* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 10:41

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.03.2008 20:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

nti Näpsä: Käytiin kattomassa tosiaan tuote Soukan venekerhoa ja meille sanottiin, että viikonlopusta hinta olisi n. 800€. Tuohon tosin sitten sisältyy saunakin, jos esim. perjantaina haluaa tärkeimmän hääväen kanssa vielä rentoutua ennen SUURTA päivää :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 21:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Joo, soitin kans paikkaan ja kyselin hintoja, tyyristä lystiään se on, mutta toisaalta kaikki Helsingin läheisuudessä on.. :D

Paikka kyllä vaikutti mukavalta, ja yhdestä cateringistä sanottiin, että ollaan tervetulleitä katsomaan paikka kattauksessa, kun sattuu olemaan siellä keikka muutaman viikon päästä. Ei siis kuokkimaan mennä, mutta enne juhlia katsastamaan ns. pitopalvelun työn tulokset. Lupaudittiin paikalle ja nyt kyllä jännittää! :) :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.04.2008 22:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

heips!

Onko kenelläkään kokemuksia hotelli lepolampi/fontanasta? paikka sijaitsee siikajärven rannalla..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.05.2008 19:53 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Nyt on aivan pakko tulla mainostamaan tänne juhlapaikkaa, joka nyt ei aivan ole Espoossa, mutta en löytänyt parempaakaan otsikkoa kyseisen paikan kohdalle. Paikan nimi on Kauniaisten työväen akatemia (http://www.akatemia.org/ned/index.php?option=com_content_brochure&page=7&Itemid=57 ), ja sijaitsee siis Kauniaisissa. Itselläni on juhlapaikka jo varattu, mutta kun vuosi sitten etsin juhlapaikkoja, en kyllä törmännyt tähän paikkaan. (Harmillista!) Kävin koulutuksessa paikassa, ja todella kaunis paikka sekä pihalta, että itse sisältä rakennuksesta. Ruoka oli myös hyvää. En tiedä yhtään missä hintaluokassa kyseinen paikka on, mutta nettisivujensa mukaan järjestävät häitä. Jos nyt etsisin juhlapaikkaa Espoosta, lähettäisin kyllä tähän paikkaan pikimmiten kyselyä. Joten vink, vink, yksi juhlapaikkavaihtoehto. (Ja joo, en selannut, onko kyseistä juhlapaikkaa mainostettu jo täällä, mutta vuosi sitten en tosiaan törmännyt tähän, vaikka aktiivisesti selasinkin kaikki keskustelupalstat. :oops:)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2008 06:47 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Onko kukaan käyttänyt Green Windown tiloja Nuuksion Kattilajärvellä? Meillä toiveissa metsähäät ja Kattilan kotaa ollaan katseltu sillä silmällä. Menusta saatiin jo tarjous, mutta paikasta ei muuten mitään tietoa kuin että miljöö vaikuttaa täydelliseltä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Isoja juhlapaikkoja Espoossa
ViestiLähetetty: 25.06.2008 12:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kirkko on varattu 14.2.2009, juhlapaikkaa vaan ei tunnut löytyvän millään 150 vieraalle!! Rupeaa olemaan tuo etsiminen hieman epätoivoista jo, olisiko kellään hyviä ideoita?? :doh: Pitopalvelu voi olla paikan oma tai muu, juomat olisi hyvä jos saisi tuoda omat. Tilavaatimukset muutoin: olis kiva jos kaikki mahtuisi samaan tilaan syömään ja sitten tarttis vielä olla tila johon voisi rokkibaarin pystyttää sulhaselle ja hänen kavereilleen ettei kaikkia sille hard rockille tarvi altistaa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2008 15:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ms_E kirjoitti:
Nyt on aivan pakko tulla mainostamaan tänne juhlapaikkaa, joka nyt ei aivan ole Espoossa, mutta en löytänyt parempaakaan otsikkoa kyseisen paikan kohdalle. Paikan nimi on Kauniaisten työväen akatemia (http://www.akatemia.org/ned/index.php?option=com_content_brochure&page=7&Itemid=57 ), ja sijaitsee siis Kauniaisissa. Itselläni on juhlapaikka jo varattu, mutta kun vuosi sitten etsin juhlapaikkoja, en kyllä törmännyt tähän paikkaan. (Harmillista!) Kävin koulutuksessa paikassa, ja todella kaunis paikka sekä pihalta, että itse sisältä rakennuksesta. Ruoka oli myös hyvää. En tiedä yhtään missä hintaluokassa kyseinen paikka on, mutta nettisivujensa mukaan järjestävät häitä. Jos nyt etsisin juhlapaikkaa Espoosta, lähettäisin kyllä tähän paikkaan pikimmiten kyselyä. Joten vink, vink, yksi juhlapaikkavaihtoehto. (Ja joo, en selannut, onko kyseistä juhlapaikkaa mainostettu jo täällä, mutta vuosi sitten en tosiaan törmännyt tähän, vaikka aktiivisesti selasinkin kaikki keskustelupalstat. :oops:)

Juu, minäkin bongasin kyseisen paikan ja innostuinkin jo kovasti, kunnes olin sinne yhteyksissä ja Työväen Akatemiasta kerrottiin, että heidän juhlaemäntänsä oli lähtenyt menemään ja uutta odottelevat, mutta ennen syksyä ei ole mahdollista tehdä mitään varauksia. Itseltäkin menee siis sivu suun, kun syksyllä pitäisi jo olla paikka katottuna ja suunnitelmat hyvällä mallilla. Harmi :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2008 14:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tarvitsisin hieman apua tuon paikan löytämissessä. Olen nyt selannut tämän ketjun ja sen linkit ja olen ihan pyörällä päästäni. Olisin tosi kiitollinen jos jollekkin tulisi mieleen jotain.

-sinne pitäisi mahtua sisälle ainakin 100 vierasta.
-sen pitäisi olla edustava siinä määrin, etten todellakaan tahdo ruveta vaivaamaan päätäni, millä peittää kokonaisia seiniä tms.
-pitopalvelun pitäisi olla joustava tai mielellään itsevalittavissa (ainakin juomat itse tuotavissa).
-sijaita Espoossa tai sen läheisyydessä.
-sijaita luonnonhelmassa.
-mahdollisuus polttaa kynttilöitä.
-mielellään yhdessä tasossa.
-alle 1000e

Ääh.. tuntuu ihan mahdottomalta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.11.2009 10:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko Espoossa/ Pk-seudulla/lähettyvillä mitään maalaishenkistä paikkaa, jonne mahtuisin 130 henkeä ja saisi tuoda omat juomat?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.03.2010 01:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei kaikki.

Olen lähestymässä kolmattakymmenettä ikävuottani, mutta en ole menossa naimisiin. Tosin kymmenen vuotta nuorempana olisin luullut jotain aivan muuta. En kuitenkaan halua antaa vuosikymmenen elämästäni kulua ilman määrääviä, isompia juhlia. Aion juhlia syntymäpäiviäni vähän isommin kuin yleensä.

Pähkinänkuoressa olen suunnitellut pöytäjuhlaa, joka käytännössä olisi pienimuotoiset häät ilman avioitumista, morsianta, valssia ja muita vastaavia asioita. Sen vuoksi kirjoitan asiasta tänne foorumille. Olen pahoillani, jos loukkaan tällä lukijoiden tai foorumin sitoutumista, mutta koen, että intressimme on hyvin samanlaiset.

Minulla myöskään ei ole toista osapuolta saatika morsiamen isää osallistumaan kuluihin, joten muihin tyypillisiin häihin verrattuan luvassa on jotain pienimuotoisempaa selkeästi tee-se-itse (lue: teetä-se-kavereilla) linjalla. Olen kuitenkin harrastusteni kautta tottunut tämänkaltaisten ja isompiekin tapahtumien järjestämiseen, joten organisatiopuolella ei ole ongelmia.

Etsin siis 30-50 hengen juhlatilaa pääkaupunkiseudulta tai sen läheisyydestä suunnilleen seuraavilla kriteereillä. Lista on summittaisessa tärkeysjärjestyksessä, mutta ei mitenkään ehdottomassa.
    - Hinta. Budjetti venynee 400e asti mutta vähempi parempi.

- Omat ruo'at tai ainakin juomat. Harrastan ruoanlaittoa ja minulla on myös monia alaa harrastavia tuttuja, joten en erityisesti kaipaa cateringiä. Jos on pakko ottaa, niin sen pitäisi olla kompensoitu vuokrassa. Ravintolahintaista alkoholia minulla ei ole varaa tarjota, joten suunniteltu laivamatka etelään kattaa tarpeen, siksi omat juomat juhlapaikalle ovat ehdoton edellytys.

- Varustelutaso. Erityisesti kiinnostaa astiat ja keittiö. Ensimmäiset ovat lähinnä kiva olla, mutta jälkimmäinen on erittäin tärkeä. Esimerkiksi muuten hyvä Eerikinkartano karsiutui pois, koska sen ruoanlaittomahdollisuudet ovat käytännössä olemattomat.

- Käyttöajat. Kaksi päivää riittää, mutta olisi erittäin mukavaa, että sotkut voisi tulla siivoamaan vasta seuraavana päivänä vaikka sitten lisämaksusta. Keskiyökin riittää, mutta mielummin pari tuntia siitä eteenpäin.

- Ilmapiiri. Olen suuri Jane Austenin tuotannon ihailija ja sen vuoksi minulta vie jalat alta 1800-l alun ja puolenvälin tyylit, mutta sydämessäni on erittäin paljon tilaa myös myöhemmälle kartanoromantiikalle. Muuten erinomaisena tilana olen valmis nielemään seuraintalon tai vastaavan, mutta selkeän modernit hirvitykset jätän suoraan pois.

- Tanssisali. Viimeisempänä ja myös vähäisimpänä. Edelliseen liittyen pidän myös aikakauden tansseista, joten niille olisi kiva saada tilaa, mikään erityinen edellytys tämä ei ole; pikemminkin vain ideanpoikanen.

Siispä: Onko Teillä arvon hääväki ehdotusta paikaksi?

Olen kyllä lukenut näitä keskusteluja läpi, mutta aika moni vanha linkki on toimimaton, hyväksi kehuttu paikka lopettanut vuokraustoimintansa ja ennen kaikkea minulla on näihin piireihin verrattuna hyvin pienet pippalot.

Liian pitkä, en lukenut? Yhteenveto: Huokea kartano 30-50 vieraalle ja omatoimiselle isännälle viikonlopuksi.

ps. Laitoin saman tekstin kaikkiin sopiviin keskusteluihin. Anteeksi jos ja kun ärsyttää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.03.2010 11:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on mietinnässä Nuuksion ulkoilumaja. Kuuluisi ruoka mukaan mutta juomat saisi itse tuoda.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.01.2011 12:48 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

:bye:

Kaveriparin häät pidettiin lokakuussa Soukan Venekerholla. Olin siellä puoliksi töissä ja puoliksi vieraana (autoin pitopalvelun ihmisiä sekä tein hääkakut) ja täytyy sanoa, että sillon kun näin tuon tilan ja oli puhetta että sinne mahtuu määrä x ihmisiä (oliko se jotain sadan kulmilla? ), mutta.. Ei miun mielestä ainakaan mitenkään päin!

Näissä kyseisissä häissä oli muistaakseni nelisenkymmentä vierasta ja siinä teki jo ahdasta sukkuloida keräämässä lautasia ja laseja pois pöydistä!

Paikkahan on hieno kun mikä, aivan upea maisema ja mukava se paviljonki, mutta mie en kyllä sinne alkaisi istuttamaan viittäkymmentä henkeä enempää :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: ESPOO
ViestiLähetetty: 17.12.2011 04:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

^Samaa mieltä. Soukan venekerho käy vain aivan pienille häille, eli alle 50 henkeä täytyy olla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 10:41