* UKK    * Etsi

Tänään on 15.07.2018 21:04

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hääpuvun sovitus & valinta
ViestiLähetetty: 09.01.2006 12:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä on häät 22.7.06 ja hääpuvun olen juhlapäiväksi jo valinnut ja varannut. Nyt vain alkoi mietityttämään, että olikohan se puku sittenkään paras mahdollinen minulle... Liikkeessä oli sovitushetkellä 2 naista töissä ja molemmat kehuivat kaikkia sovittamiani pukuja ja myötäilivät minun mielipidettäni... Sovitin yhtä ja sanoin, että onpas ihana, johon myyjä "aivan mahtava, tosi ihanan näköinen sinun päälläsi". Sitten sovitin toista, josta totesin, että edellinen oli parempi, ja myyjä oli taas samaa mieltä... Jos muutin mieltä, että ei, kyllä tuo toinen oli sittenkin parempi kuin tuo, niin taas myyjä oli samaa mieltä... Damn! :auts: Onneksi kaaso on suorasanainen ja paukautteli mielipiteitään häpelemättä :wink: Sovitin kaikkiaan kymmenkuntaa eri pukua ja valintani tein.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, vai sattuiko minulle vain imelät myyjät?

Tietenkin haluavat, että morsian valitsee mielestään parhaimmin sopivan puvun, mutta voisi nyt silti rehellisesti mielipiteensä ilmaista, ettei tarvitsisi morsiamen jälkeenpäin alkaa jahkailemaan tällaisia asioita :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2006 17:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulle ainakin Tampereen Morsiusgalleriassa ihan suoraan sanottiin, jos joku puku ei oikein mairitellut minun kurvejani... :?

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.01.2006 21:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä en ehtinyt paljoa sovittelemaan kun se unelmapuku löytyi toisesta liikkeestä jossa kävin. Ekassa liikkeessä ei ollut oikein mitään josta olisin tykännyt, mutta sovitin sitten kuitenkin yhtä. Puvussa oli korsettiyläosa joka oli mulle ihan liian pitkä (olen lyhyt) mutta myyjä ei sanonut yhtään mitään vaikka puku ei selvästikään istunut mulle ja oli ihan väärän kokoinen.

Unelmapukuni taas sopi mulle melkein kuin olisi ollut tehty mua varten... ja siitä kaikki paikallaolijat olivat samaa mieltä (siskoni oli mukana makutuomarina).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.01.2006 20:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kävin tänään elämäni ensimmäistä kertaa sovittamassa hääpukuja, ja reissusta ei jäänyt muuta mieleen kuin syvä harmitus :(

Olin varannut Stilissimasta sovitusajan erästä pukua varten, mutta tämä puku olikin sitten keretty jo aiemmin tällä viikolla myymään, eikä mulle ollut kukaan vaivautunut ilmoittamaan asiasta :auts:

Lisäksi myyjä oli kaikkea muuta kuin ystävällinen ja asiantunteva. Pyysin häntä esittelemään muita pukuvaihtoehtoja, jotka voisivat kropalleni sopia, ja tämä pyyntö ei aiheittanut elettäkään myyjättäressä :x Ei edes osannut arvioda kokoani, vaan tarjosi minulle sovitettavaksi kokoa 34 olevaa pukua, vaikka olin juuri ilmoittanut, että normaalit vaatteet ovat kokoa 40 :auts:

Tästä reissusta ei siis mitään hyvää sanottavaa, toivottavasti muissa liikkeissä on parempi tuuri myyjän suhteen :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2006 19:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

jomasi kirjoitti:
Huomenna pitäis mennä kattelemaan pukuja ekaa kertaa ja jänskättää, et millasia on tarjolla tällaselle isolle tytölle... :oops: Jotenkin näistä kommenteista rohkaistuneena uskon, että löydän mieleiseni...Osaatteko sanoa, et mitäs sitte tehdään, jos nyt löydän hyvän puvun ja tässä talven ja kevään aikana onnistun pudottamaan kiloja (yritän ainaki... :)) ja sit elokuuksi se onkin ihan liian iso? Tämä askarruttaa... :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.02.2006 16:27 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

jomasi:

Jos koko pienenee niin pukua saa aina pienennettyä.
Melkein kaikissa morsius liikkeissä on korjauspalvelua. Korjaus sovitus on yleensä 3-4 viikoa ennen häitä ettei sitten enään ehdi koko muuttua.

Terveisin: Helena :chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2006 15:19 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla tuo kyseinen sovitus ja valinta kävi perin helposti. Löysin silmääni miellyttävän (ja ilmoituksen mukaan suurinpiirtein kokoiseni) puvun juuri tämän foorumin myynti-palstalta. Sitä varten piti ajaa parin sadan kilometrin sunnuntaiajelu ja koukata matkalta mukaan edelliskesänä käytetyssä puvussa avioitunut ystävä makutuomariksi, mutta kyllä kannatti! Puku oli livenä aivan yhtä ihana kuin kuvissakin ja kun se puettiin ylleni...
:faint:
...istui prikulleen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.06.2006 12:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kirjoittelin tästä jo päikyssänikin.... Mulle ainakin tuli selväksi, et mä en osta hääpukuani vasta kuin aikaisintaan puoli vuotta ennen häitä! Sisko osti pukunsa viime elokuussa Tampereen Morsiusgalleriasta alennusmyynneistä. Puku oli silloin pari senttiä liika iso, ja menimme nyt teetättämään korjaukset raumalaisella juhlapukuompelijalla. Siskoni oli kuitenkin laihtunut niin paljon, että puku oli tullut niin suureksi, että ompelija totesi pienennyksen olevan mahdotonta. Puvun yläosassa on luut, ja pukua oltaisiin jouduttu muuttamaan niin paljon, että kuulemma koko puvun malli olisi mennyt pilalle. Ompelija ei uskaltanut ottaa korjauksia omalle vastuulleen ja kieltäytyi tehtävästä. Nyt aiomme käydä vielä Tampereella näyttämässä pukua Morsiusgalleriassa, ja kysymme, voivatko he tehdä jotakin puvulle, vai onko ostettava kokonaan uusi. Koska puku on viime vuoden mallistoa, samanlaista pukua ei ole enää saatavilla. Eli jos korjaukset eivät onnistu, on ostettava kokonaan uusi puku paljon kalliimmalla hinnalla. Eikä ole muuten edes kauhean yksinkertaista löytää pukua, joka 100%:sesti miellyttää. Aikaakaan ei ole paljon, häät ovat 1 1/2 kuukauden päästä! Että sellaista... Tulipa ainakin mulle selväksi, et ostan pukuni aika myöhään.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2006 00:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tänään kävin ensimmäistä kertaa katsomassa pukua..kokeilin muistaakseni (hyvä muisti) 4pukua ja niistä se kolmas oli sellainen että tiesin että kuuluu mulle! :) Ei ollut vaikea hommata pukua. Olin vallan yllättynyt kun näin helpolla pääsin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.08.2006 21:19 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olin varannut kahteen eri hääpukuliikkeeseen sovitusajat eiliselle. Ensimmäisessä meininki oli että eti ite mitä haluat sovittaa. Ja loppujen lopuksi niiden mallistossa oli vaan pari pukua jotka sopi 42 kokoselle ja nekin puvut oli melkein 1000€. No toisessa liikkeessä oli tosi asiantunteva myyjä, kyseli koot ja minkälaista pukua etsin. Aivan ihania pukuja, ja oli jo vaikeuksia että minkä otan. Järkevin vaihtoehto ja budjettiin sopiva vuokrapuku löytyi ja oli vielä tosi ihanakin. Jotenkin se kuitenkin meni niin että erittäin kallista ostopukua kehuivat niin paljon ja perustelivat hyvin, että ostin sen. Halusin vain tällä pitkällä kertomuksellani sanoa, että miettikää yön yli ennenkuin teette osto- tai vuokrauspäätöksen. Että kerkeätte miettiä onko se oikea puku ja oikean hintanen. Tyhmähän sitä on kun antaa itsensä puhua ympäri. :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.08.2006 21:33 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Entäs jos puvun sovitus on vähintään 2kk ennen häitä ja kerkeän esim. laihtua sen verran, että puku on minulle liian iso? Siis kun siellä liikkeessä, missä pukuni on, sanottiin, että joulukuun alussa pitäisi tulla viimeiseen sovitukseen (häät helmikuun lopussa), että kerkeävät tehdä muutokset ja etten "jää wanhojentanssipukumuutostöiden jalkoihin". Itsellä on kuitenkin kova yritys saada kiloja mahdollisimman paljon pois ennen häitä, ja jos joulukuussa on hyvä "putki" päällä niin inhottaa lopettaa sitten siinä vaiheessa.. Vai otanko siinä tapauksessa pukuni ja kävelen jonnekin muualle tekemään viimeiset muutostyöt, jos satun laihtumaankin joulukuun alun jälkeen?
Tuntuu vain siltä, että wanhat ovat etusijalla minuun nähden muutostöiden osalta.. :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.09.2006 09:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Amoriinin hääoppaassa on vinkkejä hääpuvun valintaan, materiaaleihin, malleihin ja vartalomuotoihin liittyviin pohdintoihin.

Käykäähän kurkkaamassa, linkki olis tässä: http://www.amoriini.com/fi/Pukeutuminen ... 20valinta/

:girl:

Rouvaksi 210505
Äidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2006 10:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tiuhtijaviuhti kirjoitti:
Apua.. Mun pitäis torstaina päättää minkä puvun valitsen, mulla on kolme huippuvaihtoehtoa joiden välillä en osaa valita. Puvuilla on 100 € hintaero toisiinsa, enkä halua pitää hintaa ratkaisevana. Yksi on Bellan Sphere pitsipuku, toinen joku Duzeu:n halterneck ja kolmas Pallas Athene. Onko kellään ollut samaa kauheaa ongelmaa ja miten olette sen ratkaisseet?? Kiitos kaikista kommenteista jo etukäteen...

markkis kirjoitti:
Jos kaikki kolme ovat aivan tasavertaisia, niin voisitko ajatella, että lähestyisit ongelmaa toiselta kantilta... esim:

-onko sinulla asusteita, kenkiä jne ostettuna? -> mikä puvuista sopii parhaiten jo ostettujen asusteiden kanssa?

-Millainen juhlapaikka on? -> kuulosti siltä, että kaikki valitsemasi puvut ovat täysin eri tyylisiä. Minkä tyylinen juhlapaikkanne on? mikä puvuista sopisi parhaiten juhlapaikan tunnelmaan?

-Kampaus. -> Millaisen kampauksen haluat ja mikä puvuista sopisi parhaiten kampauksesi tyylin kanssa yhteen?

Samalla voit miettiä myös sitä millaiset vaatteet sulhaselle tulee ja mikä puvuista sopisi sulhaselle valittujen vaatteiden kanssa....

Toivottavasti näistä pohdinnoista löytyy edes hiukan apua...

Sitten on kyllä vielä yksi juttu, josta en tiedä että pitäisikö sitä edes tähän kirjoittaa..... mutta kirjoitan silti...

Mitä, jos se "oikea" puku odottaakin sinua vielä jossain?... Minä nimittäin kokeilin itse kahtena peräkkäisenä päivänä pukuja ja löysin ensimmäisenä päivänä kaksi pukua jotka olivat aivan ihania, ja olisin voinut ottaa kumman tahansa... jäi vähän oikeastaan harmittamaan etten ostanut kumpaakaan... Sitten menin seuraavana päivänä ja sovitin pukuja.... Kaksi ensimmäistä oli todella upeita ja nekin olisivat kelvanneet, mutta kun sain kolmannen puvuista päälleni, ja ennen kuin sitä oli edes nyöritetty loppuun saakka tiesin, että se oli se minun "oikea" pukuni... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2007 09:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla on taa puvun osto yllattavan vaikeaa. Olen kokeillut lahes 40 pukua. Valilla olin kahden puvun valilla, nyt niista toinen on 'pudonnut' listaltani, mutta en ole ihan 100% varma toisestakaan. Muistan kylla kokeillessani sita ajatelleeni, etta se on uskomattoman kaunis, mutta kuitenkin mietin kauhuissani etta jos sitten kyllastynkin sen tyyliin ennen haita :o
Olen maanantaiksi varannut ajan kokeilemaan sita pukua uudestaan, ja jos nyt ei ihmeita tapahdu, aion ostaa sen. Tosin tanaan mulla on viela aika varattuna yhteen liikkeeseen, katsotaan mita sielta loytyy.
On kamalaa kun sen on niin tarkea asu niin tarkealle paivalle, haluaa etta se todellakin on taydellinen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2007 23:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pom :bye: Täällä on kanssa yksi hääpuvun valintansa kanssa pähkäilevä. On se niin vaikeaa valita, kun nuo puvut on niiiiin kauniita lähestulkoon kaikki. Mun pitäis laittaa puku tilaukseen (jos sitä ei saa suoraan kaupasta mukaan) mahdollisimman pian, koska hääpäivä lähestyy, mutta mutta... En vain osaa päättää!!! :doh: Olen pian lähdössä uusintakierrokselle kauppoihin ja toivon the-puvun nyt löytyvän!
Onnea sulle "the puvun" metsästykseen, pom!! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2007 15:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En oikein (taas) tiennyt mihin ketjuun viestini rustaisin, joten tähän nyt tulle. Siirtäköön joku parempaan paikkaan jos siltä tuntuu :oops:

Eli ongelmani on seuraavanlainen: Meille ei (näillä näkymin) varsinaista hääjuhlaa tule, ainoastaan vihkiäiskahvit ja illalla sitten kaverit kylään. Vihkiminen tapahtuu kuitenkin kirkossa.

Tähän konseptiin ei mielestäni oikein kunnollinen morsiuspuku sovi. Voin vain kuvitella vannealushametta vanhempieni olohuoneessa sukulaisten keskellä kääntymässä... :lmao2: Mutta missään jakkupuvussakaan minua ei vihitä. Niin, ja jotta ei olisi liian yksinkertaista tämä asuvalinta, niin häät on talvella.

Mitä hittoa minä pistän päälle? Valkoista toivoisin ainakin johonkin osaan asua, noin perinteiden vuoksi. Iltapukumainen asu on ehkä liian juhlava ja toisaalta myös hiukan outo kirkkoon. Joku kotelomekkoratkaisu ei oikein kuulosta minun tyyliseltä. Pitkästä puolihameesta tulee vaan country-henkiset farkkuhameet mieleen. Onko lyhyt puolihame vähän liian arkinen?

Mä en kestä tätä - mulla ei oo miiiiitän päälle pantavaa :faint:

Eli auttakee!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2007 18:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Alannee!

Iltapuku ei kyllä missään nimessä ole liian juhlava häihin. Olkoonkin juhla kotona. Myös juhlavierailla saattaa olla iltapuku yllään. :wink:

Yksi vaihtoehto olisi myös edestä polveen asti ulottuva ja takaa kokopitkä leninki. Helma siis pitenee taaksepäin, jolloin puku on selkeästi juhlavampi kuin lyhyt mekko, mutta silti aavistuksen rennompi kuin varsinainen pitkä iltapuku.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2007 18:51 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

:bye:
Eksyinpä tännekin.
Minä päädyin iltapukuun, jota itse vähän muokkasin (sovituskuvia päikyssä s. 4). Sain sitä valkoistakin sitten :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.01.2007 09:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos ideoista! Vähän kyllä vierastan tuota iltapukua... hiukan rennompaa meininkiä ajattelin. Ehkä. Tiedä nyt mitään varmaksi, kun häät vasta vuoden päästä... :oops:

Mutta toi idea vinosta helmasta vois olla kyllä kiva. Ei ois niin tätimäisen näköinen. Jotain tollasta ideaa vois alkaa hahmottelemaan mielessään. Vaikka mies kyllä tulee hulluksi kun nyt jo vouhkaan näinkin pieniä häitä.

Mutta siis: kiitos :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.02.2007 13:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mathilda kirjoitti:
Onko hääpuku lämmin vai viileä päällä?

Olipa hienosti muotoiltu taas tuo aihe...

Pohdin tässä kuitenkin sitä että onko semmonen A-linjainen pitkä hame lämmin heinäkuun helteellä? Onko mitään mahista että puku oliskin viileä? :D (Kun en yhtään tiedä enkä ole vielä käynyt pukuja sovittamassa niin tämmöinen kysymys tuli mieleen.)

Entäs miehen puku? Vaikka on vaaleita värejä puvussa niin viilentääkö se olemista yhtään?

Kirkossa varmaan jännittää niin ettei minkäänlainen neste liiku muutenkaan kropassa mutta juhlapaikkamme on kuulemma normaalia lämpimämpi heinäkuussa satoi tai paistoi...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.02.2007 13:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Puvun viileyteen vaikuttaa tietenkin jonkin verran sen materiaali. A-linjainen puku muotonsakin takia tarvitsee alleen vannealushameen, joka vaikuttaa alaosan viileyteen helpottavasti. Vannealushame kun pitää puvun irti jaloista. :yep:

Miehen puvun lämpötilaan vaikuttaa materiaali. Laadukas villakangaspuku ei ole niin kuuma kuin vastaava keinokuituinen. Sulhasen olotilaa helpottaa juhlassa sellainen puku, jonka alla on liivi. Liivin kanssa sulhanen on edelleen puetun ja juhlavan näköinen vaikka luopuisikin puvuntakistaan juhlan edetessä. Esim. frakki on kuitenkin sellainen puku, jonka takkia ei saisi riisua lainkaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.03.2007 19:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

katajajussi kirjoitti:
Meillä on häät vasta 2009, ja oltiin häämessuilla, joista mieleeni jäi tosi ihana puku. Mietin ja mietin sitä pukua kunnes tulin siihen tulokseen ettei tästä mitään tule kun koko ajan mietin, että miltähän se mahtaisi näyttää mun päällä. Menin sovittamaan sitä pukua ja se sopi täydellisesti ja vielä ihanampi kuin olisin osannut kuvitella. Koitin yhtä toistakin, mutta ei se ollu läheskään niin hyvä.

Eli mitä ihmettä osaan nyt tehdä.. häät on vasta 2009, enkä oikein uskalla sitä pukua vielä ostaa. Mutta se on tän vuoden malli, ja pelottaa että kun 2009 alan pukua oikeasti etsiä niin petyn jos en löydä juuri tuota tiettyä. Ja sitten pelottaa että mietin sitä koko häiden ajan että JOS ja JOS olisin sen yhden puvun hankkinut jo vuonna 2007 niin nyt ei harmittaisi.

Toivottavasti tuosta sekavasta kirjoituksesta tajuaa mitä tarkoitan. Kovasti päässäni sauhuaa kun yritän järkeillä mikä olisi järkevintä. Auttakaa mua ja ottakaa kantaa! :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.03.2007 08:27 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Emmi kirjoitti:
katajajussi kirjoitti:
Meillä on häät vasta 2009, ja oltiin häämessuilla, joista mieleeni jäi tosi ihana puku. Mietin ja mietin sitä pukua kunnes tulin siihen tulokseen ettei tästä mitään tule kun koko ajan mietin, että miltähän se mahtaisi näyttää mun päällä. Menin sovittamaan sitä pukua ja se sopi täydellisesti ja vielä ihanampi kuin olisin osannut kuvitella. Koitin yhtä toistakin, mutta ei se ollu läheskään niin hyvä.

Eli mitä ihmettä osaan nyt tehdä.. häät on vasta 2009, enkä oikein uskalla sitä pukua vielä ostaa. Mutta se on tän vuoden malli, ja pelottaa että kun 2009 alan pukua oikeasti etsiä niin petyn jos en löydä juuri tuota tiettyä. Ja sitten pelottaa että mietin sitä koko häiden ajan että JOS ja JOS olisin sen yhden puvun hankkinut jo vuonna 2007 niin nyt ei harmittaisi.

Toivottavasti tuosta sekavasta kirjoituksesta tajuaa mitä tarkoitan. Kovasti päässäni sauhuaa kun yritän järkeillä mikä olisi järkevintä. Auttakaa mua ja ottakaa kantaa! :o

Vaikka miten oli kaunis puku, niin minä en ainakaan menis vielä ostamaan hääpukua. Parin vuoden kuluttua kuitenkin löytyy joku puku, mikä miellyttää sillä hetkellä vieläkin enemmän, ja sitte sä joudut pähkäilemään, että raaskitko ostaa toista pukua kun se vanha ei enää ookaan niin ihana.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2007 14:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Emmi kirjoitti:
katajajussi kirjoitti:

En minäkään ostaisi vielä pukua vuonna 2009 oleviin häihin. Jos myöhemmin ei tätä pukua löydy tai muuta mikä miellyttäisi, niin ainahan on mahdollisuus teettää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.04.2007 11:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vähän edelliseen liittyen: kuinka paljon aikaisemmin sen puvun sitten uskaltaisi ostaa?

Meillä häät siis 1.3 2008 ja kyllä mä nyt sen kunnon hääpuvun tarvitsen. Ollaan menossa toukokuussa Tallinnaan, ja ajttelin että siellä voi hiukan katsella valikoimia, jos vaikka sattuis hyvä osumaan kohdalle. Mutta: olenko turhan aikaisessa?

Ja jottei olis hirmu helppoa, niin vielä sen verran, että painonpudotus on päällä. 15kg on lähtenyt ja nyt oon jumitellut pari kuukautta, mutta toiveissa olisi että vielä lähtis noita kiloja ennen häitä. Ei missään nimessä kymmentä enempää kuitenkaan, todennäköisemmin noin viisi. Miten siis korjaukset? Kuinka paljon korsettimallisia pukuja pystyy tarvittaessa pienentämään?

Ja kiitos kovasti, jos joku osaa auttaa - mä oon niin surkee näissä... :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 15.07.2018 21:04