* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 08:22

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 218 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 28.01.2005 14:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa siskot

Laitan tämän omaksi ketjukseen, kun en sopivaa mielestäni löytänyt....

Netissä surffatessa osuin puolivahingossa sivustoille, joilla myydään edullisesti hääpukuja ja kaikenmaailman juhlapukuja. Esim näillä sivuilla oli parikin mallia, jotka omaa silmää miellytti kovasti:

http://www.discountdressup.com/index.html

Jenkkisivusto ja hinnat ei tosiaan ole pahat, 100 dollarilla saa jo puvun fiinimmästä päästä :worship: . Lisäksi hyvät valikoimat morsiusneidoille jne. Ja kun vielä huomioi dollarin hyvän kurssin, niin ei paljon lisälovea tee mahd. tullimaksu ja lähetyskulut. Mietin vaan uskaltaisiko tilata.... sanomattakin selvää että palautussysteemit ja vaihtaminen on vaikeita, mutta ehkä tuommoisen 100 dollarin (n. 75 euron) riskin (+kulut) uskaltaisi ottaa, vaikka ei sitten sopisikaan... Uskoisin että puvusta voisi saada omansa pois, jos myisi eteenpäin jos ei sovi...

Ulkomailta tilatessa on aina riskinsä, mutta itse olen tilannut vaikka kuinka paljon tuotteita vuosien varrella ympäri maailmaa, eikä ole pahempia koskaan sattunut. Ja Visalla kun maksaa, niin luottokuntahan kantaa riskin siitä, jos tuotetta ei koskaan tulisikaan....

Mitäs sanotte, kannattaisiko uskaltaa??
:chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.01.2005 14:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tässä lisää :)
ja uskaltaa jos kaksi serkkuanikin on uskaltanut.....minä itse tyydyn paikallisen lavemin tarjontaan

http://store.yahoo.com/thebridalshop2/index.html

eikä alusvaatteetkaan ole pahoja

http://www.fredericks.com

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.01.2005 14:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hienoa kuulla =) Tilasivatko he nimenomaan juuri tuolta mainitsemastasi paikasta? Jos saan udella, osuivatko koot kohdalleen hyvin?

Alusasut ei todella ole hullumpia :bow:

Nuo sivut alkaa kummasti kiinnostamaan, kun vertaa Helsingin morsiusliikkeuden hintoihin.... :shock: Itse kun haluan juhlavan, mutta yksinkertaisen asun. Ja kun pitää vielä olla sellaista kokoa 46-48, niin hinnat pomppaa heti ylöspäin melkoisesti :?

Pitääpä yrittää löytää lisää vastaavia kauppoja netissä ja tutustua paremmin ;-)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.01.2005 14:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

okei...siel on size chart kohta....ja muista katsoa malleittain ne koot...koska jokaiselle mallistolle on oma koko taulukkonsa tuolla sivulle...mä voin kattella sulle tuolta kunhan kerrot minkä tyylistä etsit??

ja tuolta he molemmat tilasivat....toinen puku oli 60€ ja toinen oli 170€ suurinpiirtein ja molemmat olivat ihania unelmia!!! joissakin on pitkä laahus ja joissakin organzaa päällikangas että muista lukea tarkkaan se kuvaus.

ja äkkiseltään katsottuna siellä on noita 18-....kokoja aika paljonkin ja väri vaihtoehtojakin on valkoisesta, luonnonvalkoiseen, pinkkiin, shampanjaan ja siniseen....kaikentyylisiä

1in.=2,54cm

ja dollarin kurssi...no kerro noi dollari summat vaikka 0.7 :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.01.2005 14:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Yeess, mä pääsenkin sun neuvoilla hyvin jo eteenpäin tossa kokoasiassa. Kiitos kovasti :girl: En olisi itse huomannutkaan että jokaiselle mallistolle on vielä omat taulukkonsa... :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2005 23:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä löysin yhdeltä sivulta just passelin puvun :) Mutta miten tuo tilaus tehdään? Voisko joku tilauksen aikasemmin tehnyt ( tai parempi englannissa kuin minä ) konsultoida vaihe vaiheelta tuo homma? Löysin puvun siis tuolta discountressupista :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.02.2005 14:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olen ollut yhteydessä www.netbride.com iin ja alkaa tuntua, että tilaisin puvun sieltä. Toimitusaika on kyllä aika pitkä, mutta niin se on joka paikassa jos pukua ei ole varastossa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.02.2005 16:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

jenkkilässä? Olen 167cm, ry 100, "vyötärö" 95 ja lantio 102. Eli mikä koko olis mulle sopiva jos tuolta uskaltaudun tilaamaan :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2005 16:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vielä tohon edelliseen lisäisin, että Sincerityn puvuissa kokoni on 44. Kuinka kauan toimitusaika on? Kiitos:.)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2005 16:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

no jos olet käynyt kokeilemassa oman pukusi liikkeessä niin käy vielä vaikka kerran "kokeilemassa" ja katso koko siitä. mä en muista sincerityn kokoja että menikö se että 44 vastasi kokoa 16 vai 18?? jompi kumpi se noista varmaan on...ehkä :? vitsit....olipa musta nyt sit isokin apu :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2005 19:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ei voi oikein tuon mukaan tilailla koska jo pelkästään kahdella eri mallistolla voi olla koko eroja huomattavasti....... sen takia joka mallistolla onkin oma mittataulukkonsa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2005 19:36 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Noilta nettikauppojen sivuilta löytyy valmistajien kokotaulukot, tai ainakin niiltä on löytynyt, joilta itse olen katsellut. Kokotaulukossa kerrotaan rinnanympärys, vyötärönympärys ja lantio. Voihan se mitoitus silti vaihdella eri valmistajilla, siis sillä tavalla että esim yläosa voi olla pidempi tms.

Itse olen ajatellut nyt pikku riskillä tilata, lievästi jännittää!! Olen ollut yhteyksissä suomalaiseen ompelijaan ja kysellyt häneltä mielipidettä, että pukua saa muokattua jos koko onkin jotekin epäsopiva.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2005 19:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

yleinen ohje on että ottaa puvun vyötärönympäryksen mukaan, että mieluummin liian iso rinnuksilta kuin tiukka vyötäröltä.
On helpompi kaventaa kuin isontaa pukua

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2005 20:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tässä vähän lisää sivuja, joilta löytyy hääpukuja Suomen hintoja edullisemmin - jopa ällistyttävän halvalla.

Useimmista näistä löytyy isoja kokoja, jopa xs - xxxxxl:n saakka.

Hää- ja juhlapukula:

http://www.specialsaleweddinggowns.com/

http://www.alwaysforme.com/dresses.html

http://www.plussizebridal.com/catalog.asp

Roimasti alennettuja hää- ja juhlapukuja:

http://www.shopshop.com/

http://store.yahoo.com/discountdressup/ ... rfufl.html

http://www.thebridalworld.com/discount- ... esses.html

http://sophisticatedlady.us/

http://www.everafterformal.com/

http://store.yahoo.com/thebridalshop2/index.html

http://www.bargainweddinggowns.com/

http://www.bestpromdressesonline.com/

http://www.promdressshop.com/

Itse olen tilaamassa kyllä omaani.. kun vaan saan päätettyä kahden ihanuuden välillä :faint: Tuleepa säästettyä samantien 900euroa hääbudjetissakin, kun puku löytyi paljon aiottua edullisemmin.

Muistutan, että jokainen selvittää ja arvioi aina omalla vastuullaan palveluntarjoajan luotettavuuden ja päättää uskaltaako ottaa riskin ja tilata vai ei!

:dance: :kiss2: :choir:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2005 21:33 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Liitän tähän tuolla hääoppaan puolella olleen jutun liittyen hääpuvun tilaamiseen ulkomailta. Koosteen tiedot perustuu 2 vuotta sitten tehtyyn tiedusteluun.

HÄÄPUVUN JA ASUSTEIDEN TILAAMINEN ULKOMAILTA

Suomeen maksettavan veron määrään vaikuttaa mm. maa josta tuote tilataan, tilattavan tuotteen alkuperäismaa (valmistuspaikka) ja tuotteen hinta. Keskimäärin veroa maksetaan esim. Amerikasta tilattavasta, siellä valmistetusta hääpuvusta 12.4 % + 22% alv. Tulli ja arvonlisävero maksetaan koko tilauksen summasta rahteineen ja vakuutuksineen. Jos koko tilauksen summa kaikkineen on 1000 EUR, maksetaan siitä ensin veroa 124 EUR (12.4% tullimaksu) + 247.28 EUR (22% alv koko tilauksen summasta sisältäen myös tullimaksun). Veron osuus on siis yhteensä 371.28 EUR.

Tuonti EU:n ulkopuolelta
Muusta kuin EU-maasta tuotava tavara on tullattava, vaikka tuoja olisikin yksityishenkilö. Kun rahdinkuljettajalta (esimerkiksi Posti) on saatu ilmoitus tavaran saapumisesta ja noutopaikasta (esimerkiksi postipaketteja luovuttava tullitoimipaikka), tavarasta on annettava Tullille tulli-ilmoitus. Tarvittavat lomakkeet ja täyttöopastuksen saa Tullista.

Tulli-ilmoitukseen on liitettävä kauppalasku. Kauppalaskun saaminen tullausta varten on yksi niistä asioista, joita on painotettava myyjälle Internet-tilausta tehtäessä. Myös Internet-huutokaupoista ostetuista tavaroista pitää olla kauppalasku.

Tavaran maahantuonnin perusteella kannetaan yleensä tullia ja arvonlisäveroa. Asiakkaan on Tullin rekisteröityjä asiakkaita lukuun ottamatta maksettava tulli ja verot, ennen kuin hän saa tavaran haltuunsa. Maksuvälineiksi käyvät käteinen ja pankkikortti. Asiamiestä, esimerkiksi huolitsijaa, voi käyttää tavaraa tullattaessa.

Joskus Posti tuo tavaran suoraan kotiin tai yritykseen, mutta tavara on silti ilmoitettava tullattavaksi, ellei esimerkiksi asiamies ole jo sitä tullannut tai ellei paketissa ole leimaa "tullivapaa".

Tulli on yleensä prosentuaalinen, ja tullin määrä vaihtelee tavaroittain. Tulliprosentit on ilmoitettu EU:n yhteisessä tullitariffissa. Tarkka tavarankuvaus on edellytys oikealle tariffoinnille ja siten oikeansuuruisen tullin määräämiselle. Tulli kannetaan tullausarvosta eli tavarasta tosiasiallisesti maksetusta tai maksettavasta hinnasta, johon on lisätty toimituskulut - lähinnä rahti ja vakuutus - yhteisön rajalle saakka.

Tulli voi olla alempi, tai tavara voi olla tulliton, jos tavara on valmistettu ja se myös tuodaan sellaisesta maasta, jonka kanssa EU:lla on tullietuussopimus, ja jos tavara kuuluu sopimuksen tavarakatteeseen. Etuuden saaminen edellyttää sopimuksen mukaisen alkuperäselvityksen esittämistä tullauksen yhteydessä. Esimerkiksi USA, Japani ja Taiwan ovat maita, joiden kanssa EU:lla ei ole sopimusta, joten näistä maista peräisin olevista tuotteista kannetaan aina tariffin mukainen tulli.

Arvonlisävero on yleensä 22 prosenttia. Arvonlisäveron perusteena tavaran maahantuonnissa on tavaran tullausarvo (ks. edellä), johon lisätään kuljetuskustannukset ja mahdollinen vakuutus ensimmäiseen Suomessa olevaan määräpaikkaan sekä maahantuonnista tullauksen yhteydessä valtiolle tai yhteisölle kannettavat verot, tullit, tuontimaksut ja muut mahdolliset maksut lukuun ottamatta arvonlisäveroa. Myös Suomen ulkopuolella maksettavat verot ja muut maksut sisällytetään veron perusteeseen.

Tavaroiden palautus myyjälle viimeistään kolmen kuukauden kuluessa niiden tullauksesta
Mikäli vastaanottaja haluaa jostain syytä palauttaa tilaamansa tavarat ja saada takaisin tavaroista kannetun tullin ja arvonlisäveron, hänen tulee ottaa yhteys Tulliin ennen tavaroiden lähettämistä takaisin.

Lisätietoja
Tarkempia tietoja antaa valtakunnallinen tullineuvonta.

OSTAISINKO INTERNET-KAUPASTA?
Lähde: www.tulli.fi

Internetistä on tullut suosittu kanava tilata tavaraa ulkomailta. Tässä ohjeessa kerrotaan asioista, jotka on syytä ottaa huomioon tilattaessa tavaraa ulkomailta Internetin välityksellä, vaikka Tullin kannalta tavaran tilaustavalla ei sinänsä ole mitään merkitystä. Nämä asiat pätevät pääosin muihinkin postimyyntiostoksiin ulkomailta. Ohjeessa ei käsitellä suoraan linjateitse Internetistä hankittuja henkisen työn tuotteita, esimerkiksi ohjelmia tai musiikkia, sillä niitä ei tarvitse tullata.Myös Kuluttajavirasto (http://www.kuluttajavirasto.fi -> tietoa eri aiheista), on julkaissut Internet-kauppaa koskevia ohjeita.

Tuonti EU-maista
Lähes kaiken tavaran tilaaminen muista EU-maista eli Alankomaista, Belgiasta, Espanjasta, Irlannista, Isosta-Britanniasta, Italiasta, Itävallasta, Kreikasta, Luxemburgista, Portugalista, Ranskasta, Ruotsista, Saksasta ja Tanskasta on varsin vaivatonta. Toisesta EU-maasta lähetetyt tavarat myydään yksityishenkilölle arvonlisäverollisina, joten arvonlisäveroa ei Suomessa enää peritä.

Tuonti EU:n veroalueen ulkopuolisilta alueilta
EU:ssa on alueita, jotka eivät kuulu sen veroalueeseen. EU:n veroalueeseen kuulumattomilta alueilta tuotavat tavarat on tulliselvitettävä ja niistä on maksettava arvonlisävero, kun ne tuodaan EU:n veroalueelle. EU:n veroalueen ulkopuolisia alueita ovat:

Saksa: Helgolandin saari ja Büsingenin alue
Espanja: Ceuta, Melilla ja Kanarian saaret
Italia: Livigno, Campione d´Italia ja Luganojärven Italialle kuuluvat vesialueet
Kreikka: Agio O´ros eli Mount Athos
Iso-Britannia: Kanaalisaaret
Ranska: merentakaiset departementit
Suomi: Ahvenanmaan maakunta.

:bye: Ad

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 08:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hyvä muistutus, että jokainen itse arvioi palveluntarjoajan luotettavuuden. Minua ainakin pelottaa tilata puku ulkomailta, toisaalta tuo nettikauppojen käyttö tuntuu esim USA:ssa olevan aika yleistä.

Yritin etsiskellä nettikeskusteluja, joista löytyisi tietoa eri putiikeista ja niiden luotettavauudesta. Harmillisen heikosti niitä kuitenkin löytyi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 10:47 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Lisäisi tähän vielä erityishuomiona jännän jutun, jota muistan pohtineeni jos silloin kun juttelin tullin ihmisten kanssa.

Tilauksen yhteydessä maksettavien verojen määrä tosiaan riippuu siitäkin, mikä tuotteen alkuperäismaa on. Eli jos tilaa puvun maasta X, mutta se puku on ommeltu Kiinassa, niin veroja maksetaan sen Kiinan mukaan!

Tuossa edellisen viestin mallissa on se perushinnoittelu, jonka mukaan veroa kertyy jokaista 100 euroa kohti n. 37 euroa ja siihen tulee sitten päälle ne kuljetus- ja toimituskulut, jotka pukua myyvä yritys perii.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 11:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Käsittääkseni tulli ja alv menevät myös rahtikustannuksista, eli jos puku maksaa 900 €ja rahti 100€, yht 1000 € niin loppusumma 1000€ x 1.125 x 1.22 = 1372.5. Ei siis niin että rahtikustannukset lisättäisiin vasta loppusummaan.

Sivuilla, joilta pukuja olen katsellut, on pukuja löytynyt noin 200 dollarista alkaen. Postikustannukset ovat olleet 70-90 dollaria.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2005 11:30 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Aivan! (ja niin tuossa mainitaankin: "Tulli ja arvonlisävero maksetaan koko tilauksen summasta rahteineen ja vakuutuksineen"). Summat on suoraan tullista :chat:

Itse olen joskus laskeskellut noita ihan mielenkiinnosta ja tullut useasti siihen tulokseen, että hääpuvun saa halvemmalla alekaudella ostettuna ihan Suomesta, mutta sehän riippuu ihan puvusta tietenkin. Tuossa Helsingin hääshoppailukoostetta värkkäillessämme törmäsimme tämän tästä aivan käsittämättömän upeisiin hääpukuihin, joiden alkuhinnat ovat olleet melkoisia, mutta alessa niitä löytyi 150-300 eur. Osa näistä puvuista oli niin upeasti kirjailtuja ja detaljoituja, että Amoriinin ompelukoostetta värkkäilevältä Emmiltä meinasi happi loppua :D

Itse ehkä olen sen verran arka, että en tilaisi pukua toiselta puolelta maailmaa sitä lainkaan näkemättä tai sovittamatta, mutta jos on varma valinnastaan, budjetissa on vielä tilaa mahdollisille korjuksille ja muutoksille ja tilaus tulisi halvemmaksi, miksipäs ei!

Kannattaa muuten pukutilausta harkitessa ottaa huomioon myös ne palautusehdot. Aika monessa noistakin mainituista palautus on mahdollinen, mutta asiakas maksaa sen itse, siis postimaksut + sen päälle esim. $35.00 tai 15-20% kauppahinnan perusteella laskettuja käsittelykuluja (restocking fee/). Puku täytyy olla palautettuna jopa 7 vuorokauden sisällä siitä, kun se on vastaanotettu, joka tarkoittaa, että halvin kuljetusmahdollisuus ei ole riittävä.

Lisäksi ja aivan erityisesti kannattaa huomioida sivustojen palautusehdoista (Return Policy tai Exchange Policy) mitä vaihto-oikeus oikein tarkoittaa. Siellä saattaa yleisesti olla esimerkiksi seuraava (otin nämä noista tänne postattuijen liikkeiden sivustojen infoista):

WE DO NOT GIVE REFUNDS. EXCHANGES OR STORE CREDIT ONLY!!!

tai
WE DO NOT OFFER REFUNDS, no exceptions made.

Eli rahaa ei palautuksesta saa, puvun voi vain vaihtaa toiseen liikkeen myymään tuotteeseen ja niiden postituksen joissain liikkeissä maksaa edelleen asiakas. Eli jos haluat palauttaa, maksat palautuksen, mutta et saa rahaa, vaan voit valita liikkeen valikoimista mitä haluat ja liikkeen toimintaperiaatteesta riippuen joko maksat itse toimituskulut (nyt kolmatta kertaa) tai sitten liike maksaa palautuspostikulut.

Taidan nyt maalata piruja seinille, mutta kun täällä mainittiin Sincerity esimerkiksi, niin Sincerityn kotisivuilla ilmaistaan selkeästyi, että he eivät myy tai heidän tuotteitaan ei myydä verkkokaupoissa heidän suostumuksellaan. Kyseessä saattaa olla siis kopiomekotkin :

Sincerity is not involved in internet sales and strongly recommends that viewers do not purchase products advertised under our name through internet vendors as we cannot guarantee quality or authenticity.

Eli, kunhan tietää mitä tilaa, niin mikäs siinä :) , mutta kannattaa huolella tutustua verkkokaupan pikkupräntteihin, jotta välttyy ikäviltä pettymyksiltä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.02.2005 18:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun kaveri tilasi tuolta juuri iltapuvun. Oli juuri sellainen kuin pitikin, koko oli juuri oikea eli 38 oli sen kokoinen kuin Suomessakin on 38. Tuli viikossa eikä juuttunut tulliin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.02.2005 20:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kumina, kiva kuulla. Mistä näistä paikoista ystäväsi tilauksen teki (meinaan kun on ollut niin monta osoitetta ja nimeä tässä keskustelussa)? :bye:

:wink: :girl: :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2005 00:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nyt en ole ihan varma. Annoin hänelle ton Discountdressup.comin osoitteen ja TheBridalshop.com at Yahoon osoitteet ja jommasta kummasta se oli. Otan selvää :oops: Minkä kahden puvun välillä sä mietiskelet? Mä oon löytänyt tuolta 2 pukua kanssa ja luulen että tilaan itsekin puvun tuota kautta... on niiiiin paljon halvempaa ja jos kerran nyt tutkitusti toi homma toimii niin mikä jottei :? Voihan sen viedä sitten ompelijalle viimeiseen silaukseen :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2005 01:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Voi kuule.... :D :D :D :D Mä olen jo ihastunut niin moneen pukuun, että vaihdan mieltäni vähintään joka päivä. En siis ole vielä päättänyt, koska suurta kiirettä ei vielä ole. On kuitenkin kiva kuulla kokemuksia ja itsekin mielellään ostaisi sellaisesta paikasta, josta on jollakin jo ollut hyviä kokemuksia.

Olen jopa löytänyt Sincerityn pukuja nettikaupoista todella Suomen hintoja paljon halvemmalla :worship: - ja valinta vaan mutkistuu. Toisaalta, tätä pukua sitä etsii vaan kerran elämässään, niin saapihan tästä pähkäilystäkin nauttia ihan rauhassa - mitään paniikkia kun ei ole. Ukkokulta vaan taitaa jo raastaa kohta hiuksiaan :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2005 10:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun kaveri oli tilannut sen puvun tuolta discountdressupista. Siellä ei niin hirveesti oo hääpukuja :x Mutta olivat laittaneet siihen tullin lappuun, että paketin sisällön arvo on 20 dollaria ja on lahja :lmao2: Tolla ne kai välttää noi tullihommat??!! Laitatko osoitteen missä olet Sincerityn pukuja nähnyt? Mun pukusuosikki on tuolla thebridalshopissa toi 2547, mutta mun kokoa ei ole kuin ivoryn värisenä... toi kahvin värinen jonka kuva siel on ois aika söpö :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2005 12:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hehheh, olivatpa ovelaa porukkaa. Tai sitten joku tahaton sekaannus ? :o

Täällä on Sincerityn pukuja:

http://www.thebridalshop.com/Wedding_Dresses.htm

Klikkaamalla etusivun kuvaa (jonka alla lukee Sincerity) saa esille malliston. Tietenkään nuo Sincerityn puvut eivät ole yhtä halpoja, kuin halvimmat mallit mitä tuolta löytyy :D :( :D mutta varsin kelpohintoja täkäläisiin verrattuna. Jos dollarin kurssi pysyy edelleen yhtä alhaalla siis :wink:

En onnistunut löytämään tuota sun suosikkipukua, mallia 2547., mutta uskon että kaunis se on varmasti :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 218 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 08:22