* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:45

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 218 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2009 11:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tämä ei liity omiin hääsuunniteluihini pätkääkään, mutta ajattelin jakaa tämän kanssanne, jotta saadaan tietoon uusia kokemuksia nettitilauksista!

eli ystäväni tuossa juuri äsken äkkiseltään kahvilla poiketessaan tilasi ubridesilta (klikklik) itselleen morsiuspuvun ensi kesäksi.
kyseessä on tämä puku, hintaa puvulla 160€
Kuva
(klikkaamalla näkyy isompana)

tulen tänne kertomaan lisää tilauksen etenemisestä sitten myöhemmin..
laitoin tuon kuvan tuohon, jotta voi sitten vertailla jos ja toivottavasti KUN puku saapuu joskus perille, että miten hyvin vastaa tuota kuvaa..

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.10.2009 15:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!

Onko kukaan tilannut Bridezillas verkkokaupan kautta pukua? Kuulisin mielelläni kokemuksista! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2009 18:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Yhä kiinnostaa Bridezillasin toiminta ja miten palvelu sujuu, elikäs jos jollain kokemusta, lukisin mieluusti asiasta! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.2009 17:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa!

Minäkin katselin juuri pukuja Bridezillasin sivuilta, ja löysin sieltä ihanan puvun, juuri sellaisen jota en vuokraamosta löytänyt (tai itseasiassa löysin, mutta vuokraamo ei vuokraa ko. pukuja ilman olkaimia, ja itse haluaisin ehdottomasti olkaimettoman puvun).

Onko teillä kokemusta Bridezillas verkkokaupasta, tulevatko puvut suomen ulkopuolelta, että joutuuko selvittämään tulliasioita? Tietääkö kukaan :o ?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2009 12:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Edelleen olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia Bridezillas verkkokaupasta? Uskaltaako tätä kautta tilata omaa hääpukua?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2010 11:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

HEI :bye:

Ajattelinpa minäkin sitten häitä suunnitellessani tänne kirjoitella, josko täältä löytyisi hyödyllisiä neuvoja ja vinkkejä :)

Selailin tuota Kanacca.com sivustoa ja sieltähä löytyi useampi ihana mekko <3 Mutta, mutta.. Uskaltaako sieltä tilata?

Jos kellä on lisää kokemusta tai tietoa kyseisestä liikkeestä tilaamisesta, nii olisin enemmän kuin kiitollinen kommenteista :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.02.2010 16:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa!!

Kyselisin että onko kukaan tilannut hääpukua virolaisesta nettikaupasta nimeltä Millieu wedding ja jos on niin minkälaisia kokemuksia siitä on? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.02.2010 10:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei täältä löytyi mahtava palvelu :D (Toivottavasti ei ole jo tässä ketjussa.) Saa itse suunnitella puvun, mahtia http://www.uniikkipuku.net

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2010 01:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Amoriinin keskusteluihin vasta liittynyt ensi kesän morsio :bye: täällä miettii myös puvun tilaamista netin kautta

Olen miettinyt mm. www.weddingo.net -verkkokauppaa, josta sukulaisen tuttu tilasi hyvällä menestyksellä viime kesänä itselleen puvun. Onko ko. kaupasta kenelläkään kokemusta?

Olen katsellut tätä pukua: http://www.weddingo.net/shopexd.asp?id=6758&bc=no usemmastakin kaupasta tämä löytyy. Hinnoissa voi olla jopa 100 dollarin ero. Onko kukaan löytänyt kyseistä pukua mistään halvemmalla kuin tuo US$269.99??? Vinkatkaa ihmeessä. :)

Aika paljon näkyy olevan samoja pukuja eri kaupoissa, joten hintavertailua kannattaa ehdottomasti tehdä!

Maaliskuussa ajattelin jättää tilauksen sisään. Tuolta WeddinGo:lta saisi myös Vera Wang -kopioita... Sellainen vois olla aika vinkee. :wink:

Entä onko kukaan tehnyt niin että on tilannut esim. kaksi pukua ja myynyt niistä toisen? Kannattaako?

UBrides on toinen kauppa jota olen harkinnut. Siellä on upeita La Sposan pukuja. Epäilyttää vaan, että onko lopputuloksen laatu lähelläkään aitoa LaSposaa...

:o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.02.2010 15:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

HEI :)

Onko kellään kokemusta tuosta uniikkipuku.net? Onko kukaan sieltä tilannut tai suunnitellut tilaavansa? Ois mukava kuulla kokemuksia ja fiiliksiä, jos jollakin sellaisia on :wink:

Kiitti :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2010 13:44 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi!

Itse olen tilaamassa, kun serkkuni tilasi ja sai hyvää palvelua ja kauniin puvun www.uniikkipuku.net :stä! Serkkuni puvun perusteella kyllä suosittelen! Saa itse suunnitella pukunsa vaikka alusta loppuun, tai sitten antaa kuva jostain puvusta, mihin haluaa kuitenkin vähän muutoksia. Tuolta saa morsiusneidoillekkin puvut samalla :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2010 11:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Taidanpa itsekin tuohon nyt sitten päätyä. Kuitenkin varmasti huomattavasti luotettavampaa kuin ulkomailta tilattaessa. Nyt sitten vaan suunnittelemaan sitä unelmien pukua! :tiptap:
Kiitti sulle Zimpsin :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.02.2010 12:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

On se joo varmasti paljon turvalisempaa tilata suomesta ja saa asiakaspalvelun suomeksi niin on aina yksi stressi vähemmän! :) Nyt vaan tosiaan suunnittelemaan sitä pukua!!! Saako udella että koska on H-hetki?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.02.2010 22:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meillä H-hetki on 18.09 eli onhan tässä vielä aikaa ja kunhan tässä vielä vähän saapi painosta pois nii sitte pukua tilailemaan :chat:
Onko sulla millo puvun tilaus ajankohtaista? Jotta jos ennen mua tilailet nii pistähän vähän kokemuksia tänne :) Mutta toivotaan että molemmat saadan unelmien pukumme sitä kautta :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.03.2010 18:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Katsos, täällä onkin juttua tosta www.uniikipuku.net :stä! :) Hieno homma, suosittelen kyllä! Mulla on tilaus siellä vetämässä! Annoin sähköpostitse kuvan unelmapuvustani, mihin halusin pieniä muutoksia. Asiakaspalvelu toimii loistavasti ja kuulin tuosta paikasta kehuja ystävältä niin uskalsin itsekkin tilata!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.03.2010 18:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moi Misu85! Meillä H-hetki on 25.9., eli juuri seuraava vkloppuna kun teillä! :D Mä tilaan kans tässä kevään mittaan puvun, mielummin ajoissa kun liian myöhään. Oon alottanut suunnittelunkin jo.

Kiva että tulee lisääkin kokemuksia tästä uniikkipuvusta!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.03.2010 17:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Se on vähän tuurilla jääkö puku tulliin vai ei. Ei se iso homma ole sitä sieltä lunastaa - maksaa vaan alvit ja tullikulut siellä. Pikkuisen paperitöitä, ei mitään ylitsepääsemätöntä.

Sitä en tiedä, kuinka hoituu ja kauanko aikaa menee, jos asuu itse syrjemmällä. Kokemuksia?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.03.2010 12:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sattupa hauskasti Zimpsin tuon teidän hääpäivän kanssa :D
Molemmat syysmorsiamia :hug: Joko sulla on selvät suunnitelmat että millainen puku tulee?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2010 18:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:o Joku minua epäilyttää tuossa uniikkipuku-yrityksessä, ei millään pahalla, mutta silti...

Onhan nuo vähän halvempia kuin varsinaisista liikkeistä ostetut, mutta kyllä nuo suht hintavia ovat joka tapauksessa.

Kapealinjainen design 295,00 €
Runsas design 395,00 €
+ Aito silkki materiaalina +50%
+ Laahus 50,00€
+ Kirjailu, yläosa 40,00€
+ Kirjailu, alaosa 50,00€
+ Kirjailu helmin +50%
+ Hihat, lyhyet 30,00€
+ Hihat, pitkät 40,00€
+ Erillinen yläosa ja alaosa 50,00€

Kaikkiin tilauksiin lisätään tilauskohtainen käsittelykulu 25,00€.

Yläosasta koristeltu A-linjainen mekko laahuksella tulisi siis maksamaan (395+50+40+25) 510e. :? Minusta tuo on aika kallista, varsinkin kun voidaan olettaa, että mekot ovat madeinchina-mekkoja. Tuohon hintaan luulisi jo saavan teetettyä mekon ihan suomalaisella ompelijalla. Ebaystakin mekkoja saa tilattua helposti alle puolella tuosta, mukaan lukien mahdolliset tulli/alv maksut.

Muistakaa myös, että Ebaysta saa tilattua aitoja, ei siis kiinakopioita, reilusti alle 500 eurolla. Tälläkin hetkellä saisi pari Maggie Sotteroa kotiovelle alle 100e, aidon uuden Vera Wangin alle 400 eurolla jne. Nämä siis tulisivat Briteistä, jolloin tulimaksuista ym. ei tarvitsisi huolehtia.

Itse olen jo yhden aidon Pronoviaksen mekon ostanut ebaysta, mutta haluankin siromman, yksinkertaisemman ja olkaimettoman. :D Joten nettishoppailut kutsuvat minuakin taas. Tuo jo ostamani puku on todella kaunis ja aivan uuden veroinen vaikka sitä oli yhden kerran häissä jo käytetty ja sen jälkeen pesetetty. Lisäksi se oli erittäin edullinen. Maksoin siitä kaksinumeroisen summan (postikuluineen), kun alkuperäinen hinta oli kuitenkin mekolla ollut reilusti nelinumeroinen. :wink:

Minua epäilyttää, että tuo uniikkipuvun Mia tai joku muu ko. yrityksestä mainostaa täällä yritystään "morsiamena".... muihinkin samalla tavalla toimineisiin yrittäjiin olen valitettavasti törmännyt jo aijemmin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2010 14:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei taas :bye:
Löysin netistä tuohon Uniikkupuku.net liittyen kommentteja http://keskustelu.suomi24.fi/node/8875185 siellä ainakin tyytyväisiä kokemuksia. Itse olen nyt parhaillani yhteyksissä tuonne Uniikkipukuun, kyselin että missä puvut teetätetään, suora vastaus tässä: "Pukumme teetetään vakiintuneilla partnereillamme Kiinassa, Suzhoun alueella. Laadukkaiden partneriemme vuoksi voimme toteuttaa monimutkaisiakin toiveita." Ja viidessä minuutissa vastasivat :) Ja pyysivät kuvia puvusta jotta voivat antaa hinta-arvion, sitä tässä nyt odottelen :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2010 15:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heh, vastasivat jo :D
Mun puku tulis maksamaan 370€ lähetyskuluineen :clap:
Täältä löytyy mun puku jota oon aatellu: Linkki kuvaan Hirvee osotehirviö, mutta laitan sen nyt näin kun en muutenkaan osaa :oops:
Tietenki voi olla et kerkiin mieleni vielä muuttaa moneen kertaan :D Mutta valkoisena tuon ajattelin. Ja laittoi et viimeistään heinäkuun alussa ku tilauksen tekee nii kerkii, ku häät on sillo syyskuussa. Mutta hirmu ystävällisen oloista palvelua ainakin nyt tämän vähän perusteella! :worship:
Ja mulla ainaki vaikuttaa se et voi kommunikoida suomeks, vaikka tekisivätki sitte muualla sen puvun, tuntuu vähän turvallisemmalta. Mutta kertokaa muutkin kokemuksianne jos ootte tonne yhteyksissä tai rupeette/ootte tilannu puvun.

*Muokkasin linkkiin tekstin, koska oli niin leveä, että aiheutti vaakavieritystä. Tsekkaathan Foorumin ohjeista linkin nimeämisen. - Amanda-admin :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.05.2010 07:46 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tästä sivustosta on joku jossain aiemmassa ketjussa muutama vuosi sitten kysellytkin, mutta ei ollut saanut vastauksia - niinpä ajattelin nostaa sivun nyt uudestaan esiin, kun ainakin itse kiinnostuin tästä kovasti.. http://www.milieu.ee/fi-H%C3%A4%C3%A4ta ... view-5-3-0 (melkoinen osoitehirviö..)

Kokemuksia?!? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.05.2010 14:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Yksinäni täällä haahuilen.. :tiptap:

Löysin myös tällaisen suomalaisen nettikaupan, joka tekee samalla hinnalla sekä malliston mitoilla että mittatilauksesta hääasuja. http://morsiuspuvut.net/ Voi olla, että paikasta on ollut täällä puhettakin, mutta ainakaan nyt ei silmiini osunut.. Kokemuksia jollakin paikasta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.05.2010 11:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itse tilasin puvun tuolta morsiuspuvut.net. Tilasin puvun omien mittojen mukaan, toivottavasti tulee sopiva ja kaikinpuolin hyvä. Ensikuun puolella saan puvun ja voin sitten tulla kertomaan oman kokemukseni :) Hinnathan ei noissa kovin kalliit ollut ja kun itse en ainakaan mitään desing pukua edes halunnut tai muutenkaan kovin monimutkaista, niin uskalsin tilata.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.05.2010 13:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos Mirru, odotan vastaustasi mielenkiinnolla! :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 218 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:45