* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 23:05

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.03.2009 23:05 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

yleensä toi klonksuminen viittaa siihen, että kenkä on liian iso. :? mä poden tätä ongelmaa kroonisesti, kun mun jalka on kokoa 35/pieni 36 :doh:
mutta siis yks apu on esim. pohjallinen tai sitten nykyisin myydään sellaisa geelilävysköitä kengän eri kohtiin. (mm. päkiän alle, kantapäähän ja jalkateränsivuihin) niillä kannattaa kokeilla. ne geelilävyskäiset on pehmeitä, että pitäis estää kipuiluakin.

toinen on sitten, että jos käy suutarilta kysymässä, että mitä voi tehdä.

en ite keksi tähän hätään muuta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.03.2009 13:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

hienoa kuulla etten ole ainoa pieni 36, tuntuu välillä nololta kun kaikki katsovat kun myyjä melkein huutaa toiselta puolelta kauppaa että meillä ei nyt ole kokoa 36 :oops: täytyypä kokeilla niitä geeliläpysköjä, jos eivät auta niin ei kai siinä muuta kuin etsiä toiset kengät ja pistää vanhat myyntiin. tai sitten mennä suutarin puheille.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.03.2009 13:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Päkiäpohjallisen olen todennu aika hyväks hiukan väljissä avokkaissa, kannattaa kokeilla :)

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.03.2009 15:59 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

mulla oli yhdet ihanat avokkaat ja nahkaa kun olivat, niin venähti käytössä, niin mä laitoin niihin sellasen ihan sika paksun villapohjallisen, minkä ostin käsityömarkkinoilta :D sekin toimi!!

tosin nyt ne on taas venyny :/ sääli. ne on tosi nätit kengät..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.05.2009 20:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Absolutisti kirjoitti:
Naakkis kirjoitti:
Olen päättänyt hankkia punaiset kengät. Kun vaan löytäisi oikean sävyiset kengät. Täytyy kai värjätä, jollei löydy. Vaatimuksen kuitenkin on pyöreä kärki ja matala korko..

Itsellä olisi myös toiveena pyöreä kärki ja matala korko. Veikkaan, että tulee haastavaa. Värinä vaaleansininen, joten aika varmasti värjätään.

Morsmaikussa näin yhdet pyöreäkärkiset, ei niin korkeat.
Nettisivuilta löytyi kuvakin http://www.morsmaikku.fi/agallery/index.php?id=1&item=2 :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2009 20:34 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Mistäs löytyisi leveitä korkkareita? Onkos se nyt lesti? Siis tossa varpaita ennen oleva päkiä on mulla kauhean leveä, enkä ole koskaan löytänyt korkkareita, jotka jalkaan mahtuis :(
Saati sitten mistä löytää hääkengät!
Olisi kiva edes kerran päästä niillä korkkareilla kopisuttelemaan, kun olen niin autuaan lyhyt :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2009 16:45 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

varmaan lähtisin ihan kenkäkaupoista kyselemään.. Halonen, Stocka, ja sit tietty kaupunkien pienemmät puljut. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2009 20:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

onko kellään kokemuksia värjättävistä kengistä??

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.05.2009 10:52 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

maisatar kirjoitti:
tämä tuntuu vähän nyt ohittavat aihetta mutta pystyisikö joku kertomaan että mitä tehdä?
kävin pari kuukautta sitten läheisessä hääpukuliikkeessä ostamassa itselleni kauniit avokkaat. silloin en ihme kyllä kiinnittäny juuri asiaan huomiota mutta nyt kun olen vähän kenkiä kokeillut niin olen huomannut että kantapääni nousevat ylös kengästä kävellessä :shock: eli siis päkiältä kengät ovat juuri sopivat mutta isot sitten kantapäistä. mikä avuksi? en ole ennen tällaista ongelmaa huomannut, ehkä siitäkin syystä etten ole ennen omistanut avokkaita. pienempää kenkää en viitsisi enää ostaa tai sitten tulee hääpäivästä aika kivulias.

Mulla itselläni joskus kenkä on muuten hyvn kokoinen ja geelipohjallinen pienentäisi kenkää liikaa. Onneksi nykyään löytyy myös muunlaisia geelityynyjä, joita voi laittaa eri kohtaa kenkää joko estämään hiertymiä, pehmentämään astumista tai poistamaan jalan liukumista kengässä tai kengästä.

Geelipohjallisten lisäksi löytyy nykyään esimerkiksi kantapään taakse laitettavia silikoonityynyjä. Olen nähnyt noita ainakin Sokoksella. Myös suutarit laittavat kenkiin tarvittaessa kengän kantapään taakse mokkanahkaa tms.

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.05.2009 10:56 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

haliaddikti kirjoitti:
Mistäs löytyisi leveitä korkkareita? Onkos se nyt lesti? Siis tossa varpaita ennen oleva päkiä on mulla kauhean leveä, enkä ole koskaan löytänyt korkkareita, jotka jalkaan mahtuis :(
Olisi kiva edes kerran päästä niillä korkkareilla kopisuttelemaan, kun olen niin autuaan lyhyt :auts:

Laadukkaita kenkiä myyvistä paikoista löydät. Marketeista ei kannata aloittaa. ;) Suurin osa markkinoilla olevista kengistä on ns. halppismalleja. Niissä ei ole kiinitetty huomiota kengän istuvuuteen ja lestiin. Laadukkaassa kengässä on käytetty kunnon materiaaleja ja esimerkiksi koron paikka on laskettu tarkkaan. Moni nainen ei ole koskaan jalkaansa kokeillut kunnon korkkareita, jotka olisi todella tehty hyvin. Siksi monella on kokemus puristavista ja kovista kengistä, joilla on lisäksi hutera kävellä. Etsi kengät, jotka on tehty mielellään aidosta nahasta ja siinä on kunnon lesti. Nahka muotoutuu omaan jalkaan ihan toisella tavalla kuin keinomateriaalit.

Omista valikoimistanikin löytyy nyt upeita huippulaadukkaita brasilialaiskenkiä. Näissä on periaatteessa normaali lesti, mutta myös vähän leveämpijalkaiset asiakkaani ovat kovasti tykänneet. Muutamassa sandalettityyppisessä mallissa on säädettävissä myös jalan "rintavuus" eli jalkapöydän korkeus nilkkaremmin lisäksi.

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2009 19:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En löydä mistään kiilakorko kenkiä häihin. Häät pidetään ulkona nurmikolla ja sillon tavallisilla korkokengillä ei sovi tanssahdella ettei jää kiinni. Olen aika pieni joten tarvitsisin kumminkin vähän korkoa että ihmiset ylipäätään näkee minut :oops:
Löytyiskö kuvia jostain? itse en ole löytäny mistään!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2009 16:28 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ostin nämä tänään iltapukua varten, mut nää sopii myös hääkengiksi.
Näillä pysyy pystys :wink:
Kuva

Mie -84, mies -79 ja Piiperöpaapero -04
Muistoissa; Sebi 21.5.2007-1.8.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2009 17:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Neiti_Pampula, TÄÄLLÄ joitakin kiilakorkohääkenkiä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 14:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minun kengät. Jää käyttöön myös häiden jälkeen. Ja ostettu ihan paikallisesta Aleksi13-liikkeestä.
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2009 23:13 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.10.2009 10:44 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Etsinnässä on kengät talvihäihin, eli ei mitään pikkusandaaleita. Ihastuin tuolla aikaisemmassa ketjussa saara80? saappaisiin ja muutenkin viktoriaaniseen tyyliin. Kuvia, ehdotuksia, vinkkejä mistä voisi löytää?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.10.2009 09:35 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Neiti_Pampula kirjoitti:
En löydä mistään kiilakorko kenkiä häihin. Häät pidetään ulkona nurmikolla ja sillon tavallisilla korkokengillä ei sovi tanssahdella ettei jää kiinni. Olen aika pieni joten tarvitsisin kumminkin vähän korkoa että ihmiset ylipäätään näkee minut :oops:
Löytyiskö kuvia jostain? itse en ole löytäny mistään!

Rainbowclubilta löytyy uusi kaunis kiilakorkoinen kesäsandaletti Lambada
http://www.rainbowclub.fi/collection.ht ... cessories=

maisatar kirjoitti:
hienoa kuulla etten ole ainoa pieni 36, tuntuu välillä nololta kun kaikki katsovat kun myyjä melkein huutaa toiselta puolelta kauppaa että meillä ei nyt ole kokoa 36 :oops: täytyypä kokeilla niitä geeliläpysköjä, jos eivät auta niin ei kai siinä muuta kuin etsiä toiset kengät ja pistää vanhat myyntiin. tai sitten mennä suutarin puheille.

Minulla on käynyt paljon asiakkaita, joilla jalan koko on joko 35 tai 42. Näitä kokoja ei juuri mistään ole ollut saatavilla. Myös koot 36 ja 41 ovat hyvin suosittuja ja niistä tulee yleensä aina vain yksi pari, joka menee heti.

Löysin juuri kenkämerkin, joka tekee myös todella pieniä (myös pienempiä kuin 35) ja isoja (myös isompia kuin 42) kokoja. Ensimmäinen erä on juuri tilauksessa...

Meidän kauttamme saa nyt myös Rainbowclubin satiinikenkiä. Joistain malleista on saatavilla koot 35 - 42! :clap:

haliaddikti kirjoitti:

Rainbowclubin kengissä on yleisesti ottaen tosi hyvät lestit. Heiltä löytyy myös erikseen leveälestisiä malleja!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.04.2010 21:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tässä mun ihanuudet! <3
Kuva
Kuva[/img]

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2010 13:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tiitu_84 kirjoitti:
Löysin vintiltä puolivahingossa äitini morsiuskengät 80-luvun alusta. Pukuni on väriltään ivory ja kengät luonnonvalkoiset. Nyt mietinkin että kuinka paljon ne oikeasti näkyvät (tai jos näkyvät kuinka paljon ihmiset oikeasti katsovat kenkiäni...) Olisi niin tunnelmallista käyttää näitä kenkiä ja samalla saisin myös jotain vanhaa :)

Onko kellään kokemusta tai tietoa nahkakenkien värjäämisestä? Ja löytyisiköhän edes aineita eri valkoisen sävyille...?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.07.2010 19:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Vielä uusi kuva tuunatuista hääkengistäni. Vaihdoin kenkiini leveämmän satiininauhan ja kangasliimalla liimasin "timanttinauhaa" lestin päälle sekä kantapään kohdalle. Nyt on unelmien kengät valmiit ja aivan huippumukavat jalassa!!!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 9334_n.jpg

muokkasin kuvan linkiksi, sillä suurin sallittu kuvaleveys on 600px. Huomioithan jatkossa :wink:

-Admin Jemppi

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.10.2010 12:21 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Egenc kirjoitti:
Vielä uusi kuva tuunatuista hääkengistäni. Vaihdoin kenkiini leveämmän satiininauhan ja kangasliimalla liimasin "timanttinauhaa" lestin päälle sekä kantapään kohdalle. Nyt on unelmien kengät valmiit ja aivan huippumukavat jalassa!!!

muokkasin kuvan linkiksi, sillä suurin sallittu kuvaleveys on 600px. Huomioithan jatkossa :wink:

-Admin Jemppi

Oih! Kehtaisinko udella, mistä nuo ihanuudet olet onnistunut löytämään :) ?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.10.2010 14:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Edith kirjoitti:
Egenc kirjoitti:

-Admin Jemppi

Oih! Kehtaisinko udella, mistä nuo ihanuudet olet onnistunut löytämään :) ?

Täältä ostin:
http://www.matildasfest.com/

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.10.2010 19:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kävin tuolla Matildasfestin sivuilla. Tosi kivoilta näytti monet kengät siellä! Eli jos mun nyt tilauksessa olevat kengät ei oo sopivat, tiedän, mistä katsella seuraavaa vaihtoehtoa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2010 21:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nämä on hankittuna ensi kesälle. :) Rakastuin ensisilmäyksellä!
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.12.2010 13:44 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tietäisiköhän joku teistä, että voiko satiinikengät aina värjätä, vai pitääkö siihen olla joku erityinen värjättävä kenkä? Löysin Brandosilta aivan ihanat kengät, mutta nämä ovat valkoiset ja haluaisin punaiset.

Tässä vielä linkki:
http://www.brandos.fi/perfect/suzannah-wht/a15307

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 23:05