaasasta pohjoiseen) on maatilamatkailu Saaristotila Varppi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2004 16:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oltiin viime viikonloppuna häissä Merenkyntäjä-nimisessä paikassa, kun en ole paikallisia niin en muista missä päin.. Lähellä keskustaa, rannalla, häissä oli 130hlö, oli hieman tiukkaa. Mutta tosi hyvät ruoat.
Keskustan kirkolta taksi maksoi sinne 8e :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2004 21:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Lra:
mitä mieltä olit paikasta kun siellä osa vieraista joutuu olemaan "erillisessä" huoneessa? miten kyseisissä häissä oli istumapaikat ym. järjestelty?
Me arvotaan kahden paikan välillä ja toinen on juuri merenkyntäjät, mut ku itse olen kerran ollut siel häis ja oli jotenki tylyy ku osa porukasta istu siel erillises huonees eikä sieltä näkyny tanssilattialle ym.. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.08.2004 10:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä oli juhlat Kirkkopuistikon nuoriskalla, oli muuten hyvä paikka!!
Oon ollu merenkyntäjillä häissä ja oli aika ikävää ku jotui istuun siellä toisessa huoneessa, ei oikeen nähny mitä toisessa tapahtui.. Muuten on kyllä kiva paikka!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2004 16:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa!
Tässä vielä muutamia hääpaikkavinkkejä:
- Segel (ruotsink. purjehdusseura Vaskiluodossa)
- Sulvan kestikievari (tosi hyvä ruoka!)
- Kapteenintalo Laihian Hulmilla (sokkeloinen)
- paljon erilaisia nuorisoseurantaloja, mm. Sundomin NS suosittu. Itse pidimme Maalahden NS:sta.
- Ă…minne rantaravintola Maalahdessa (upeat maisemat)

Itse pilasimme omat häämme laihialaisessa maatilamatkailupaikassa, jota emme suosittele kenellekään ainakaan elämänsä tärkeimpien juhlien järjestämiseksi. Heillä on ihanat puitteet juhlien järjestämiseen, mutta ei minkäänlaista asiakaspalvelua ja moni asia meni pieleen. Ammattitaidottomuudenkin voi antaa anteeksi, mutta tiuskimista ja niskojen nakkelua on hankala sulattaa. Kaupantekovaiheessa kaikki tietysti kävi tälle yrittäjälle, mutta kun kauppa oli lyöty lukkoon, alkoi asenne muuttua painajaismaiseksi.

Tässä paikassa ei esim. muistettu pitää sovituista asioista kiinni, jatkuvasti piti viitata sovittuihin asioihin (onneksi itsellä oli mustaa valkoisella, muuten olisi tullut moni asia kalliiksi!!). Hinnat muuttuivat koko ajan hääpäivään saakka; tietysti ylöspäin. Eräs "hauska" esimerkki tästä on se, että pari viikkoa ennen häitä päätimme, ettemme käytä piha-aittaa iltapalatarjoiluun. Paikan emäntä veti tästä herneen nenäänsä ja vaati meitä maksamaan aitasta 100 EUR tilavuokraa, käytimme sitä tai emme! Kysyttyäni häneltä, mihin maksu perustuu, jos iltapala tarjoillaan taivasalla, vastaus kuului "Olettehan te meidän maalla" ja tarjosi rahan vastineeksi 10 kpl koivuja?!

Tästä paikasta riittää samantapaisia kokemuksia vaikka kuinka paljon, mutta pitänee jättää muillekin palstatilaa. Pakko vielä mainita se, että äidiltäni oli unohtunut foliorulla kotiin ja olisimme tarvinneet palan foliota leipäjuuston päälle, niin emäntä vain pyöritteli silmiään vahingoniloisena ja totesi "Voi, voi..." Minä lähdin häitä edeltävänä päivänä koristelutalkoista kesken kaiken itku silmässä kotiin ja tuumasin, ettei tästä tule mitään. Onneksi ystävät ja sukulaiset auttoivat kaikin tavoin, ettei juhlamme mennyt täysin pilalle.

Juhlan jälkeen teimme asiallisen reklamaation otettuamme kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Luulisi, että tuossa vaiheessa yrittäjä olisi ollut pahoillaan, mutta mitä vielä; vastineeksi saimme 5-sivuisen haukkumakirjeen, kuinka me olimme tehneet hänen elämänsä hankalaksi ja aiheuttaneet lisäkustannuksia mm. koristelemalla itse juhlapaikan (työnteon häirintää kuulemma). :doh: Voitte kuvitella fiilikset siinä vaiheessa... :(

Paikan emäntä vielä totesi jossain vaiheessa, että "Tästähän nyt molemmat opimme jotain..", ihan niinkuin meillä olisi enemmänkin omia häitä tulossa?!

Juttu päättyi sitten niin, että saimme kohtalaisen hyvityksen kustannusperäisille vääryyksille, mutta sitä päivää ei mikään summa tuo takaisin. Toivomme todella, ettei kukaan muu joudu tällaisen "asiakaspalvelun" kohteeksi näin tärkeässä juhlassa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.09.2004 21:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olittekin jo kommentoineet Merenkyntäjiä ahtaaksi isolle porukalle, mutta entäpä n. 80:lle hengelle? Millainen ympäristö on?

Entäpä kokemuksia Hietalahden Villasta? Pitääkö sieltä lähteä "ajoissa" pois, ja mitä hyviä tai huonoja puolia siinä?

Entäpä olisiko muita samantyylisiä paikkoja vielä Vaasassa tarjolla, niistä kokemuksia?

Ei meinaa tuleva rouva saada nukutuksi tämän asian takia, joten auttakaa hieman :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.01.2005 20:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei :worship: Myöhäinen kiitos kaikille auttajille :girl:

Hietalahden villasta sen verran, että seiltä pitää tosiaan lähteä ajoissa pois....me oltiin meinattu pitää siellä juhannuksena häät, koska se oli ainut vapaa päivä tän vuoden kesänä. Seuraavakin kesä oli ihan täyteenbuukattu. On se ihan hieno sisältä, mutta loppujen lopuksi se on aika pieni. Maisema ulkona on aivan mahtavaa kyllä.....

kuvia..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.02.2005 09:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka! Me ollaan vuokrattu häitä varten Sundomin NS. En ole vielä nähnyt paikkaa sisältä, mutta yritän ensi viikolla päästä katsoon. Onko kellään kokemuksia paikasta? Oli vähän hankala valita paikkaa kun itse asun Turussa ja häät Vaasassa. Netistä löytyi Vaasan sivuilta tosi hyvä luettelo vuokrattavista tiloista, josta oli suuri apu. Muita vaihtoehtoja meillä oli Korsholman NS Vanhassa Vaasassa, Hietalahden villa, Sepänkylän UF, Gerby UF, Keskustan nuoriska ja Merenkyntäjät. Vieraita tulee 100-150 enkä halua, että on ahdasta, joten paikan koko ja ulkonäkö sitten virallisesti ratkaisi asian. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.02.2005 13:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meidän häitä tanssitaan :dance: Kalliojärven viihdekeskuksessa Isossakyrössä. Tosi ihana paikka. Ja melko edullinen. En olisi huolinut mitään muuta paikkaa. :bounce:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.02.2005 15:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mustasaaren puolella on myös Karperön tanssilava. En muista tarkkaa nimeä, mutta on Botniahallin edestä menevää tietä useampi kilometri kokkolantieltä. Hiekkarannan vieressä. Paikka on tanssilava eli kesäisiin juhliin, isompiinkin, sopii hyvin. Lavan terassi on ihanasti osittain järven päällä. Kannattaa kokeilla. Olin sielä häissä ja hyvin pääsi kimppatakseilla pois.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.02.2005 20:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Windi kirjoitti:
Mustasaaren puolella on myös Karperön tanssilava. En muista tarkkaa nimeä, mutta on Botniahallin edestä menevää tietä useampi kilometri kokkolantieltä. Hiekkarannan vieressä. Paikka on tanssilava eli kesäisiin juhliin, isompiinkin, sopii hyvin. Lavan terassi on ihanasti osittain järven päällä. Kannattaa kokeilla. Olin sielä häissä ja hyvin pääsi kimppatakseilla pois.

Paikka on Carpella tms! Sinne tais mahtua n800 vierasta ja paikka on kyllä hieno! :girl:
Vuokra tais olla jotain 550€ ?? + erikseen kylmiön vuokra! Meille se oli liian iso! :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.01.2006 16:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Lara Fabian kirjoitti:
Moikka! Me ollaan vuokrattu häitä varten Sundomin NS. En ole vielä nähnyt paikkaa sisältä, mutta yritän ensi viikolla päästä katsoon. Onko kellään kokemuksia paikasta? Oli vähän hankala valita paikkaa kun itse asun Turussa ja häät Vaasassa. Netistä löytyi Vaasan sivuilta tosi hyvä luettelo vuokrattavista tiloista, josta oli suuri apu. Muita vaihtoehtoja meillä oli Korsholman NS Vanhassa Vaasassa, Hietalahden villa, Sepänkylän UF, Gerby UF, Keskustan nuoriska ja Merenkyntäjät. Vieraita tulee 100-150 enkä halua, että on ahdasta, joten paikan koko ja ulkonäkö sitten virallisesti ratkaisi asian. :)

Itse menimme naimisiin elokuussa 2003, ja hääjuhla järjestettiin Sundomin NS:lla. Vieraita oli 143, joten hieman ahtaaksi tila kävi tanssimaan ryhdyttäessä. Onneksi juhlaväki oli avuliasta ja siirsimme yhteistuumin pöytiä tanssitilan lisäämiseksi :D

Olimme järjestelemässä juhlia jo hyvissä ajoin (alkuviikosta tiistaista perjantaihin), ja juhlat olivat siis lauantaina. Sunnuntaina puolen päivän jälkeen siivoukset ym. hoituivat näppärästi. Me olimme hyvin tyytyväisiä ko. paikkaan. Pitopalvelumme oli myös hyvä (Wennberg).

Olemme olleet häävieraina myös seuraavissa vaasalaisissa paikoissa:
1. Hietalahden Villa (sekä talvella että kesällä) Ehdottomasti tunnelmallisin talvihäitä varten. Piti lähteä puolen yön aikaan pois, muuten ok.
2. Sulvalla museo/NS (en muista tarkemmin). Juhlatilat yläkerrassa, pieni, muistaakseni aika kallis (?)
3. Karperö --> OK, mutta en itse edes harkinnut tätä paikkaa
4. Vanhan Vaasan NS --> vähän turhan tiivis tunnelma 130:lle häävieraalle, pylväät estivät näkyvyyden, ei OK
5. Kirkkopuistikon NS -->avonainen tila, isokin määrä mahtuu, OK, sijaitsee ydinkeskustassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: hietalahden villa
ViestiLähetetty: 27.01.2006 07:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei,
Osaisitteko joku kertoa hietalahden villasta. Miten toimiva paikka n. 120 hlö:n häille kesäaikaan? Entä olisko ehdotuksia/ kokemuksia hyvistä pitopalveluista? :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.10.2006 11:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tuon tänne seurantalohaun, sieltä löytää aikas kivasti seurojentaloja. :) (Klikkaa seurantalon haku. ;) )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.11.2006 11:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

hei! tietäiskö joku hääjuhlapaikkaa vaasan lähistöltä vieraita tulisi vain n.50-60...olen kohta pähkäillyt pääni puhki :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Juhlapaikka Pohjanmaa
ViestiLähetetty: 01.08.2007 11:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:) Taitaa olla teidän häät jo pidetty, mutta tässä olisi Vaasan lähistölla eli Isokyrössä mahtava hää/juhlapaikka. Olin itse vieraana tuttavani häissä ja ihastuin tähän paikkaan.Häissä oli vieraita ehkä n.150 ja ruoka oli hyvää.Juhlapaikalla näytti olevan kotisivutkin: http://www.netikka.net/elotuuli.trans/

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.01.2008 19:19 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tarvitsisin pikapikaa vinkkejä hääpaikoista Vaasassa tai sen lähistöllä!!!! Tarkoitus olisi pitää pienet häät ensi kesänä, noin 40-50 ihmistä. Osaisiko joku sanoa, josko täältäpäin löytyisi vaikka jotain kivaa isoa mökkiä mihin voisi sitten jäädä vielä iltaakin viettämään vaikka saunomisen merkeissä??? Itse en ole sellaista löytäny.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Vaasan juhlapaikat
ViestiLähetetty: 08.04.2008 10:15 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi.

Melkein kaikki munkin titetämät paikat täällä on jo listattu, mutta me ollaan menossa ensi kesänä naimisiin ja juhlat on Villa Gerbyssä Vaasassa. Sinne ihannemäärä ihmisiä on just tuo 50. Paikasta on aika heikosti tietoa netissä, muutama kuva löytyy googlettamalla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Juhlapaikka Pohjanmaa
ViestiLähetetty: 01.08.2008 10:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

RauhaRegina kirjoitti:
:) Taitaa olla teidän häät jo pidetty, mutta tässä olisi Vaasan lähistölla eli Isokyrössä mahtava hää/juhlapaikka. Olin itse vieraana tuttavani häissä ja ihastuin tähän paikkaan.Häissä oli vieraita ehkä n.150 ja ruoka oli hyvää.Juhlapaikalla näytti olevan kotisivutkin: www.jokikartano.tk

Ei apua :D . Kamalan ahdistavat käytävät siellä! En tosin tiedä että onko asuintila käytössä nykyään ne tilat. Kyseessä on siis vanha ala-asteeni enkä TODELLAKAAN järjestäisi juhliani siellä. Onhan siellä toki tapetteja yms nykyään mutta mulle se on silti aina koulu.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.12.2008 13:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Osaako joku kertoa isossakyrössä sijaitsevasta kotiseututalosta?
Voikohan siellä järjestää häitä?
Löysin tälläisen http://seurantalot.fi/kotiseututalo3/index.html
Tuossa luki että sijaitsee vanhan kirkon maisemissa, olisi sitten kiva mennä siinä vanhassa kirkossa naimisiin, jos juhlatkin voisi pitää tuossa lähellä.

Kokemuksia?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.12.2008 11:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kellään kokemusta myöskään Toukolan nuorisoseurantalosta Tervajoella??

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.12.2008 16:04 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Kuinkas tuo kalliojärvi.Onko kallis paikka?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 14:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä kaipaisin vihjeitä Vaasan pienemmistä juhlapaikoista max 50 hlö:lle. Yksi vaihtoehto on ollut käsityöntalo Loftet tuossa keskustassa. Siellä suurin sali muistaakseni vetää maksimissaan 40 henkilöä. Tarkoituksena siis ruokailla lähimpien perheenjäsenien kanssa maistraatin jälkeen. Toiveena olisi, ettei tila vaatisi kauheasti koristelua. Eli olisi tyylikäs jo sellaisenaan. Oranssit kuppituolit on ehdoton nounou.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2009 19:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

onko kukaan viettänyt hääjuhlaansa Vaasan ravintolassa? Onko mitään kokemuksia? Pitäisi pähkäillä valitseeko ravintolan palveluineen vai pitopalavelun+ruoat+astiat+yms...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 16:34