* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 22:20

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XL-morsiamet
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:00 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Olen siis tuhti.Vaikka kuinka alottaisin laihista niin voin taata että hääpäivänä painan grammalleen saman verran kuin nytkin.Itse olen sinut sen kanssa ja niin on myös rakkaanikin.Eli siis asiaan.Onko teidän mielestä sopimatonta jos lihava morsian pitää olkaimetonta hääpukua?Yläosa tulee kuitenkin aika ylös joten rintavarustukset ei vilku,allien päälle tuleepi jotenkin läpinäkyvä hartiahuivi.Olkaimeton puku on sellainen mikä miellyttää nimenomaan mua ja on mun näköinen.Hihallista pukua en voi kuvitella laittavani päälle.Haluan siis kuulla amoriinilaisten omia henk. koht. mielipiteitä asiasta.Tässä ketjussa sanoja ei tarvi säästellä.Kiitoksia jo etukäteen!! :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hyvä in_love.... Etkös sinä nyt valitse ja tee niinkuin sinusta parhaimmalta tuntuu? :o Mutta jos haluat mielipiteitä niin täältä pesee.... :D Tottakai voit laittaa olkaimettoman mekon päälle ja sen huivin! Oikeen kovasti kun yritän kuvitella mielessäni.... Sä näytät varmasti tosi tyylikkäältä! :yep: :faint: Sitä paitsi monasti lehdissä on kuvia noista julkkis häistä, nii aina ne langanlaihat ei kyllä ole kovin edustavan näköisiä ollu omissa häissänsä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

inlovis, sallinet lyhenteet.... :D

itse edustan kanssa tätä ei-niin-langan-laiha-morsian-linjaa, ja olen ajatellut nyt (mielipide on vaihtunut noin tsiljoona kertaa) laittaa olkaimettoman puvun, eli mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa, olet varmasti tyylikäs!

itse olen kaikki paino läpi käynyt ja tää tuntuu parhaimmalta, vaikka ei näytäkään siltä. :D

onnea häihin ja suunnitteluun!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:18 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

in_love :)

Hienoa, että aloitit keskustelun tästä aiheesta. :clap: Et taatusti ole ainoa samaa asiaa miettivä morsian :nod:

Saanen myöskin kommentoida asiaa.

Mielestäni jokainen morsian on omalla tavallaan kaunis, varsinkin silloin, kun hän pukeutuu omaa tyyliään edustavaan pukuun. Mielestäni poissuljit jo tuossa ne mahdolliset "epäesteettiset" kohdat, eli pukeudut kokonaisuutena vartalosi mukaiseen asuun.

Olen nähnyt monia hyvinkin reheviä morsiamia, jotka pukeutuvat kuvailemallasi tavalla. Allit saa piiloon ja puvun rinnuksen ja muun muodon oikealla valinnalla puku todella pukee morsianta. Lisäksi itsensä kanssa sinut oleva morsian tuntuu hehkuvan aivan erityisellä tavalla ja tämä ei ole mitenkään sidoksissa painoindeksiin.

Toivon, että kannat pukuasi ylpeydellä ja voit tuntea olosi siinä "kauniiksi kuin morsian", mitä tulet olemaan.

Mainostamiseksi tämä menee lopussa, mutta muille samaa asiaa pohtiville morsiamille vinkiksi: Morsiusliike Kaunis Morsian ( www.kaunismorsian.fi )
iskulauseena on: Jokainen morsian on meille oikean kokoinen!

:girl: Admiina

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:18 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Olkaimeton on mielestäni ihan hyvä. Jos puvussa olisi esim. spagettiolkaimet, niin sitten se voisi olla, että tekisi ylävartalosta paksumman näköisen. Mulla on vähän sama ongelma kuin sulla, mutta itse kyllä aloitan laihdutuskuurin lapsen synnyttyä. Saa kyllä nähdä tuleeko siitä mitään :D Minulla on iso rintavarustus, joten ylävartaloni näyttää isolta, vaikka kuinka laihduttaisin.

Eli laita vain! :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ai niin unohdin lisätä myös sen että hihallinen puku saattaisi myös tehdä jollain tavalla suuremman vaikutelman.... ymmärtääx kukaa? :o No mutta näyttää jopa suuremmalta mitä on kuin sen olkaimettoman mekon tai hihattoman mekon kanssa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Minttura hiljaa! :D

Mulle on tulossa hihallinen puku. Toivottavasti sitten tippuu kiloja. Mutta puku on myöskin musta ja kaikkihan tietää, että musta laihentaa. :nod: Laihentaa, laihentaa :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: ...
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

CeriInTheMist kirjoitti:
Minttura hiljaa! :D

Mulle on tulossa hihallinen puku. Toivottavasti sitten tippuu kiloja. Mutta puku on myöskin musta ja kaikkihan tietää, että musta laihentaa. :nod: Laihentaa, laihentaa :wink:

Hups! :oops: Anteeksi! Enhän mä sitä ihan niin tarkottannu.... Joo mä tiedän että musta hoikentaa.... oon laihduttanu ite 21 kg! Joten en minäkään aina ole ollu normaalipainonen.... :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.06.2004 22:42 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ceri, laihentaa! :) Musta on ihana väri ja itsekin sitä suosin... tosin hääpuku on luonnonvalkoinen. Varmasti outo yhdistelmä: minä + valkoinen. Kuten myös minä + hame! Noh, eiköhän yksi päivä mene noinkin :D

in_love, ideasi kuulostaa hyvältä! Ainakin tiedät, mikä sinulle käy ja mistä pidät eli ei voi mennä pieleen. Ei sitä kannata laittaa päällensä sellaista, jossa tuntee olonsa epämukavaksi ja oudoksi (tosin itse taidan niin tehdä noiden värien ja hameen kanssa :o :D). Mutta tietänet, mitä tarkoitan. Itse en voisi kuvitella pitäväni avonaista pukua, joten sellaista ei tule.

- 9.7.2004 -

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.06.2004 08:19 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Minttura, eipä tuo mitään :D Olisinpa minä joskus normaalipainoinen :doh:

Sunflower et ole ainoa, jolle hame ei ole mikään normaali pukine. Minäkin varmaan näytän oudolta. Noh, musta sentään kompensoi. Ja suomen kieli hakusessa :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2004 08:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hieman samoilla linjoilla Mintturan kanssa. Useimmiten olkaimeton puku on ehdottomasti paremman näköinen (toki riippuu ehdottomasti ruumiin rakenteesta, puvusta jne.), kunhan yläosa todellakin on hyvin istuva ja napakka. "Ylimääräiset" hihat/olkaimet voivat joskus vain korostaa yläosan paksuutta (kuulostaapas kornilta tuo 'paksuutta', mutta en keksinyt muuta sanaa :o :) )

Mun mielestä esimerkiksi tämä kuva kertoo kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa, vaikka en nyt sitten tiedä miten "tuhti" tämä malli kuvassa on. Upean näköinen jokatapauksessa :) Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2004 14:13 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Oli pakko hakea tähän pari pukua malliksi. Minusta kauniita, mallin koosta riippumatta. Eiköhän ole tärkeintä löytää oman näköisensä puku, eikä porskuttaa mentaliteetilla laihat-saa-näyttää-kaiken-vaikkei-ole-mitään-näytettävää-ja-lihavat-pukeutukoon-säkkiin.

Kuva
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2004 15:29 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Kiitoksia :girl:

Mä tiedän että sota syttyy kun kerron vänhemmille sukulaisille mitä päälleni laitan.Lähinnä perustelut on varmaan sitä luokkaa että kun olet noin tuhti.Mutta pakko sanoa että onneksi kurvit on muokkautunut niin että näytän hyvältä.Ja vaikka kymmenisen kiloa on tullut,mahdun kuitenkin tiukkaan,joustamattomaan toppiini(!).Voi olla että kaikki vaa'at on vaan kääntyny mua vastaan enkä mä oo oikeestikaan ees lihonu.NOT.Mut mä tykkään ittestäni näin ja tykkää tuo äijän koriläskin.Mietitytti vaan muiden suhtautuminen.Ja tosiaankin musta tuntuu että hihallisen mekon kanssa näyttäisin paaaaljon tuhdimmalta.Mutta kiitos kaikille jotka vastasivat!Piristi kummasti :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2004 15:30 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Ainiin,kiitos upeista kuvista.Muutama lähti matkaan :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2004 21:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mielestäni kiloja tärkeämpää on se että on sinut itsensä kanssa, se tuo olemukseen "sitä jotain" minkä alle kilot ym hukkuu. Vaikka olisi kuinka laiha, mutta sellainen anteeksi-että-olen-olemassa -tyyppi, niin ei varmasti näytä hyvältä!

In_love: käytä huoletta juuri sellaista pukua jossa tunnet olosi hyväksi! Ihan sama mitä muut sanovat, olettehan miehesi kanssa itse tyytyväisiä. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää, sille linjalle on turha lähteä itseään kiusaamaan. Jos joku valittaa puvustasi, käske pitää pää kiinni! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.07.2004 10:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä olen ylpeä siitä, että vaikka ihminen olisikin "tuhti", niin uskaltaa itseään hieman kuitenkin paljastaa! :worship: :worship: :worship:

Jotenkin tuntuu, että on vielä hirvittävämmän näköistä, jos pullukka ihminen verhoo itsensä vielä kankaiden sisään! :shock: :shock:

En ole itsekään mikään laiheliini, mutta en kyllä kovin tuhtikaan. Sopiva, jos niin sanotaan. Enkä aio peittää itseäni hääpäivänä pitkiin hihoihin tms, vaikka eivät nuo käsivarret kaikkein kiinteimmät olekaan.

Silloin on kaunis, kun itse itsensä hyväksyy ja on vapaa olo. Kauhistuttavaa, jos morsian itkisi hääpäivänä kilojaan ja se näkyisi kaikissa kuvissa! Itse en suostunut valokuviin ennen, mutta huomasin, että näytän kuvissa paljon paremmalta, kun hieman jopa poseeraan ja olen ylväs kuvissa!

Rouvaksi 210505
√Ąidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.08.2004 17:49 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Esim. Juhla-asulla on kokoja 52 asti.

Lainaa:
Minulla on yleensä sama ongelma, eli mikään paita tai mekko ei ole rintojen kohdalta sopiva. Kokeilin aivan ihanaa hametta Stockalla kokoa 42, mutta rinnat puristuivat ihan littaniksi. Mulla on rintojen takia paidat kaksi kokoa suuremmat kuin normaalisti pitäisi, joten näytän entistä paksummalta paitojen roikkuessa päällä kuin teltat.

Itse teetän hääpukuni, jotta varmasti saan sellaisen kuin haluan ja että se ei ole jostain liian kireä tai löysä.

Lainaa:
Olin itse aivan asennoitunut teettämään pukuni, koska olin aivan varma, ettei minulle koskaan löydy sopivaa valmispukua...Vaan kuinkas sitten kävikään!
Piipahdin Tampereella Tyynelään kyselemään miesten pukujen vuokrista ja heillä sattui olemaan aikaa, niin soviteltiin siinä sitten erilaisia pukuja. Niitä oli aivan valtava määrä! Sopivannäköinen puku löytyi sitten kuvastosta, ja vaikka paikanpäällä ei samanlaista pukua ollutkaan, niin hyvin samantapaisia löytyi. Useampaa tuli koitettua, ja niissä kaikissa oli jotain samaa kuin siinä kuvaston puvussa. Näin siis varmistettiin, että kaikki palaset loksahtavat paikalleen ja sopivat minun päälleni.
Palvelu oli aivan mahtavaa, siis todella asiantuntevaa ja ystävällistä! Ei tosiaankaan tullut olo, että isommille naisille ei ole morsiamenroolia tarkoitettu, päinvastoin! Ja jos puku minkä he tilasivat ei käykään, niin minun ei ole sitä pakko ottaa. Luulen kyllä, että en siitä enää raaski luopua :wink:
Heidän liikkeitään näyttäisi olevan Seinäjoella, Tampereella, Rovaniemellä, ja Lappeenrantaan avautuu pian myöskin...
Ei voi muuta kuin suositella! Tosin siihen tulee vähän väriäkin :wink: .
Ja minullahan myös on tämä "rintaongelma", eli vaikka muuten sopii, niin tissistä haraa kiinni :D

Lainaa:
Täällä on plus size hääpukuja, joista saa ainakin idean miltä joku malli näyttäisi päällä

http://www.brideway.net/store/wg-a-plus-pall.html

Lainaa:
Ei kannata tosiaan luovuttaa! Mäkin olin epätoivoinen. Yläosa 46/ alaosa 50.. Morsmaikusta löytyi, huomenna pitäis mennä mittaamaan lopullisia muutoksia varten helmat ja ylimääräinen kainaloista ja hartioista.. Olen mainostanut tätä jo muissakin keskusteluissa mutta pistetään nyt vielä kerran..

Puku näyttää pitkälti tältä. On luonnonvalkoinen ja sydänkaula-aukolla..

Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.09.2004 22:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

löytyisköhän keltään kuvaa tai vain mielipidettä miltä empire linjaiset puvut näyttää tuhdimman neitosen päällä?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.09.2004 17:13 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Heips evel11na!

Tuolla amoriinin etusivulla on asiaa siitä minkälainen puku sopii kullekin vartalolle.Omasta mielestäni empire ei sovi tuhdimmille(tai mulle se ei ainakaan sovi,näytän entistä isommalta).Mutta jos empire tuntuu parhaalta ja on unelmiesi puku niin anna mennä vaan!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.09.2004 20:42 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Evel11na :bye: !

Minulle tulee empire-mallinen puku ja olen painoindeksiltäni hiukan ylipainoinen (165cm ja 74kg). Pullukka varmasti kuvaa minua parhaiten. Olen myöskin aika- no aika paljonkin- rintava :D . Mielestäni empire sopii minulle, mutta luulen ettei se välttämättä sovi siltikään kaikille pullukoille. Minulla empire-mallinen puku lisää pituutta ja tekee solakamman näköiseksi. Puhumattakaan siitä, että se sopii täydellisesti juuri minun persoonaani. Minun ylleni sopii teoriassa myös korsettipuku leveine helmoineen, mutta katsoessani itseäni peilistä, en oikein tunnistakaan itseäni. Eli pukua miettiessä kannattaa myös miettiä, mikä puku olisi oman "oloinen".

Minun pukuni teetetään, joten se tehdään juuri minun puvukseni ja minun vartalolleni. Etsiessäni mallia ja ideoita omaan pukuuni taisin katsella melkein tuhansia kuvia morsiuspuvuista. Huomasin, että liikkeistä löytyvät, valmiit empire-malliset puvut eivät itseasiassa muistuttaneetkaan kovin paljon historiallisia esikuviaan. Historiallisissa empire-kauden puvuissa nostettu vyötärölinja oli oikeasti "kireä" eikä sellainen, kuin nykypuvuissa; oikeastaan niissä ei enää edes ole vyötärölinjaa, eikä "nauhaa" korostamassa sitä, vaan puku lähtee telttana ihmisen hartioilta. Lisäksi kaula-aukko oli antava ja näyttävä, joka on usein pullean ihmisen hyviä puolia. Minulla ison rintavarustuksen luomaa liian etupainotteista vaikutelmaa vähennetään nostamalla rintojen alle tulevaa nauhaa hiukan ylemmäksi, mutta kaula-aukko pidetään silti avonaisena.

Parhain isommalle tytölle sopiva tämän tyylinen puku on ehkä sekoitus A-linjaa ja empireä. Puvun alle kannattaa laittaa siis lievästi helmaa leventävä vannehame. Liian tiukkana vartaloa pitkin laskeutuva puku ohuesta kankaasta ei imartele pulleaa morsianta.

historiallista empireä:
http://www.pemberley.com/janeinfo/1801cmyr.jpg

Luulisin, että tämäkin puku korostaa pullean ihmisen hyviä puolia, mutta antaa armon vatsamakkaroille:
http://www.songsmyth.com/actualgarments/lacedress.jpg

Tämä puku ei korosta tämän ihmisen hyviä puolia:
http://www.brideway.net/store/media//ap/AP2350.jpg

Mutta nämä kaksi taas ovat mielestäni kauniita tuhtienkin tyttöjen yllä!

Tämä on mielestäni oikein kaunis!
Kuva

Hihattomuutta kannattaisi ehkä kuitenkin välttää. Puhvihihat taasen tekevät ylävartalosta liian raskaan... Siltikin tämä puku on onnistunut muuten. Sekoitus empireä ja A-linjaista.
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.09.2004 20:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ainiin... Tuosta hihattomuuden välttämisestä vielä... Historialliseen empireen ei edes kuulu hihattomuus vaan joko lyhyet hihat tai pitkät. Lyhyet saattavat korostaa pulleita käsivarsia :o

Kuten huomaa, olen pohtinut tätä asiaa järkyttävän paljon :D :oops: :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2004 15:11 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Ihania kuvia olet löytänyt tulpu!Tosiaan sitä omaa pukua ei voi tietää ennen kun kokeilee.Mä näytän empire-puvussa siltä että olen viimeisilläni raskaana joten se ei ole välttämättä kaikille pullukoille paras vaihtoehto.Riippuu siitä minkä kokoinen on ja missä ne muodot on.Itse olen edelleen kuitenkin päätymässä korsettiin(en tosin siksi että se hieman hoikistaa)koska se on se mun juttu.Ja paras puku on se,kuten tulpu sanoi,mikä on eniten omaa itseään.En usko että vannoutunutta punkkaria välttämättä imartelee prinsessa-tylli-unelma(vaikka mikäs minä olen sanomaan).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2004 08:39 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mullekin kyllä tulee korsetti puvun alle... :nod:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.09.2004 09:24 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

TODELLA KAUNIITA PUKUJA!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: .
ViestiL√§hetetty: 25.09.2004 19:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itsekin olen isompaa kokoa, varsinkin vatsan seudulta. Raskausajan muistoja... Valitsin puvun (en tajunnut tarkistaa mitä mallia...), jossa kirjailua myös vatsan kohdalla, mukavasti vei huomion pois makkaroista! Lyhyet hihat ja laahus löytyy myös. Vuokrattuna löytyi tämä puku! :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 199 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.09.2018 22:20