* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 15:25

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2009 18:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Pennalan seurantalosta:

Häämme vietettiin 19.9.2009 Pennalan raittiusseurantalolla ja yhtä ainoata poikkipuolista sanaa en voi sanoa. Suosittelen lämpimästi! Talon vuokrauksesta vastaava Ritva Haakana vastasi kaikkiin mieltämme askarruttaviin kysymyksiin ja saimme käydä taloa katsomassa niin usein kuin tarvitsimme. Huomioitakoon, että vuokrahinta oli 200e/reilu viikonloppu (saimme jatkoaikaa kumpaankin suuntaan) ja tähän olisi tarvittaessa sisältynyt myös astiat.

Talo vetää väkeä maksimissaan n. 200 henkeä, meidän juhlissa oli hieman päälle 100 vierasta, joka tuntui sopivalta. Keskustelussa aiemmin mainittuja oransseja muovituoleja emme joutuneet edes käyttämään, talolta löytyi paljon siistimpiäkin vaihtoehtoja riittämiin!

Voi olla etteivät tilat aivan uusinta huutoa ole, mutta meistä talo oli juuri sopivan tunnelmallinen ja maalaishenkinen unelmiemme häihin. Tietenkin talo näytti aivan erilaiselta "juhla-asuun" sonnustautuneena! Laitan ehkä jatkossa kuvia kunhan saan nettitilani toimintaan. Jos joku kaipaa kuvia, niin voi niitä myös sähköpostitse tiedustella.

Lämpimät suosittelut :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.10.2009 10:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Varattiin just tänään Ravintola Casseli hääjuhlapaikaksi. Toistaiseksi ei ole muuta kuin kehuttavaa: asiakaspalvelu on ammattimaista, laadukasta ja tajuavat, mistä häissä on kyse :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2009 17:54 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lintuzilla, minulla on kokemusta vain Casselin tekemästä ruuasta, enkä voi muuta kuin kehua maasta taivaaseen! :) Ravintolaakin olen kuullut kehuttavan moneen otteeseen.

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2010 21:24 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heinäkuu2010 kirjoitti:
Auttakaaaaa :worship:

Onko kenelläkään tiedossa mitään kaunista paikkaa tiedossa missä hääjuhla vietetään ja vihkiminen voidaan myös toimittaa siellä. Paikkakunnalla ei nyt tässä vaiheessa väliä, mieluiten kuitenkin etelä-suomen läänistä. :D

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.03.2010 11:39 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Heippa taasen..nyt järkätään muuta kun häitä..nehän on jo onnellisesti ohi eli Poliisien maja kilpiäisissä kenelläkään sinne yhteystietoja tietoa vuokrahinnoista? tarvittaisiin pikaisesti! Kiitos!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.03.2010 12:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Me tehtiin niin, että soitettiin vain Lahden poliisin vaihteeseen ja sieltä pyydettiin yhdistämään sellaiselle henkilölle, joka sen Majan vuokrauksesta vastaa. Tämä siis tapahtui jo viime kesänä, ja olen sen suoran numeron valitettavasti jo hukannut. Pitäisi itsekin varmaan tarkistussoittaa, että varauksemme on varmasti oikein kirjattu.

Hinta oli minusta kohtuu tyyris, 500 euroa, ja itse siivotaan. Avaimet tosin pitäisi saada jo perjantaina, ainakin päätalolle, jos saunapuoli on vielä sen illan vuokrattuna.

Nätti paikka pienille/keskikokoisille juhlille se kyllä on, heinäkuun jälkeen tiedän sitten käytännön toteutuksestakin vähän enemmän. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2010 08:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kukaan juhlinut Lahden Villa Rauhalassa? Me käytiin eilen katsomassa tätä ja oli kyllä hieno paikka ja talon isäntä oli kyllä todella ammattitaitoisen tuntuinen. Jos jollakulla olisi kokemuksia juhlista niin olisi kiva kuulla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2010 14:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

janskuli kirjoitti:
Paikka pienen pienille häille Lahdessa??

tietääkö kukaan mitään halpaa ja pientä paikkaa häiden viettoon? vieraita olisi tulossa max.30..aluksi mietittiin myllysaarta mutta se tulisi melko kalliiksi ja sinne ei saa itse viedä omia juomia.. :(

eli siis sellainen paikka olisi hakusessa mihkä saisi omat alkoholit ja ruoat viedä..poliisien majasta olen kuullut mutta en ole löytänyt mitään sivuja/kuvia/yhteystietoja yms..

Hannna87 kirjoitti:
Villa Rauhala. Sijaitsee Lahdessa Jalkarannantiellä. Kivan oloinen paikka. Me juhlitaan siellä. Juhlasaliin mahtui muistaakseni noin 20-30 henkeä, toiseen saliin sitten saman verran...
www.lahdenvillarauhala.fi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2010 13:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikka! Onko teillä minkäänlaista tietoa/kokemusta Kilpiäisten VPK Ry:n Kerhotalosta? Olemme sulhaseni kanssa kiinnostuneita kyseisestä paikasta, mutta en ole saanut nettisivuilta löytämästä numerosta ketään vielä kiinni.
:o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.09.2010 18:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Charlien kirjoitti:
Tere,
Etsimme hääpaikkaa Etelä-Suomesta yksityiseen käyttöön. Toiveena olisi että saisimme majoitettua sinne noin 50 henkeä esim mökkeihin. Vieraita yhteensä tulee noin 100. Paikalle pitäisi saada viedä omat juomat ja ruuat. Ei mitään seurantaloa / hallia, muttei myöskään useita pieniä huoneita.
Myöskin sauna olisi olennainen, eli vaikka paikka sulkeutuisikin esim 24:00 tai sen jälkeen niin saunarakennus olisi jatkopaikka yötä myöden pienemmälle porukalle.

Apua kaivataan, tuntuu että kaikki nettisivut on koluttu, joten ideoita kehiin, kiitos!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.09.2010 18:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Asikkalassa vanhan 4-tien lähellä on aivan ihana juhlapaikka, Lehmonkärki.
Olen ollut siellä sekä häävieraana, firma-asiakkaana että tilaisuuden järjestäjänä, ja en voi muuta kuin kehua :)

http://www.lehmonkarki.fi/

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2010 23:54 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Olen todella aikaisin liikkeellä, mutta eipä tule kiire :)
Miten teillä on tietoa Orimattilan lähistön juhlapaikoista? Onko joitain, joita osaisitte suositella? :) Meillä häät 2012 heinäkuussa Orimattilan kirkossa (luulisi että vielä ehtii sen varaamaan :D), ja haluaisimme kartoittaa paikkoja nyt sitten kunnolla!
Vaatimuksia olisi kaksi:
- mahtuu 100 henkilöä
- tilaa tanssia ilman pöytien siirtoa

Kiitokset jo etukäteen! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 05:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jymylinna on muistaakseni paikka, jossa Orimattilan kirkossa naimisiin menneet on pitäny juhliaan. Oletan siis että on siinä jossain likellä. :D

Toinen paikka on Niemisten maamiesseurantalo jossa kaveri on pitänyt häät (ja meni Orimattilan kirkossa naimisiin), mutta siellä joutunee siirtämään pöytiä tanssin tieltä.
Joku on maininnut täällä joskus myös nuorisoseurantalo Nuorelan.

Me itse mentiin Kuivannon kirkossa naimisiin, joka myös on Orimattilaa. Ja siinä vieressä oli Kuivannon maamiesseurantalo. Mutta tuonne on Orimattilan kirkolta taas matkaa.

Hyvähän se on ajoissa olla! Saa ainakin sitä mitä haluaa. ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 11:19 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Minä kun olen tuuliviiri, niin taidan katsastaa myös tuon Hollolan Hirven, vaikkakin sitten joutuisi siirtämään vihkimisen Hollolan kirkkoon :D ..vaikea päätös, ja juuri tämän takia, että saa soutaa ja huovata, olen ajoissa liikkeellä!! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 12:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihan hyvä logiikka! :D
Ja hyvähän se onkin tarkastaa kaikki, löytää sitte varmasti just sen omannäkösimmän paikan. :yep:

Etitkö sä enemmän seurantalo-tyyppistä ratkasua, minne saa viedä kaikki itse, vai ravintolaa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 12:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

morsian2012 kirjoitti:
Minä kun olen tuuliviiri, niin taidan katsastaa myös tuon Hollolan Hirven, vaikkakin sitten joutuisi siirtämään vihkimisen Hollolan kirkkoon :D ..vaikea päätös, ja juuri tämän takia, että saa soutaa ja huovata, olen ajoissa liikkeellä!! :D

En ole ihan varma mutta ulkopaikkakuntalaisille vihkiminen maksaa 200€ Hollolassa :o

Rouvan elämää
Henna7.12.2005♥
29.6.2008 Seurustelumme alkoi♥
1.10.2008 Yhteen muutto ♥
16.11.2009 Kihlat♥
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ♥
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 15:20 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Itseasiassa sehän olisi ehdottomasti helpompaa, jos saisi paikan, jonne ei tarvitse niin sanotusti viedä kuin itsensä paikalle.. :) asumme siis mieheni kanssa Lahdessa, mutta kun olen Orimattilasta kotoisin niin toki Orimattila olisi se ykköspaikka.. Mutta kun en sitten tiedä, kuinka tiukalla siellä nuo ns. kaikki valmiiksi -juhlapaikat ovat..

Juu, on tiedossa, että Hollola ottaa vihkimisestä ulkopaikkakuntalaisilta maksun.. mutta minkäs teet :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 17:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ulkopaikkakuntalaiset ei myöskään saa tehdä varauksia Hollolan kirkkoon kuin aikasintaan saman vuoden alusta. Onnea yritykseen :)

Meidän häät tullaan viettämään ensi vuonna Hollolan Hirvessä. Itse ihastuin paikkaan ja ruokiakin on kehuttu :food:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 18:06 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

No eipä se mitään, sittenhän olisi vihkiminen kiva myös itse juhlapaikalla :) kyllä kaiken pystyy hienosti kiertämään :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.09.2010 20:05 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Morsian2012, Nuorelalla on muuten nettisivut: http://koti.phnet.fi/luhns/nuorela.html :)
Sinne näyttää mahtuvan toi teidän vierasmäärä ja vielä pitäis jäädä tilaa tanssillekin. Ei tosin taida olla ihan kirkon lähellä, kun Orimattilasta ajaa sen 20 min. :o

Hollolassahan on muuten muitankin "täyden palvelun paikkoja":

- Laitialan Kartano
:!: Maksimi 30 henkilöä. Kartanon yhteydessä oleva toinen häiden pitopaikka Telakkaniemi, maksimi noin 100 henkilöä. Telakkaniemessä vanhan ajan tanssipaviljonki.

- Messilän Kartano- ja Markkinaravintolat
:!: Tilaa 60-200 hengelle

- Matkailukeskus Vaania (Paimela)
:!: Noin 130 henkeä

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.10.2010 00:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mennään heinäkuussa 2011 naimisiin. Herralan seurojentalo on varattu juhlimiseen ja mennään naimisiin maistraatissa. Nyt on vaan semmoinen juttu, että juhlat ovat lauantaina, maistraatti on kiinni ja on kyllä mahdollista saada joku paikalle MUTTA. Johtuen siitä, että tämä allekirjoittanut oikeastaan suht vaatimaton morsian on alkanut vähän bridezillailemaan ja haluaisin nyt jonkun kivan paikan vihkimiselle. Tiedättekö, että voiko ns. yleisillä paikoilla kuten puistoissa tms. vastaavissa järjestää ihan vaan 15min vihkimisen? Juhlapaikan piha on...ei ehkä niin kiva paikka kuvien otolle ja itse vihkimiselle. Eihän sitä siis tiedä, jos vaikka sataakin vettä ja siinä tapauksessa vihkiminen kyllä tapahtuu ihan sisätiloissa. Mietin sitäkin, että jos kysyisi vaikka Pyhäniemen kartanolta, että saadaanko tulla sinne vihittäväksi puoleksi tunniksi, otetaan kuvat ja sitten häippästään. Toimisikohan :D

Yksi vaihtoehtohan on, että mennään naimisiin vaikka huomenna ilmaiseksi maistraatissa verkkarit jalassa ja juhlitaan sitten kesällä. Mutta ääh :(

Myllysaari olisi ollut vaan niin unelma, mutta halutaan oma pitopalvelu paikalle, kun ruuasta tulee vähän normaaliseteistä poikkeavaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2010 07:54 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jos puistoa mietitte, niin suosittelen ottamaan yhteyttä kaupunkiin ja kysymään sieltä. Ei näistä byrokratioista koskaan tiedä.. :D Mut muuten yksityisiltä paikoilta kannattaa kysyä suoraan. Vois kuvitella ettei (ulkovihkiminen varsinkaan) olis kauhea ongelma tai kustannuskysymys. :)

Aika ihana idea kyllä, mennä ihan keskenään naimisiin jossain upeassa paikassa! :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Heinola
ViestiLähetetty: 22.11.2010 15:35 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minkäköhän takia täällä ei ole mitään Heinolasta???

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.11.2010 17:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ei ole varmaan kukaan Heinolasta tai Heinolassa häitään pitävä ottanut paikkoja puheeksi :o Onko sulla jotain kokemuksia Heinolan paikoista tai meinaatko omat häät siellä järjestää?

Mehän laitettiin hääpaikoista tarjouskyselyä tänne Heinolan http://www.croninsguesthouse.com/ paikkaan. Tosi ystävällistä palvelua saatiin, mutta häät pidettiin sitten lopulta Lahessa :)

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.01.2011 17:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei, olisin kiinnostunut samaan lisää informaatiota ja kokemuksia Villa Rauhalasta, Myllysaaresta, Ravintola Casellista ja Sibeliustalosta häiden viettopaikkana. Myös Wanhassa valimossa olleet laittakaa mielipiteitänne! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 15:25