* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:44

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2009 16:09 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kiitos mielipiteestä ja ideasta Ateljee Emmi! Mulle ei ole tullut ruskea mieleenkään, vaikka se on yksi mun lempiväreistä :doh: Se sopisi varmasti todella hyvin pukuun. Mietin vaan, että pitäisikö sitten olla muussakin teemassa ruskeaa, esim. pöytäkoristeissa. Nyt olen ajatellut sitä musta pieniin yksityiskohtiin pöytään ja ehkä kaitaliinaan.. Täytyy miettiä :o

Kiva kuulla, että tyllistä voi koittaa etsiä tuota dark ivory väriä huntua varten. Täytyy alkaa katselemaan. Luonnonvalkoista ainakin luulisi löytyvän, joten enköhän mä sopivan hunnun ainakin saa! :)

Sellainen kysymys vielä, että onko mielestäsi vannehameen käyttö aina parempi vaihtoehto kuin että ei olisi lainkaan vannehametta? Ostin puvun, jota koitin ilman vannehametta, eikä edellisellä käyttäjälläkään sellaista puvun alla ollut. Minusta puku näytti hyvältä ilman sitäkin, mutta pitäisikö vielä koittaa vannehameen kanssa? Puvussa on pieni laahus ja valmistajan kuvissa puvun alla näyttää olevan vannehame. Onko tää ihan vaan makuasia? :D Jotenkin vannehameen käyttö kuulostaa kauhian vaikealta, kun tahtoisin, että on mukava ja rento olo puvussa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2009 16:20 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Ruskeata kannattaisi sitten toki käyttää teemavärinä viininpunaisen ja dark ivoryn rinnalla. Yhteinen väritys kautta linjan tekee juhlista elegantit ja tuo ihmisille juhlan tunnun. Ellet ole vielä mustia detaljeja kauheesti hankkinut, kannattaa vielä pohtia tuota väripalettiasiaa. Käy vaikka kokeilemassa kangaskaupassa rinnakkain sävyjä dark ivory - viininpunainen - musta ja vertaa sitten yhdistelmään dark ivory - viininpunainen - tummanruskea.

Olen vannehameen vannoutunut kannattaja! :D Itse käytän aina iltapukujenkin alla vannehametta. Puku pysyy aina muodossa ja kulkee vaivattomasti jalkojen edellä kävellessä ja tanssiessa. Lisäksi vannehame tuo varsinkin näin kesäaikaan kaivattua viileyttä, kun puku ei makaa kiinni jaloissa. Puku myös näyttää paljon kauniimmalta vannehameen kanssa. Juuri vannehame on se, joka tekee A-linjaisesta puvusta A-linjaisen ja merenneitopuvusta merenneitomallisen. Kaiken hyvän lisäksi erityisesti A-linjainen vannehame tekee kauniimman ja hoikemman vyötärön, jonka me tietysti kaikki otamme vastaan mielihyvin.

<3 Emmi

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.12.2009 15:16 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Efva kirjoitti:
Hei!

Menen helmikuussa naimisiin ja pukuni on olkaimeton, turkoosi ihanuus. Puvun väri ei ole "kesäisen" turkoosi, vaan paremminkin turkoosin/petroolin värimaastoa, silti raikas väri. Minkäväriset kengät ja laukun yhdistäisitte pukuun? Entäpä korut? Kiitos avustanne :)

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.01.2010 14:41 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Hei, Efva!

Puvun väriset asusteet ovat aina tyylikäs valinta. Strassikoruista löytyy turkooseja ja petrooleja vaihtoehtoja. Rainbowclubin kengät ja laukut saa värjäyttyä mihin tahansa väriin!

Grafiitinharmaa tai hopea on myös kaunis yhdistelmä petroolin kanssa. Strassikoruista löytyy sekä grafiitinharmaita että hopeisia. Kengät ja laukku ainakin Rainbowclubilta värjäämällä.

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.05.2012 16:28 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei! Osaisko kukaan sanoa, onko tämä idea ihan kamala:

valkoinen puku punaisilla asusteilla, eli punaiset kengät, punavalkoinen kukkakimppu ja punainen hartiahuivi. Vai pitäiskö kengät tai huivi jättää suosiolla valkoiseksi? Tahtois jotain muuta kuin ainaista valkosta valkosen perään, mutta pelkään punaisen olevan liikaa (siis vieraiden mielestä) :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.05.2012 17:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itsestäni tuo hartiahuivi kuulostaa liialta. Onko puvussa jotain helmikirjailuja? Niihin olisi helppo lisätä sinne tänne muutamia punaisia helmiä/strasseja tuomaan pukuun itseensä väriä. Mutta värilliset kengäthän alkaa olla jo aika yleisiä ja värilliset kukkakimput kans. Ja eihän punaisen tarvii olla mikään kirkaan tonttupunainen, vaan tumma viininpunainen, vanha roosa, hento vaaleanpunainen...

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.05.2012 20:42 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

mutucca Mun korvaan taas kuulostaa oikein kivalta! :yep: Ja jos ite tykkäät niin anna mennä vaan! Sinä se morsian olet, joten pukeudut niinkuin sinä haluat :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.05.2012 17:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun mielestä kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Jos puku on pitkä, niin kengät ei edes näy. Ja hartiahuivi ja kimppukaan ei molemmat välttämättä ole koko ajan molemmat mukana. Ei ole siis liikaa väriä, anna mennä vaan! :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.05.2012 05:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Puku on tosiaan pitkän mallinen niin minustakin ne kengät korkeintaan vila htelis sieltä helman alta. Zazabellan sivuilla ois myytävänä kirjailtu huivi, kirjailun kai voi pyytää haluamassaan värissä.... on vaan aika kallis ostos noin yhden päivän takia. Haluaisiko joku ostaa sen sitte minulta kun en enää tarvitse? :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.05.2012 09:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mun mielestä ehdottomasti voi laittaa myös punasta eikä pidä liikaa miettiä häävieraiden mielipiteitä!

Toi kirjailuidea on myös tosi hyvä, jos sen saa onnistumaan kohtuullisella hinnalla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 110 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:44