* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 15:24

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 114 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.09.2005 19:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Siukku kirjoitti:
Hääsuunnitelmamme heittivät häränpyllyä :) ja nyt on suunnitelmat aloitettava alusta - no, ei me pitkällä vielä oltukaan. No, mutta kuitenkin. Häitä on tarkoitus viettää tammikuussa 2006 Kuusamossa ja ehdotuksia juhlapaikasta otetaan vastaan. Tilaa pitäisi riittää noin 70 hengelle, majoitustilat olisivat plussaa. Ja tietty edullinen hinta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.09.2005 19:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tino kirjoitti:
mista loytaisin juhlapaikan oulujarven rannalta? Kyseessa on juhannus haat joka vaikeuttaa asiaa!! Voisiko joku siis ehdottaa....

Admiina kirjoitti:
Jos en ole ihan väärässä, Eino Leino-talo on Oulujärven rannalla ja sitä vuokrataan juhlakäyttöön.

Nämä ei ole :o Oulujärven rannalla, mutta kuitenkin veden äärellä siellä main

Kajaaninjoen rannalla
http://www.karolineburg.com/www

Ristijärven pirtti

Joutenlampi
http://www.joutenlampi.fi

:girl: Admiina

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2005 12:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heips!

Olisiko kellään tietoa edullisesta hääpaikasta Oulusta tai n. 25km säteellä, noin 100hengelle? Tarkoitus olisi itse tehdä ruoat.

Haetaan sellaista maalaistunnelmaa ja ihanteellista olisi jos vieraita voisi hääpaikkaan majoittaa yöksikin!

Joku iso lato olis aika mahtava, mut siinä voi tulla ongelmia ruoan laiton kanssa... eikä sinne ihmisiä viitsisi majoittaa :o .. tosin jos olisi siihen lisäksi joku päärakennus tms...

Oon samoillu netissä jo monta kuukautta löytämättä mitään sen tyylistä... Itse en tunne juhlapaikkoja täällä päin, joten jos tuon tyylisistä paikoista on kokemuksia, olisi kiva kuulla!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2005 13:34 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Moi arianne! Hietasaaressa oleva Johteenhovi olisi tarpeeksi iso paikka teille ja sinne voi majoittaakin osan vieraista. Sinne saa viedä itse ruuat. Edullisuudesta en tosin tiedä... meille ainakin sanottiin, että vuokra on 1000e/vkonloppu. Paikkaa vuokraa Hengitysliitto Heli.

Tyrnävällä on Hannuksen Piilopirtti, joka on maalaistunnelmaan hyvin soveltuva ja sinne voi majoittaa vieraat, mutta sinne ei taas saa viedä ruokia itse.

Meillä on juhlapaikkana Oulunsuun Pirtti, joka on suht edullinen ja ruuat saa viedä itse ja mahtuu max. 150 vierasta. Majoitusmahdollisuutta ei tosin ole ja maalaismiljöötä ei ole kun paikka on Kastellissa.

Muistan hämärästi jonkun joskus puhuneen Limingassa olevasta paikasta, joka olisi sellainen "maalaispaikka" ja melko edullinenkin. Voi olla, että olen lukenut paikasta tuolta Naikkareiden puolelta juhlapaikkakeskusteluista eli kantsii käydä lukemassa keskustelut sieltäkin.

Toivottavasti teille löytyy sopiva juhlapaikka!

Hääpäiväromaani

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2005 19:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

KIITOS HEMPURA!

Itsekin olen tuota helin paikkaa miettinyt, piha olis ihanteellinen lapsille!...se hinta vain mietityttää...

Onko kellään enempää tietoa siitä limingan paikasta?(tai muista ihanista?)

Olisin erittäin kiitollinen! :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2005 20:02 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä olen varmaan ollu häissä siellä Limingan paikassa.. :o

Siis limingassa ainakin olin, paikkaa vaan en muista :D
Tällaisen löysin netistä: Helmen pirtti
joka ainakin maalaisidylliltään sopisi tuohon sun kyselyyn, mutta en muista oliko tämä juuri se paikka.
Helmen pirtillä näyttää olevan pitopalvelu ja a-oikeudet:
häissä missä olimme oli pitopalvelu talon puolesta + majoitusmahdollisuudet isollekin vieraspoppoolle.
Selvitän hieman ja jatkan huomenissa :bye:

*muoks* Arianne, tällainen tuli mieleeni, about 20km oulusta.. Alakylän nuorisoseura Toivola

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2005 12:46 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

KIITOS KIITOS OUTIMAARIA!! :worship:

Ihanaa kun täällä huolehditaan meistä eksyneistä!!

Tänään en ehdi noihin vielä syventyä, mut huomenna taas :chat: !!

Hempura, Kertoisitko minulle lisää, vaik privana, siitä oulunsuun pirtistä? Siinä olis se hyvä puoli kun mies on maikkulasta... Minkä hintainen kyseinen paikka on ja onko siellä astioita yms?

-valoisammalla mielellä taas! :kiss: -

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2005 15:41 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

arianne, entäpä Varjakan kartano Oulunsalossa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2005 15:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

-sannanen- Telepatiaa! :wink:

mä just aattelin pistää tänne lisäkysymyksiä..kävin siellä nettisivuilla jo joskus aiemmin, mutta oli tosi epäselvät sivut...

Pitääkö sinne ottaa talon pitopalvelu vai saako viedä omat ruuat? Missä tämä paikka on? Mä käsitin joskus, että se on saaressa jonne ei tule sähköjä yms. Onko näin vai onko nää mun omia sekoiluja? :o

Onko kellään kokemuksia ja lisätietoja paikasta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2005 16:18 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

arianne, tiedän paikasta vain sen verran mitä mies on siskonsa häistä kertonut :wink:

Pitopalvelujutuista ja muista en siis tiedä tuon taivaallista, tuli vain nimi mieleen kun paikkoja kyselit :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2005 22:16 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:bye: :bye:

Varjakkaan tulee sähkö ja vesi, eikä se ole missään sen kummemmin saaressa. Meren rannalla Oulunsalossa. Ja siellä on upea se paviljonki siinä pihalla! :faint: Mun käsittääkseni ruoat tulee juhlapaikan puolesta, kun siellä on ne anniskeluoikeudetkin... :o

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.09.2005 09:30 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Tässäpä pyynnöstä lisäinfoa Oulunsuun Pirtistä:

Paikka on siis Kastellissa, josta lyhyt matka keskustaan. Pirtiltä on lisäksi melko lyhyt matka Oulujoen kirkkoon ja Kastellin kirkkohan on suorastaan vastapäätä! Tarkka osoite on Pirtintie 1.

Paikkaa vuokraa Oulunsuun Nuorisoseura, vuokraushinta (pe klo 18- su klo 10) 450 euroa. Voi vuokrata myös lauantaiaamusta alkaen, jolloin vuokra 350 euroa. Vuokrauksia hoitaa talonmies, jonka puh. nro on
044-333 0428 (vastaa varmimmin klo 18 jälkeen). Nuorisoseuran nettisivut on osoitteessa www.oulunsuunnuorisoseura.fi ja etusivulla on kuva Pirtistä.

Pirtille mahtuu max. 150 ihmistä. Tiloihin kuuluu juhlasali näyttämöineen, kahvio ja kerhohuone (soveltuu esim. lasten leikkitilaksi) sekä kesällä 20 hengen patio. Pihalla on runsaasti parkkitilaa. Keittiö suht. hyvin varusteltu, mm. suurkeittiöliesi ja -astianpesukone. Tilat on vaaleaa puuta ja juhlasalin verhot valkoiset. Pöydät ja tuolit on laitettava itse paikoilleen ja myös purettava juhlien jälkeen. Pirtin kautta voi tilata siivouspalvelun mutta kuulemani mukaan on aika hintava.

Pirtillä ei ole omaa pitopalvelua, joten tarjoilut voi tehdä itse tai tilata pitopalvelusta. Myöskään alkoholitarjoilua ei ole paikan puolesta eli alkoholijuomat voi tuoda itse. Pirtillä on astiasto 150 hengelle mutta sen vuokraus ei kuulu hintaan. Pöytäliinoja ei ole eli ne on hommattava itse mutta yleensähän ne saa pitopalvelun kautta. Meille tuli halvemmaksi ottaa astiat pitopalvelun kautta kuin vuokrata Pirtin astiat.

Pirtti on todella suosittu hääjuhlapaikka eli varaus kannattaa tehdä heti kun päivä on tiedossa.

Mun kuvapankista löytyy kuvia Pirtistä sisältä ja ulkoa jos haluaa käydä katselemassa miltä siellä näyttää.

Hääpäiväromaani

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.09.2005 20:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye:

KIITOS KAUNIS teille kaikille! Nyt mulle on paljon selkeempää tää touhu!

Toukomorsian: laitoin tarjouspyyntöä, pihapiiri näyttää kyllä todella kauniilta!
hempura: taidan käydä katsomassa myös tuota oulunsuun pirttiä!

Tästä on hyvä jatkaa !! :clap: .. tosin niistä yöpymishaaveista mun täytyy varmaan luopua..
Päivämäärä on meille aika joustava..vaatimuksena mulla olis kesäkuun kaks viimestä vloppua tai sit syyskuusta eteenpäin...eli aateltiin ensin löytää se TÄYDELLINEN (:faint: ) paikka ja viettää häät siellä (piste!) :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.09.2005 19:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye: :bye:

Aattelin tässä antaa vinkkejä muille, kun ihanaan paikkaan törmäsin!
Eli haukiputaalla olis NAVETTA eli http://www.navetta.fi (osasinkoha laittaa tota linkkiä?!)

Sinne mahtuu ilmeisesti n 50 hlöä ylä sekä alakertaan! Aivan ihana!! :faint: jos suunnittelee pieniä häitä! :clap: :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.09.2005 21:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

arianne, :bye: upeen näköinen paikka!! :faint: :faint:

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.10.2005 09:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Arianne!

Varjakan Kartanossa on yöpymismahdollisuus noin 30 hlölle. Huoneet ovat ns. retkimajoitushuoneita eli yhteen huoneeseen menee 2-6 hlöä. Majoitus kuuluu "koko kartanon" vuokraan. :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.10.2005 08:51 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ai niin, munkin on pitänyt tulla tänne kertomaan yhdestä nätistä juhlapaikkavaihtoehdosta, jossa kävin pari viikkoa sitten yhden seminaarin merkeissä.

Oulussa Merikoskella Hotelli-Ravintola Lasaretilla on vuokrattavana Merikoski-sali, joka soveltuu hyvin pienille (max. 50 hlö) häille. Tila oli minusta aivan ihana, siellä oli tiiliseinät ja muutenkin tyylikäs sisustus. Tarjoilut on tietysti otettava Lasaretilta, koska tila on heidän. Meillä kuului siihen seminaariin lounas ja voin kyllä valehtelematta kehua ruokaa maasta taivaisiin. En ole varmaan koskaan syönyt niin hyvää kasvislasagnea kuin siellä!

Tarkempia tietoja [url=http://www.merikoski.fi/lasaretti/index.html]täältä
[/url]

En osaa tarkemmin kertoa paikasta muuta kuin että kaunis oli ja ruoka oli hyvää, mutta jos jollain on enemmän tietoa, niin kertokaa ihmeessä!

Hääpäiväromaani

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.03.2006 15:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi!

Onko kokemuksia Hannuksen piilopirtistä, Helmen pirtistä tai kotitalousoppilaitoksen tiloista (ent. emäntäkoulu) ? Ruuat saisi tulla talon puolesta, ei tietenkään ole pakollinen. Ja paikassa pitäisi pystyä tanssiakin...

Myös jos on tiedossa muita hääpaikkoja Limingan alueella, kertokaa

Kiitos!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2006 20:51 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Onko kukaan teistä kukaan ollut häissä tai muissa juhlissa Pattijoen veteraanimajalla?
Meillä on ehkä siellä tarkoitus viettää häitä elokuussa 2007! :)
Entä onko teillä kokemuksia muista Raahen seudun juhlapaikoista? :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2006 19:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Viinla03: Meillä on häät ensi kesänä Helmen pirtillä. Kävimme siellä syksyllä tutustumassa ja hyvältä vaikutti! Kaunis maalaismiljöö. Vieraita mahtuu n.100. Pitopalvelu tulee paikan päältä. Itse en ole koskaan paikassa ruokaillut, mutta vanhempani ovat kovasti kehuneet ruokaa, kun ovat usein olleet siellä tilaisuuksissa. Paikan emäntä on todella mukavan oloinen ja ystävällinen.

Hääpäivämme 5.8.2006

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.03.2006 21:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olen ollut tuolla edellä mainitulla Veteraanimajalla häissä Raahessa muutama vuosi sitten ja muistelen, ettei paikka ollut ollenkaan viehättävä. Häät pidettiin siinä matalassa rakennuksessa, joka muistutti sisältä lähinnä hirsimökkiä. Toiset häät Raahessa, joissa olen ollut, pidettiin ravintolassa vanhassa, valkoisessa puutalossa, joka oli saman kadun varrella missä museo, tosin jonkun verran sinne sairaalalle päin.

Onkos kenelläkään kokemuksia Rauhalasta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.03.2006 22:40 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Kiitos Nirppanalle vaustauksesta. :) Pitää ehkä harkita jotain muuta paikkaa häiden jatkopaikaksi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.04.2006 15:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No vois tuo Veteraanimaja olla ihan ok, jos koristelis sen lattiasta kattoon ja peittäis seinät :D Eihän sitä tiedä jos se jonkun suunnitelmiin sopisi niin ainahan sitä kannattaa käydä katsomassa. Onhan se merenrannalla, mutta se rantakin on ruopattu teennäisen näköisesti.

Kyllä niitä hääpaikkoja Raahessa varmasti on, tuo edellä mainittu paikka oli joku Raahen Klubi tai vastaava.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.04.2006 17:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Nirppana, tarkoitatko nyt Oulussa olevaa Rauhalaa? Vai onko Raahessakin sellainen? :D Meillä oli hääjuhla tuolla Rauhalassa ja en voi kyllä sanoa mitään pahaa sanaa.. :wink:

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.04.2006 19:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Oulun Rauhalaa tarkoitan. Se on tosi kaunis paikka ja sitä keretään vielä remontoidakin ennen kesää 2007. Ainakin piha uusitaan. Sieltä tuli menuvaihtoehtoja, joista olisi aika vaikea valita. Maikkulan Kartanokin olisi aika kiva paikka, että saas nähdä.

Raahe on muuten vaan tuttu paikka.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 114 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 15:24