* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 19:39

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.07.2006 09:36 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Suosituksia kaivataan myös jyväskylän ja jämsän alueen pitopalveluista. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.08.2006 21:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Brideliini kirjoitti:
Kokemuksia pirkanmaalaisista pitopalveluista?

Ensi kesä lähestyy ja sitä myöten omat häät :)

Pitopalvelu on olennainen osa häitä, eikä haluis ottaa riskiä... Voitteko erityisesti suositella jotain pitopalvelua tai onko jostain erityisen huonoja kokemuksia? Häät järjestetään Nokialla, jonka läheisyydessä palveluntarjoajan siis pitäisi sijaita.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.08.2006 08:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Brideliini :bye:
Meillä oli Tottijärven pitopiiat. Ovat siis (ylläri) Tottijärveltä ja häät n.30 km päässä Vesilahdella. Suosittelen heitä kaikin puolin.
Palvelupalautteessa mulla on heistä kehuja ja oisko jopa yhteystiedot, eli käyhän kurkkaamassa.
Ainakin tänä vuonna heidät tarjoilut + ajot + muut sisältyi itse ruoan hintaan. Ja meillä ruoan hinta oli 20 eur/syöjä. Se menuu ei ollu varsinainen häämenu, vaikka niitäkin ois ollu tarjolla.

Palvelu toimi heillä tosiaan kiitettävästi ja sillain huomaamattomasti / jouhevasti. Sekä ruoka oli todella, todella mainiota. Vieraatkin tykkäsi aivan valtavasti.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.08.2006 14:46 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olin tänä kesänä Helsingissä häissä, jossa pitopalvelu Kinkerikokit teki ruoat. Henkilökohtainen mielipiteeni (kuten niin monen muunkin juhlassa olijan, valitettavasti myös hääparin) ruoasta oli, että paperilla ruoat näytti ja kuulosti herkullisilta, mutta käytännössä ruoka oli suoraan sanottuna mautonta. Kaiken lisäksi ruokaa oli laskettu liian vähän ruokailijaa kohden. Tulevaisuutta ajatellen mietinkin, että kuinka yleistä on, että pitopalveluiden ruokia saa maistella ennen valinnan lukkoonlyömistä?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.08.2006 10:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tampere hoi! Onko kokemuksia a) Nevamarkista (Merja Nevalainen) tai b) Ruokataikureista?
Help, kertokaa! Tervetuloa kommentoimaan asiaa myös päikkyyni, Mikkeli & Jii 14.7.2007. :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.09.2006 12:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Apua!

Tarvitsisin tietoja pitopalveluiden hinnoista, esim. Huplin tai jonkin muun hyväksi havaitun pk-seudulta. Yritin sähköpostitse kysellä Huplin ja parin muun paikan hintoja, mutta eivät jätä tarjousta ennenkuin on aika ja paikka tiedossa (meillä ei vielä ole) :?

Olisi kuitenkin pakko saada edes jotain osviittaa noista hinnoista (+mitä kustannuksiin sisältyy/ei eisälly). Häät meillä on toivon mukaan kesäkuussa 2007 ja noin 90 hengelle.

En halua lyödä lukkoon mitään, ennen kuin olen vertaillut ravintolahäiden ja pitopalvelun+juhlapaikkojen hintoja. Siksi tämä hintojen kinuaminen :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.09.2006 13:21 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Tipitii kirjoitti:
En halua lyödä lukkoon mitään, ennen kuin olen vertaillut ravintolahäiden ja pitopalvelun+juhlapaikkojen hintoja. Siksi tämä hintojen kinuaminen :)

Yleisesti ottaen pitopalvelu+juhlapaikan vuokra tulee edullisemmaksi kuin ravintolahinnat vaikka vuokraa ei yleensä ole. Riippuu hyvin paljon siitä haluatteko tarjota paljon alkoholia juhlassa vai vain alkudrinkit ja vieraat ostaa itse muut? Osat ravintolat koristelee ilmaiseksi juhlapaikan ja silloin ei tartte tuollaisesta huolehtia, mutta osat ravintolat veloittavat siitäkin erikseen.

Onko sinulla jotain tiettyjä paikkoja mistä olet kiinnostunut niin voin kertoa mahdollisia kustannuksia? Olen meinaan tehnyt aika kattavaa tutkimusta itsekkin :D

kun käsikädessä kulkea saa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.09.2006 13:30 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Xara, näin vähän ajattelinkin, mutta haluan tietää miten paljon kalliimpaa ravintolajuhla tulisi olemaan.. Ravintolassa meillä tarjottaisi alkumaljat, 2 kaatoa viiniä ruuan kanssa sekä kahvin avecit. Muut juomat vieraat ostaisivat itse. Pitopalvelun kera, kun alkoholit saisi ostaa itse, olisi tarjoilu sitten runsaampaa. Mutta laskukaavioissani (heh) aion laskea pitopalvelun hintoihin paikan vuokrat, juomat alkon hintojen mukaan (samalla menekillä kuin ravintolahäissä) sekä muut mahdolliset kulut. Näistä kokonaislaskelmista sitten ehkä saan jotain vertailukelpoista. Monimutkaista, kukaan ei varmaan ymmärtänyt mitään... :o Pointti on kuitenkin se, että pyrin vertaamaan hintoja mahdollisimman samanlaisten tarjoilujen mukaan paikasta riippumatta, kokonaiskulut huomioiden. Tähän astinen tulos on, että ravintoloiden hinnat voivat vaihdella tuolla väkimäärällä 1000e, ja varmaan paljon enemmänkin, jos kyselisi ihan huippupaikkojen hintoja...

Itse asiassa bongasin tuolta Hintapohdintoja-ketjun, jonne tämä mun pähkäily varmaan olisi kuulunut :)

Voi olla että jossain vaiheessa kyllästyn tähän hintojen ja tietojen metsästykseen ja vain varaan jonkin paikan, maksoi mitä maksoi :D
Ja siis joo, tähän asti olen saanut tarjoukset Tuomarinkylästä, Ravintola Mustikasta ja Kadetista. Ilman ravintolaa olevista juhlapaikoista ei vielä ole kauheasti tietoa..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.09.2006 15:29 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Tipitii noin min√§kin olen niit√§ vertaillu ja nyt viimeks kun tein kokonaisbudjettia (suunnitteilla siis paikka mik√§ vuokrataan ja sinne pitopalvelu ja oma hankkimat juomat), niin siltikin vaikka olis kuinka kallis tilavuokra niin tuntuu pitopalvelu tulevan halvemmaksi ihan viinasten takia :o me kyll√§ tarjotaan kaikki juomat koko p√§iv√§n et t√§st√§ syyst√§ viel√§ enemm√§n :) mutta noi sun mainitsemat ravintolat ei varmaan ole niin kalliita kun mun suunnittelemat ett√§ voi menn√§ aika yksiin (riippuu tietty taas millasen juhlapaikan tilavuokralla l√∂yd√§tte). √Ąh :doh: ei musta taida olla mit√§√§n apua :?

kun käsikädessä kulkea saa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.09.2006 17:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Xara, no mutta hyvä tietää :) Oot luultavasti ehtinyt laskea useamman vaihtoehdon hinnat kuin minä. Pitopalveluun+vuokrattavaan juhlapaikkaan mäkin mieluusti päätyisin, mutta katsotaan nyt löytyykö sopivaa vai päädytäänkö ravintolaan... Anyway, tsemppiä sulle myös suunnitelmien hiomiseen!

Paljonko teillä maksaa pitopalvelu, siis kokonaishinta per vieras?
Tää on tietty hirveästi kiinni vuodenajasta, vierasmääristä jne.. mutta jotain osviittaa?
Pystyikös täällä laittamaan privalla? Laita vaikka sitä kautta, jos haluat :)

Nimim. kiitollinen jokaisesta tiedonmurusesta

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.10.2006 12:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heip!

Olisiko antaa vinkkejä pitopalveluista läheltä Järvenpäätä/Mäntsälää esim. Olenkin löytänyt nettisivcut jo ainakin Pitomerille ja Pito-Piioille, mutta tuleeko mieleen muita suositeltavia vaihtoehtoja?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.02.2007 10:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Peikkokeijukainen kirjoitti:
Auttakaahan nyt minnuu, kun oon ihan hätä kädessä. TAi sitten vaan osaa käyttää nettiä. :oops:
Joka tapauksessa, olen koittanut ettiä turun alueelta pitoplaveluita, mutta ei tahdo löytyä heidän sähköposti osoitteitaan.
Osaatteko suositella jotakuta tai neuvoa mistä löytäisin moiset sähköposti osoitteet?
VAi pittääkö niihin vaan reilusti soitaa? :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.02.2007 13:41 
Tuolla ketjun alussa oli pikkusen kokemuksia Vaasan pitopalveluista, mutta kaipaisin vähän tuoreempia kokemuksia eri paikoista! :)

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.02.2007 16:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

kokemuksia pitopalvelu masupalat ja sitten kaksi pannua tampereen seudulla???

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.03.2007 18:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onko jollain kokemuksia Turusta Pitokokki Mikko Aholasta? Sain heiltä todella nopeasti asiallisen oloisen tarjouksen. Jos joku on törmännyt firmaan, voisi kertoa vaikutelmistaan :wink:

Ja onko jollain hintakommenttia:

Kylmä noutopöytä:

fetasalaatti
katkarapusalaatti
broilersalaatti

vihannespiirakka

lammasnyytit (jotain pasteijan tapaisia)

kalavoileipäkakku
porovoileipäkakku

aurajuustotuulihatut

jälkkäriksi kahvit ja hääkakku

hinta 18,50‚ā¨/hl√∂ (sis. ALV)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.05.2007 19:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Harmi että kellään ei kuulu olevan niitä kokemuksia Kangasalan Vakkasista..??
Täytyy 21.5 mennessä maksaa varausmaksukin ja 18.5 mennessä tilauspaperi oltava perillä. :D Tosin meidän vanhemmatkin on samaa firmaa käyttäny 40 ja 50v juhlissa, joten eiköhän me tuo uskalleta ottaa.
Niin, kuinka moni on pyytänyt maistajaisia ruoista ja kakuista? Vaikuttiko paljon hintaan vai maksoitteko esim jonkun 20e maisteluista johon tehtäisiin niitä ruokia menusta mitä pyytää? (pieninä maistiaisina)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.06.2007 22:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tebis kirjoitti:
Onko kellään tietoa/kokemuksia pitopalvelu: KINKERIKOKEISTA ?
Meille tulee häihimme Kinkerikokit, tähän astiseen palveluun olen ollut tyytyväinen...ois kiva kuulla jotain mielipiteitä.....

Tähän asti oli kaikki hyvin. Tänään, 4 viikkoa ennen häitä, hinta nousi yhden yön yli 210 euroa. :shock: :x

Katson mitä saan meilitse aikaan.

Maka kirjoitti:
Olin tänä kesänä Helsingissä häissä, jossa pitopalvelu Kinkerikokit teki ruoat. Henkilökohtainen mielipiteeni (kuten niin monen muunkin juhlassa olijan, valitettavasti myös hääparin) ruoasta oli, että paperilla ruoat näytti ja kuulosti herkullisilta, mutta käytännössä ruoka oli suoraan sanottuna mautonta.

:shock:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Pitopalvelu akatemiatalolle
ViestiL√§hetetty: 16.07.2007 10:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa

Mitä pitopalvelua suosittelisitte jos hääjuhla pidetään Turun akatemiatalolla?

Siellä kun ei ole kunnon keittiötiloja ja ruoat olisi tuotava lämpiminä paikalle. Mielellään joku kohtuuhintainen pitopalvelu, juhlatilan vuokra on kuitenkin jo valmiiksi aikamoinen :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.07.2007 19:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Porvoon lähettyviltä olisi hakusessa joku suht edullinen perusruokaa valmistava pitopalvelu. Siis ihan perinteinen noutopöytä ja tarjoilu. Ideoita? Netistä löytyy hirmu huonosti :(

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 22.08.2007 17:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Denna kirjoitti:
Heippa

Mitä pitopalvelua suosittelisitte jos hääjuhla pidetään Turun akatemiatalolla?

Siellä kun ei ole kunnon keittiötiloja ja ruoat olisi tuotava lämpiminä paikalle. Mielellään joku kohtuuhintainen pitopalvelu, juhlatilan vuokra on kuitenkin jo valmiiksi aikamoinen :?

Kaikkein lähin pitopalvelu siinä on varmaankin Unica Juhlat. Ovat varmasti toimineet akatemiantalolla ennenkin, koska tekevät paljon karonkkoja. Mutta kyllä varmaan kaikki turkulaiset firmat saavat ruoat paikalle lämpiminä.

Onnellisesti avioon - kertomus ja häämatkat

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kinkerikokit
ViestiL√§hetetty: 27.08.2007 10:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei, joku kyseli Kinkerikokeista. Valitsimme kyseisen yrityksen hoitamaan häidemme tarjoilun paljolti hinnan perusteella. Moni on yritystä keskustelupalstoilla mollannut, ja täytyy myöntää, että itsekin vähän petyimme. Kommunikointi ei yrityksen kanssa tahtonut onnistua. Moneen kertaan piti korjailla pitopalvelun rouvan muistiinpanoja. No ehkä tämä on aivan normaalia. Lopullisissa juhlissa kaikki ei korjailuista huolimatta mennyt aivan toiveidemme mukaan. Esimerkiksi olimme sopineet, että heinäkuisissa häissämme olisi tarjolla nimenomaan uusia perunoita. Edellisvuotisilta nuo kuitenkin minun, sulhasen ja muidenkin häävieraiden silmissä näyttivät. Salaatinkastike oli erilaista kuin tilasimme, vaikka lähetimme kastikkeen ohjeen sähköpostitse. Osa ruokalajeista oli loppua kesken, vaikka vieraita tuli ilmoitettua vähemmän. Erikseen täytyy huomauttaa, että emme laskeneet teini-ikäisiä vieraita tilauksessamme lapsiksi. Lapsivieraamme olivat iältään 1-8 -vuotiaita.
Kaikesta huolimatta monet häävieraat kehuivat ruokaa maukkaaksi. Itsekin pidimme hääkakusta oikein paljon. Se ei ollut liian makeaa, ja sitä jäi reilusti yli.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: H√§meen linnan ravintolat
ViestiL√§hetetty: 11.09.2007 12:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei!

Olen tuntikaupalla kahlannut viestejä läpi, mutta en löytänyt ainuttakaan kommenttia tai kokemusta Hämeen Linnan ravintoloista. Häämme järjestetään linnassa tulevana talvena ja paikkana on Kruununleipomo. Nyt on ruvennut hirvittämään koska yhteistyö tuntuu vähän takkuavan. Tai lähinnä se, ettei yhteistyö pääse käyntiin. En tiedä hermoilenko turhasta kun en ole isoja juhlia ennen järjestänyt.

Emme saa vastauksia viesteihimme tai kun kysymme menua, aikatauluja yms. niin kaikesta ennättää sopia kyllä myöhemminkin. Emäntä itse sanoi, että menu sovitaan vasta kuukautta aikaisemmin. Tuntuu mahdottomalta kun onhan se kuitenkin isoin osa budjettiamme (90 vierasta) ja siksi tärkeää tietää...

Nyt olisi kiva kuulla kommentteja tai kokemuksia jos olette paikassa joskus käyneet tai lähipiiristänne vastaavia löytyisi... Vai murehdinko turhia?

Toivottavasti viesti tuli edes lähelle oikeaa paikkaa...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.09.2007 18:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Paikkakuntakohtaisempia kokemuksia on yleensä kirjailtu tuonne Paikkakunta-foorumille, mutta nyt en kyllä nopeasti osaa sanoa, onko siellä yhtään tuosta kyseisestä paikasta. Jätäpä oman alueesi ketjuun siellä kyselyä.

Mietintääsi voisin sen verta itse alan ammattilaisena sanoa, että usein noita juhlia on pitopalveluilla joka viikonloppu eivätkä he siksi halua lähteä konkreettisia suunnitelmia tekemään kaikille puolta vuotta aikaisemmin, liian monesti on nähty ne muuttuneet tai perutut suunnitelmat ja turhaan tehdyt työtunnit, jotka syövät juuri siltä työn alla olevalta juhlalta tunteja (tosin tämä ei ole koskaan sen asiakkaan vika, joka pyytää menua ajoissa). Toiseksi syyksi muotoutuu usein kauden kasvikset, hedelmät, marjat ja sienet, joidenka hintoja ei pystytä arvioimaan ennakkoon, jonka vuoksi kustannusarviokin usein on vain alustava. Jos pitopalvelulla on antaa tarkka valmis hinta vuotta etukäteen se voi johtua pakasteiden tai teollisten valmisteiden käyttämisestä tai kohtalaisesta ylihinnoittelusta, joka paikkaa aukon alakanttiin menneissä menuhinnoitteluissa (molemmat asioita, joita en itse arvostaisi). Tosin joillain on sen verta pitkä historia tavarantoimittajien kanssa, että saavat kiinteää hintaa heiltä (laadukkaat ja maineikkaat). Jos ette saa menulle kuitenkaan edes arvioivaa hintaa, kokisin sen erikoisena, sillä kyllähän todellakin yhden suurimmista rahasiepoista on oltava edes arvioitavissa budjettiin. Suuntaa antava laskelma on itseään arvostavan pitopalvelun ja ravintolan osattava antaa asiakkaalle pyydettäessä tai voidaan kyllä alkaa miettiä palveluntarjoajan vaihtoa. Menumaut muuttuilee aika ajoin ja siksi olisikin hyvä antaa muutamia vaihtoehtoja toiveista pitopalvelulle pohjaksi. Yhteistyön tulisi kuitenkin toimia niin, että turhalta stressiltä välttyy ensisijaisesti palvelun ostaja ei myyjä. Toivottavasti saatte asiat järjestymään ja tosiaan neuvoni olisi, että pyytäisit alustavan kustannuslaskelman esimerkki menulle. Se varmasti antaisi jo osviittaa siitä, mihin teidän on syytä varautua. Ja huomhuomhuom kannattaa tarkistaa, että työntekijöiden tunnit on laskelmassa mukana, ne kun ovat aikamoinen erä nekin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Arvasin...
ViestiL√§hetetty: 15.10.2007 18:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitti Heinis vastauksesta... Ollaan maltettu mielemme ja odotellaan edelleen jotakin elonmerkkiä emännältä. Kuultiin eilen ystävältä, että hänen työkaverinsa oli järjestänyt juhlat samassa paikassa ja kuulosti pelottavan tutulta :( Alusta loppuun asti oli ollut hankalaa ja neuvottelu menun sisällöstä oli ollut tuloksetonta. Kääk.

Eli nyt tässä mietitään, että pitäisikö vaatimalla vaatia kirjallinen sopimus, että häät varmasti tulee järjestettyä vai samantien lähteä etsimään toista paikkaa? Tai jos homma hoituisikin tuolla, niin onkohan se kaiken vääntämisen arvoista.. Kurja on ollut lukea niidenkin kokemuksista, että laskuista sun muista on väännetty vielä häiden jälkeenkin...

Lisää hyviä vinkkejä?

.Huokaus.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.01.2008 02:25 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kaipailtaisiin kaikenlaisia kokemuksia Jyväskylän seudun pitopalveluista :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 19:39