* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 15:57

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.04.2007 20:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

totta puhut, toi puku näyttää upeelta! itselläni on pikkasen samantyylinen, off-shoulders tyylillä just. Miulla ei vaan ole laahusta. <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Helpotus
ViestiLähetetty: 27.04.2007 04:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ihana huomata etten ole ainoa pullukka.
Vaikka häihin on vielä aikaa, niin silti olen jo sitä vollottanut etten ikinä, koskaan jnejne, löydä pukua itselleni.
MUtta tämän keskustelun ansiosta jaksan taas toivoa että hitto, löydänpäs. Aivan varmasti.. Kiitoksia siitä teille kaikille.. :worship: :worship:

Ja ihanaa kevään jatkoa :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.04.2007 18:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Varmasti löydät upean puvun! venusbridal tekee isoja kokoja ainaskii ja onhan noita muitakii merkkejä. Miun puku on Benjamin Robertsin ja se sopii miulle tosi hyvin. :clap: Reippaasti vaan liikkeisiin!" :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.07.2007 00:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

antzi: Näytät todella kauniilta puvussasi! :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Sani
ViestiLähetetty: 24.08.2007 16:31 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Olen kanssa isokokoinen morsian ja ihme kyllä löysin mieleisen vuokrapuvun heti ensimmäisellä kokeilulla, ongelma on lähinnä seuraavanlainen. Eli puku on kerman värinen ja siinä on niskalenkki, mistä ihmeestä löydän puvun alle sopivat alusvatteet, esim. niskalenkillä olevat liivit, tai jonkun olkaimettoman vaihtoehdon??
Voiko mielestänne tälläisen puvun alle laittaa läpinäkyvillä olkaimilla olevat liivit?? Niiden pitäisi kuitenkin tukea oikeis kohdista että puku näyttäisi vieläkin kauniimmalta päällä. Ja miten jaksaa pitää esim. korsetti koko päivän kun ei ole sellaiseen tottunut?? Olen Satakunnasta, jos tiedätte hyviä liikkeitä kyseisellä alueella, ilmotelkaa ihmeessä :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.08.2007 21:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

niina26102006 :bye:
Kävin tuosta Porin kävelykadulla olevasta Mimmi alusasu liikkeestä itselleni rintaliivin ja stringit hääpäiväksi.
Kävin jo vähän aiemmin kyselemässä millaisia tukevia, mutta ihania alusasuja olisi muodokkaalle morsiamelle :)
Myyjä esitteli ja näytti eri vaihtoehtoja ja sanoi tilaavansa mikäli sopivaa kokoa ei juuri sillä hetkellä hyllyssä ollut.

Niin ja tosiaan sellaisia rintaliivejä on jotka menevät niskan takaa! :)
Käy ihmeessä kyselemässä ja katsomassa valikoimaa.
Jos vaikka Sinäkin löytäisit itsellesi ihanan alusasun :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: S & J
ViestiLähetetty: 25.08.2007 08:12 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

KIITOS, mulla olikin tossa paperilla ylhäällä juuri tuon Mimmin osoite ja myös sellainen kuin Sofia alusasu. Kumpikin näyttää sijaitsevan Yrjönkadulla Porissa :)
Huittisissakin on kyllä alusvaateliike, mutta palvelu ja valikoima olivat todella huonot, eikä luvannut ees tilata mitään juuri minua varten :( Tässä kun seuraavan kerran tulemme Poriin niin kierrän noin liikkeet ja käyn vähän kyselemässä, löytyykö mahdollisesti mitään kivaa ja sopivaa meidän budjetin rajoissa. Odotukset ovat korkealla senkin asian suhteen. Pukunikin löysin Porin Juhlava ky:stä ja palvelu oli hyvää ja jäi hyvä mieli ja varmuus siitä että nyt puku varmasti on, eli sain yhden huolen vähemmän. Mutta nämä alusvaatteet tosiaan viä mietityttää :o kun en halua mitään mammaliivejä vaan jotain tukevaa mutta toki myös seksikästä miestä miellyttämään hääyönä ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.08.2007 13:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä täytyy sanoa, että minä sain kyllä ihanat rintaliivit ja siihen sopivat stringit :)
Maksoin muistaakseni yht. noin 60 € :)
Ja en ikinä ennen ollut ostanut tuon hintaista alusasua, mutta en kyllä yhtään ole pettynyt! :)
Sinne vain etsimään omia ihanuuksia :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: S & J
ViestiLähetetty: 26.08.2007 18:52 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Stringit ei taida olla mun juttu kyl, ku en oo käyttäny koskaan sellasia, mutta varmasti muitakin ihania ja sexyjä alushousu malleja löytyy ja liivit voi olla eri pariakin housujen kanssa kuhan väri nyt täsmäis. Korsettia olen myös miettinyt, mutta sellastaka en oo koskaan pitäny et pystyykö sellasessa sit oleen koko päivän ja löytyykö niitä niskalenkillä?? Katsotaan, lauantaina ois tarkotus käydä katselemassa tarjontaa, mut taidan mennä yksin ettei miehen tarvi olla nolona alusvaateliikkeessä ja salaisuus säilyy loppuun asti ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.08.2007 20:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä tykkään jostain kumman syystä stringeistä :D
Vaikka kaikkia en enää pysty pitämäänkään,
kun sattuu olemaan leikkausarpi juuri siinä kohti, että toiset housut hankaavat :?
(mulla oli oikein kunnon liivihousut hääpuvun alla :D sitten pienemmät illemmalla :D )

niina26102006 etsimällä sen oman jutun löytää :)
Eli avoimin mielin ja pilke silmäkulmassa! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.08.2007 20:29 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Kävin ostamassa Tampereen Morsiusgalleriasta Scarlett-korsetin ja herttinen aika, miten litteäksi se meikäläisenkin onnistui saamaan... Uskomaton vempele ja silti olo oli ihan jees... Suosittelen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2008 21:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Osaisko joku neuvoa hyvä ja kohtuuhintaisen ompelijan xxxl-morsiamelle? Hki/Tre

Vein tämän viestin myös hakuketjuun, tänne. :wink:

-Toukis :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.02.2008 21:00 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kukaan törmännyt kauniiseen pitsiseen hääpukuun? Haluaisin, että pukuni olisi aika pitkälti samanlainen kuin siinä tv-sarjassa Noora menee naimisiin oli. Mutta kauniin luonnonvalkoinen. Sellainen toisen olkapään yli menee pitsi ja taittuu kauniisti siitä selän toiselle.
Ehkä vähän vaikeasti selostettu -sori!

Tietääköhän kukaan mitä tarkoitan? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.03.2008 23:07 
Poissa
Amoriini
Amoriini

:bye:

Hyvinkäällä on sellainen pukuvuokraamo kuin Leimuline. Ihan rautatieaseman lähellä.
Sieltä löytyy pukuja isoille naisille, kattava valikoima! Ja jos ei löydy oikeaa kokoa, he tilaavat.

Käytiin siellä viime viikolla ja näkyi olevan yli 50-kokoisia pukuja runsaasti telineessä. Osa puvuista oli jopa tarjouksessa.
Suosittelen muutenkin tätä liikettä. Naisten puolen myyjä on rehti (ei kannata pelestyä) ja osaa heti sanoa mikä väri sopii ja mikä malli.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.03.2008 22:26 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kävin Leimulinesta ostamassa aivan järisyttävän upean musta-hopean hääpuvun itselleni. Olin aivan varma sinne mennessäni, ettei sieltä löytyisi yhtään päälle mahtuvaa pukua, mutta sovitin kahta valkoista ja ostamaani mustaa pukua. Valkoiset puvut olivat vielä alennusrekistä ja maksoivat reilu 300 €.

Muutenkin tuli tosi hyvä mieli siellä asioimisesta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.03.2008 12:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

yälä kans laajempi morsio liittyy joukkoon! olen löytäny unelmapukuni mutta ongelmaks muodostuu etten tiedä kenen valmistama se on ja saako niitä suomesta jos netista tarttee tilata niin sit tuottaa ongelmia..

Hintaki olis euroissa VAIN 418E!!!

täs olis kuva ja linkki

http://www.plussizebridal.com/
Kuva

Kuva

ei oo vaa mikään puku tuntunu hyvälle sen jälkeen ku ton näin
haluisin ton mut valkosena

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.03.2008 14:07 
Poissa
Amoriini
Amoriini

:faint: :faint: TOi puku on mahtava viininpunaisenakin!

rv:
Me pidimme myös Leimulinessa asioida! Jotenkin tuli hyvä mieli, kun ei yrittänyt myydä mitä tahansa "ihan hyvä se on"- tyylillä..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.03.2008 10:28 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

mindelson kirjoitti:
:faint: :faint: TOi puku on mahtava viininpunaisenakin!

rv:
Me pidimme myös Leimulinessa asioida! Jotenkin tuli hyvä mieli, kun ei yrittänyt myydä mitä tahansa "ihan hyvä se on"- tyylillä..

on upee kyllä mutta karsastan hääpukuna kokopunasta.. vois vaikka toi yläosa olla mut ei mulle kokonaan:D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.03.2008 11:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täytyy tännekin ketjuun käydä kehumassa Tampereen morsiusgalleriaa! Sieltä löytyi todella ystävällisen ja asiantuntevan palvelun saattelemana tälle pullukalle ihana puku. Aluksi hieman pelkäsin, että tuleeko hääpukuliikkeessä sellainen olo, että olen liian paksu morsiameksi, mutta kyllä siinä pukuja sovittaessa maggarat unohtui, oli se niin ihanaa. :faint:
Ja oikeasti ne maggarat hävisi jonnekin, kun vetäisin päälleni Special Dayn Alaskan. Suosittelen tuon mallista muillekin pullukoille!
Yritän liittää tähän kuvan puvusta mallin päällä, itseni päällä ei siitä kuvaa ole vielä.
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.03.2008 13:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Maahinen!!

Kun saat puvusta kuvan itsesi päällä, niin pistäthän kuvan tänne meidän muidenkin iloksi.. Voidaan ihastella kuinka meistäkin voi saada kauniita ja vararenkaattomia..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.03.2008 14:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kaunis tuo Maahisen puku :)

Niin, siis minäkin kuulun..öö.. pyöreiden morsiammien joukkoon..
Pukuja kun lähdin koettelemaan oli pikku paniikki päällä näyttääkö mikään hyvälle ja pursuilenko joka paikasta. Hih, onneksi olin väärässä ja löysin oikein nätin puvun, josta tulee minullekkin vyötärö.. Puvussani on siis vedokset (tai jotain, en ole varma miksi niitä kutsutaan, Maahisen puvussa on myös semmoiset) sivulle ja ne ovat todella vartaloystävällisiä. Suosittelen :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.05.2008 11:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Laitan minäkin sanasen tännekkin..Viime kesänä tämä rouva tanssahteli tällaisessa puvussa.. Pullukka siis minäkin (pituus n. 170cm ja paino onkin sitten 90+..)

http://i167.photobucket.com/albums/u124/Kura07/knuutilassa.jpg

http://i167.photobucket.com/albums/u124/Kura07/ilmeell.jpg

http://i167.photobucket.com/albums/u124/Kura07/IMG_0071.jpg

Puku oli siis Morsiusgallerian special day darcy-malli. Ihana päällä ja kaunis ainakin omasta mielstä ;) Haikeudella sen myin pois kun tila vaatehuoneessa kävi ahtaaksi..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2008 22:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä ilmoittaudun kanssa isoihin morsiamiin. Puvun metsästämiseen ei ole kauaa aikaa koska häät ovat 5 viikon päästä!! :doh:

Pelottaa mennä paikalliseen morsiuspukuliikkeeseen edes sovituskierrokselle, koska muistan miten vaikea oli löytää vanhojen tanssipuku niin isolle mitä olin silloin ja painoin n. 70 kiloa ja nyt yli 100 kiloa :auts:

Sen olen päättänyt, että kaapuun en pukeudu, koska en tee sitä muutenkaan!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2008 23:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Mä jo luulin, että olin täällä ketjussa ilmoittautunut, mutta enpä näemmä ollutkaan. Olen pituudeltani vähän päälle 160 cm ja vaatekoko 48-50. Pukuni löysin Tampereen MG:sta, johon jännitti (tai siis hirvitti, ahisti jne) kovin mennä, mutta jossa sain puvunetsintävaiheessa todella hyvää palvelua. :worship: Tässä kuva puvustani mun päällä. Puku on tuossa ryppyinen, eikä koristelut näy... Väri siis shampanja, ja vyötäröllä vedokset (jonka ansiosta näyttää siltä, että mulla muka oikeasti olis vyötärö :D ). Lähdin etsimään hihallista ja mahd. empire-vyötäröistä ja olin varma etten löydä yhtään mitään ja saan vaihtaa siviilisäätyä säkki päällä, mutta tuo oli kyllä ihan must heti kun sitä sovitin. Ja puku sai kehuja hääpäivänäkin. :)

Ja mitä kokoihin tulee, oma pukuni on kokoa 46. Sovitin neljää pukua, joiden koot vaihteli 46-52 välillä. Että nekin vaihtelee aika lailla. Tsemppiä kaikille puvun etsintään & rohkeasti vain kokeilemaan!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2008 23:19 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

rapsukka: toi on todella kaunis toi sun puku sun päällä!!! Ostitko vai vuokrasitko?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 15:57