* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:26

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.07.2005 09:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:? Anoppini ompelee minulle puvun...nyt ongelmanani on puvun malli eli olen tosi kriittinen itseni suhteen..en halua näyttää "tankilta" :auts: kukapa haluaisi :wink:
Olemme alustavasti ajatelleet yhtenäistä pukua (ei siis ylä- ja alaosaa erikseen), puvun leikkaus "neljässä osassa" eli edessä sivuilla kulkisi saumat, joka anoppini mukaan hoikentaa.....
Vinkkejä kaipaan mallista...olen n.170 pitkä ja normaalipainoinen,vähän "makkaroita" vyötäröllä.......
Mikä malli istuu yleensä hyvin ja ei tee pulskan näköisksi....tai onko kankaallakin väliä :oops: varmaan...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.07.2005 19:35 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Apua tarvitaan! :bye:

Olen aika runsasmuotoinen,maha ja rinnat kaikkein suurimmat.Nyt tarvisinkin pukun joka saa mahan näyttämään hieman pienemmältä ja rinnat vähän sopusuhtaisemmilta(joissain ne näyttävät suuremmilta kuin oma pääni.Sen tiedän,että "mahaa saa pienemmäksi" kolmioilla(hassusti ilmaistuna).

...mutta entäs ne rinnat?Mulla on kaiken lisäksi kapeat hartiat ja kaikki olkaimet valahtaa alas vähänkin kun liikkuu. :auts: Lantio on suht "normaali" suhteutettuna mun isoon kokooni.
Kiitos ja kumarrus! :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.07.2005 18:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Haluaisin kantaa korteni kekoon jos täällä on muitakin minun mallisia morsiamia. Eli olen muodokas tiimalasi: löytyy rintavarustusta reilusti (E-kuppi) ja lantion kaarta myöskin. Vyötärö sitten onkin -30cm lantiomitasta eli todella kurvikas olen. Kerron nyt, että vyötäröltä drapeerattuja malleja kannattaa kokeilla ehdottomasti. Eikä isorintaisen kannata jättää kokeilematta strapless-malleja (ks. ed. sivu, =olkaimeton).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.07.2005 10:03 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

:bye: in Love: lle voisin ehdottaa niskalenkki mallia jolloin hartiat tulevat paremmin esille. Ehkä tyypillisin niskalenkki malli (halterneck) on se missä pääntie on pisaramallinen. Sinulle kuitenkin suosittelen suoraa pääntietä jolloin rinnat varmaan näyttävät sopusuhtaisemmilta.
Selkäosa ei välttämättä kannata olla sitä mahdollisimman avointa, vaan yläreuna voisi tulla esim. just lapaluiden alle jolloin puku antaa hyvän tuen rinnoille.

Terveisin: Helena, Chic-Bride :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.07.2005 16:04 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Kiitoksia Helena vastauksestasi. :girl:
Halterneckin kanssa tuntuu kuitenkin,että rinnat paisuu kuin ilmapallot. :? Joten se ei oikein käy.Muita ehdotuksia?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.08.2005 10:43 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

:oops: In Love.
Luulenpa että olet kokeillut juuri tuota "väärän mallista" niskalennkki-päätietä, mutta.... :o

Kulmikas pääntie tai kokonaan olkaimetonkin pitäisi tehdä pienentävän vaikutelman rintavarustukseen, ja kunhan olkaimet on tarpeeksi kapeat eivät hartiatkaan jää piiloon. Tiedän kuitenkin että monet joilla on isot rinnat eivät pidä olkaimettomista puvuista, miten on?

Terveisin: Helena :chat:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.08.2005 14:01 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Rakastan olkaimettomia...muttamutta...en ole varma,kestääkö tää kroppa sitä.Olen runsaampaakin runsaampi ja vaihtoehdot alkaa loppua.Hoikalta mallilta en edes yritä näyttää...kun nyt jotenkin saisi jotakin vähän piiloon.
Hjälp!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.09.2005 10:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olen itse kokoa 54-56 ja kuten in_love aikaisemmin pohti, niin minäkin pohdin. Minulta löytyy rintoja, takapuolta, mahaa ja reisiä eli siis pehmeä pallo :) Olenkin ihastunut yhdenlaiseen pukuun ja mietinkin, että sopiiko se tuhdille morsiammelle ja miten käsivarret...

tämä on se puku. Tummanpunaisena yläosaa kyllä havittelisin.
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.09.2005 03:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

vinkkejä kaipaisin minäkin. minulla riittää hartioita vaikka muille jakaa, joten halterneck- malli olisi sen suhteen varmaankin paras. Ongelma onkin sitten rinnat, ne kun ovat myöskin isot (85E) ja käsittääkseni kyseinen malli korostaa rintoja. Mitä olette mielta olkaimettomasta puvusta? nimim. amatsooni

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.09.2005 20:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heips!

Vinkkejä kaivattaisiin täälläkin eli millainen malli sopisi isorintaiselle?
Olen 167cm ja 69 kg, vähän ylimmääräistä löytyy. Rintojen koko D85. Missään nimessä en halua, että rinnat ovat esillä vaan puvun täytyy tukea rintoja. Mitäs sitten jos puvun kanssa ei voi käyttää liivejä?
Kysymykset voi olla vähän tyhmiä, mutta aina on sama "rintaongelma" vaatteiden kanssa!!!!!!!!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.09.2005 21:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Miisa, mulla on myös melko isot rinnat ja olen pyöreänpuoleinen (157cm/63kg/75D häiden aikaan). Pukuni oli korsettiyläosainen ja siinä oli runsas hameosa. Korsettiyläosa oli minusta hoikentava, ja tuki hyvin rintoja, toisaalta myös "litisti" rintavuutta hieman. Runsas hame taas tasapainotti vaikutelmaa etten näyttänyt "yläpainoiselta", ja peitti kauniisti myös leveän lantioni. Bonuksena vyötärö näytti kapealta. :) Puku oli alunperin halterneck-mallinen, mutta sitä muutettiin toivomuksestani niin että siihen tehtiin olkaimet, joiden alle rintsikan olkaimet sai piiloon (puvun olkaimissa oli niille vielä kiinnitys). Yläosa oli melko avonainen siis, mutta ei kovin alas asti auki, vaan kaula-aukon linja oli suora. Ja puvun yläosa oli niin tukeva, että saatoin ilokseni hankkia rintsikoiksi "pitsihömpötykset".

Myös v-kaula-aukolla voi keventää vaikutelmaa isosta rintavarustuksesta. Parhaiten se oman näköinen puku löytyy kokeilemalla! :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.09.2005 08:51 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

En nyt tiedä, onko tästä apua, mutta kirjoitan nyt kuitenkin..
Kamppailin alunperin saman ongelman kanssa kuin monet muutkin (isot rinnat - 85E, leveä lantio yms.), mutta löysin kuin löysinkin unelmapukuni.
Kävin ystäväni kanssa kiertelemässä pukuliikkeitä, ja ensimmäisessä liikkeessä (jätän nyt nimen mainitsematta) myyjä oli sitä mieltä, että ainoa minun vartalotyypilleni sopiva puku on korsettiyläosalla, vieläpä kirjavalla sellaisella, varustettu puku. Kokeilin sellaista ja olihan se ihan kiva, rintsikat oli ihan turhat siellä alla ja muutenkin se päällä olis voinu vaikka nukkua seisten. En kuitenkaan edes harkinnut ostavani pukua, joten jatkoimme matkaa. Pari liikettä myöhemmin menimme liikkeeseen, jossa oli myynnissä unelmani. Kokeilin sitä, ja tiesin välittömästi sen olevan oikea minulle. Puku on A-linjainen, olkaimeton. Senkään alle ei ole pakko laittaa rintsikoita, joskin ehkä etsin itselleni jostain olkaimettomat.. Ja näytän kyllä kauniilta se päälläni. Kuva minusta ja puvusta kuvapäikystäni, jos kiinnostaa käydä katselemassa. :)

Niin, ja toisin kuin ketturouvalla, minulla korsettiyläosa ei "litistänyt" rintavuutta, vaan nosti rinnat paljon ylemmäksi - puvussa oli vielä erittäin antelias kaula-aukko, joten se päälläni sulho olisi varmaan ollut tyytyväinen (olisi päässyt kurkkimaan koko päivän ajan). :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.09.2005 20:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos vastauksistanne! Kain sitä vaan täytyy lähteä rohkeasti lliikkeisiin sovittelemaan pukuja, niin kain se malli sitten selviää =) !!!!
Ai niin....olisiko Ketturouvalla kuvia omasta puvustaan niin saisi paremmin käsityksen millaista tarkoitat?
Pukusi oli Stareye todella kaunis...itsekkin olen ajatellut punaisen ja valkoisen sekoitusta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.10.2005 10:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Isorintaiselle voi tulla tenkkapoo rintaliivien hankinnan kanssa. Kun vaatimus on kova: olkaimeton malli, niin E-kuppinen voi jäädä hyvänkin palvelun edessä lehdellä soittelemaan. Ks. viestini alusasuketjusta...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.10.2005 20:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täältä turusta olen kyllä löytänyt olkaimettomiakin liivejä itselleni, vaikka kuppikoko onkin 85 E. Ja on ollut vielä ero malleja ja värejä mistä valita.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.10.2005 14:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

syxid kirjoitti:
Täältä turusta olen kyllä löytänyt olkaimettomiakin liivejä itselleni, vaikka kuppikoko onkin 85 E. Ja on ollut vielä ero malleja ja värejä mistä valita.

Oho, ei täällä Tampereella vaan ollut. Pyöriteltiin vain silmiä päässä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.10.2005 15:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Niskalenkki mallisia rintaliivejä olen tuohon pukuun suunnitellut. Ilman olkaimia olevia en uskaltaisi laittaa koska olisi varmasti koko ajan tunne, että pysyykö ne päällä. Niskalenkki mallissakin toki on vaatimuksia niin kuin sanoit, meinaan ettei paina niskasta. www.figleaves.com , olen tilannut yhdet olkaimettomat rintsikat, mutta paketti ei ole vielä perille tullut. Saapi sitten nähdä onko sopivat!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.10.2005 10:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ketturouva: kävin vilkaisemassa kuvan sun puvusta ja se oli todella upea :faint: Ihan siksi olin utelias, kun olet kooltasi aika samaa luokkaa kuin minä (pituus & paino), tosin en todellakaan voi tähän rinnat -keskusteluun muutoin juurikaan A-kuppeineni osallistua :lmao2: Muuten olen itsekin ajatellut korsetti yläosaa, koska jos se olisi tarpeeksi tukeva, mun ei tarttis laittaa rintsikoita ollenkaan :wirn:

Mä tässä jo suivaannuin koko puvun etsintään, vaikken ole yhden ainoatakaan pukua edes vielä kokeillut, mutta kuvia katselemalla olen tullut siihen tulokseen, ettei mikään niistä sovi mulle.. :auts: Eiköstä olekin loistava asenne tulevia sovituskeikkoja silmällä pitäen :doh:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.10.2005 10:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

piupikkunen, olin itsekin aika epäilevällä mielellä kun lähdin pukuja sovittamaan koska ajattelin että valmispuvuissa ei takuulla ole näin lyhyelle sopivia. Eka puku jota sovitin vahvistikin epäilyksiä, korsettiyläosa oli huikeasti liian pitkä. Yllätys olikin melkoinen kun tuo oma pukuni istui heti kuin minulle tehty. Matrimonian puvut ovat ranskalaisia, joten ehkä siksi heillä on "lyhyempi" mitoitus. Kannustaisin kuitenkin että menet katsomaan ja kokeilemaan. Pukuihin voi pyytää myös muutoksia (omastani muutettiin halterneck olkaimiksi, koska tuo halterneck ei mulle käynyt, mutta halutessani olisin saanut siihen vaikka ohuet hihat).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.10.2005 11:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Piupikkunen:
Kuulostat ihan samanmalliselta kuin minä eli leveät hartiat, pienet a-kupin rinnat, pituus alle 160 cm, vyötärö hoikka ja takapuoltakin löytyy...
Arvioisin siis sinulle menevän saman koonkin hääpuvuissa kuin minulle eli 34. En ollut itse ensin uskoa, kun sovitin ensimmäistä kertaa pukuja, että minun kokoni on oikeasti 34. Normaalisti käytän vaatteissa riippuen mallista 36-38-40 kokoja.
Juuri äskettäin hankittu hääpukuni on A-linjainen (tälle vartalotyypille ehdottomasti paras minun mielestäni) Sincerity 3093. Olkaimeton korsetti-yläosa ja kauniisti laskeutuva hame yhden vanteen alushameella. Korostaa kauniisti kapeaa vyötäröä, hävittää lantion kaaret ja takapuolen eikä korsetin alle tarvitse rintsikoita ollenkaan :) . Suosittelen siis sinullekin kokeilemaan A-linjaisia pukuja, leveähelmaiset kannattaa jättää pois...
Ai niin, ja monesti liikkeissä on myös korjausompelu-palvelu, joten puvun voi jättää sinne suoraan esim. lyhennettäväksi kuten itsekin tein.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.10.2005 13:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Smirgelin: :worship: Siis tajutonta.. että löytyy joku muukin yhtä vaikean mallinen :clap: :clap: :clap: *ei voi liikaa taputtaa tälle löydölle*.. Kiitos TOSI hyödyllisistä vinkeistä, olet pelastanut mun loppuvuoteni :flower: Viattomien lasten päivänä (nimipäiväni muuten :lmao:) on tarkoitus siis lähteä eka kerran pukuja sovittelemaan, Stilissimasta ja Seremoniasta olen ajat varannut..

Aika mielenkiintoista, toi kokojuttu.. nimitt√§in KYLL√Ą, mun vaatekoot vaihtelee 36-38 v√§li√§, jokunen 40 taitaa kaapista l√∂yty√§.. sep√§ oliskin kivaa kun p√§√§lle menis h√§√§puvust√§ koko 34 :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.10.2005 14:22 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Piupikkunen:
Kiva, jos voin olla avuksi :bye:
On tosiaan huojentavaa kuulla, että on muitakin yhtä ongelmallisen vartalomuodon omaavia :doh:
Näille "ongelmille" kun on hyvin vaikea mitään konkreettista tehdä niin kaikista paras keino on vain korostaa parhaita puolia ja häivyttää ongelmakohtia.
Onnea ja kärsivällisyyttä puvun etsintään :wink:
PS: Se on muuten upea tunne, kun löydät JUURI SEN OIKEAN puvun :faint:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.11.2005 00:49 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Hmm... Osaako kukaan auttaa :?
Pukumalli joka sopis minulle? Olen lyhyt ja tukeva... Ei nyt niin kovin kauan sitten synnyttänyt, eli masu on sen mukainen.
n.160cm, pyöreä, tumma hiuksinen ja ruskea simmunen.
Värillä ei väliä, tai siis on sillä... Valkoinen, tumma punainen taiiii... Hmm... Voimakkaat värit taitaa sopia paremmin.
Mut niin... Pää lyö tyhjää. Oon ihan kuutamolla :?

V 5.8.-07 (poika)
K 12.2.-11 (tyttö)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.11.2005 01:33 
Mulla on kanssa sama ongelma kuin muillakin tuon rintavarustuksen kanssa. Eli olen pieni kokoinen muuten mutta rintavarustus on 75D. Yleensä yläosista menisi koko S, mutta rintojen kohdalta ei.
Oman pukuni löysin heti. Ja se on halterneck-mallinen. Mielestäni kyseinen malli käy isorintaisille. Oma pukuni korostaa sovisti kapeaa vyötäröäni ja vie huomioo pois rinnoista.
Suosittelen suuren rintavarukstuksen omaavia mös kokeilemaan halterneck-mallista pukua.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.01.2006 12:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minkähänlainen puku minulle sopisi:

* 160cm pitkä
* a-kupin rinnat
* röllykkä maha (paha sellainen!)
* hoikat jalat, takapuoli ei mikään mahdoton
* hoikat käsivarret, en oo mikäään harteikas
* kaula ei mitenkään pitkä, kasvot pyöreähköt

ongelmana siis pienet tissit ja suuri maha!

nimimerkki kaksi lasta imettänyt ja synnyttänyt...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:26