* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 22:57

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.01.2005 22:23 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Morsian22,olisiko mahdollista,että vaihtaisit alusvaatteet yms. mitä suunnittelit sulhoa varten,vasta juhlien loputtua kotona tai missä nyt vietättekin hääyötänne?Viet ne vaikka toiseen huoneeseen valmiiksi ja käyt vaihtassa heti kun pääsette paikalle.Onnistuisiko?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2005 17:55 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

katieveliina kirjoitti:
Eli pukuni on Sincerityn malli 2952 viininpunaisin koristeluin. Minkä väriset hiukset sopisivat tuohon. minulle tulee hiukset kiharalle auki ja 1/3 kiinni johon huntu kiinnitetään kirkon ajaksi ja sit sellaisia kukkapinnejä olen ajatellut kun tuosta tiarasta en välitä.
En sitten halua yksiväristä päätä vaan ehkä 2-3 eri väriä jotta kiharat näyttäisivät joltain.

itselleni sopivat lämpivät värit ja minulla on vihreät silmät. Ja hiukseni on tällä hetkellä ties minkä väriset eli ruskean eri vaaleita sävyjä mutta oikea väri on blondi. Ja minulla on suht pitkät ja paksut hiukset.

riksu kirjoitti:
Heips!

Pukusi kuvaa ei ainakaan juuri nyt päässyt katsastaan, mutta painin samantyyppisen ongelman kanssa. Mun puvussa on myös viininpunainen yläosa ja hiukset kuparikultaa eli punaiset. Sopiikohan yhteen :o ? Aion kysyä kampaajalta kun menen koekammattavaksi ja otan kuvan puvusta mukaan. Hassua olisi hiukset toisen väriseksi värjätä, mut katotaan nyt.

Hengessä mukana Riksu

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2005 14:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

ulmaka82 kirjoitti:
Te joilla on ollut tai suunnitteilla shampanjan/kahvin tms värinen puku. Pistättekö samansävyiset kengät vai voiko olla valkeat? itse tässä arvon värejä :)

tebis kirjoitti:
Mun mielestä kengät voi hyvinkin olla vaikka valkoiset, sillä ne eivät pahemmin edes näy puvun alta( Mulla ainakaan :wink: )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 10:53 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kertokaapa, rakkaat amoriinisisaret, mielipiteitä.. Minkälaiset korut/kampauksen laittaisitte tämän alla olevan puvun kanssa.. Myöskään hiusten väristä en ole ihan varma, nyt mulla vaaleat hiukset, mutta jotenki tulee semmonen olo, että kun meillä on talvella häät, niin blondina näytän hirmu kalpealta. (Varsinkin, kun minusta ei voi odottaa kovinkaan ruskettunutta morsianta..)

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 10:56 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Onko sulla minkä mittaiset hiukset? :) Tosta kuvasta ei ihan se käy ilmi :wink:

Niin ja meinaatko laittaa huntua puvun kanssa? :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 11:09 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Aah. Niin tosiaan. Tällä hetkellä hiukset ulottuu tuonne lapaluiden väliin, mutta häihin mennessä ovat varmaan vähän lapaluiden alle.
Ja huntua en ota, tiaraa harkitsen kovin. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 11:24 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Mun mielestä tuohon pukuun ja sulle vois sopia joku ½ auki½ kiinni -kampaus tai löysähkö nutura.. ehkä joku kieppinuttura :o

Sävystä ehkä joku kiva raidoitus? Jotain lämpimiä sävyjä. Rohkea lisä ois laittaa 1 palkkiraita puvun sävyssä!

Ja koruna.. mä laittaisin ehkä jonkun pikkasen leveän pantakorun kaulan ympäri, josta tulee alas 1 riipus kaulakuoppaan sakka tai heiman alle :o Samaa sävyä kuin puvun punainen :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 11:29 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kiitos mielipiteistä, Adi! :girl:
Mietinki jo tuota kampausta vähän tuohon tyyliin, jotain kiharaista olis saatava siihen mukaan. Mutta tuo koruehdotus oli aivan uusi, pitääkin pistää mietintään. Tähän asti olen miettiny esim. Kalevala-korun Lumikukka-sarjaa tai sitten semmosta "levittyvää", modernia korua missä olis punasia lasihelmiä tms. Mutta ehdottomasti pistän tuommosen pannan mietintään!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 11:43 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Joku pikkasen näyttävä se koru vois olla kun pukukin sitä on. Sitten mulle tuli mieleen, kun näyttää siltä, että sulla on tatska, että siihenkin on kiva laittaa jotain lisää. Mintturalla oli tosi magee koristelu omassa tatskassaan ihoon kiinnitettävillä irto-pikkukivillä tehtynä. Nämä on niitä kiviä.
Kuva

Tässä vielä pari koruideaa, mitkä mun mielestä korostaisi sekä sua, että pukua :) Värit voi olla joissain vääriä, mutta kuvittele ne oikeiksi :wink:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 12:01 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tatska on juu. Sitä en osaakaan aina huomioida, se kun vaan on siinä. Joskus ihmiset aina kysyy, että mikä tuo on, ja minä oon aina ihan ett "mikä, missä?!?".. :lmao2:

Tuo toisiks ylin sekä tuo punasävynen on upeita, mistä niitä löytää? Siis tuo toinen on sitä mitä tarkotin, mutta tuo punasävynen on kyllä :faint: .
Jos vielä löytäis jonkun tuommosen samantyylisen tiaran, niin ois aika upeeta. :clap:
Miten musta tuntuu, että oisin oikeesti valmis viettämään häitä jo ens talvena..? :o :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.09.2005 12:34 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

2. ylin on Morsmaikusta: www.morsmaikku.fi
Kuva

Olemme valinneet koruvalikoimiimme kauniita helmikoruja, joista osaan saat nyt myös korvakorut. Hinnaltaan kaulakorut ovat noin 39 - 59 € ja korvakorut 7,50 - 12,50 €.

Korut löytyy asustegalleriasta :) Siellä on joku punainenkin
Kuva

Hurja (oikeasti valtava määrä) valikoima tiaroita, käytännössä missä vaan sävyssä löytyy vaikkapa Tuulenviemästä http://www.tuulenviema.fi

Jos ei ulkomailta tilaaminen pelota, näillä on pökerryttävä määrä tiaroita
http://www.princessbridetiaras.com

Lisää: http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas ... skorut.php

:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.09.2005 18:08 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Hmm.. Palatakseni vielä tuohon mun ja Admiinan väliseen viestien vaihtoon.. Mikä on kieppinuttura? :o Se on aivan uus termi mulle. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2005 20:45 
:o Ehkä vähän hassu kysymys, mutta kysympä kuitenkin...

Hääpuku on hankittu ja se on väriltään vähän cappucinoa vaaleampi
Kuva

Haluaisin morsiuskimppuun valkoisia liljoja, mutta mietin että mahtaako puvun väri näyttää huonolta ihan puhtaan valkoisia kukkia vasten?

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.10.2005 14:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Stareye kirjoitti:
Kertokaapa, rakkaat amoriinisisaret, mielipiteitä.. Minkälaiset korut/kampauksen laittaisitte tämän alla olevan puvun kanssa.. Myöskään hiusten väristä en ole ihan varma, nyt mulla vaaleat hiukset, mutta jotenki tulee semmonen olo, että kun meillä on talvella häät, niin blondina näytän hirmu kalpealta. (Varsinkin, kun minusta ei voi odottaa kovinkaan ruskettunutta morsianta..)

Koska sulla on pieni pää verrattuna kroppaan niin kuin mullakin, niin suosittelen hiukset auki, jos hiusten kunto sen kestää. Vielä kun on olkaimeton malli niin vielä paremmalla syyllä. Lisäksi isompi koristelaite päähän, esim. lyhyehkö huntu, joka on päältä muhkeampi (2-kerroksinen). Myös tiara käy, mutta jos et laita huntua niin ei mitään piperrystiaraa vaan vähän tukevampi. Kampaajasi osaa varmaan opastaa hiusvärin valinnassa, mutta talvella voisi lämpimämpi sävy olla parempi kun tuo nykyisesi. Kaulaan ei välttämättä korua tarvitse, jos sinulla on hiukset auki ja vielä paremmalla syyllä jos sinulla on huntu ja/tai tiara. (muoks: huomasin nyt vasta ettet halua huntua.) Joten hiukset auki, tukeva tiara/pääkoriste. Kiharat passaa oikein hyvin. :worship:

Tommoset siima-korut on mun mielestä liian köykäsiä isolle ihmiselle... En välttämättä valitsisi. Mutta oli tuossa sopivampiakin. Tuo idea mätsätä puvun punainen väri koruun ei ole huono. Tosin jos laitat myös korvakorut, kaikki pitäisi olla yhdenmukaisia ja harmoniassa keskenään: tiara, korvikset, kaulakoru ja hääpuvun punainen väri... Tuleeko liian vaikeaa kombinoida?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.10.2005 14:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

rasberry_h kirjoitti:
:o Ehkä vähän hassu kysymys, mutta kysympä kuitenkin...

Hääpuku on hankittu ja se on väriltään vähän cappucinoa vaaleampi

Haluaisin morsiuskimppuun valkoisia liljoja, mutta mietin että mahtaako puvun väri näyttää huonolta ihan puhtaan valkoisia kukkia vasten?

Tuleeko kimppuun muita värejä kuin vitivalkoista liljaa? Solmitaanko kimppuun satiininauha? Sen värin voisi ainakin mätsätä puvun väriin... Myös floristi osaa vastata tähän kysymykseen. Huhuu, löytyykö täältä ketään kukkaexperttiä? Oliskohan tuolla ammattilaispalstalla...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.10.2005 13:25 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tanned, kiitos vinkeistä!
Täytynee kallistua tuohon 1/2 kiinni, 1/2 auki-kampaustyyliin, en nimittäin voi kuvitellakaan pitäväni hiuksia kokonaan auki - kiskosin ne viimestään puolivälissä kirkonkäytävää kiinni jollain vempaimella, vaikka sitten omalla sukkanauhalla.. :lmao2: Hiusten kunto kyllä kestää avoimuuden, mutta itse en, haron ne välittömästi edes osittain kiinni.
Tiara mulla on jo hankittuna, ja se on melkosen vaatimaton ja pieni, koska semmoset isommat ja näyttävämmät mallit nosti mulla selkäkarvat pystyyn välittömästi. Näytän sitten vaikka pienipäiseltä mieluummin. :D Koruissa olen kallistumassa Kalevala-korun Lumikukka-kaulakoruun (3 kukan riipus) sekä korviksiin, jos nyt en saa aikaiseksi lähdettyä katselemaan morsiuspukuliikkeistä koruja.. :? Sillä tavalla ei olis sillä värillä merkitystä, korut on hopeisia/valkokultasia ja tiara hopeinen, jossa helmiä. Helmikoruista en muuten juurikaan välitä - tai en vaan ole löytänyt mieleisiäni.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.12.2005 10:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla oli siis puoliksi "kiinni" puoliksi auki hiukset. Suosittelen! Minä viihdyin tässä kampauksessa. Tässä kuva:

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2006 16:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minua vähän askarruttaa sellanen asia, et hommaanko kyynärpäähän ulottuvat hanskat vai vähän pidemmät.
Puku on tämä ja hanskojen tarkotuksena ois peittää mun paksuja käsivarsia.

Noita lyhkäsiä hanskoja en halua. Tässä on noi pituudet, eli mulla mielessä 16 tai 8.

Kuvapankkiin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2006 18:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Muutamia probleemeja...
Eli pukuni on Modeca, 3664

Ja nyt mietin, että minkä värinen shakettiliivi ja plastron miehelle passaisi?
Puvun väri on ivory, yläosassa olevassa kirjailussa on käytetty beigenruskeaa lankaa, pieniä helmiä ja jotain strassikimalletta. Mies haluaisi perinteisen shakettiliivin ja plastronin (sävyinä hopea ja harmaa), mutta huolena on, että passaako se yksiin mun puvun kanssa??

Toinen kysymys liittyy huntuun ja tiaraan. Minkä pituinen huntu tuohon parhaiten passaisi? Puvussa on melko pitkä irrotettava laahus ja puku on a-linjainen. Olen ajatellut pientä pantamallista tiaraa (diadeemi?), jossa voisi olla helmiä/pientä kimalletta. Sopisiko se tuohon pukuun?

Kolmas kysymys liittyy hiuksiin. Mulla on vaaleat (luonnonkiharat, mutta tarvittaessa suoristettavat) melko pitkät hiukset, noin puoleen selkään. Sopisiko puvun (ja mahdollisen hunnun) kanssa paremmin hiukset kiinni vai osittain auki? Varmaan hankala vastata, kun ei ole omaa kuvaa tähän liittää... mutta olen siis noin 163cm pitkä ja 36-38 kokoinen.

Ja jotta ei kysymykset loppuisi, niin minkälaiset korut tuohon pukuun passaisi? Olen hopean/valkokullan "kannattaja", joten varmaan jotain sellaista, jos vaan pukuun passaa.

Entäs kimppu? Ajattelin jotain valkoista (esim. kalla, lilja tai amaryllis), siinä voisi käyttää esim. mokanruskeaa satiininauhaa (joka on teemavärimme).

Rimpsessan häähaaveiluihin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.02.2006 01:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pmnman kirjoitti:
Minua vähän askarruttaa sellanen asia, et hommaanko kyynärpäähän ulottuvat hanskat vai vähän pidemmät.
Puku on tämä ja hanskojen tarkotuksena ois peittää mun paksuja käsivarsia.

Noita lyhkäsiä hanskoja en halua. Tässä on noi pituudet, eli mulla mielessä 16 tai 8.

Valkoset pikät hanskat eivät kyllä peitä paksuja käsivarsia vaan voivat jopa korostaa ja kiinnittää huomiota niihin, noi lyhkäset hanskat kiinnittäis huomion käsiin ja vetäisivät huomiota pois paksuista käsivarsista.Ja muutenkin kukaan ei varmaan kiinnitä huomiota sun käsivarsiin vaan ne on sellaisia juttuja jotka häiritsee vaan itseä, kuten mun allit :)
Mut kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja niin huomaa mikä on paras.

Ri&Ma23.09.2006

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2006 12:52 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Tuo pisin hanskamalli ei ole suositeltava koska silloin jäisi muutaman sentin "rako" hanskojen ja puvun olkaimien väliin josta iho näkyy eikä se ainakaan vähennä huomiota siihen kohtaan. Olen samaa mieltä kun rima 1 että nuo vähän lyhkäsemmät olisi paremmat, ei välttämättä niin lyhkäset kun puvun kuvassa mutta kyynerpään lähelle kuitenkin.

:clap: Hanskoja sovittamaan :wink:

Terveisin: Helena :chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.02.2006 11:31 
Kysymykseni taitaa tälle osastolle kuulua... :o

Elikkäs, rupesin tuossa eilen illalla miettimään, voiko sulhaseni laittaa puvun joka EI ole koko musta vaan aivan tumman harmaa kapealla liituraidalla ?? Rikkooko etikettiä? Vai pitääkö myös sulhasella olla MUSTA puku jos esim. isällänikin on... :o. Sain vain käsityksen "mennään naimisiin" lehdessä olevan pukeutumisoppaan mukaan että puvun pitäisi olla musta... :?
Oma pukuni tulee olemaan valkoinen ja vieheeksi tulee tod.näköisesti PUNAINEN ruusu.

Olisi SUURI säästö jos ei tarvitsisi vartavasten lähteä ostamaan tai vuokraamaan MUSTAA pukua...

Neuvoja kaivataan... :auts:

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.02.2006 11:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Nykyään ei pidetä etiketeistä kiinni enää niin tarkasti, vaan sulhasilla on usein värillisiä pukuja, jotka ovatkin yleistyneet melkoisesti. Eli ei musta maata kaada, vaikka isälläsi tumma puku olisikin.

Etiketin mukaan tuo tumma puku on tosiaan on värillisten yläpuolella, eikä sulhasen pukeutumista saisi ylittää kukaan häävieras.

Choice is yours! :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.02.2006 14:04 
Kiitti kaima :D ! Helpotti saada vastaus tueksi omalle ajatukselle. Tuskinpa oltaisikaan lähdetty ostamaan/vuokraamaan MUSTAA pukua,koska mitäs hittoa isäntä kahdella TUMMALLA puvulla tekee? Sitäpaitsi,Dresmann:issa myyjä "antoi" suoraan tuon em. tummanharmaan puvun vaikka kerroimme minkälaisiin tilaisuuksiin pukua etsimme...(etsimme siis pukua joka käy ristiäisiin,häihin ja hautajaisiin)

Ja siitä ei ole pelkoa, että isäni sulhasesta ohi menisi,-isä noudattaa aika tarkasti pukuetikettiä ja ottaa siinä tapauksesa myös muut huomioon esim. em.tilaisuudessa...

JOS tulee sanomista (jota kyllä epäilen) niin sitten tulee.. :?
Omat on tosiaan häämme,mutta tietyistä periaatteista johtuen haluan myös noudattaa jonkin verran etikettiä...

Mutta tämä asia selvä! Kiitos ja :worship:

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.03.2006 14:23 
Poissa
Ritari
Ritari

Millainen kimppu sopii tämän puvun kanssa?
http://www.kjolesalongen.no/Bilder/BRUDEKJOLER/2006/AD/06_333.jpg

Häiden teemavärinä on vaaleanvihreä (+vaaleanpunainen).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 22:57