* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 13:46

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.03.2007 16:30 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

MG:n Scarlett -korsetti, varoitus isotissisille!

Hankin morsiusgalleriasta olkaimettoman hääpuvun ja samalla sovitin korsettia. Tuntui ja näytti hyvältä, joten ostin sen.
Seuraavaksi marssin alusasujen erikoisliikkeeseen ostamaan rintaliivejä. Kerroin tarvitsevani liivit joita käyttää olkaimettoman hääpuvun kanssa. Myyjän kysyessä kokoa, vastasin 75E. Myyjä ravisteli päätään sanoen, ettei niin isoja ole. Sovitin kokoa 80DD, mutta ne eivät tukeneet yhtään!!! Myyjä suositteli korselettia, joita on myös isoja kokoja. Sovittelin korseletteja ja päädyin sellaiseen.

Yritin saada korsetin palautettua, muttei onnistunut. Harmittaa kun tuli ostettua turhaan. :( Olisin niin kovin halunnut oikean korsetin, joten en tullut ajatelleeksi liiviasiaa... :auts:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.04.2007 17:14 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Kyllä ainakin täältä Oulusta saa isorintainenkin olkaimettomat rintsikat, minä nimittäin sovitin E-kupin olkaimettomia ja ne oli vielä aika tukevatkin. :wink:

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.04.2007 20:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä hankin omani Belle Modestelta ja samalla teetettiin koko pukukin. Minä olen sen verran pullukkamallinen, ettei valmiina oikein löytynyt mitään, mikä istuisi, tukisi rintoja ja näyttäisi vielä hyvältäkin. Makkarat katosivat kummasti ja vyötärökin löytyi (mitä en ollut uskoa!). Ja korsetilla tulee varmasti olemaan paljon käyttöä myös häidenkin jälkeen. Tytöt ohjastivat ummikkoa todella hyvin ja taidan ruveta säästämään toiseen, vähän arkisempaan malliin.

Suosittelen lämpimästi kaikille! www.bellemodeste.com

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.05.2007 20:24 
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.07.2007 07:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko täällä vielä eloa?? :o

Mietin vain noita korsetteja, että jos on hervoton povi suhteutettuna muuhun kroppaan (nyt puhutaan E-kupista), niin löytyykö edes sellaista oikeaa korsettia?:? Siis vaikka korsetti muuten mahtuisi, niin mahtuuko rinnat sinne sisälle :D

Olen tiiraillut nyt noita Ladyshopin korsetteja. Joista pari on niin ihania! :faint: Haluaisin kokeilla ensin tilaamalla jonkin muun värisen jotta tiedän sitten kun on sen valkoisen aika...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.07.2007 10:24 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lizz, suosittelen että ihan ekaks käyt jossain liiviliikkeessä, jossa voitte myyjän kanssa katsoa mikä sopii ja mikä ei. :) Eihän sieltä oo pakko mitään ostaa jos ei halua. ;)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.07.2007 23:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Neuvo on varsin järkevä, mutta liiviliikkeitä kierreltyäni en ole törmännyt moisiin korsetteihin... Ovat olleet hyvin erilaisia. No ehkä joskus vielä tärppää :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.09.2007 17:34 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Itselläni on yksi korsetti jo ennestään belle modestelta. Joka sentin arvoinen 375e hinnasta. Ostin sen koska pidän muutenkin korseteista.
Olen kokeillut mortician korsetteja erilaisia 3, old ravenilta 2, muoviluutetuista puhumattakaan.

Old raven laittaa korsetteihin muovia, niimpä tilatessa pyysin vaihtamaan luut metallisiksi. Luut tuli ensimmäisellä sovituskerralla läpi molemmista vaikka muistutin että jättää sentin lyhyemmäksi luun kuin on kuja. En tilaisi heiltä.

Mortician korsetteja ollut metalliluutettuja 2, ja yksi pvc korsetti jonka luista en osaa sanoa. Mortician korsetit on ihan ok, mutta hinnaltaan kalliita verrattuna laatuun. Kankaat kehnon laatuisia.

Itse kun olen ammatiltani ompelija niin tietää mitä kannattaa ostaa, ja korsetin kanssa ei kannata ostaa huonoa. Kunnollinen korsetti kestää vuosia rikkoutumatta. Standardikokoista ihmistä ei ole olemassa, myös vinoja ihmisiä. Ei ole kaunis näky jos plansetti menee vinoon.

Muoviluutetut toppikorsetit kestää ehkä 2cm kiristystä, niitä ei kannata kiristää koska muovi taipuu ja voi mennä katki kovasta kiristelystä.
Muovi ei myöskään tunnu tukevalta päällä.

Tässä hieman kokemuksia erilaisista korseteista. Tuota scarlettia en itse ostaisi. Ihmetyttää että miten voi laittaa hakaset kiinni kun nyörit tiukalla, ellei kyseessä ole kovin suurta kiristystä. Plansettia jos koittaa niin laittaa auki niin plansetin hakaset murtuu, vääntyy tai muuten vioittuu. Kannattaa aina avata nyörit, sitten avata hakaset tai plansetti.

Itse tilaan morsiuspuvun päälle tulevan korsettini belle modestelta, tulee käyttöön hääpäivän jälkeenkin.
Belle modestella on myös korsetinkäyttäjän opas, kannattaa lukea se.
http://www.bellemodeste.com/kopas.php

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.01.2008 20:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Loistava ketju! Päädyn näillä näkymin valitsemaan
hääpuvun, jossa ei ole itsessään kovinkaan tukevaa
yläosaa. Haluan kuitenkin, että puku istuu kuin naku-
tettu ja on jämäkännäköinen niin päätin näiden koke-
musten perusteella tilata itselleni tuon Scarlett-korsetin.

Korsetin hankinnan jälkeen on sitten tietysti oma ongel-
mansa löytää Scarlettiin sopivat rintsikat, mutta eiköhän
nekin jostain löydy :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.03.2008 21:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

miten teillä on sujunut totuttelu scarlet-korsettiin?
itsellä ainakin istuminen ja hengittäminen tuottavat vielä vaikeuksia, eikä korsetti ole vielä kovin kireällä (4cm hävinnyt ympärysmitasta)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.03.2008 20:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mie tilasin korukamarilta tuon yllä olevan korsetin valkoisena. Ei ainakaan minun laajalla yläkropalleni sopinut, kiristysnarutkin onnettomat. Palautin, kun lupasivat rahat takaisin. Nopea toimitus tosin, maanantaina tilasin ja keskiviikkona oli postissa haettavissa. Olen siis kokoa 85C/D. Elikkä varmaan pienemmille ok.

Itsekin olen ajatellut kokeileivani seuraavaksi tuota scarlett-korsettia, omassa puvussa aika tukeva rintamus, eli saattas riittää tuo korsetti, kai :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.03.2008 18:45 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Help! Eihän..eihän ole tarkoitus, että jos korsetissa sanotaan olevan metalliluut...niitä metalliluita voi vaivatta taivutella kaksinkerroin?

Ostin juuri vyötärökorsetin käytettynä ja pettymys oli hienoinen kun ns. metalliluut olivat noin heppoisia. :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.03.2008 10:23 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

eagle_87 kirjoitti:
Help! Eihän..eihän ole tarkoitus, että jos korsetissa sanotaan olevan metalliluut...niitä metalliluita voi vaivatta taivutella kaksinkerroin?

Ostin juuri vyötärökorsetin käytettynä ja pettymys oli hienoinen kun ns. metalliluut olivat noin heppoisia. :?

Metalleja on erilaisia, on pehmeämpiä ja kovempia. Toiset taipuu siis herkemmin kuin toiset metallit. Riippuu ihan mitä metallia nuo luut korsetissasi ovat... :o Materiaalit kuitenkin pyritään pitämään kevyinä, jottei korsetti painaisi tuhottomasti. Taipuuko nuo metalliluut käytössä vai kun vääntelet korsettia käsissäsi?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.03.2008 02:27 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Sain sovittua henkilön kanssa jolta ostin niin pienestä hintakompromissista... loppu hyvin :)

Luut tosiaan taipuvat käsiä käyttäen ihan miten vaan ja helposti. Kun korsetti on päällä, taipuvat silloinkin jonkin verran. Eivät mene rumasti mutkalle, mutta eivät tuo kovin paljoa tukeakaan. Korsetti on siis ihan nätti päällä, mutta oli hienoinen yllätys, kun tähän mennessä olen törmännyt metalliluitetuissa korseteissa ainoastaan todella hyvin tukeviin malleihin. Mutta meneehän tämä koristekäytössä, varsinkin jos lähtisi ne pari kiloa vyötäröltä pois :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.03.2008 17:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

APUA!!

Voisiko joku neuvoa yhtä urpoa!!??
Ostin kalliin korsetin jossa on sukkanauhat ja sukat.. Kuinka ihmeessä saa ne sukat kiinni niihin nauhoihin??? Ei onnistu ei millään.. Illalla yritin naama punaisena äheltää niitä kiinni mutta kun ei niin ei..

Rakkaat sisaret, auttakaa pikaisesti!!

NEUVOJANNE OIKEASTI KAIVATAAN!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.03.2008 17:55 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Sukkanauhojen päässä on kiinnikkeet... siinä on yleensä muovinen tai kuminen "nappi" jonka ympärillä on hakanen. Avaat sen hakasen ja kun korsetti on päälläsi, puet sukat ja asetat sukan "napin" ja hakasen väliin ja suljet hakasen painamalla. Takaa voi olla kinkkistä saada sukat kiinni, jos sinulla on joku apuna pukeutumisessa, se on suuri apu...

Tästä kuvasta voi olla apua...
Kuva
Eli nostat tuon kuvassa metalliset osan (kumi, jossa nappi on kiinni joustaa, joten sen saa nuljautettua helposti irti) ja laitat sukan väliin ja sujautat hakasen kiinni.

Vaatii vähän harjoittelua ehkäpä, kokeile ensin siten, ettet pue korsettia ja sukkia päällesi...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.03.2008 19:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Siis painan vaan suoraan kiinni sen? En "muljuta" isomman "reiän" kautta alas päin??

Yritin todellakin korsetti päällä ja lopulta ilmankin, mutta mulla ei näppi voimat/näppäryys riittänyt.. Pitää vielä opetella..

KIITOS PALJON NEUVOISTA!! Toivotaan että onnistuu lopulta.. :oops:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.03.2008 19:39 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Sanoin vähän huonosti tuolla ylempänä että painaisit... nimenomaan kannattaa "muljauttaa" isomman reiän kautta alas päin siten että sukka jää sinne väliin. Tsemppiä! Ei oo niitä helpoimpia juttuja :yep:
Mut kauneuden edestä pitää kärsiä ;) Niinhän se vanha sanonta sanoo :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.03.2008 20:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itseltäni löytyy Figuran korsetti.

Kuva

Todella mukava päällä, muotoileekin hyvin ja tukee rintoja tarpeeksi :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.03.2008 19:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No ei todellakaan pysy se "nappi" kiinni sukassa... Miten ihmeessä se voi olla niin hemmetin hankalaa..

Tein niin päin, että kiinnitin sukkanauhat sukkiin irrallaan, vedin sukat jalkaan.. ja siinä vaiheessa irtosi ne nauhat.. Olisin siis kiinnittänyt ne nauhat korsettiin niiden ollessa jo valmiiksi sukissa kiinni.. Mutta taitaa mennä korsetti myyntiin, ei meikäläisellä hermot kestä tapella...

-Uskomaton Toope(ko)-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.03.2008 21:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tiedoksi!

Tuolla ylemp√§n√§ kuvassa oleva korsetti l√∂ytyy my√∂s t√§√§lt√§ hintaan 49 ‚ā¨.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.06.2008 12:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nyt on kyllä ihan pakko päästä lauantaina Tampereelle ostamaan Scarlett.. Harmi että nettikauppa on just nyt kiinni. Meinaan puvun mitat on helpompi sitten ottaa korsetti päällä. Ja puku on tilattava ens viikolla :shock:
Ai miten niin viime tipassa? :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.07.2008 11:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minulle on tulossa nyt tämä korsetti puvun alle:

Kuva

Olin jo ennättänyt hankkia Saksasta toisen, aikalailla jämäkämmän
korsetin, mutta se oli niin kova, ettei hengittämisestä meinannut tul-
la mitään :D

Tämä tuntuu tukevalta, ryhdikkäältä ja mukavalta päällä - suosittelen!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 31.07.2008 20:37 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

eagle_87 kirjoitti:
Sain sovittua henkilön kanssa jolta ostin niin pienestä hintakompromissista... loppu hyvin :)

Luut tosiaan taipuvat käsiä käyttäen ihan miten vaan ja helposti. Kun korsetti on päällä, taipuvat silloinkin jonkin verran. Eivät mene rumasti mutkalle, mutta eivät tuo kovin paljoa tukeakaan. Korsetti on siis ihan nätti päällä, mutta oli hienoinen yllätys, kun tähän mennessä olen törmännyt metalliluitetuissa korseteissa ainoastaan todella hyvin tukeviin malleihin. Mutta meneehän tämä koristekäytössä, varsinkin jos lähtisi ne pari kiloa vyötäröltä pois :D

kyseessä lienee spiraaliluu. jonka ominaisuuksiin kuuluu joustavuus/taipusuus. kysä on siis ominaisuudesta, ei viasta. todella paljon mukavampi päällä ja hyvin tehdyssä korsetissa kestää kiristystäkin.

itsekin tässä harkitsen korsetin tilaamista, kun en jaksa itse niitä enää tehdä.. eikä valmis mallit sovi kun on pieni yläosa ja iso alaosa :P

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2008 13:05 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Curlyhair kirjoitti:
Onko siis kenelläkään kokemuksia kyseisestä korsetista olkaimettoman hääpuvun kanssa? Olen itse n. kokoa 42-44 ja korsetin koko 80. Tuleekohan korsetin yläreunasta ikävästi makkarat ulos tms? Lähinnä makkarat ovat mulla alhaalla, mutta onhan siellä ylhäälläkin jotain;) Kaikenlaisia kokemuksia ja valokuviakin tänne kiitosss=)

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 95 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 13:46