* UKK    * Etsi

Tänään on 15.07.2018 21:10

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 08:33 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Aloin miettiä eilen, että sopisikohan unelmieni puvut minulle sittenkään. Mieluummin, kuin että olisin maailman ihanimmassa puvussa, olisin maailman ihanimmassa sellaisessa, joka minulle sopii.

Ongelmani on vartaloni. Olen "normaalia" jonkin verran leveäharteisempi. Lantioni on melko kapea. Vyötärön mitta on hoikentumaan päin. Mietin vain, millainen puku yläosaltaan minulle sopisi näiden hartioideni kanssa? Ehdotuksia?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 11:40 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Josa haluaa tasoittaa hartioiden ja lantion eroa, kannattaa korostaa lantiota vaikka jollain tälläisella

Kuva

-May-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 13:12 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Mutta mietinkin sitä, että miten olkaimettomuus/hihattomuus tmv vaikuttaa.. Huomasin kyllä tuon erivärisen "vyön" tuossa kuvassa, mutta riittääkö se yksinään?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 16:17 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Mä en ole tässä mikään ammattilainen, toistelen vain muistista :lmao2:

Mun järkeni sanoo, että kannattaa välttää sellasta off shoulders mallista ja kaikkea, missä tulee vähänkään painopistettä olkapäille :o . Mä oon nähnyt jossain leveäharteisen mallin, jonkun pukusuunnittelijan kuvissa ja yritän nyt etsiä sitä sulle. Mutta mä alan tekemään jo henkistä itsemurhaa koska sitä ei löydy :doh:

-Maukka-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 16:20 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Olen vielä hieman huono näiden mallien nimitysten kanssa :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 16:53 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Tässä kaikki mallit ja nimet
Kuva

Lähteeni mukaan leveille olkapäille sopisi
halter-tyylinen. Eli se menee yhteen tuolta niskan takaa

Mutta kaikkein paras vaihtoehto on, että marssit morsiuspukuliikkeeseen ja sovittelet erilaisia pukuja, silleen se selviää :wink:

-Maukka-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.08.2004 16:55 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Palajon kiitoksia. Pitänee marssia liikkeeseen heti kun tilanne sen sallii.... :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.04.2005 11:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

KiMoNo kirjoitti:
Mulla on näin typerä ongelma, ku etten tiedä, millanen puku mulle sopis :auts:

Kaikki vanhat suunnitelmat on lentänyt roskikseen :x ja uusia ideoita pitäis kaipaa pääkopasta :nuts2:

Oon 160cm, hoikka ja lempiväri ehdottomasti lila :worship:
Mut on vaan aikas leveät hartiat, joita en viittis korostaa. Minkämallinen puku ois hyvä? :? Off shoulders-malli ja runsas helma miellyttää, mutta kannattaako?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.04.2005 15:26 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

KiMoNo: Jos sinulla on leveät hartiat, ehdottomasti off-shoulders on pois laskuista, se nimittäin leventää entisestään harteita. Yläosalta sinun kannattais katsella halter-mallia, se kaventaa olkapäitä :) . Ja jos se malli ei mielytä, aina yksi vaihtoehto on korostaa lanteita jollakin satiininauhalla tms.

Hoikkana sinulle sopii todennäköisesti kaikki mallit. Pieni ihminen kun pituudeltasi olet, kannattaa ottaa huomioon, että jos runsashelmaisen puvun valitset, ette "huku" pukuun :) . A-linja on se seuraavaksi levein ja sopii kaikille :)

Tietenkin nämä ovat vain ohjeita, käytäntö voi olla aivan eriasia. Istuvuus on kuitenkin se kaikkein tärkein asia :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.04.2005 08:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Komppaan Maytä siinä ettei missään nimessä off shoulders-mallia leveille hartioille. Paras tosiaan on halterneck, mutta myös strapless sopii ihan hyvin

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiL√§hetetty: 20.04.2005 19:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

division87 kirjoitti:
eli t√§ytin t√§m√§n vuoden 18. p√§iv√§ helmiikuuta 18 (oli muuten my√∂s vanhojentanssip√§iv√§!) ja pitk√§aikainen poikayst√§v√§ni (olemme olleet yhdess√§ 13-vuotiaasta asti) kosi minua ja suostuin. Nyt kyselisinkin, ett√§ millainen puku sopisi minulle? H√§√§t pidett√§isiin elokuun 27. p√§iv√§ 2005. Olen suhteellisen pienikokoinen. Rahoitus ei ole ongelma, mutta haluaisin ik√§√§mme suhteutetut h√§√§t. Millainen puku siis olisi teid√§n mielest√§nne paras? √Ąlk√§√§ sanoko mik√§ tahansa, koska t√§m√§ ei ole totta mielest√§ni. :auts:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.04.2005 19:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heippa Division! Millaisessa ympäristössä teidän häitä juhlitaan, onko jotain teemaa tai värejä mietittynä? Entä pidätkö yksi- vai kaksiosaisista puvuista?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.04.2005 19:39 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Division87: Mielestäni voisit näyttää kauniilta jossain lyhyessä puvussa.

ja sinun kannattaa ehkä vältellä sellasia paksuja kankaita ja pukuja.
Jotain kevyttä ja suloista (tai kevyttä ja tyylikästä)

pitkiä pukuja, jotka mielestäni sopii nuorelle
Kuva
Kuva
Kuva

näin sanoo mun tyylisilmä, ja kukaan ei ole väittänyt että mulla on tyylitajua :D . Kaikkein a ja o on tietenkin istuvuus ja se, miltä sinusta tuntuu puvussa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.04.2005 11:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

division87 kirjoitti:
kirjoitti eli t√§ytin t√§m√§n vuoden 18. p√§iv√§ helmiikuuta 18 (oli muuten my√∂s vanhojentanssip√§iv√§!) ja pitk√§aikainen poikayst√§v√§ni (olemme olleet yhdess√§ 13-vuotiaasta asti) kosi minua ja suostuin. Nyt kyselisinkin, ett√§ millainen puku sopisi minulle? H√§√§t pidett√§isiin elokuun 27. p√§iv√§ 2005. Olen suhteellisen pienikokoinen. Rahoitus ei ole ongelma, mutta haluaisin ik√§√§mme suhteutetut h√§√§t. Millainen puku siis olisi teid√§n mielest√§nne paras? √Ąlk√§√§ sanoko mik√§ tahansa, koska t√§m√§ ei ole totta mielest√§ni.

Itse laittaisin ehdottomasti sellaisen ihanan tyttömäisen lyhyempihelmaisen hääpuvun, jos vain olisin vielä nuori :) ! Näin kolmikymppisenä se valitettavasti on jo jätettävä pois laskuista :| Netissä olen törmännyt aivan suloisiin pukuihin, joista voin laittaa esimerkkikuvia myöhemmin tänään (kun pääsen töistä).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.04.2005 21:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kuva

ajattelin mahdollisesti tuollaista valkoisena, jessica mc clintock on eräs lempisuunnittelijoistani, valitettavasti hänen pukujaan ei myydä suomessa. näin ollen menee varmasti teettämisen puolelle, morsiuspukuliikkeisiin en enää astu, olen saanut sen verran törkeää kohtelua. ehdotuksia otetaan tietenkin vielä vastaan teiltä enemmän tietäviltä :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.04.2005 14:06 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

division, toi vois todella sopia sulle :nod: . Nuorekas, tyylikäs (ei mene liian rimpsuiseksi) ja sanoit olevasi pieni kokoinen, joten myös sen takia luulen ton sopivan sinulle :)

jmcc:lla on muuten paljon kauniita pukuja :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.05.2005 16:09 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Mites sitten miehelle? Eli mun kullalla on pikkusen mahaa, niin mikäs puku olis sille sitten paras? Muutenkin on harteikas ja sellanen roteva (miehen mitoissa :D ), niin mikä pukumalli vähän häivyttäis sitä mahaa? Ei frakkia kai ainakaan??

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.05.2005 17:39 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Just sanoin etten enää anna pukeutumisvinkkejä, mutta annanpas kuitenkin :oops:
Ninni. kirjoitti:
Mites sitten miehelle? Eli mun kullalla on pikkusen mahaa, niin mikäs puku olis sille sitten paras? Muutenkin on harteikas ja sellanen roteva (miehen mitoissa :D ), niin mikä pukumalli vähän häivyttäis sitä mahaa? Ei frakkia kai ainakaan??

Mun mies sopii tuohon kuvaukseen ja bonjour sekä frakki/shaketti olivat täysin poissa pelistä. Pormestarinhan siitä olis sen mahavyön kera tullut :groom: :groom: :lmao2:

Ihan tavallinen tumma puku häivytti mahan ja olipas muuten komea :kiss:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.05.2005 15:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla ei valitettavasti ole kuvia havainnollistamassa, mutta...
- Vartaloni on hieman tiimalasimallia, suurehkot rinnat ja leveä lantio :?
- Koko n. 40
- Puku 2-osainen. Hame on melko kapea (ei tiukka), helmasta hieman levenevä (ei merenneitomalli) roosaa silkkiä. Yläosaksi tulossa korsettiratkaisu, jossa v:n mallinen alaosa edestä ja takaa sekä keskellä edessä hieman hamettta tummemmanpunainen v:n mallinen "harsolla" peitetty osa (korsetti on muuten valkoinen). Kaula-aukko on suora ja pienet olkaimet on. Siis, eikö tuollainen v-leikkaus tee vähän kapeammaksi lantion seutua? Toisessa korsettivaihtoehdossa (roosa) on suora "helma" ja kaula-aukko on sydämen mallinen. Ja: onko tällainen yhdistelmä muutenkaan mielestänne fiksu???? Jos joku keksii, että täntyypisestä ratkaisusta on kuvia jossain, laittakaa, jookos :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2005 13:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

piupikkunen kirjoitti:
Alkaa jo nyt hiipim√§√§n stressi, kun mietinkin sit√§ ett√§ pit√§isi l√§hte√§ etsim√§√§n h√§√§pukua :auts: Olen siis tosi lyhyt (alle 160cm), normaalivartaloinen (l√∂ytyy leve√§t hartiat, kapeahko vy√∂t√§r√∂ ja peppua ihan kiitett√§v√§sti :fiiu:) ja mulla on my√∂s eritt√§in lyhyt tukka, mik√§ my√∂s tulee PYSYM√Ą√ĄN lyhyen√§, ensi vuonnakin..

MUTTA, kun ei MIST√Ą√ĄN tunnu l√∂ytyv√§n linkkej√§/kuvia etc, miss√§ malli olisi lyhyt ja/tai lyhyttukkainen.. onko kell√§√§n tietoa linkeist√§? l√∂ytyyk√∂ kenties omista arkistoista? Kaikki apu tervetullutta :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2005 14:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Noniin, siinähän se viesti olikin.. vähän vihreä palstalainen kun olen, niin olipa mennyt vika paikkaan :oops: Apuja siis kaipaillaan.. yksi on jo tullut.. tosta että halterneck sopisi harteikkaalle parhaiten.. :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2005 14:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Marmut kirjoitti:
piupikkunen kirjoitti:
Alkaa jo nyt hiipim√§√§n stressi, kun mietinkin sit√§ ett√§ pit√§isi l√§hte√§ etsim√§√§n h√§√§pukua :auts: Olen siis tosi lyhyt (alle 160cm), normaalivartaloinen (l√∂ytyy leve√§t hartiat, kapeahko vy√∂t√§r√∂ ja peppua ihan kiitett√§v√§sti :fiiu:) ja mulla on my√∂s eritt√§in lyhyt tukka, mik√§ my√∂s tulee PYSYM√Ą√ĄN lyhyen√§, ensi vuonnakin..

MUTTA, kun ei MIST√Ą√ĄN tunnu l√∂ytyv√§n linkkej√§/kuvia etc, miss√§ malli olisi lyhyt ja/tai lyhyttukkainen.. onko kell√§√§n tietoa linkeist√§? l√∂ytyyk√∂ kenties omista arkistoista? Kaikki apu tervetullutta :girl:

Sen verran vielä lisäystä, että rintavarustusta ei liiemmin ole.. :? Joten puku pitäisi kaiken muun em lisäksi sopia pienirintaiselle :nuts2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2005 16:17 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

piupikkunen: Ensinnäkin, lyhyitä malleja ei ole olemassa, 170 senttiä on malliraja (jos ei oteta lukuun Kate Mossia) ja ilta- ja morsiuspuvuissa vielä korkeampi, jotta puku saadaan näyttämään upealta :wink:

Kuvailemallesi vartalolle sopisi A-linjainen puku mainiosti, ehk√§ my√∂s pienen kokosi huomioiden kapea linjainen :o . √Ąl√§ miss√§√§n nimess√§ ota runsashelmaista pukua, ensinn√§kin hukut siihen pienuutesi takia ja se ei imartele my√∂sk√§√§n vartaloasi kuten ei empire-mallinenkaan :) Muista kuitenkin ett√§ sovittamalla l√∂yd√§t sen parhaan, n√§m√§ ovat ohjeita, istuvuus on t√§rkein :)

Lyhyet hiukset eivät mielestäni rajoita mitenkään pukuvalintaa, mutta oletko katsonut Lyhyiden hiusten kampausketjun? Siellä on kivoja lyhythiuksisia morsiamia :)

Toivottavasti autoin edes jotenkin :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2005 16:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Noiden vinkkien lisäksi puvun kannattaa olla yksiosainen ja väritykseltään hyvin yhtenäinen. Vaakalinjoja sinun puvussasi ei kauheasti kannata olla, eli ei korsettiyläosaa tai off-the shoulders -pääntietä. Sinulle parhaita kaula-aukkomalleja ovat halterneck tai ihan perus u- v- tai neliöpääntie.

Mutta tosiaan, sovittamalla löydät sen oikean mallin. :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.05.2005 10:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

May ja Emmi: Miljoonasti kiiiiiiiiiiitos vinkeistä :girl: Nyt tietää, että minkä tyyppistä lähtee ensisijassa etsimään.. Etenkin kun meikäläinen vihaa pukukopeissa rimpuilua :yac: ... jää sitten ne ns turhat sovitukset ainakin pois :wink:

Noi röyhelöhörhelö -puvut on muutenkin totaalisesti OUT mun kohdalla.. en ole ikinä niistä tykännyt ja muutenkin haluan yksinkertaisen, mutta tyylikkään ja ennen kaikkea MULLE sopivan puvun..

Pukua tosin alan varmaan etsimään vasta ensi vuoden keväällä, tosin saatan tässä lähimaastossa, ehkä kenties, käydä jotain kokeilemassa.. :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 72 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 15.07.2018 21:10