* UKK    * Etsi

Tänään on 17.07.2018 02:02

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.04.2007 15:02 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Meillä häät 27.7.2007 ja puvun ostin 8/2006 eli liki vuotta aikasemmin. Painoa mulla on tippunut tuosta ostosta tähän mennessä 7 kiloa ja toukokuussa viimestään pitää viedä puku pienennettäväksi. Varmasti onnistuu pienentäminen muutamia senttejä jokaisesta puvusta. Uskosin ainakin näin. Mun puku on kaksiosainen, yläosa korsettimainen, muttei erityisen tukeva. Mulla ainakin on vartalo aika lailla muuttunut, kun tuolloin elokuussa oli vasta 4 kuukautta synnytyksestä aikaa... :wink:
Eli alannee kattele vaan pukua sieltä Tallinnasta, ei oo liian aikaista. :)

2009 häihin en ehkä ihan näin aikasin ostais pukua, ellei olis jotenkin erityishyvä hinta, siis ohittamaton tarjous. :o

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.04.2008 12:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oonko mä nyt hirveen myöhässä pukuni kanssa? :o Häät on 5.7 enkä ole edes käyny vielä katsomassa saati sovittamassa, kun tämä raskaus on hiukan sotkenut systeemiä....apuaaa
ja vielä sellaista et pitääkö tilata sovitus aika vai saako mennä kattomaan mutta koittaa ei saa jollei oo aikaa vai häh???
kun tarkoitus olisi viimeistään ensi viikolla päästä edes katsomaan pukuja olisihan niitä kiva sovittaakin malleja et tietäis voi apua :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2008 16:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse ostin pukuni reilu kaksi viikkoa sitten ja häät 08/09 että kai se on sitten aikasin :D Kavennus tehdään sitten joulukuussa. Ihanat sovitusmuistot jäi siitä liikkeestä josta ostin puvun. Myyjä sanoin suoraan jos joku puku ei ollut hyvä ja sanoi vielä että minkä takia ei ollut hyvä! Yhdenkii puvun kohdalla, joka oli kyllä hemmetin magee kieltämättä, myyjä sanoi, että liian rouvamainen minun tyyliselle nuorellle naiselle ja totta se puhui! :) Ei missään vaiheessa mielistellut vaan oli rehellinen! Pisteet sinne :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.09.2008 07:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse ajattelin mennä tsekkaamaan Morsiusgallerian tullivapaat päivät, mutta en kuitenkaan mene pukua ostamaan, vaan vasta katselemaan. Pienempi kynnys kokeilla ja katsella, kun en ole liikkeessä todennäkösesti ainoa.. Jos myyjät kohdistaisi kaiken palvelunsa muhun, niin tuntuisi nololta sitten olla ostamatta.. Ajattelin odotella ainakin alkuvuoteen puvun hankinnan kanssa. Jos Porissa on taas häämessut, niin ehkä sieltä sitten?

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 19:19 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tässä kuvia Riina-Maijan puvusta:

Kuva

Kuva

Kuva

Muutava kuva vielä Linda Lampeniuksen puvusta:

Kuva

Kuva

Tiedäthän, että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti?
Vaikka tää nuoruutemme kesii väistämättä ja vaipuu vanhuuteen.
-Samuli Putro-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2008 14:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ostettiin Morsmaikusta kaasolleni alennettu puku viime viikolla, vaikka siellä alkaisi kuulemma isot ALEt 28.12. Kovasti teki mieli odottaa sinne asti, mutta pelkäsimme että joku kerkeisi ostaa puvun siihen mennessä :doh:
Itse teetätin siellä mieluiseni kun löysin tangoilla olevista puvuista yhdestä ihanan yläosan ja toisesta ihanan alaosan. Puku on kohta valmis ja siitä tulee aivan mieletön! Eipä tarttenu käydä muissa liikkeissä sen jälkeen kun sieltä löytyi myös kaikki asusteet: kengät, huntu ja hiuskoriste.
Erityistä plussaa morsmaikku sai kyllä asiakaspalvelusta ja siitä että näytti tietävän erittäin hyvin mitä oli tekemässä! Tuli lisäksi hyvä mieli kun tuki suomalaista käsityötä tällaisina aikoina :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.06.2010 13:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itse tilasin pukuni toukokuun puolessavälissä ja häät 17-heinäkuuta, eli aika myöhään olin pukuni kanssa liikkeellä. Juurikin siitä syystä, että olisi kyllä harmittanut jos puvun olisin hankkinut jo esim. viimesyksynä ja kevään tullen huomannut puvun olevan epäsopiva.

Tosin, vähän aina kannattaa tiedustella pukujen toimitusaikoja jos tilaa mittatilauksena tai valittuun pukuun tehdään muutoksia.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.10.2010 18:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

morsien11 kirjoitti:
Kertokaa minulle rehellinen mielipiteenne tästä puvusta, kiitos!
http://www.venusbridal.com/bridals/venus-woman/868037

Oho, toi linkki ei sit toimikkaan... kokeillaanpas uudelleen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.10.2010 18:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

morsien11 Tuo puku on todella kaunis. :faint: Ja sitä saa näköjään todella monen värisillä kirjailuilla ja väriyhdistelmillä. Itse pidän kovasti tuollaisista värillisistä tehosteista. Minkävärisenä olet pukua katselemassa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.10.2010 09:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sukis kirjoitti:
morsien11 Tuo puku on todella kaunis. :faint: Ja sitä saa näköjään todella monen värisillä kirjailuilla ja väriyhdistelmillä. Itse pidän kovasti tuollaisista värillisistä tehosteista. Minkävärisenä olet pukua katselemassa?

Kiitos :girl:

Olen ajatellut tuota pukua juuri tuon värisenä kuin tuossa kuvassa on.
Kävin loppu kesästä siinä liikkeessä ja toi puku vaan pisti sieltä heti silmään.. En tosin päässyt sitä lähempää katsomaan kun siinä liikkeessä palvelu on... hmm.. hieman erikoista :D Myyjä vaan totesi mulle että en päästä sinua katsomaan pukuja kun sinulla on ulkokengät jalassa. Joo, olihan siinä kenkätelineessä tossuja mitkä oisin voinut jalkaani vaihtaa mutta enpä viitsinyt sitten oma-alotteisesti niitä ruveta vaihtamaan kun myyjäkään ei asiasta maininnut.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.09.2011 08:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itse päädyin teettämään pukuni. Tampereen Fragolassa (Twizt -liike hämeenpuistossa) oli aivan todella asiantunteva, mukava ja suorasanainen palvelu. Ompelija-Marikan ajatukset täydensivät omia visioitani ja puvun toteutus oli aivan huikea! Suosittelen tosi lämpimästi!

Kuvia täällä:

http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/08 ... vista.html

http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/08/tahdon.html

ja kuvaaja oli Ulla Tuulia Nikula. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.01.2012 19:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

- mainos poistettu.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.11.2012 10:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Huomasin ensimmäisellä sovituskerrallani, että liian monen ystävän mukaan ottaminen oli paha virhe. Kaikilla on oma mielipiteensä, eikä kaikkia voi miellyttää. Tämän lisäksi asiantuntevimman, eli myyjän mielipide jäi sivuosaan, kun kaakattava kanalauma puhui koko ajan hänen päälleen. Ensi kerralla otan yhden, hyvän ystävän avuksi, joka osaa olla hiljaa silloin kun pitää, ja osaa sanoa mielipiteensä oikealla hetkellä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.07.2018 02:02