* UKK    * Etsi

Tänään on 15.07.2018 21:07

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiL√§hetetty: 08.04.2004 16:19 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko täällä kukaan tietoinen Tallinnan hääpuvuista. Olen kuullut, että saisi puolet halvemmalla ja olisi suht samanlaisia kuin suomessa.

Olen menossa hakemaan hääjuotavat sieltä toukokuun lopussa, ja ajattelin oataa sieltä puvun, mutta en tiedä uskaltaako jättää niin myöhään. Täältä ei saa enää tilattua pukua liikkeen kautta niin myöhään, häät ovat elokuussa.

Pnko kellään kokemuksia tai tietoa asiasta, kaipaisin neuvoja nopeasti.

Löysin kyllä agnesin mallistosta kaksikin pukua, mutta hinnat 650e.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.04.2004 09:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heips!
Kävin itse kuukausi sitten risteilyllä etelänaapurissamme ja muutamaan liikkeeseen ehdin pistäytyä.
Satamassa olevassa Sada -marketissa on morsiuspukuliike, joka on aika pieni ja siellä oli pikavilkaisulla katsottuna aika paljon pitsiä (en itse halua, joten tutkiminen jäi aika vähiin).
Tigasmo on liike Olympia hotellin lähellä (taksi vanhasta kaupungista sinne maksoi noin 60 kroonia eli ei paljon mitään...) Siellä oli mukavat myyjät, jotka puhuivat hyvin suomea. Pukuvaihtoehtoja oli melko paljon ja niitä sai ostaa heti mukaan, jos miellytti. Helposti onnistuu teettäminenkin, ottavat mitat sinusta heti ja seuraavalla kerralla puku on sovitusmitoissa. Lupasivat minullekin, että jos ilmoitan ennen kuin tulen, tekevät puvun aamuksi viimeistelyä vaille valmiiksi. Ja sitten ennen laivan lähtöä voisin hakea sen viimeistellyillä mitoilla mukaani. Tietysti heilläkin kesä on kiireisintä aikaa, joten ihan viikossa eivät ehkä pukuasi ehdi tehdä...
Löysinkin yhden puvun, jota olisi tarviinut vain vähän muokata, mutta päädyimme kuitenkin siihen, että täältä Keski-Suomesta lähdettäessä pukua hakemaan uudellee, ei säästö oleriittävän suuri kuluvaan aikaan nähden..
Ottiko tuosta nyt mitään selvää.... :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.04.2004 14:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:clap: Siis Tallinnasta kyllä saa puolet halvemmalla morsiuspuvun. Itse kävin maaliskuussa-04 hakemassa puvun, hunnun ja vannealushameen ja koko setti kustansi 280 euroa. Olin kyllä katsellut valikoimaa täällä Suomessakin, mutta hinnat hirvitti. Olen todella tyytyväinen hankintaani. Kiersimme luultavasti kaikki Tallinnan putiikit ja puku löytyi ensimmäisestä. Halusimme kuitenkin tsekata valikoimat. Teettäminen on myös todella edullista Tigasmolla, n. 4000kruunua, kankaista riippuen voi hinta kohota. Valmiissa puvuissa valikoimaa löytyy joka lähtöön muissa liikkeissä, Tigasmon valmiiden pukujen valikoima ei ollut kaksinen.
Ei muuta kun sieltä pukua hakemaan.Suosittelen kateellisten puheista huolimatta!!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.05.2004 21:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kysymys Tallinnaa kiertäneille:

Löytyykö noista putiikeista myös hääpuvun alle sopivia hepeneitä :wink: ?

Lähdemme parin viikon päästä (siis vajaan) Tallinnaan :bounce: Sieltä voisi katsella yhtä jos toistakin "häätilpehööriä" :)

Aqua

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.05.2004 18:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Alusvaateosasto kiinnostaa myös minua! :bye: Muutakin kuin häitä varten... :evil:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: l√∂ytyyh√§n noita
ViestiL√§hetetty: 13.05.2004 06:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

alusvaatteita löytyy Linetten liiviliikkeestä (muurivahe 17) ja esim. kaubamajasta. Ja ne ovat halvempia kuin Suomessa. Itse Virolaiset ostavat aikasta paljon alusvaatteita myös Rottermannin kauppakeskuksen toisen kerroksen alusvaateosastolta.
Hääpuvut, siis virolaiset puvut (latvialaiset yms) ovat n.200 eurosta 250 euroon. Oma pukuni oli silkkiä ja maksoi 380 euroa kaikkineen ja myyjä hoki kokoajan, että "tämä on sitten kalliimpi puku, mutta jos haluat niin kokeile pois vaan." Tigasmoa (liivalaia 20 a) voin suositella lämpimästi. Italialaiset puvut maksoivat sitten enemmän eli sellaista 12000 kroonia eli mitäs siitä nyt tulee, hmmm n. 800 euroa.

-Taiga-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.05.2004 07:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos Taiga vinkeistä :girl:

Eipä tartte paljon arvailla missä minä vietän maissaoloaikani Tallinnassa ollessa :D

Aqua :hug:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.07.2004 21:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

mitenkäs tuo kenkäpolitiikka ja muu tilpehööri?

Onko kukaan miesten pukuihin tutustunut? Meinattiin kyllä vuokrata, mut jos edullinen bonjour löytyy, niin täytyy vakavasti harkita. Sille olis varmaan käyttöä jatkossakin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.08.2004 12:09 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Lisään tähän ketjuun kyselyt miestenpuvuista

Laura75 kirjoitti:
Ollaan kesällä menos viikonloppureissulle tallinnaan. Onko kellään kokemusta tallinan miesten pukujen myyntihinnoista? Ollaan ajateltu miehelle bonjour-pukua tai nehrua. Itselleni ajattelin kattoo et löytyskö kivoja hääkenkiä. Onko hyvät kenkävalikoimat? hinnat?

kazu kirjoitti:
Kävin viime syksynä Sada-marketin hääpuku liikkeessä. Liike oli aika pieni, mutta kauniita pukuja paljon. Palvelu oli ystävällistä ja mielestäni hinnat olivat todella edulliset!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.08.2004 17:58 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kangaskaupat:
Lainaa:
En ole itse käynyt Tallinnassa käsityöostoksilla, mutta muistinpa juuri, että jossakin käsityölehdessä oli ollut viime kesänä Tallinnan käsityökaupoista juttua. Ja löytyihän se lehti! Suuri Käsityölehti 6-7/2003. Tiedot ovat saattaneet muuttua, mutta tätä lehti kertoi.

Vanha kaupunki

Trend
Väike-Karja 3. Avoinna 10-19, la 10-16.Pieni hieno liike. Hyvä palvelu.

-Leedi
Denimi kaubamaja, Viru 1, avoinna ma-la 9-? su 10-17Paljon värikkäitä silkkikankaita, raakasilkkiä, sarikankaita, myös leikekirjontasilkkiä. Silkkisatiinia 250-300 kruunua/m ja kuvioitua silkkiä tai silkkikreppiä n. 500 kr/m

Pärnu maantee (vanhasta kaupungista etelään)

Saana
Pärnu maantee 21. Avoinna ma-pe 10-19, la 10-17
Paras valikoima ompelutarvikkeita, laadukkaita juhlapukukankaita. Tallinnalaiset hienostorouvat shoppailevat täällä ja suomalaiset hankkivan vanhojentanssipukukankaat.

Vanhasta kaupungista kaakkoon:

Lavinita
Lastekodu 3. Avoinna 10-19, la 10-17
Keskustorin läheisyydessä, pieni liike. Pukukankaita. ompelupalvelua.

Kadaka Tee (15 min taksilla keskustasta)

Kangas ja Nööp
Kadaka Tee 56. Avoinna 10-19, la 10-18, su 11-16
Iso liike. Edullisia kankaita laidasta laitaan. Ilmeisesti myös laadukkaita kankaita.

Eesti Tekstil
Kadaka Tee 44. Avoinna 10-18, la 11-16.
Iso liike, vanhahtavan oloinen. Metritolkulla pöytiä täynnä hienoja pukukankaita.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Terveisi√§ Tallinnasta
ViestiL√§hetetty: 09.10.2004 17:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Anna-Bellassa, Sadamarketissa oli pieni valikoima mutta halvat hinnat. Ei ollut muuta kuin pukuja, vain valkoista ja ivorya. Morsiusneidon pukuja oli vain valkoisena, hinta 60 €.

Salo Centeriss√§ (Narva mnt 9) oli erinomaisen hyv√§√§ suomea puhuva, yst√§v√§llinen ja asiantunteva myyj√§. Hinnat olivat kalliimmat, mutta valikoima paljon parempi. Sinne varmaankin palaan my√∂hemmin ostamaan puvun. Ihania morsiusneidon pukuja oli, hinnaltaan 130 €. Antoivat esitteen mukaan ja toivottelivat tulemaan takaisin.

Kibe! (Pronksi 7) oli pohjanoteeraus palvelunsa puolesta: myyjä ei sanonut sanaakaan! Ei tervehtinyt, ja kun pyydettiin, ettö saako sovittaa, avasi vain nyrpeänä sovituskopin oven. Oli kyllä muutama ihana puku, ja edullisiakin olivat; 40 eurollakin olisi irronnut. Itse asiassa kaveri ostikin iltapuvun tuohon hintaan.

Continental modassa (Tartu mnt 18) oli värillisiä pukuja. Ihan kivoja ja hinnat alkoivat jostain 10 eurosta. Toki paljon kalliimpiakin oli - ainakin 200 euroon saakka. Miinuspuoli oli se, että myyjät tunkivat sovituskoppiin kesken sovituksen. Kiva olla puolipukeissa, kun kaksi myyjää työntyy koppiin tuomaan lisää pukuja!

Näissä tuli käytyä tällä kertaa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.10.2004 12:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

No niin, kävin reissussa ja tämä teksti löytyykin jo päikystäni, mutta näin se on kaikille hyödyllisempää... :wink:

Lähdimme kiertämään kauppoja. Perjantaina ehdimme kiertämään vain kaksi kauppaa, kun laiva oli satamassa vasta 16.45 ja hotelliinkin piti majoittua. Kaupat olivat pääasiassa auki klo 18-19 asti. Sitä paitsi, me jumituttiin Stockmannille hulluille päiville... Ja tosiaan, ihan kävelymatkan päässä toisistaan kaikki ovat, vaikka kartalla tuntuivat pidemmiltä ne välimatkat.

Ensimmäinen liike oli Pärl (Liivalaia 3). Pieni liike, ei minkäänlaista palvelua, ei edes hei sanottu kun sisään astuimme. Jonkin verran pukuja kyllä löytyi, mutta minun kokoa ja minun makuuni ei. Tässä kaupassa siis vain piipahdimme.

Toinen liike oli Tigasmo (Liivalaia 20A). Hyv√§ palvelu, minun makuuni ehk√§ liiankin hyv√§. Tykk√§√§n rauhassa katsella, ilman myyj√§n sel√§n takana hengittely√§. En siis tyk√§nnyt siit√§, ett√§ joka toinen puku nostetaan tangosta esille ja luulen ett√§ jossain vaiheessa myyj√§ tunnistikin jo makuni ja silti n√§ytti v√§√§r√§nlaisia pukuja . T√§√§ll√§ sovitimme kahta pukua, mutta kumpikaan ei ihan sitte iskenyt. Tosin hintaa molemmilla oli vain 1500 kruunua (n. 100 ‚ā¨) kun olivat poistomyynniss√§ ja sit√§ kautta v√§h√§n harmitti. Ompelupalveluakin myyj√§ tarjosi, mutta viel√§ en halunnut pukua tilaukseen laittaa.

Perjantaina ei sitten siis sattuneesta syystä enempää ehditty, jätettiin loput lauantaille. Lauantaina liikkeet aukeavat klo 10 aikoihin.

Lauantai-aamuna suunnistimme Sada-Marketiin. Anna-Bella oli kiva pikku liike, mistä ei montaa pukua löytynyt, etenkään koosta 40 ylöspäin. Yksi puku miellytti silmää, mutta oli kokoa 36, joten se unohdettiin heti... Eli täälläkin vain piipahdimme. Myyjä oli kyllä ihan sopivan avulias minulle, heti tervehti ja auttoi kun edellisistä asiakkaista pääsi.

Kerolli Rotermanni keskuksessa oli positiivinen yll√§tys. Myyj√§ oli "ihmeellinen". V√§lill√§ h√§n murjotti ja oli todella tympe√§, toisinaan h√§n ihan hymyili ja naureskeli meid√§n kanssa. Suomea h√§n puhui jonkin verran. T√§√§lt√§ l√∂ysin pari pukua, joista toinen j√§i kaivertelemaan mielt√§, en kuitenkaan viel√§ ostanut, vaikka maksoikin vain 300 ‚ā¨. Kaulakorun (ja saman sarjan korvikset, joita en kyll√§ k√§yt√§) t√§√§lt√§ ostin hiukan vajaa 300 kruunulla (n. 20 ‚ā¨). T√§√§ll√§ oli paljon pukuja, my√∂s hieman isommassa kokoluokassa.

Lisäksi kävimme vielä SaloCenterissä (Narva mnt. 9). Paljon oli pukuja ja muuta krääsää, ja ystävällinen myyjä. Antoi rauhassa katsoa pukuja ja antoi esitteenkin mukaan. Muutama nätti puku ilman niitä isoja ruusukkeita olisivat olleet upeita, mutta ne isot ruusukkeet... Kun lähdimme kokeilematta yhtään pukua, ei myyjä hei:tä sanonut...

Hintaluokka puvuissa oli 1500-6500 kruunua eli euroissa 100-450 ‚ā¨. Eli todella halpoja. Aika paljon kuitenkin sellaisia todella r√∂yhel√∂isi√§ pukuja, mitk√§ eiv√§t ainakaan minuun uponneet. Oheistilpeh√∂√∂ri√§ on my√∂s jonkin verran. Sormukset olivat my√∂s edullisia, omaani en kuitenkaan n√§hnyt... Tosin n√§in syksyll√§ ei kuulemma kannata menn√§ ostoksille kun ensi kes√§n malleja ei ole tullut.

Boolitarpeita ostaville tiedoksi... Kiersimme Livikon (paikallisen alkon) ja Citymarketin sekä muutaman muun alkoholikaupan ja totesimme Mere pst:n Livikon halvimmaksi. Tosin puhutaan nyt ihan parista kymmenestä kruunusta ja kurssihan on 15 kruunua = 1 euro...

Juu, hyvä reissu kaikesta huolimatta oli! :nod:

Pojat 9.2.08 ja 1.1.11

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.10.2004 15:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä yksi harmistunut Tallinnan kävijä :x

Tarkoituksemme oli tulevan mieheni kanssa lähteä hakemaan viinoja häihimme ja samalla minulle morsiuspuvun kangas. Niin paljon olen kuullut kankaiden laajasta valikoimasta sekä edullisuudesta. Kankaiden hinnat vaihtelivat jonkin verran, mutta niinhän ne tekee suomessakin.

Käytiin sitten 9 kangaskaupassa....yhdessä ainoassa oli sellainen kangas joka olisi minua miellyttänyt , mutta sitä ei ollut enää jäljellä kuin vajaat viisi metriä. Eipä se määrä riitä... :?

Viinat kyllä saatiin, mutta harmittamaan jäi. :(

Tietäisikö kukaan onko siellä jotain sesonki aikaa jolloin kankaita olisi värivalikoimaltaan laajemmin? Nyt kaikki morsiuskankaat valkoista tai kerman väristä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.12.2004 21:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä yksi Tallinnasta hääpukua etsimässä käynyt. :bye: Pukua ei kylläkään löytynyt... :( Tulostin Amoriinin hääpukuliikeoppaan, oli kyllä tosi hyödyllinen! Voisin kuitenkin jotain kertoa omista kokemuksistani.

Ensimmäinen liike oli Anna-bella Sadamarketissa. Sieltä löytyi heti aivan ihana puku, mikä oli tietenkin liian pieni. Puvut olivat minun mielestäni hyvin suomalaiseen makuun sopivia.

Tästä jatkettiin Salocenteriin. Siellä oli tosi paljon pukuja, monenlaiseen makuun. Paljon korsettiyläosia.

Seuraavaksi oli vuorossa Kibe!, joka poikkesi mun mielestä aika paljon oppaan kuvauksesta (oltiinkohan sitten väärässä liikkeessä, ainakin kartan mukaan oli oikea... :o ). Siellä oli aika paljon just niitä 80-luvun pitsihörhelöitä, ei ollenkaan sellaisia kuin niissä kuvissa mitä oppaassa oli sieltä. En tiedä sitten olivatko vaihtaneet erilaisia pukuja esille...

Sitten kävimme katsomassa juhlapukuja Continental Modassa. Siellä oli kyllä pukua joka lähtöön, mutta ei oikein minun makuuni. Iltapukuja oli kyllä kauniita kaksiosaisia, mutta myös ihan karseita luomuksia. Pukuja oli aika paljon. Mulle tuli vaan ihan hirveä ahdistus ja oli lopulta pakko päästä pois, kun myyjät alkoivat tyrkyttämään mitä hirveämpiä pukuja, kun olisi itse vaan halunnut rauhassa katsella...

Seuraavana oli vuorossa Tigasmo Moeäri. Sieltäkin löytyi ihana puku, mikä oli taas liian pieni. Tällä oli mielestäni ehkä parhaat puvut niistä liikkeistä joissa käytiin. Kauniita iltapukuja myös!

Sitten suunnattiin Diplomaat Salongiin. Siellä saimme kuulla että heillä on sekä hää- että juhlapukuja, mutta vain vuokrakäyttöön.

Kerollissa käytiin seuraavaksi, siellä oli pääosin härhelöpukuja, mutta muutama ihan yksinkertainenkin löytyi.

Viimeiseksi käytiin vielä Vialandissa, jossa oli hyvin vähän pukuja. Kaikki olivat mielestäni liian hörhelöisiä. Kävimme myös katsastamassa Stockmannin 5. kerroksessa olevan Annilill Peoteeninduksen, mutta se taisi olla vain tilausompelimo koska pukuja ei missään näkynyt...

Yhteenvetona voin sanoa sen, että Tallinnasta kyllä hyvinkin saattaa löytää puvun itsellensä, vaikka hakisikin yksinkertaista mallia. Mutta sen huomasimme että puvut ovat hyvin pieniä, esim. minulle Suomessa menee koko 38, mutta siellä se oli aivan liian pieni. Lisäksi pukuja on usein vain yksi koko. Vähän tietysti jäi harmittamaan kun ei pukua löytynyt, mutta se ei vaan sitten ollut tarkoitettu. ;)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.01.2005 20:55 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Minäkin löysin Tigasmosta korsetin ja todella halvalla!
Vaikka olenkin itse pienikokoinen,oli minullakin vaikeuksia löytää sopivaa kokoa. Ja totuushan on se että en tunne kyllä ensimmäistäkään virolaista naista joka olisi ns. rehevä. Eli tarjonta on toki tämän kysynnän mukaista,masentuuhan siinä tavallinen suomalainen nainen :D niin tein minä myös!
Pitänee poiketa Sada-Marketissa itsekin,vaikka itse käyn tallinnassa aika usein kun veljeni asuu siellä,en ole sada-marketiin turistirysän maineen takia mennyt!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.05.2005 16:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tnu kirjoitti:
Onko kukaan ostanut hääpukua tallinnasta? Paljonko oli hintaa, vertasitko suomen hintoihin?

tebis kirjoitti:
Talinnassa on tosiaan huomattavast halvempaa kuin Suomessa, myös teettäminen...itse olen harkinnut vakavasti puvun hankkimista Talinnasta...
:bye: Suunnitteluintoa puvunhankintaan!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.05.2005 19:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tallinnassa ollessa satuimme poikkeamaan Sadamerketin Anna-Bellessä. Kovin tarkkaan en pukuja katsellut, mutta mitä näin näyttivät kauniilta ja hyvin tehdyiltä. Puvut olivat näyttäviä ja hinta taisi olla reilut 4000 kruunua, eli noin 300e. Ei paha.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2005 19:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aiemmista teksteistä päätellen mietin vaan löytyykö Tallinnasta koolle 40 hääpukuja vai onko niitä vain vähän/tai ollenkaan liikkeissä? Koosteen mukaan kyllä on... Mutta mietityttää vaan.. :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.07.2005 18:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tiuhtijaviuhti kirjoitti:
Onko joku hankkinut hääpuvun tallinnasta? Haluaisin kuulla kokemuksia, hintatasoa ym, ym. Tallinnan hääliikeopas sai innostumaan :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.07.2005 23:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei kokoja ihmettelevät! Ostin Tartosta (Viron toinen suuri kaupunki) keväällä jakun. Se oli kokomerkinnän mukaan 42, mutta yleensä käytän kokoa 40. Ongelma selvisi, kun tutkin tuotelappua hiukan tarkemmin. Eli Viron kokoluokitus on hiukkasen ahtaampi kuin Suomen (40=42), kannattaa ottaa huomioon kun etsii pukuja siellä.

Onnellisesti avioon - kertomus ja häämatkat

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.01.2006 12:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Osaako kukaan sanoa pikaisesti paljonko alusvaatteiden hinnat satamassa on noin suunnilleen? Ja missä hinnoissa hunnut olivat? Yhtään halvempia kuin suomessa???

!päikky!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.01.2006 12:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Huntua en ostanu ihan satamasta, mutta hääliikkeestä kuitenki ja maksoin siitä 13e. Olis ollu halvempi, jos olis ollu Viron rahaa, ja sitte ei ollu tasarahaa ni tuli samaan tipitki, ja silti oli noin halpa! :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.01.2006 10:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Mun huntu maksoi n.45 euroa(ostin sen sataman anna-bella-liikkeestä, sellainen puolipitkä satiinikanttauksella :wink: Hiden huntu on ollut TOSI edullinen :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.01.2006 23:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mink√§h√§nlaisia kaason ja sulhasen pukuja sielt√§ l√∂ytyis? hinta? Suomesta kaasolle l√∂ydettiin iltapuku, joka maksais 300‚ā¨.. Aikas kallista! :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.01.2006 09:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Siellä oli se yks liike täynnä sellasia juhlapukuja .. öh. :o En nyt muista sen nimeä, mutta Stockaa vastapäätä, siinä tien toisella puolella. Amon kartasta näkyy kyllä, käy katsomassa se! :bye:

Lisäks joissain hääliikkeissä oli myös juhlapukuja, ja tosi edullisesti! Jos olis sattunu olee oikee koko yhtä pukua, olisin ostanu sen itelleni ihan muuten vaan. :nod:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 15.07.2018 21:07