* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 05:46

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 74 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.08.2006 13:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

nyt on sitte paikkavarattuna!keskiviikkona varattiin ens kesäksi paikka :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.09.2006 21:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kukaan sellainen kuulolla, joka on juhlinut häitään Nurmijärven Perttulassa, Kuha-Penttilän tilalla? Varasin ensi kesäksi tilat, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia, miten juhlat ovat onnistuneet siellä :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.10.2006 11:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tuon tänne seurantalohaun, sieltä löytää aikas kivasti seurojentaloja. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.11.2006 08:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olisikohan kenelläkään tietoa juhlapaikoista akselilla Salo->Nummi-Pusula->Somero->Lohja. tuohon tietty sopii myös kaikki paikkakunnat siltä väliltä...

Salo olisi maantieteellisesti loistava paikka, mutta Salon paikat ovat :doh: . Lohjalla taas oikeastaan Tytyrin kaivos on ainoa, joka kiinnostaisi. Vaihtoehtoja siis otetaan vastaan...

Vieraita n. 120 ja haluan ehdottomasti että tilat ovat yhdessä kerroksessa. Kattelus olisi siis muuten hyvä, mutta...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.02.2007 13:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiinnostaisi muutama asia Lohjansaaren seuratalosta, nimittäin keittiön sanotaan olevan pieni? Tuleeko pitopalvelun kanssa ongelmia?
Käytössä on kuulemma myös ulkovessat? Onko kyseessä kumminkin ihan vesivessat, vai? Kuinka kaukana päärakennuksesta?

Katteluksen tilalla olen ollut vieraana, ja se on meidänkin häissä yksi varteenotettava juhlapaikka. Minkä hintainen paikka on n. 70-80 hengen häissä?
Paikka itsessään on ihana, ruokakin oli todella hyvää. Mielestäni on myös plussaa saada tila ja pitopalvelu samasta paikasta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.03.2007 22:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tiina82 kirjoitti:
HELLO!! :bye:

Auttaisiko joku morsmaikkua pulassa??!!! :o
Olen haaveillut Kauniaisten vpk talosta, mutta mistään ei löydy kuvia!!!
Jos jollain on tietoa paikasta, millainen se on sisältä tai jos joku on ollut siellä juhlissa, millaista on ollut!!!??

Kiitos niin maan kauhiasti :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.03.2007 22:05 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tiina82,

oletko käynyt katsomassa Kauniaisten VPK:n sivuilla:
http://www.grfbk.fi/fin/grfbk.php?id=VPK-talo

Kuva

Tietoa VPK talosta

Kapasiteetti 150 henkilöä
Isosali 310 m²
Pikku sali 50 m²
Koko rakennus ~600 m²

Sivuilta löytyy myös pohjapiirustus, tietoa vuokrauksesta ja hinnasto.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.03.2007 15:03 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Maika,

Juu kiitos, olen käynyt jo tutustumassa sivuihin, niistä sai tosi hyvin tietoa. Kaipaan nyt omakohtaista tietoa, jos joltain löytyy :clap:

Siis kauniaisten VPK-talosta kaivataan omakohtaista tietoa... :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.07.2007 12:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minkälaisia kokemuksia on Purolan Nuorisotalosta Tuusulan kunnassa? Millä olisi tarkoitus viettää siellä häitä vuonna 2008 Elokuussa. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.07.2007 23:54 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Pauliinainen kirjoitti:
Kiinnostaisi muutama asia Lohjansaaren seuratalosta, nimittäin keittiön sanotaan olevan pieni? Tuleeko pitopalvelun kanssa ongelmia?
Käytössä on kuulemma myös ulkovessat? Onko kyseessä kumminkin ihan vesivessat, vai? Kuinka kaukana päärakennuksesta?
Onhan se pieni se keittiö, mutta 70-80 hengen häissä voisi hyvinkin mennä ookoo..

Kävin viikonloppuna Martin Pihalla ja se oli aika makee paikka. HIukan eteenpäin, ehkä 5km tuosta Lohjansaaren seurantalosta. Ruokakin oli oikein hyvää, kertoi äitini ja poikani. (Itse en ehtinyt syömään)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.09.2007 14:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olkkalan Kartano Vihdissä on käsitteääkseni aika suosittu hääjuhlapaikka.. kokemuksia? Miten sujuu järjestäminen, oletteko olleet tyytyväisiä, jne.?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.01.2009 14:35 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kellään tietoa pohjolan tuvista?
Saako sinne viedä omat juomat ym?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.01.2009 14:39 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Tässä yksi vinkki Lohjan/ Vihdin seudulta juhlapaikkoja etsiville.

Olen ollut järjestämässä useampiakin juhlia Vihdin Pirtillä, joka on iso "pohjalaistalotyyppinen" mökki järven rannalla. Paikka on ollut kaikin puolin aivan mahtava.

Kuva

Paikka on kokonaisuudessaan kaunis ja idyllinen. Ja mikä parasta, mökki on niin kaukana mistään keskustasta, että siellä voi jatkaa juhlimista myöhään ja kaikille löytyy myös samalla kertaa yösija.

Päärakennuksessa on kasi vierekkäistä pariovilla yhdistettävää isoa salia ja hyvä keittiö. Salit ovat kauniit, seinät simppelit tummat hirsiseinät. Tilat ovat siis erittäin unelmaiset häiden tai muiden pippaloiden järjestämiseen eri teemoilla.

Keittiön paras varuste on 1,5 minuutissa pesevä teollisuusastianpesukone. Pirtillä on myös isot astiastot!

Yläkerrassa lisäksi reilusti lattiapatjanukkumapaikkoja.

Lisäksi voi vuokrata rantasaunan, joka on erittäin iso. Siellä mahtuu isompikin porukka saunomaan yhtä aikaa. Naisten ja miesten pukeutumis- ja suihkutilat ovat erikseen. Saunasta pääsee kivasti myös uimaan.

Lisätietoja, hinnastot yms. Pirtistä löytyy täältä.

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2009 14:36 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Uusi juhlapaikka Lohjalla: Lylyisten kartano/ rantasauna. Molemmat upeita ja edullisia paikkoja. Paikka on HUS:in virkistysalue, jota vuokrataan nykyään myös yksityisille. Kannattaa kysellä, josko tämä luonnonkaunis juhlapaikka olisi saatavana teidän häiden aikaan.

Olen itse tutustunut paikkaan tänä keväänä. Yhdet juhlat vietimme tilavassa rantasaunassa ja toiset varsinaisessa kartanossa, joka oli todella kaunis paikka ja sopisi mainiosti pienehköille häille. Suosittelen myös catering-puolta - ruoka ja palvelu oli erinomaista!

http://www.kultapalikat.fi

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.01.2010 21:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heinäkuu2010 kirjoitti:
Auttakaaaaa :worship:

Onko kenelläkään tiedossa mitään kaunista paikkaa tiedossa missä hääjuhla vietetään ja vihkiminen voidaan myös toimittaa siellä. Paikkakunnalla ei nyt tässä vaiheessa väliä, mieluiten kuitenkin etelä-suomen läänistä. :D

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Krapi Tuusula
ViestiL√§hetetty: 06.01.2010 14:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

onko kenelläkään kokemuksia Krapilla vietetyistä häistä? Minkälainen paikka? Mahdollisuus vihkimiseen olisi siellä. :kiss:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.03.2010 01:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei kaikki.

Olen lähestymässä kolmattakymmenettä ikävuottani, mutta en ole menossa naimisiin. Tosin kymmenen vuotta nuorempana olisin luullut jotain aivan muuta. En kuitenkaan halua antaa vuosikymmenen elämästäni kulua ilman määrääviä, isompia juhlia. Aion juhlia syntymäpäiviäni vähän isommin kuin yleensä.

Pähkinänkuoressa olen suunnitellut pöytäjuhlaa, joka käytännössä olisi pienimuotoiset häät ilman avioitumista, morsianta, valssia ja muita vastaavia asioita. Sen vuoksi kirjoitan asiasta tänne foorumille. Olen pahoillani, jos loukkaan tällä lukijoiden tai foorumin sitoutumista, mutta koen, että intressimme on hyvin samanlaiset.

Minulla myöskään ei ole toista osapuolta saatika morsiamen isää osallistumaan kuluihin, joten muihin tyypillisiin häihin verrattuan luvassa on jotain pienimuotoisempaa selkeästi tee-se-itse (lue: teetä-se-kavereilla) linjalla. Olen kuitenkin harrastusteni kautta tottunut tämänkaltaisten ja isompiekin tapahtumien järjestämiseen, joten organisatiopuolella ei ole ongelmia.

Etsin siis 30-50 hengen juhlatilaa pääkaupunkiseudulta tai sen läheisyydestä suunnilleen seuraavilla kriteereillä. Lista on summittaisessa tärkeysjärjestyksessä, mutta ei mitenkään ehdottomassa.
    - Hinta. Budjetti venynee 400e asti mutta vähempi parempi.

- Omat ruo'at tai ainakin juomat. Harrastan ruoanlaittoa ja minulla on myös monia alaa harrastavia tuttuja, joten en erityisesti kaipaa cateringiä. Jos on pakko ottaa, niin sen pitäisi olla kompensoitu vuokrassa. Ravintolahintaista alkoholia minulla ei ole varaa tarjota, joten suunniteltu laivamatka etelään kattaa tarpeen, siksi omat juomat juhlapaikalle ovat ehdoton edellytys.

- Varustelutaso. Erityisesti kiinnostaa astiat ja keittiö. Ensimmäiset ovat lähinnä kiva olla, mutta jälkimmäinen on erittäin tärkeä. Esimerkiksi muuten hyvä Eerikinkartano karsiutui pois, koska sen ruoanlaittomahdollisuudet ovat käytännössä olemattomat.

- Käyttöajat. Kaksi päivää riittää, mutta olisi erittäin mukavaa, että sotkut voisi tulla siivoamaan vasta seuraavana päivänä vaikka sitten lisämaksusta. Keskiyökin riittää, mutta mielummin pari tuntia siitä eteenpäin.

- Ilmapiiri. Olen suuri Jane Austenin tuotannon ihailija ja sen vuoksi minulta vie jalat alta 1800-l alun ja puolenvälin tyylit, mutta sydämessäni on erittäin paljon tilaa myös myöhemmälle kartanoromantiikalle. Muuten erinomaisena tilana olen valmis nielemään seuraintalon tai vastaavan, mutta selkeän modernit hirvitykset jätän suoraan pois.

- Tanssisali. Viimeisempänä ja myös vähäisimpänä. Edelliseen liittyen pidän myös aikakauden tansseista, joten niille olisi kiva saada tilaa, mikään erityinen edellytys tämä ei ole; pikemminkin vain ideanpoikanen.

Siispä: Onko Teillä arvon hääväki ehdotusta paikaksi?

Olen kyllä lukenut näitä keskusteluja läpi, mutta aika moni vanha linkki on toimimaton, hyväksi kehuttu paikka lopettanut vuokraustoimintansa ja ennen kaikkea minulla on näihin piireihin verrattuna hyvin pienet pippalot.

Liian pitkä, en lukenut? Yhteenveto: Huokea kartano 30-50 vieraalle ja omatoimiselle isännälle viikonlopuksi.

ps. Laitoin saman tekstin kaikkiin sopiviin keskusteluihin. Anteeksi jos ja kun ärsyttää.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.09.2010 18:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Charlien kirjoitti:
Tere,
Etsimme hääpaikkaa Etelä-Suomesta yksityiseen käyttöön. Toiveena olisi että saisimme majoitettua sinne noin 50 henkeä esim mökkeihin. Vieraita yhteensä tulee noin 100. Paikalle pitäisi saada viedä omat juomat ja ruuat. Ei mitään seurantaloa / hallia, muttei myöskään useita pieniä huoneita.
Myöskin sauna olisi olennainen, eli vaikka paikka sulkeutuisikin esim 24:00 tai sen jälkeen niin saunarakennus olisi jatkopaikka yötä myöden pienemmälle porukalle.

Apua kaivataan, tuntuu että kaikki nettisivut on koluttu, joten ideoita kehiin, kiitos!

Hääpäivän onnea 30.7.2005
Juhannuspäivänä 24.6.06 kahdesta tuli kolme
Haikara tilattu vierailulle 24.9.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: UUSIMAA
ViestiL√§hetetty: 28.02.2012 10:05 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Meillä pidetään häät Jokisen ladossa, Mäntsälässä. Samassa pihapiirissä on sekä lato että kerhotila. Kerhotilassa on keittiö, sisävessat ja yksi sali (isompi huone). Itse latoon mahtuu juhlijoita n. 100 henkeä.

Jos siis haluaa Uudellamaalla maalaismeininkiä ja ladon tunnelmaa, kannattaa tarkastaa tämä paikka! :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 28.02.2012 10:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vantaalla Kuninkaan Lohet on aivan upea juhlapaikka! Siellä vierailin kaason ominaisuudesa parisen vuotta sitten ja oli oikein hulppeat puitteet. Paikka on tilausravintola joten omia juomia ei mukaan saa, mutta heiltä sai kyllä oikein kattavan ja suht edullisen tarjouksen ruokineen ja juomineen. Tanssitilaa riitti loistavasti ja pihalla on ihanat maisemat koskineen ja pienellä puistolla. (Loistavat kuvauspuitteet siis) Mikäli joku on siis vielä juhlapaikkaa vailla niin kannattaa käydä katsastamassa: http://www.kuninkaanlohet.com/yhteystiedot/

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 17.04.2012 09:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kirkkonummen juhlapaikkoja kyselisin. Kokemuksia?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 17.04.2012 10:45 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Laitan Kirkkonummen juhlapaikoille oman ketjun :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 17.01.2013 13:27 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Eikö kukaan ole juhlinut sellaisessa paikassa kuin Villa Sarfvik? http://www.sarfvik.fi/
Lähetin tarjoupyynnön sinne ja soittivat heti sieltä ja sanoivat laittavansa tarjouksen sähköpostiin ehkä jo tänään :) Paikka näyttää tosi kivalta, mutta on kai aika kalliskin :o Olisi kiva kuulla kokemuksia paikasta, mutta en löytänyt netistä mitään.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.01.2014 20:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moikka,

Oon uusi tällä foorumilla joten moi vaan kaikille :)

Olen kesän 2015 epätoivoinen morsian, ja tarvitsen apua juhlatilojen suunnittelussa.

Onko pääkaupunkiseudulla olemassa sellaista juhlatilaa, jonne mahtuisi 60-100henkilöä ja bändi.
Joka olisi mahdollista vuokrata pe-su. Jossa osa vieraista voisi yöpyä ja jonne saisi tuoda omat ruoat ja juomat?

Ollaan alustavasti varattu juhlatila, joka pitää olla tyhjä klo 01.00 mennessä, eli pitäisi vieraat lähteä jo 24.00 jotta saadaan siivottua. Siitä haluttaisiin vielä lähteä jatkoille jonnekkin vieraiden kanssa, mutta porukassa on niin heviörköjä kuin bilehileitäkin, niin vähän vaikea keksiä minne sen porukan kanssa menisi.
Olis kiva jos olis tila, missä vois juhlia aamuun, ja minne vieraat voisi majoittua kun ystäviä tulee kauempaakin juhliin, niin joutuvat kuitenkin jostain varaamaan yöpymispaikan.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 74 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.08.2018 05:46