* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:10

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2008 23:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Rokkarimorsio: :bye:
Ostin omaksi :) Sovitin elokuun lopulla ja syyskuun alussa alkoi alet jolloin kävin puvun sitten itselleni jonottamassa :D

Tässä vielä lähis tuosta vyötäröilluusiosta: :D lähis

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2008 23:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

rapsukka kirjoitti:
Rokkarimorsio: :bye:
Ostin omaksi :) Sovitin elokuun lopulla ja syyskuun alussa alkoi alet jolloin kävin puvun sitten itselleni jonottamassa :D

Tässä vielä lähis tuosta vyötäröilluusiosta: :D lähis

Ahaa :o

Saako kysyä paljonko maksoit tosta puvusta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2008 23:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

425 e maksoi, ovh huiteli jossain siellä 700 - 750 e maastossa. Että kannatti ottaa riski ja ostaa puku vasta alesta :nod: Riski siksi, että puku oli ainoa kappale, ja myyjä tiesi kertoa, että joku muukin oli samaista pukua sovittanut...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.08.2008 11:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä hyvän ja huonon puvun eron huomaa :) Hyvä, että itsekin valitsin sen kalliimman, joka taikoi minulle tuon ampiaisvyötärön ja Brigit Bardoon ylivarustuksen :lmao2:

Tässä kuva :)

http://i264.photobucket.com/albums/ii177/Laurah83/IMG_0258.jpg

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.08.2008 12:46 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Löysinpäs tieni oikeaan paikkaan :bye: Ihana huomata että täällä on muitakin xl-kokoisia. Itse oon menossa ens la sovittamaan hääpukuja ja hirvittää jo valmiiksi. Ehkä suurin ongelmakohta mulla on ikävät käsivarret joten pakko yrittää löytää joko hihallinen puku tai joku bolero hihattoman puvun päälle. Haaveena olisi vartaloa enemmän myötäilevä puku koska en mitään telttaa laita päälleni mutta pelkään ettei mulle sellaista löydy :(
Laura83Aivan ihanalta näytit tuossa puvussa :faint: , voi kun itsekin näytäisi tuolta :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2008 15:38 
Poissa
Kerubi
Kerubi

:bye: :bye: :bye: :girl:

Minäkin kuulun tänne.. tuo puku asia todellakin teetättää päänvaivaa kun ihania pukuja on paljon mutta mistäs minulle saataisiin sellainen..

Olisko kenelläkään heittää välille Vaasa- Oulu, että mistäs saisi puvun..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2008 00:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

antzi kirjoitti:
Sweetheart, kiitoksia! :girl: Olen kyllä iso, pituutta 160cm ja painoa lähemmäs 90!! :shock: :oops:

Eeetkä ole! En usko! Näytät tosi upealta tuossa puvussa! :faint:

Niin ja hei vaan kaikille! :bye:
Katselen jo hieman itsellenikin pukua, vaikka häät onkin luultavasti vasta 2010 alkusyksystä, päivääkään ei ole vielä päätetty. Mutta onpahan aikaa miettiä :wink:

Mutta joo, ehkäpä minäkin jonkun puvun jostain löydän... Olen katsellut Morsiusgallerian pellavapukuja, aivan upeita, tosin materiaaliksi voisin ennemminkin haluta raakasilkkiä... Mitenkähän se materiaali sopii tällaisen pullukan päälle? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2009 17:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Miten voikin olla mahollista että tällanen ketju on jääny ihan tyystin huomaamatta... Aika vanhoja kyllä näytti nuo viestit olevan.

Laahasin tämän koko ketjun läpi ja vaikka välillä tuntu ettei jaksais kattoo enää yhtään pukua ni aina silti piti alkaa nuita linkkejä aukomaan. Harmi että osa oli jo vanhentunu =(

Saas ny nähä läytyykö mun unelmapukua hyllystä vai täytyykö kokonaan teettää. Taidan olla vähän liian nirso. Muokataan nyt sen verran että tosi vähän näyttää olevan sellasia off shoulders malleja näissä isommissa kokoissa(?) ja sitte haluaisin vielä sellasen ihanan helman joka pyörii silleen nätisti tanssilattialla :oops:

So close together,
And when I'm with you,
So close to feeling alive.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2009 10:06 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

emmma kirjoitti:
Muokataan nyt sen verran että tosi vähän näyttää olevan sellasia off shoulders malleja näissä isommissa kokoissa(?) ja sitte haluaisin vielä sellasen ihanan helman joka pyörii silleen nätisti tanssilattialla :oops:

Off-shoulders malleja oli muutama vuosi sitten kaikissa puvuissa hirveästi. Tällä hetkellä se ei häämuodissa ole enää niin iso juttu ja siksi malleja on vähemmän tarjolla. Isoissa koissa mallia on harvemmin, koska malli leventää yläosaa ja käsivarsia melkoisesti. Toki päärynävartaloiselle, yläosastaan sirolle isompikokoiselle malli sopii ihan hyvin.

Halmastaan A-linjaisia pukuja löytyy kyllä runsaasti. Kunnon vannealushame puvun alla saa puvun muodon esiin ja liikkumisen tanssilattialla paitsi helpoksi, myös kauniiksi katsella. ;)

Minulla on kyllä liikkeessäni pari isompikokoista off-shoulder-mallia. Ensi viikolla olisi tarkoitus saada puvut näkyviin myös verkkokaupaan. Käypä kurkkimassa sieltä silloin.

Mittatilauksena juuri sinulle suunnitellusta ja sovitetusta puvusta saa aina sellaisen kuin haluaa ja istuvuus on taattu. Mittatilauspuku ei lisäksi hinnaltaankaan ole niin paha kuin monet merkkihääpuvut, joiden hinta huitelee useammassa tuhannessa eurossa. :faint:

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.04.2009 08:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

http://www.morsiusgalleria.com/bigbeautifulbrides.html

Tuolta löytyy kauniita pukua kaiken kokoisille! Oikea leikkaus tekee ihmeitä, vaikka olisi kuinka pehmeä muodot... :wink:

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2009 17:33 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Täällä ilmottautuu yksi pulluk... eiku pehmeä morsian :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2009 19:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

miten mä en oo tänne ilmoittautunut lainkaan.. :o

no, minä olen se morsian joka ei laihduta häihin :)

kokoa löytyy niin itseltä kuin tilatulta puvultakin 46 :oops:
(suurin osa vaatekaapin vaatteista on kyllä 44..)
ja tilauksessa on siis tämä:
http://www.morsiusgalleria.com/rianna.html
eli special dayn Rianna, kuvasta poiketen värinä black/ivory

palvelu MG:ssa oli aivan huippua! Olin valmistautunut jos minkälaiseen itkuun ja hammastenkiristykseen, mutta odotuksistani poiketen löysin helposti sen oikean puvun.. tuntui ihanalta ja voi.. uskallan ihan suroaan sanoa että näytän niin hitsin kauniilta sen kanssa. :choir:

kuvian mun päällä saa joskus heinäkuussa kun puku on tullut tehtaalta ja tehdään sovitus korjausten varalta.

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2009 19:15 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Aivan ihana puku! :faint:

Voi, kun olisikin kokoa 44-46 :oops:

Oon varmaan mammutein morsian täällä, joka ei koskaan löydä pukua... Kun ees uskaltais joskus lähtee kokeilee... :no:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2009 19:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

mä oon ihan varma että löydät kauniin puvun!
ja ehdottomasti kiellän panikoimasta asiasta etukäteen. (joo, helppoa kuin heinänteko :wink: )
mene aivan rohkeasti sovittamaan <3

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kyllä varmasti löytyy
ViestiLähetetty: 20.05.2009 19:35 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Itse kokoa 52-54 ja olin kans ihan varma ettei pukua löydy, mutta löytyi kuitenkin ja useasta paikasta niin Helsingistä kuin Jyväskylästäkin. Osa oli jopa ilokseni liian isoja :shock: :D :lmao2:

Että eipä muuta kuin kokeilemaan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2009 11:39 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Nyt on pakko tulla hehkuttamaan, että löysin pari alusvaateliikettä, josta tälläinenkin hehtaarikasa löysi kauniita, ei-mummomaisia alusvaatteita :choir:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.05.2009 16:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä on vielä yksi ryhmään kuuluva. Puku teetetään hyödyntäen allaolevaa mallia sitä kuitenkin vähän keventäen:
Kuva

Kengät on tilattu Briteistä, ne on vähän jännityksen paikka, koska luonnollisestikaan en ole niitä päässyt sovittamaan.
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.06.2009 18:53 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Onkos tietoa, että sopiiko lyhyt hääpuku tälläiselle todella lyhyelle, mutta sitäkin leveemmälle vartalolle? :o Tietenkin se riippuu ihan mekosta/missä ne kurvit on, mutta noin niinku jotain osviittaa/tietoa kellään...

Jotenkin alkanut himottamaan lyhyt mekko :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.06.2009 13:09 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

haliaddikti kirjoitti:
Onkos tietoa, että sopiiko lyhyt hääpuku tälläiselle todella lyhyelle, mutta sitäkin leveemmälle vartalolle? :o Tietenkin se riippuu ihan mekosta/missä ne kurvit on, mutta noin niinku jotain osviittaa/tietoa kellään...

Jotenkin alkanut himottamaan lyhyt mekko :oops:

Pitkä puku pidentää ja kaventaa, joten lyhyelle ja pyöreälle lyhyt puku ei kyllä oikein sovi. Oikea malli saattaa olla ihan jees, mutta pitkä hyvin leikattu puku näyttää huomattavasti paremmalta. :wink:

Säihkettä elämäsi juhliin! - Juhlatyylin erikoisliike Lohjalla ja 24/7 verkkokaupassa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.08.2009 16:37 
Poissa
Pukeutumisasiantuntija
Pukeutumisasiantuntija

Nyt löytyy pukuja myös XL-morsiamelle! Venuksen ihanat tilauspuvut Ateljee Emmistä!

Venuksella on lukuisia erityylisiä mallistoja, joten jokainen löytää kyllä omansa! Venuksen puvut ovat saatavilla koossa 30 - 60!

Malliston isoimmassa koossa on seuraavat mitat:
Rinnanympärys 142,24 cm
Vyötärönympärys 127 cm
Lantionympärys 157,48 cm
(Olen muuttanut mitat tuumista senteiksi, joten siksi näin tarkat mitat. ;))

Venuksen puvut ovat todella laadukkaita. Materiaalit ja työn jälki ovat ensiluokkaisia, joten jokainen puku on livenä vielä upeampi kuin kuvassa. Venuksen hääpuvut on mielestäni myös hinnoiteltu edullisesti verrattuna moneen muuhun huippumerkkiin. Hinta-laatu -suhde on siis erittäin kohdallaan, mikä on mielestäni tärkeää.

Värillisistä iltapuvuista löytyy aina jopa kymmeniä värivaihtoehtoja. Kaikki puvut voi myös tilata valmiiksi oikean mittaisina. Näin puku ei jää liian lyhyeksi pitkälläkään morsiamella eikä lyhemmän morsiamen tarvitse maksaa lyhentämisestä mansikoita.

Kuvastot, värikartat ja mallipuvut ovat nähtävillä Ateljeessa. Autamme mielellämme sinua löytämään juuri sinulle sopivan, unelmiesi puvun. Kaasot, äidit ja muut leidit kannattaa ottaa mukaan, jotta hekin voivat valita juhla-asunsa tästä erittäin laajasta tilausmallistosta.

Teemme pukuihin tarvittaessa myös korjauksia, joten edelleen pienentäminen on toki myös mahdollista. Teemme ja suunnittelemme mielellämme sinulle uniikkipuvun, joka tehdään mittojesi mukaan.

Tervetuloa tutustumaan!

www.venusbridal.com
www.bellaformals.com

<3 Emmi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.08.2009 21:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun on varmaan kans ilmottauduttava tänne kudoksineen :D Itelle on tulossa hihat sen takia, koska tykkään sellasista hihoista. Täytyy kaivaa kuva mun vanhojenpäiväpuvusta, siinä oli niiiin ihanat hihat <3

Itellä löytyy omasta takaa vyötäröä, joten korsetin otan sen takia, että saan nuo vatsamakkarat kuriin. Muuten oon sivuprofiilista katottuna pelkkää poimua ja aaltoa :D

Ite tykkäisin kamalasti mekoista, mutta mulla on niin hölmön mallinen vartalo, että se on melkonen mahottomuus löytää heti-sopiva asu. Vyötäröstä alaspäin kun satun olemaan kokoa 48-50 ja sit vyötäröstä ylöspäin kokoa 44-46. Housujen ettiminen on varsin tuskasta. Jos löytyy housut mitkä on sopivat vyötäröstä, niin sitten ne on liian tiukat lantiosta ja reisistä (luin jostain, että reisiin kerääntynyt rasva ei olis niin tappavaa kuin rasva mikä kerääntyy vatsaan :D). Ja sitten taas jos on hyvät reisistä ja lantiosta, niin sitten ne ei pysy kunnolla jalassa vaan roikkuu niin, että hymy pilkottaa. Ja sitten paidat, voi luoja. Jos löydät kivan paidan mikä istuu rinnuksen kohalta, niin onpa kiva kun lantion kohdalta se on sitten niin tiukka, että voi hyvää päivää. En kuitenkaan haluu mitään napapaitoja, enkä mitään telttoja, vaan hyvin istuvia vaatteita jotka ei nouse koko ajan ylös kun on niin tiukkoja tosta lantiolta :/

Itsestään pitää olla ylpeä, mutta kyllä sitä vois alottaa kuntoilun (ihan jo oman ammatin takia) :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: KOKOJA AINAKIN 50 ASTI
ViestiLähetetty: 27.08.2009 10:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

XL-morsiamet huomio! Paikka missä huomasin kokoja olevan ainakin 50 asti valmiina on Morsmaikku. Siitä ylöspäin saa myös mittatilauksena jolloin puvusta tulee varmasti istuva. Valikoimakin oli runsas isokokoisillekkin. Lisäksi alennuspukujen hinnat laatuun nähden ei päätä huimaa. :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.08.2009 22:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Käydessäni Leimulinessä Hyvinkäälle siellä kivasti valikoimaa myös "näyttäville" morsiammille lainatakseni Leimulinen myyjän sanomaa. Oman pukuni sieltä ostin joten rohkeasti vaan sovittelemaan. Leimulinessä myös mukava tunnelma ja osaava myyjä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2009 21:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ihanaa! Itsekin olen hieman pyylevä tuleva morsian:D Vaatekoko 42-44 vaatekoosta riippuen. Olen ajatellut jotain värillistä pukua itselle esim:sininen tai punainen, laittelen kuvia kunhan sellaisen löydän:)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.11.2009 16:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye: Tervehdys !
Tällä yksi iso morsian joka menee kesällä polvistumaan alttarille.
Mutta antakaa vinkkejä millainen passaisi tällaselle tonnikeijulle.
Laittakaa sisaret pukujen kuvia ja idoita !
:?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:10