* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:10

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 190 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ETELĂ„-SAVO
ViestiLähetetty: 12.05.2004 21:11 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tähän ketjuun kerätään Etelä-Savon alueen juhlapaikkoja ja keskustellaan niistä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.05.2004 11:30 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Me juhlitaan häitä Ruusuhovissa heinäkuussa -05. Sen verran osaan sanoa, että käytiin tutustumassa. Ihmiset oli todella ystävällisiä, vastasivat auliisti kaikkeen ja jäi osaava kuva ko. paikasta. Varaukset kannattaa tehdä todella hyvissä ajoin, sillä ennen meitä varauksia vuodelle 05 oli jo kolme :shock: Itseäni ei yhtään epäilytä pitää häitä siellä!

"Ilmeisesti me keksimme vastauksen SIIHEN kysymykseen..."

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heippa Tessu81
ViestiLähetetty: 13.05.2004 19:55 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Soitin tänään sinne ja tosiaan kesä 2005 oli aivan täynnä varauksia. Varasin viimeisen vapaan vlopun elokuusta ja mekin matkataan sinne pian katsomaan juhlapaikkaa....Asutteko paikkakunnalla vai jossakin muualla??Me asumme Uudellamaalla ja muutamat asiat ovat vielä auki kuten kampaajat, meikit ja valokuvaukset jne...Miten sinulla?? :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.05.2004 19:56 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Äh nyt vasta huomasin, että paikkakuntasi on Savonlinna. Ehkäpä sinä voit neuvoa minua, että missä ovat Savonlinnan parhaat kampaamot jne...??

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2004 16:56 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Voi apua... :doh: huomasin vasta nyt, että tänne on tullut lisää tekstiä...anteeksi :oops:
Mutta joo, me tosiaan asutaan Savonlinnassa. Maskeeraajia täällä ei hirveästi ole, ja niistä ei ole omaa kokemusta, sillä olen itse alan ihminen, enkä siis käy muilla. (miullekin voi tulla kokeilemaan meikkiä :) )
Kampaamoista itse pidän Adeleinista, se on keskustassa Olavinkadulla. Siellä on myös tuo meikkausmahdollisuus. Mutta laita ihmeessä vaikka priva-viestiä meilitse tai kirjottele tänne, autan kyllä mielelläni :girl: :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2004 21:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meilläkin juhlat Ruusuhovissa ensi talvena. :)
Sieltä päin Suomea ollaan kotoisin ja vanhemmat siis edelleen asuvat lähistöllä, mutta itse asumme nykyisin muualla Itä-Suomessa.
Mutta juhlat on luonnollista järjestää kotikonnuilla, kun sieltä niinkin upea paikka kuin Ruusuhovi löytyy.

Heidän palveluihinsa olen tähän saakka ollut oikein tyytyväinen ja pelkkää hyvää kuullutkin. Henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista. Tosiaan paikka ei tällä nykyisella omistajalla (Ulla Pukero) ole ollut vielä montaa vuotta, mutta ainakin lähimenneisyyden ja -tulevaisuuden kesinä ollut todella suosittu häidenviettopaikka. Itse varasimme oman päivämme tuonne sesongin ulkopuolelle maaliskuussa, jolloin varauksia vuodelle 2005 oli vasta pari, mutta toukokuussa käydessämme siellä äitienpäivälounalla kuulimme lähes koko kesän olevan jo varattu! :shock:

Rantasalmen palvelutarjonta lienee aika heikko, joten kampaaja, meikkaaja, valokuvaaja ja ehkä kukatkin tulee hankittua muualta, pääosin Savonlinnasta. Mukava kuulla kehuja Adelainista. Muinoin Savonlinnassa asuessani kävin siellä tyytyväisenä muutaman kerran ja nyt hääkampaukseen ja meikkiin vähän ajattelin mennä sinne. Mukava jos hoituu molemmat samassa paikassa.

Mitenkäs muut olette ajatelleen valokuvauksen hoitaa? Minä haluaisin ammattilaiskuvaajan paikan päälle ottamaan miljöökuvia ja sen jälkeen kuvaamaan koko juhlan ajaksi. Olen myös valmis siitä kohtuullisesti maksamaan, mutta lähiseuduilta ei juuri haluamanilaisia kuvaajia löydy. :? Onko suosituksia?

Entä aiotteko hyödyntää "navettarakennusta" ja pistää siellä tanssit pystyyn? Onko teille tulossa bändi soittamaan? Me olemme vähän ajatelleen pysytellä päärakennuksessa koko hääjuhlan ajan ja tanssimme alakerran juhlasalissa itse valitsemamme cd:ltä tulevan musiikin tahtiin. Samaiseen saliin olisi myös toiveissa juhlan alkuun järjestää siviilivihkiminen paikan päällä.

Kertokaahan kaikkea mahdollista Ruusuhovista, ja kerrohan Nina lisää tuosta kuulemastasi huonosta kokemuksesta ruokien suhteen ja vaikutelmiasi oman vierailunne jälkeen! :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heippa pikkupossu!!
ViestiLähetetty: 08.07.2004 20:40 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Olen käynyt usein lukemassa päiväkirjaasi naikkareissa, joten tuntuu kuin tuntisin jo sinut :D

Itse en ehdi omia suunnitelmiani kirjoittelemaan, vaikka vohkinkin teiltä arvon hääneidit vinkkejä.

Asumme itse pääkaupunkiseudulla ja päädyimme Ruusuhoviin vahingossa. Tarkoitus oli viettää juhlat jossakin lähistöllä, mutta kun näin Ruusuhovin niin mikään juhlapaikka ei tuntunut enää miltään. Olemme tosiaan varanneet paikan 6.8.05 ja kävimme tutustumassa paikkaan viime kuussa.

Henkilökunta oli tosiaan mukavia, vastaukset tulevat nopeasti ja paikka on kaunis kuin mikä!! Minulla on myös ongelmia kampaajan+meikkaajan kanssa. Kuvaajaksi minäkin haluaisin ammattilaisen, mutta vielä on haku kesken. Joko emme ole olleet kuvaajiin tyytyväisiä, tai he ovat olleet varattuja tai liian kalliita. Lisäksi pidämme vihkimisen paikan päällä, joten sekin pitää vielä järjestää. Olemme olleet jo tosin yhteydessä Rantasalmen seurakuntaan ja "varanneet" vihkijän meille....

Tämmöistä meillä!!

Muutkin Ruusuhovissa viettävät kirjoitelkaahan!!

-Nina :) -

Ps. Pikkupossu: olen naikkareissa Nita, kun Nina oli jo varattu

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Moi Nina!
ViestiLähetetty: 12.07.2004 13:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nina, tunnistin sinut kyllä samaksi henkilöksi. :)
Minä tosiaan pääasiassa pyörin tuolla naikkarien maailmassa, mutta välillä eksyin tänne ja löysin joitakin mielenkiintoisia juttuja.

Onpa hauska kuulla että Ruusuhovi vetää ihmisiä ihan pääkaupunkiseudulta asti vaikkei sinne päin Suomea olisi mitään siteitä!

Mielenkiintoista myös että tekin olette suunnittelemassa vihkimistä paikanpäälle. Missä olette ajatelleet seremonian pitää? Ulkona vai jossakin sisätiloissa? Epistä kun noiden pappien saaminen paikalle on niiiiiin paljon helpompaa kuin siviilivihkijöiden.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hellou pikkuspossu!!
ViestiLähetetty: 12.07.2004 18:53 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Juu vihkiminen on tarkoitus pitää ulkona. Paikkaa ei olla vielä ihan tarkasti miettineet, mutta luultavasti jossakin veden läheisyydessä. Jos sataa tms. niin ajatuksena on ollut, että vihkiminen olisi tanssisalissa.

Kävimme kyllä tutustumassa Rantasalmen kirkkoon. Se oli mielestämme kaunis ulkoapäin, mutta liian uudenaikainen ja suuri sisätiloista, näin ollen päädyimme juhlapaikalla vihkimiseen. Täällä pääkaupunkiseudulla saisi odottaa vielä syksyyn asti ennenkuin olisi voinut varata kirkon ja vihkijän, joten oltiin tosi onnellisia, kun saatiin jo nyt hoidettua tuo vihkimispuoli.

-Nina-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2004 23:28 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Me vietetään iltajuhla siellä navetan ylisillä, tulee bändi soittamaan, ja ajateltiin, että voi tulla päärakennuksessa ahdasta... :D Lisäksi vielä vuokrataan se iso rantasauna loppuillaksi/yöksi.

Käytiin Ruusuhovissa juhannuksen alla, oli kaunista...ja jälleen henkilökunta todella miellyttävää. Oli ihanaa katsella tarkemmin nyt kaikkia mahdollisia koristeiden asetteluja ja istumajärjestyksen tekoa ihan paikan päällä :faint:

Valokuvaajista miullakaan ei ole tietoa vielä, mutta varmasti löytyy sopiva. Opetan vaikka jonkun kaverin valokuvaamaan... :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.07.2004 17:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mekin aiotaan juhlia jatkoja nuoremman porukan kesken siellä rantasaunalla. Varmasti itsekin mennään sinne ainakin joksikin aikaa saunomaan ja juhlimaan ennen hääyön viettoa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2004 08:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hmm, pakko oli tänne laittaa viestiä, että meilläkin häät Ruusuhovissa! :bye:

Tapahtuman olisi tarkoitus olla 23.7.05. Olen itse miettinyt kampaajaa ja meikkiä ja olen muutamalta jo kysellytkin ja heillä olisi mahdollista tulla paikan päälle tekemään esim. meikki. Kampaajalla käyn ehkä Kuopiossa, missä vanhempani asuvat ja tulen sitten sieltä Paikan päälle.

Meillä on vain avioliiton siunaaminen paikan päällä, jonka suorittaa kummisetäni ortodoksisin menoin, ortodoksi kun olen. Naimisiin mennään maistraatissa ehkäpä edellisenä päivänä... Harmi kun Rantasalmella ei ole ortodoksista kirkkoa... :( Mies ei kyllä halua kirkkohäitä :D

NippeNappe

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Hellou NippeNappe!!
ViestiLähetetty: 10.08.2004 09:27 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Teillä on siis juhlat kaksi viikonloppua ennen meitä. Ketä meikkaajaa olet ajatellut? Olen ollut yhteen meikkaajaan yhteydessä, mutta täytyisi käydä tutustumassa palveluihin paikan päällä. Viimeksi, kun oltiin siellä niin paikat olivat kaikki kiinni.

NippeNappe miten olette eksyneet sinne??Mä löysin siis paikan vissiin täältä amoriineista. Sen kun näin niin se oli rakkautta ensisilmäyksellä :wink:

-Nina-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2004 06:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En tiedä kysyitkö minulta tuota meikkausjuttua, mutta innokkaana pölöttäjänä vastaan kuitenkin! :D

Eli olen ollut yhteydessä Zaidaan, joka käy täälläkin pyörimässä :wink: , mutta ei me olla sovittu vielä mitään varmaa. Pitäisi nuo budjettisysteemit saada ensin selvitettyä :doh: Vaikkakin siihen nyt eilen tuli vähän selkeyttä.

Ai mistä löysin Ruusuhovin... Hmm... hyvä kysymys. :) Minä vain taisin Googlelta etsiä jotain kartanoita tms. häidenviettopaikaksi ja se osui suoraan sydämeen. aivan ihana vaaleanpunainen kartano! :faint: Taisin heti varata paikan. :oops:

Siitä kampaajasta ja meikkaajasta vielä sen verran, että toinen vaihtoehto on käydä kampaajalla ja meikissä kuopiossa ja tulla sieltä sitten paikan päälle... Hmm.. toimineeko... sitä en tiedä...

NippeNappe

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2004 19:33 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Juu NippeNappe sulle pölötin minäkin :)

Eipä voi muuta sanoa kuin, että mainion valinnan olette tehneet. Ei vaan millään malttaisi odottaa vuotta...miten sen ajan saa kulumaan :fiiu:

Vaikken omaa päikkäriä ole aloittanutkaan, niin luen innokkaasti muiden. Meidän välissä muuten juhlia Ruusuhovissa pitää Tessu81, joten aika kivasti kolme naikkarituttua on siellä peräkkäisinä viikonloppuina :chat:

-Nina-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2004 06:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Niin onkii :)
Sain sieltä eilen muuten postia... kyselin sieltä esim. siivouksesta, että pitääkö itse siivota vai ei? Sanoivat, että jos itse paikkaa omilla tuomisilla koristellaan niin ne myös itse siivotaan. muuten homman hoitaa Ruusuhovin väki. :clap:

Ja iltapalasta sanoivat että sieltä tulee, mutta ymmärsin, että se maksaa. Alkaen about 2,50e/hlö. Hmm.. mitähän siihen sitten kuuluu? Olen itse viehättynyt siihen take away ajatukseen. Pöperöt pussiin ja eikun menoks :food: Itse sinne saa tuoda esim. sipsejä ja karjalanpiirakoita. Muut kuten lihapullat ja patongit kuulema tulevat sieltä... Minusta aika biojäämätuote homma. Suoraan sanottuna... Kun iltapaloja ei voi tehdä edes niistä päivällisen jäänteistä. :x :auts:

Olenkin miettinyt, että toisin "salaa" itse sapuskat sinne paikan päälle illaksi. Eikös joku miettinyt samaa juomista? Kyllä Ruusuhovista huonojakin puolia löytyy. Jos etsii. :wink:

NippeNappe

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2004 14:08 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Hmm...miten mie oon käsittänyt, että iltapalat saapi itse tehdä :o Me kun ollaan suunniteltu jo muikkubaari ja kaikkea :x Pitänee soitella sinnepäin...

Ja sitten kysymys: Onko kellään kuvaa siitä navetan ylisestä? Itse unohdin kameran viime käynnillä kotia ja nyt en muista miten ne kattoparrut siellä menee...kun olisi yksi koristeluidea :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Tessu81
ViestiLähetetty: 12.08.2004 19:50 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Mulla ei ikävä kyllä ole kuvia siitä navetasta, kun me ei käytetä sitä ollenkaan...Täytyy seuraavan kerran napsaista, kun käydään siellä!

Juu saa nähdä miten mekin se iltapalajutska oikein sumplitaan...

-Nina- :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2004 23:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kivaa, täällä on käyty vilkasta Ruusuhovikeskustelua. :)
Olettepa tosiaan ensi keskikesän valloittaneet Ruusuhovista joukolla.
Mepä ehditään jo monta kuukautta ennen. :wink:

Meille kyllä sanottiin iltapaloista, siis jos puhutaan rantasaunasta ja jatkoista, että sinne saa tuoda ihan omat syömiset eikä mistään rajoituksista mainittu, paitsi alkoholijuomat kiellettiin. Limpparit sun muut on sallittuja. Mutta jos aiotte tarjota iltapalaa päärakennuksessa tai navetassa, niin siitä en tiedä. Kertokaa jos saatte parempaa tietoa.

Minullakin on navetasta valitettavasti vain ulkokuva.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2004 06:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jaa.. minulle sanottiin vaan, että voi tuoda esim. sipsejä ja karjalanpiirakoita :?: :nuts: Siinäpä vasta iltapala nam. :auts:

Mutta ehkäpä sinne sitten saa tuoda muutakin... Ymmärsin varmaan vaan väärin... Ei saisi olla pilkun... :oops:

NippeNappe

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kampaus/meikkaus Varkaudesta
ViestiLähetetty: 08.09.2004 07:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Lueskelin mielenkiinnolla tätä Ruusuhovi keskustelua, kun mielessä on, josko pitäis häät kotokonnuilla Savossa vaikka etelä-Suomessa asutaankin. Tuli vaan mieleen, että eihän kampausta ja meikkausta tarvii Kuopiosta asti lähtee hakemaan, ellei sinne muuten ole asiaa. Rantasalmi tosiaan on niin kuollu paikka, ettei sieltä saa (tai en ite ainakaan ottais). Mutta Varkaudesta löytyy jo valinnanvaraa. Matkaa n. 50km. Nyt tulee ainakin mieleen kauneushoitola Kirsikka (ainakin 7 vuotta sitten oli hyvä) ja kauneushoitola/kampaamo Ruusu. Muitakin löytyy, kampaamoja tietysti pilvin pimein.

Meillä nyt on lähinä mietinnässä, onko Varkauden ja Ruusuhovin välimatka liian pitkä, jos menee Varkauden kirkossa naimisiin. Toisaalta, jos hääpaikka on tosi hyvä, niin kai sen takia vieraatkin jaksais ajaa :) .

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2004 19:42 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Mirri: Mitä vikaa paikallisissa palveluissa on? Olen menossa tutustumaan tarjontaan, koska haluan tosiaan palvelut läheltä. Kampaamo ja meikkaus ja kukat olisi tarkoitus saada sieltä...

-Nina-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2004 21:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nina: Varmaan Rantasalmen kauneudenhoitopalvelut on lähinnä aika suppeita. Siellä ei taida kovin montaa kampaajaa olla, meikkaajista puhumattakaan. Mutta toki joku todella hyväkin sieltä voi löytyä, kun vain tietäisi. Ja hinnat luultavasti edullisempia kuin lähikaupungeissa. Kukkakauppoja siellä taitaa olla ainakin kaksi. Kerrohan sitten tutustumisretkesi tuloksia! Olisi kiva kuulla suosituksia/hintoja jos jollakin on niistä edes jotain kokemusta tai tietoa! Minäkään en kyllä Kuopiosta asti haluaisi hääpäivänä ajella kampaamopalvelujen takia.

Itse olen juuri kampaaja-asiaa viime päivinä pohtinut. Itse ajattelin mennä kampaaja-meikkaajalle luultavimmin Savonlinnaan. Vietän siellä häitä edeltävän yön vanhempien luona. Kolme paikkaa on tiedossa joista meinasin kysellä ja vertailla hintoja. Kukat saatetaan ottaa ihan Rantasalmelta, tai sitten Savonlinnasta. Siinäkin asiassa pitänee käydä vähän haistelemassa ja tehdä hintavertailuja.

Ja vielä Mirrille vastukseksi, että tiettävästi ainakin jotkut ovat vihkiytyneet Savonlinnan kirkossa ja juhlineet Ruusuhovissa. Ja Savonlinnastahan on tuo samainen 50km matkaa, joten eiköhän se Varkaudessakin käy. Vaan löytyyhän kirkko Rantasalmeltakin. Sisällä en kyllä ole koskaan käynyt, eli en tiedä millainen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Rantasalmen palvelut
ViestiLähetetty: 09.09.2004 07:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nina, lähinnä minäkin tuota tarkotin, että Rantasalmella palvelut on tosi suppeat. Valinnanvaraa ei ole ja itse olen ainakin tosi tarkka, kenen kammattavaksi ja varsinkin meikattavaksi menen. Haluan, että kosmetologilla/maskeeraajalla on takana paljon meikkauksia, jolloin kokemusta on kertynyt. Mutta siinä tapauksessa, että Savossa menemme naimisiin, on vihkiminen Varkauden kirkossa, joten mulle on luonnollisinta ottaa kaikki palvelut sieltä. Varkaudesta kun olen kotoisinkin.

Pikkupossu, Rantasalmen kirkko olis tosiaan yks vaihtoehto, jos se ei olis niin moderni sisältä. Ulkoahan se on tosi nätti, mutta sisältä liian nykyaikainen ja moderni minulle. Kirkon pitää olla vanha tai ainakin sen näköinen :) .

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Booli/kuohuviinit
ViestiLähetetty: 09.09.2004 07:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei, onko teillä muuten tietoo, mitä tuolla Ruusuhovissa maksaa kuohuviinit ja booli. Sain kyllä viinien hinnat: 20-26e/plo, mutta ei ne välttämättä kuohuviinejä käsitä. Vai...?

Niin ja vielä valokuvaajasta, josta oli toisella sivulla puhetta. Eli Varkaudesta löytyy kuvaaja nimeltä Lauri Peura, jonka otokset on ainakin varkautelaisten suosiossa. Osaa asiansa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 190 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.08.2018 16:10