* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:31

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 218 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.07.2008 15:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse tilasin oman netistä löytämäni kuvan perusteella 1LuckyBridelta mekon ystäväni häihin, enkä ole tyytyväinen. :no: Mekko istuu kyllä hyvin ja on myös yllättävän laadukas. Myös kirjailujen kauneus yllätti. :yep:

Paha kyllä, mekko ei todellakaan ole sen värinen, mitä keskusteltiin. Lisäksi 1LB ei suostu/pysty asiaa mitenkään korvaamaan tai korjaamaan. Heillä ei käsittääkseni kuulemma alun alkaenkaan ole ollut oikean värisiä tarvikkeita, mutta silti he eivät kertoneet minulle tätä :? :shock: vaan tekivät mekon mielestään korvaavan värisenä. :x :x Väri ei kuitenkaan miellytä minua ollenkaan, eli käyttämättömänä myyntiin menee mekko. :( Harmi sinänsä, muttei onneksi katastrofi koska kyseessä ei ole esim. oma hääpukuni.

Minun mielipiteeni 1LB:stä: Hyvin tekevät jos itse mittaa oikein, mutta kehottaisin tilaamaan heidän omasta mallistostaan (eikä oman kuvan perusteella) sekä selittämään väri- ym. asiat TARKASTI.

Lisäksi huom: He eivät puhu/kirjoita hyvää englantia, mikä ainakin meillä varmasti hankaloitti asiaa. He osaavat peruslauseensa, mutta uskon että ainakin osa omista selityksistäni on mennyt heiltä ymmärtämättä. :o Tämän huomaa puvun väristä sekä muutamista yksityiskohdista. Siispä selkeät ja mahdollisimmat yksinkertaiset selitykset ovat tarpeen.

Lisää häähöpötystä hääblogissani: AikaJana häihin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2008 11:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei,

tilasin hääpuvun 1luckybridesta toukokuun puolessa välissä. Eikä vieläkään ole tullut. Viime ma:na sainoivat lähettävänsä puvun. Kauankohan matkan teko kestää?
NIIIIIIIN kovasti jo odotan hääpukua =))))

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.08.2008 13:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Admiina kirjoitti:
Aivan! (ja niin tuossa mainitaankin: "Tulli ja arvonlisävero maksetaan koko tilauksen summasta rahteineen ja vakuutuksineen"). Summat on suoraan tullista :chat:

Itse olen joskus laskeskellut noita ihan mielenkiinnosta ja tullut useasti siihen tulokseen, että hääpuvun saa halvemmalla alekaudella ostettuna ihan Suomesta, mutta sehän riippuu ihan puvusta tietenkin. Tuossa Helsingin hääshoppailukoostetta värkkäillessämme törmäsimme tämän tästä aivan käsittämättömän upeisiin hääpukuihin, joiden alkuhinnat ovat olleet melkoisia, mutta alessa niitä löytyi 150-300 eur. Osa näistä puvuista oli niin upeasti kirjailtuja ja detaljoituja, että Amoriinin ompelukoostetta värkkäilevältä Emmiltä meinasi happi loppua :D

Itse ehkä olen sen verran arka, että en tilaisi pukua toiselta puolelta maailmaa sitä lainkaan näkemättä tai sovittamatta, mutta jos on varma valinnastaan, budjetissa on vielä tilaa mahdollisille korjuksille ja muutoksille ja tilaus tulisi halvemmaksi, miksipäs ei!

Kannattaa muuten pukutilausta harkitessa ottaa huomioon myös ne palautusehdot. Aika monessa noistakin mainituista palautus on mahdollinen, mutta asiakas maksaa sen itse, siis postimaksut + sen päälle esim. $35.00 tai 15-20% kauppahinnan perusteella laskettuja käsittelykuluja (restocking fee/). Puku täytyy olla palautettuna jopa 7 vuorokauden sisällä siitä, kun se on vastaanotettu, joka tarkoittaa, että halvin kuljetusmahdollisuus ei ole riittävä.

Lisäksi ja aivan erityisesti kannattaa huomioida sivustojen palautusehdoista (Return Policy tai Exchange Policy) mitä vaihto-oikeus oikein tarkoittaa. Siellä saattaa yleisesti olla esimerkiksi seuraava (otin nämä noista tänne postattuijen liikkeiden sivustojen infoista):

WE DO NOT GIVE REFUNDS. EXCHANGES OR STORE CREDIT ONLY!!!

tai
WE DO NOT OFFER REFUNDS, no exceptions made.

Eli rahaa ei palautuksesta saa, puvun voi vain vaihtaa toiseen liikkeen myymään tuotteeseen ja niiden postituksen joissain liikkeissä maksaa edelleen asiakas. Eli jos haluat palauttaa, maksat palautuksen, mutta et saa rahaa, vaan voit valita liikkeen valikoimista mitä haluat ja liikkeen toimintaperiaatteesta riippuen joko maksat itse toimituskulut (nyt kolmatta kertaa) tai sitten liike maksaa palautuspostikulut.

Taidan nyt maalata piruja seinille, mutta kun täällä mainittiin Sincerity esimerkiksi, niin Sincerityn kotisivuilla ilmaistaan selkeästyi, että he eivät myy tai heidän tuotteitaan ei myydä verkkokaupoissa heidän suostumuksellaan. Kyseessä saattaa olla siis kopiomekotkin :

Sincerity is not involved in internet sales and strongly recommends that viewers do not purchase products advertised under our name through internet vendors as we cannot guarantee quality or authenticity.

Eli, kunhan tietää mitä tilaa, niin mikäs siinä :) , mutta kannattaa huolella tutustua verkkokaupan pikkupräntteihin, jotta välttyy ikäviltä pettymyksiltä.

:bye: Ad

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2008 10:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hääpukuni tuli viime viikolla. Joutui tullin käsittelyyn et jouduin maksamaan 77e veroa+alv. Ei haittaa, koska silkkipukuni on todella kaunis ja sopiva, ja koko hinnaksi tuli siis 210e+77e. Ei kallis, mun mielestä. Nyt vain huntua suunnittelemaan ja kenkiä ostamaan. Olen tyytyväinen 1luckybride.com:in toimintaan. Kauan kesti mutta kun on hyvissä ajoin liikkeellä ja varasuunnitelma mietitty niin ei ollut suurta stressiä :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2008 11:20 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tilasin oman hääpukuni weddingolta kuvan perusteella. Lopputulos oli juuri sitä mitä halusin. Tein pikatilauksen ja puku oli ovellani 30 päivässä, eikä hintakaan päätä huimannut (140 €).

Mekkoon piti tosin tehdä muutama pieni korjaus, mutta se johtui vain omasta pienentymisestäni :)

Eihän se tietenkään ole täysin sama (koska tekevät kuvan mukaan eikä kaavojen, mutta mielestäni onnistunut)

Laitan tähän nyt kuvat, jotta pystyy vertaamaan :)

Kuva

http://www.aijaa.com/img/b/00216/2507359.jpg

Muutin alimmaisen kuvan linkiksi, koska se oli yli suurimman sallitun leveyden (600 px). Muistathan jatkossa! :)

- karokar

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: wowbridal?
ViestiLähetetty: 20.08.2008 08:44 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

En löytänyt aiheesta juttua, mutta onko kukaan tilannut wowbridalista (jenkeistä)? Amerikkalaisten keskusteluissa on saanut myönteisiä kommentteja, mutta mistä sitä tietää... Näyttäis olevan sama Alvina Valentan puku siellä n. 150 euroa joka on täällä Suomessa n. 400.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.09.2008 14:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

nettiliike kirjoitti:
Admiina kirjoitti:
Aivan! (ja niin tuossa mainitaankin: "Tulli ja arvonlisävero maksetaan koko tilauksen summasta rahteineen ja vakuutuksineen"). Summat on suoraan tullista :chat:

Itse olen joskus laskeskellut noita ihan mielenkiinnosta ja tullut useasti siihen tulokseen, että hääpuvun saa halvemmalla alekaudella ostettuna ihan Suomesta, mutta sehän riippuu ihan puvusta tietenkin. Tuossa Helsingin hääshoppailukoostetta värkkäillessämme törmäsimme tämän tästä aivan käsittämättömän upeisiin hääpukuihin, joiden alkuhinnat ovat olleet melkoisia, mutta alessa niitä löytyi 150-300 eur. Osa näistä puvuista oli niin upeasti kirjailtuja ja detaljoituja, että Amoriinin ompelukoostetta värkkäilevältä Emmiltä meinasi happi loppua :D

Itse ehkä olen sen verran arka, että en tilaisi pukua toiselta puolelta maailmaa sitä lainkaan näkemättä tai sovittamatta, mutta jos on varma valinnastaan, budjetissa on vielä tilaa mahdollisille korjuksille ja muutoksille ja tilaus tulisi halvemmaksi, miksipäs ei!

Kannattaa muuten pukutilausta harkitessa ottaa huomioon myös ne palautusehdot. Aika monessa noistakin mainituista palautus on mahdollinen, mutta asiakas maksaa sen itse, siis postimaksut + sen päälle esim. $35.00 tai 15-20% kauppahinnan perusteella laskettuja käsittelykuluja (restocking fee/). Puku täytyy olla palautettuna jopa 7 vuorokauden sisällä siitä, kun se on vastaanotettu, joka tarkoittaa, että halvin kuljetusmahdollisuus ei ole riittävä.

Lisäksi ja aivan erityisesti kannattaa huomioida sivustojen palautusehdoista (Return Policy tai Exchange Policy) mitä vaihto-oikeus oikein tarkoittaa. Siellä saattaa yleisesti olla esimerkiksi seuraava (otin nämä noista tänne postattuijen liikkeiden sivustojen infoista):

WE DO NOT GIVE REFUNDS. EXCHANGES OR STORE CREDIT ONLY!!!

tai
WE DO NOT OFFER REFUNDS, no exceptions made.

Eli rahaa ei palautuksesta saa, puvun voi vain vaihtaa toiseen liikkeen myymään tuotteeseen ja niiden postituksen joissain liikkeissä maksaa edelleen asiakas. Eli jos haluat palauttaa, maksat palautuksen, mutta et saa rahaa, vaan voit valita liikkeen valikoimista mitä haluat ja liikkeen toimintaperiaatteesta riippuen joko maksat itse toimituskulut (nyt kolmatta kertaa) tai sitten liike maksaa palautuspostikulut.

Taidan nyt maalata piruja seinille, mutta kun täällä mainittiin Sincerity esimerkiksi, niin Sincerityn kotisivuilla ilmaistaan selkeästyi, että he eivät myy tai heidän tuotteitaan ei myydä verkkokaupoissa heidän suostumuksellaan. Kyseessä saattaa olla siis kopiomekotkin :

Sincerity is not involved in internet sales and strongly recommends that viewers do not purchase products advertised under our name through internet vendors as we cannot guarantee quality or authenticity.

Eli, kunhan tietää mitä tilaa, niin mikäs siinä :) , mutta kannattaa huolella tutustua verkkokaupan pikkupräntteihin, jotta välttyy ikäviltä pettymyksiltä.

:bye: Ad

Itse löysin ihan perinteisestä suomalaisesta verkkokaupasta kauniin morsiuspuvun
Ei ollut kallis ja 14vrk vaihto ja palutus oikeus....
Linkki poistettu ylläpidon toimesta

MAINOS??? :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Puku Riikasta Latviasta
ViestiLähetetty: 23.09.2008 21:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

pankkiiritar kirjoitti:
Moikka morsiot,

onko teistä joku käynyt Riikassa hakemassa hääpuvun itselleen? Kuulin tutuilta, että sieltä löytyisi puku halvalla ja olen pian lähdössä viikonlopuksi sinne. Lennot Ryanairilla olivat lähes ilmaiset, joten siitäkään ei tule kovasti kustannuksia.

Onko teillä tietoja hyvistä liikkeistä? Mä aion mennä ainakin tuonne sovittamaan:

http://www.7avenija.lv/lv/

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.01.2009 21:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

[color=darkblue][/color]
Onko kellään kokemuksia Juhlapuku Bellasta? :o
Ensisijaisesti verkkokauppa, mutta ymmärsin, että voisi yrittäjän kotona käydä sitten sovittamassa, kun puku on tilattu valmistajalta ja omien mittojen mukaisia korjausompeluksia tehdään. Mutta sepäs näissä verkkokaupoissa, voi sovittaa vasta sitten kun puku on jo tilattu ja sehän tietysti täytyy sit maksaa. Löysin kyllä kuvan perusteella just sellaisen puvun, mitä oon miettinytkin, eikä hinnaltaan paha.
*halkoo hiuksia..*

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.01.2009 18:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Uskaltauduin tämän ketjun asioista tilaamaan puvun Kanaccalta. Eilen illalla tilasin ja tänään oli tullut vahvistussähköposti ja mittojenkyselylomake.
Kumpa kaikki menisi hyvin ja puku olisi sellainen kuin pitääkin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.01.2009 23:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Apua tarvitaan. Missä Virossa on morsiuspukumyymälöitä? Onko oikeasti halvempaa hankkia sieltä puku? :o

Kiitos vastanneille! :)

onnellinen.
-pikku prinssi-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.01.2009 02:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Nemi, tarkoitatko netin kautta tilattavia vai että ihan itse kävisit hakemassa sieltä? Täällä on ketju, jossa on ainakin Tallinnan myymälöistä puhetta. Tallinnan shoppailukoosteesta amoriinin hääoppaasta löydät vinkkejä myös. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.01.2009 18:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei
Eli tarkoitan hääpuvun ostamista sieltä mutta en netin kautta. Phoenix kiitos avusta :)

onnellinen.
-pikku prinssi-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.01.2009 18:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Eipä kestä. :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.02.2009 23:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En oikein tiennyt minne tämän laittaisin, joten laitan tänne.

Jos on vielä puku harkinnassa tai haluaa jotain erilaista, niin täällä on aikamoisia unelmia :faint:

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.02.2009 15:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Oioi. Nyt alkoi vähän hirvittää. Kävin Kanaccan sivuilla etsimässä jotain informaatiota siitä missä vaiheessa pukuni on (... jooo... malttamaton...) ja löysinkin etsimäni sivun, tavallaan. Siinä mulla oli kolme tilausta samasta puvusta, myöskin hinta kolmeen kertaan ja alla loppusumma josta ei ole muka yhtään maksettu. Yhdestä noista tilauksestani olen vaihtanut sähköpostia jonkun kanssa, lähettänyt mittani ja suunnitellut väriä ja mallia tarkemmin ym. Kahdesta muusta ei ole kuulunut mitään, en tiennyt että niitä edes on. Niiden kohdalla lukee "not finished" ja tuon "oikean" kohdalla että "queued".

Lähetin niille nyt sähköpostia ja kysyin asiasta, niin että varmaan kyllä asia selviää, niin hyvää palvelua olen ainakin tähän asti saanut. Ja se nyt ainakin lohduttaa että taatusti mulla on tililtä mennyt vain yhteen kertaan summa ja mulla on maksusta vahvistukset sekä Kanaccalta että Pay Palilta.

Muoks. Sain vastauksen, että he ovat saaneet vain yhden tilauksen, joka on myös maksettu. Ja että yhden olen vain maksanut. Hyvä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.03.2009 19:42 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sharona kirjoitti:
Heips,

Kuumeisesti pähkäilen mitä tekisin tuon pukuni kanssa.. Täällä missä asun, puku maksaa lasihelmillä 1412eur, Swarovski-kristalleilla 1700eur.
Suomessa taas sama puku lasihelmillä olisi 965eur ja kristalleilla 1645eur.

Jenkeistä jos tilaisin, hinta olisi kristalleilla n.1100eur sisältäen postikulut!!
Ja lasihelmillä hinta olisi n.500-600eur.

Ihan hirmuiset hintaerot siis kyseessä, joten siksipä olen kallistunut tilaamaan sieltä. Olen siis sovittanut jo pukua, ja tiedän oikean värin, koon, ym.

Nyt haluaisin vaan tietää muiden kokemuksia?
Oletteko tilanneet ja saaneet ajoissa aidon puvun?

Kiitos jo etukäteen.. :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.03.2009 22:17 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Viimeviikolla pistin tilauksen 1luckybride:lle puvusta, palvelu on ollut hyvää ja ystävällistä.. nyt vain jännityksellä odottamaan puvun valmistumista ja saapumista.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.03.2009 22:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

phoenix kirjoitti:
Sharona kirjoitti:
Heips,

Kuumeisesti pähkäilen mitä tekisin tuon pukuni kanssa.. Täällä missä asun, puku maksaa lasihelmillä 1412eur, Swarovski-kristalleilla 1700eur.
Suomessa taas sama puku lasihelmillä olisi 965eur ja kristalleilla 1645eur.

Jenkeistä jos tilaisin, hinta olisi kristalleilla n.1100eur sisältäen postikulut!!
Ja lasihelmillä hinta olisi n.500-600eur.

Ihan hirmuiset hintaerot siis kyseessä, joten siksipä olen kallistunut tilaamaan sieltä. Olen siis sovittanut jo pukua, ja tiedän oikean värin, koon, ym.

Nyt haluaisin vaan tietää muiden kokemuksia?
Oletteko tilanneet ja saaneet ajoissa aidon puvun?

Kiitos jo etukäteen.. :bye:

Kiitos mode, mutta tässä ketjussa kokemukset perustuvat lähinnä Kiinasta tilattuihin kopioihin, ja oli tarkoitukseni udella onko kukaan tilannut aitoa esim. Maggie Sotteron pukua USAn nettikaupoista??

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.03.2009 13:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sain tänään tilaamani puvun 1luckybrideltä ja en voi muuta kuin omasta puolestani suositella tilaamista.. Puku oli aivan upea ja en huomannut kuvassa olevaan pukuun verrattuna mitään eroa, tosin en kyllä suurennuslasin kanssa sitä katsonutkaan :) Todella tyytyväinen olen. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: 1luckybride
ViestiLähetetty: 18.06.2009 13:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei morsmaikut! Täytyy minunkin osallistua tähän keskusteluun ja kertoa oma kokemukseni 1LB:stä. Tilasin pukuni sieltä 14.5. mittojen mukaan, heidän sivulta löytämäni kuvan perusteella. Sain heti vastauksen ja kyselyn väristä ja osoitteestani ym. Maksoin paypal:n kautta, hintaa hurjat 180 euroa. Luvattiin että puku on valmis noin 25 päivän päästä. Parin viikon päästä kyselin mikä on tilanne kun heidän nettisivunsa ei toimineet ja muutaman päivän päästä sain mailin, että puku on tekeillä ja lupasivat lähettää palat kangasta mukana. Sain 10.6. postissa ilmoituksen että puku on jäänyt tullin kynsiin. Hoitivat huolinnan ym ja puku saapui postiin 12.6. Ja.... Se on todella kaunis ja täysin sopiva, pituutta lukuunottamatta eli on liian pitkä, mutta se on helppo korjata. Tullausmaksuja tuli 89 euroa, mutta silti siihen nähden miten upea puku on ja miten hyvin se on tehty, en pidä todellakaan kalliina. Eli suosittelen lämpimästi 1LB:n palvelua!! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.07.2009 16:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kenelläkään kokemuksia light in the box -nettikaupasta? Sivuilta löytyy ihanaisia pukuja halvalla, mietin uskallanko tilata vai onko laatu jotain muuta kuin mitä kuvat lupaavat... :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.07.2009 12:30 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itselläkin suunnitteilla tilaaminen jenkeistä 1LB:tä oon katellut, mutta tuli vastaan myös http://www.vponsale.com Onko kellään kokemusta tästä jälkimmäisestä?

Hinnat on sen verran uskomattomia, että voiko olla tottakaan? :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Vponsale
ViestiLähetetty: 04.08.2009 14:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Työkaverini tilasi Vponsalesta alkuvuodesta puvun ja onnistui tosi hyvin. Puku oli tullut kotiovelle, ilman mitään tulli-, tms maksuja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.08.2009 20:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

1koo:sta on taidettu onnellisesti saada tilauttua oikean kokoinen puku mutta onko kukaa tilannut euro1supply.comista? Hääpukua tai mitään olisi kiva tietää onko sivusto ok?? :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 218 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:31