* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:03

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 30 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.03.2010 10:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heihei kaikki xs-morsiammet!

Minäkin olen pienikokoinen, vain vaivaiset 153cm ja paino alle 50kg. Menin eilen ensimmäiseen morsiuspukuja myyvään liikkeeseen hieman paniikissa että löytyykö minun lyhyelle vartalolleni mitään hyvää pukua. Olin liikkeessä tunnin ja kokeilin n. 7 pukua. Liikkeestä lähtiessäni olin ostanut itselleni täydellisen puvun! Että minulle puvun löytäminen kävi ainakin helposti, täysin ongelmitta! :D
Uskoisin että teillekin löytyy sopivat. Pukuja muokataan sitten vartalon mukaan miten tarvitsee (itselle tulee helman lyhennys, ei muuta).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.06.2010 12:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Voin suositella UnelmaPuvut-nimistä firmaa (http://morsiuspuvut.net/), sieltä saa todella hyvää palvelua ja omilla mitoillaan yhtä halvalla puvun kuin standardikokoisenakin. Hinnat ovat 20-50 % halvempia kuin morsiuspukuliikkeissä. Itse sain sieltä omani, oli todella sopivankokoinen, kun kerran oli omilla mitoilla tehty (käsin Englannissa, eikä maksanu kuin 300 e vaikka tylliä oli hirveästi ja yläosa täynnä pienenpieniä helmiä). En kyllä tällä vyötäröllä (60 cm) olisi liikkeestä sopivaa pukua saanut, en ainakaan todellakaan halvalla. Oulun Morsiusateljee Katariinassa halvin minulle tarjottu puku olisi ollut 800 e, vuokrapuvutkin yli 600 e kaikkine korjauksineen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.06.2010 18:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä tilasin myös tuolta unelmapuvuilta mittatilauksena omanpukuni. Pituutta 160cm ja painoa 50kg, eli melkoinen hukkapala myöskin :D Suurin huolenaihe, oli löytää kaunis ja juhlava puku, mutta sellainen että näyn sieltä puvun sisältä. Nyt on kotona äärettömän kaunis puku ihanilla yksityiskohdilla varusteltuna ja sopiva sellainen. Puku on muhkeampi, mitä kuvista osasi odottaa, mutta silti se näyttää hyvältä päällä vaikka pienikokoinen onkin! En usko, että olisin löytänyt liikkeestä vastaavaa pukua ja hintaa olisi kyllä tullut roimasti lisää.

Softy tilasitko puvun suoraan mallistosta vai jonkun "oman" luomuksen?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Tiia nyt olenko niin xs...
ViestiL√§hetetty: 18.10.2010 18:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!

Itse olen 152cm, painoa melkein 50kg (tarkoitus olisi pudottaa muutama kilo..). Rinnanymparys (rintojen paaltasiis) 87cm, lantio 75 (toivottavasti kapenee) ja lantio 93cm.

Nailla mitoilla taytyis joku vartaloani imarteleva puku loytaa. Jos jollakulla kokemuksia miten lyhyt ja hieman pyorea loytaisi kivan puvun ni ois kiva tietaa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.10.2010 16:29 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

XS-morsiamet löytävät hyvän sirojen morsianten hääpukuliikkeen tuolta meidän palveluhakemistosta:

http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEM ... 6%20ompelu

Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 30 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.07.2018 16:03