* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:45

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.08.2005 09:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Juhalpalvelu Eeria

Kenelläkään kokemuksia? Sain numeron kaverita joka alunperin olisi hänet ottanut,mutta joutui vaihtamaan pitopalvelun koska ei sitten ulkopuolista saanutkaan viedä Vuosantaan.
Mielenkiinnolla kyselen koska sain aivan MIELETTÖMÄN :worship: kohtuuhintaisen tarjouksen mikä tällä hetkellä on enemmän kuin tärkeää koska häiden pääluku on n. 120 hlö.

Mielenkiinnlla odottelen kokemuksianne.

Limetä sen verran että ovat myös listallani, sukulaisia töissä kyseisessä paikassa. Pahoittelen suunnattomasti että jonkun häät olivat menneet pilalle, oman näkmykseni mukaan he ovat kovin arvostettuja alalla ja tarjoiluista on sen verran kokemusta että hoitivat poikani ristiäis tarjoilut enkä löydä niistä moitteen sanaa. Kakut olivat reilunkokoiset ja erittäin maukkaat.
Tosin taidan olla hieman jäävi tässä asiassa :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Limetti Catering
ViestiLähetetty: 29.08.2005 09:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:) Ihanat häät on nyt vietetty ja pelko pitopalvelun järjestämästä suurkatastrofista oli aivan turhaa. Voin jatkossa suositella Limetti Cateringiä muillekin häitäjärjestäville. Sain hääväeltä (erityisesti lapsiperheiltä) hyvää palautetta tarjoilusta ja lasten huomioimisesta. Itse huomasin joitakin pieniä puutteita esim. oli poikettu aiemmin sovituista järjestelyistä... ilmeisesti tieto talon sisällä ei sitten ollut kulkenut. Mutta tärkeintä että ruoka maistui ja hääväki oli tyytyväistä!

Pieneksi vinkiksi täytyy sanoa, että jos itse laittaisin huonon palautteen niin lisäisin siihen tarkemmin mikä meni vikaan ja mitä tekisin toisin. Pelottelu on turhaa, morsiammet kun ovat helposti hysteerisyyteen taipuvaisia varsinkin n. 2 vkoa häiden alla :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.09.2005 21:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Suosittelemme Karjaalaista Fredis nimistä pitopalvelua. Hinta-laatusuhde kohdallaan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.09.2005 18:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

maijuli kirjoitti:
En osannut päättää kumpaan foorumiin - tänne vai juhlapaikkoihin - tämän laittaisin, mutta pistänpä tänne.

Ihan vain mielipiteitä ja kokemuksia tiedustelisin seuraavasta tilanteesta.

Jos vaihtoehtona on kaksi juhlapaikkaa, toiseen voi tuoda oman pitopalvelun ja juomat ja toisessa on paikan oma pitopalvelu ja A-oikeudet, mutta hintaero ei ole välttämättä kovin suuri (?), niin kumman valitsisitte ja miksi?

Vaihtoehto A (80 henkeä)
- Pitäisi hankkia erillinen pitopalvelu
- Alkoholit pitäisi hankkia itse
- sis. vuokra, 1 lasi kuohuviiniä, 3 lasia viiniä, ruoka (a 25-30e), jatkopaikka

yhteensä noin 2600-3400e

chokolala kirjoitti:
Toisen puolesta on paha sanoa, mutta mun kokemus on se, että vaikka "kaikki yhdestä paikasta" on sangen ihanaa, se on liian usein myös sangen kallista. Meille esim. heitettiin juhlapaikasta Ö tarjousta, jossa hääruoka ja iltapala alveineen nousi 50 egeen per nenu sisältämättä muita juomia kuin veden :shock:

Teillä ei näyttäis olevan niin..Musta toi valinta riippuu hirmusti siitä, millaisia juhlia suunnittelee, kuinka isot juhlat on ja varsinkin siitä paljonko haluaa tarjota juomia häissä ja viimeiseksi olennaisempana, ne piilokustannukset. Huomasin tän itse, että ne sivuuttaa helposti. Paikka öössä meille ois tullut lisäkustannuksia vähän sieltä ja täältä useemman sadan euron edestä kun ne laski yhteen.

Noi tarjoilijapalkkiot saattaa yllättää muuten. Laskin yhden tarjouksen perusteella, että meille niiden suosituksen mukaan pitää ottaa vähintään 3 tarjoilijaa, a' 24 euroa tunti = 72 euroa tunti x tuntimäärä jolloin niitä tarvitaan (ja hinnat on alkavalta tunnilta)

Noista kahdesta te valitsette tietysti paremman :wirn:

Choko :bye:

maijuli kirjoitti:
chokolala kirjoitti:

Noi tarjoilijapalkkiot saattaa yllättää muuten. Laskin yhden tarjouksen perusteella, että meille niiden suosituksen mukaan pitää ottaa vähintään 3 tarjoilijaa, a' 24 euroa tunti = 72 euroa tunti x tuntimäärä jolloin niitä tarvitaan (ja hinnat on alkavalta tunnilta)

Choko :bye:

Hui, en kyllä yhtään aatellut, että noi tarjoilijapalkkiot on noinkin isoja :shock: :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.09.2005 21:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Fretti kirjoitti:
Hei!

Olemme vasta aloittelemassa häiden suunnittelua, mutta jo on ensimmäinen ongelma tapetilla. Anoppi on sitä mieltä että pitää ottaa pitopalvelu, itse olemme sitä mieltä että ehkä pärjättäisiin ilmankin, mutta mietimme sitä, miten se käytännössä onnistuu jos teemme itse ruoat, pysyykö ne esim. lämpimänä? Pitopalvelu taas arveluttaa kun ei tunnu löytyvän mitään kohtuuhintaista ja muutamasta halvemmasta on tullut vettä niskaan jos uskaltaa ehdottaa, että tekisimme edes jotain ruokia itse. Haluaisimme tehdä itse leivät, salaatit, hääkakun ja iltapalapiirakkaa. Se ei vaan tunnu käyvän pitopalveluille ainakaan täällä Oulussa.

Kertokaa muut, jotka aiotte tehdä ruoat itse, että miten käytännössä aiotte selvitä hommasta, mitä tarjoatte, kuka kattaa ja tarjoilee, montako varaatte avuksi tarjoiluun ja pöytien siivoamiseen /tiskeihin ym??

Tuntuu turhan kalliilta ottaa pitopalvelua kun kuitenkin ruoat osaisimme tehdä itse äidin ja kahden siskon kanssa, mutta silti hieman arveluttaa kun anoppi pistää vastaan joka käänteessä.

:cheers: Fretti

Antoine kirjoitti:
Hyvin pärjäätte ilman pitopalvelua, mutta voihan sitä tilata pelkät ruoat pitopalvelusta paikan päälle jos omasta takaa löytyy ihmisiä hoitamaan tarjoilut. Pitopalvelut ei oikeen kai tykkää siitä jos joutuvat tarjoilemaan muiden vääntämiä sapuskoita. Näin ainakin kuvittelen? Jos aiotte tehdä kaiken itse, kannattaa suunnitella melko yksinkertainen ruokalista ettei tule liikaa hässäkkää tarjoilun ja siivoomisen kanssa.

Luin joskus täällä artikkelista että buffettiin tarvitaan 1 laittaja per 20 vierasta. En tosin muista missä se tuolla luki, oisko siellä ruokapuolella kumminkin :o

Älä anna anopin lannistaa! Näytä sille kieltä :evil:

Tsemppiä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.10.2005 16:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heipä hei!

Olisiko kenelläkään kokemuksia Tähtipidoista Rajamäeltä taikka Delicatessenista? Millaista on palvelu, ruokien hinta-laatu-suhde? Myöskin kokemukset Delicatessenin palvelusta, jossa voi samaan syssyyn tilata bändin kiinnostavat, eli millaisia bändejä sieltä tulee? :o

Kiitoksia kovasti jos jollakulla on asiasta tietoa! :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2005 15:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Te jotka olette viettäneet häitänne Jyväskylässä (tai lähialueella) ja käyttäneet jotain pitopalvelua vastaamassa ruuista, voisitteko kertoa kokemuksianne? Itse olen järjestämässä häitäni ensi toukokuuksi ja pitäisi löytää joku hyvä pitopalvelu. Itselläni ei ole harmainta aavistustakaan mikä olisi sopiva... :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.10.2005 17:38 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Me olemme varanneet Pitopalvelu Huplin. Olen kuullut heidän palveluistaan pelkästään hyvää!!! ja hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset.

ANNIN SUUNNITELMAT

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2005 20:04 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hola!
Tähän asti parhaimmalta kuulostavan tarjouksen olemme saaneet pitopalvelu Chilliclubilta. Häät ovat siis vasta tulossa ja ruokatarjoilukin vielä suunnitteluasteella, mutta toistaiseksi palvelu on ollut todella ystävällistä ja Chilliclubilta yhteyttä pikaisesti ottanut Heidi tuntui heti ymmärtävän toivovamme häiden tyylin ja ruokapuolen!

Kysyisin nyt kuitenkin onko kenelläkään muulla kokemuksia kyseisestä pitopalvelusta tai onko joku mahdollisesti tutustunut heidän
St. Patrick´s-ravintolaansa Lauttasaaressa. Sielläkin voi kuulemma järjestää häät, ajattelimme mennä katsastamaan paikan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.11.2005 10:28 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Hyviä pitopalveluita Pirkanmaalta?

Olemme järjestämässä häitämme ensi elo-syyskuule ja kaipaisin vinkkejä pitopalveluista Pirkanmaan alueelta. Häät järjestetään Kangasalla. Jotenkin tuntuu ettei niitä pitopalveluita niiiiin hirveösti ole eikä aikaakaan enää kovin runsaasti eli vinkit ovat kultaakin kalliimpia!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.01.2006 15:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei vaan!

Onkohan kenelläkään kokemuksia Palmia Catering - juhlapalvelusta? Se on käsittääkseni Helsingin kaupungin omistama ja järjestää juhlatilaisuuksia mm. Helsingin Talvipuutarhaan? Suunnitelmissa olisivat häät ja mahdollisesti myös vihkiminen em. paikassa?
Hinnat, palvelu ja tietenkin ruoka itse kiinnostaisivat kovasti? Pienetkin vinkit ja kokemukset... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2006 14:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

joannina kirjoitti:
Hei vaan!

Onkohan kenelläkään kokemuksia Palmia Catering - juhlapalvelusta? Se on käsittääkseni Helsingin kaupungin omistama ja järjestää juhlatilaisuuksia mm. Helsingin Talvipuutarhaan? Suunnitelmissa olisivat häät ja mahdollisesti myös vihkiminen em. paikassa?
Hinnat, palvelu ja tietenkin ruoka itse kiinnostaisivat kovasti? Pienetkin vinkit ja kokemukset... :)

Olen tähän nyt ihan hiukka puolueellinen vastaamaan, mutta suosittelen erittäin lämpimästi. Työntekijät ovat kokeneita ja aivan ihania ja ruoka on maistunut minullekin jo useamman vuoden ajan Palmialta.

Muut voi laittaa vielä omia kokemuksiaan, minulla sitä on vain ruoasta ja henkilökunnasta.. ei pidoista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2006 16:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka Heinämorsio ja kiitos, olit ehtinyt tännekkin vastaamaan :)

Mä olen myös kuullut pelkkää hyvää Palmiasta ja Talvipuutarhasta juhlatilana. Mutta se hinta :x Pelkkä tilavuokra lauantailta on noin 1200 e ja päälle tietty ruuat. Harkinnassa kuitenkin on. Siellä voisi kuulemma myös suorittaa vihkimisen, kuulostaisi ihanalta :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2006 19:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tampere

Juhlimme häitämme viime viikonloppuna Tampereella. Pitopalveluna oli Kokkipoika (sijaitsee Lielahdessa, muuttamassa tänä vuonna Pisparantaan Näsijärven rannassa kulkevan tien varrelle). Pitopalvelua (ynnä konditoriaa ja lounasravintolaa) pyörittää perhe, jota suosittelemme lämpimästi. Ruoka oli todella hyvää ja sitä oli todellakin riittävästi. Palvelu oli alusta loppuun saakka asiantuntevaa ja lämminhenkistä. Olimme hinta-laatu-suhteeseen erittäin tyytyväisiä. Jos kiinnostuit, ole ajoissa liikkeellä. Maine on tainnut jo nimittäin kiiriä, sillä he ovat ilmeisesti melko buukattuja.

Että tällainen mainostusviesti :)

Siirrän viestisi tuonne palvelupalautteisiin -Heinis-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.01.2006 20:52 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kuinka paljon ennen häitä olette ruvenneet kilpailuttamaan pitopalveluita tarjouskirjeillä? Entä missä vaiheessa varanneet sen lopullisen pitopalvelun? Luulisi, että kesät ovat kuitenkin melko kiireistä aikaa heillekkin. Varsinkin viikonloput jos on paljon häitä... :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2006 16:05 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

NannaN kirjoitti:
Kuinka paljon ennen häitä olette ruvenneet kilpailuttamaan pitopalveluita tarjouskirjeillä? Entä missä vaiheessa varanneet sen lopullisen pitopalvelun? Luulisi, että kesät ovat kuitenkin melko kiireistä aikaa heillekkin. Varsinkin viikonloput jos on paljon häitä... :o

Suosittelen aloittamaan kilpailuttamisen hyvissä ajoin. :nod: Parhaimmat hinta-laatusuhteeltaan olevat pitopalvelut varataan heti, joten kannattaa tässäkin asiassa olla ajoissa liikkeellä. :wink:

Jos häät on kesällä 2007 niin aloittaisin heti syksyllä 2006 tarjouspommittamisen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Eerian juhlapalvelu!
ViestiLähetetty: 20.01.2006 17:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kaipailisin kokemuksia Eerian juhlapalvelusta!!!Kiitos!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2006 18:41 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Olisikos kellään kokemuksia pitopalvelu Lounaspirtistä Toijalasta? Sain tarjouksen, mutta en ole kuullut mitään kyseisestä paikasta...

Niin ja noista tarjousten pyytämisestä. Kannattaa alkaa ajoissa, kaikki eivät vastaa saman tien, valitettavasti.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.02.2006 19:52 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Onpa hiljaista täällä... Kaipaisin edelleen suosituksia pitopalveluista Pirkanmaan seudulla. Kokemuksia kaivataan seuraavista:

-Tapailan pitopalvelu
-Toijalan lounaspirtti
-Kangasalan Vakkaset
-Lissun juhlapalvelu

En ole kuulllut minkäänlaisia kommentteja mistään noista eli sokkona tässä ollaan menossa. Kaikenlaiset vinkit vastaanotetaan! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.02.2006 11:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hippi kirjoitti:
Onpa hiljaista täällä... Kaipaisin edelleen suosituksia pitopalveluista Pirkanmaan seudulla. Kokemuksia kaivataan seuraavista:

-Tapailan pitopalvelu
-Toijalan lounaspirtti
-Kangasalan Vakkaset
-Lissun juhlapalvelu

En ole kuulllut minkäänlaisia kommentteja mistään noista eli sokkona tässä ollaan menossa. Kaikenlaiset vinkit vastaanotetaan! :)

Mulla ei ole kokemuksia noista kolmesta ensimmäisestä,mutta Lissun juhlapalvelu on tullut tutuksi.Lissun juhlapalvelu oli halpa kolmesta vaihtoehdosta,joita verrattiin.Käytettiin palvelua kaksissa hautajaisissa viime vuonna.Oli tosi hyviä voileipiä;kinkku ja kala.Tosi hyviä täytekakkuja.Sieltä tuli myös kaksi tarjoilijaa,toinen niistä oli Lissu itse.Tosi ammattitaitoista työtä.Kannatan! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: TURUN PITOPALVELUSTA...
ViestiLähetetty: 01.03.2006 23:02 
:chef: Onko jollain kokemusta TURUSSA Pitopalvelusta MAIJA LAINE???
Meillä häät todennäköisesti heillä....
HINTA: 36 euroo/hlö ja lapset 18 euroo, siis hää menuu...
TILAVUOKRA:sisältyy hintaan(ruissalon aurinkoravintola),
+ tarjoilu, alkumaljat, pöytäliinat ja katteet

Eli mitäs tuumaatte :o ,onko kallista vai nou?

Meillä vieraita n.50 aik. ja 18 lasta :flower:
Kiitos vielä mielipiteistänne jos löytyy....JA ONNEA VIELÄ JOKAISELLE TULEVALLE JA TULLEILLE HÄÄPAREILLE :thx:

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 08.03.2006 23:31 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Heips!

Olemme viettämässä häitämme mahdollisesti Turun Akatemiantalolla elokuussa 2007 ja mietityttää pitopalvelu??! :o

Onko kellään kokemusta Turun pitopalveluista? Tai jopa pitopalvelusta joka olisi ollut akatemiantalolla?

Kertokaa ihmeessä mielipiteitä ja suositelkaa!
Myös varoituksi otetaan vastaan :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.03.2006 22:44 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Heippa! Täälä oli joku jolla oli pito-piiat häissä? Menikö häät hyvin vai vieläkö on pitämättä?

saimme myös heiltä ihan hyvän tarjouksen ja olisi kiva tietää millaista palvelua sieltä saa käytännössä...

Myös Juhlapalvelu Silvennoinen Kiinnostaapi! Kokemuksia!?

(ja kaikkia muut pk seudun halvat ja hyvät)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.03.2006 20:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nanna N: ja muutkin :) Elokuussa olisi tarkoitus häitä pitää ja nyt kun etsiskelin Lempäälän alueelta pitopalvelua, oli aika vaikeaa löytää sellaista joka olisi vapaana. Nyt yksi kivanoloinen olisi kiikarissa, mutta ehkä olisi aikaisemmin kannattanut ruveta etsiskelemään... Ei sillä, että kai niitä vielä vapaana on ja luotan siihen, että meille löytyy juuri se sopiva :) Mutta aikaisin kannattaa katsella ja kilpailuttaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2006 20:28 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

EDELLEEN PITOPALVELU VALITSEMATTA.. muutto verotti oman aikansa ja hää suunnitelmat oli muutaman viikon jäissä.. Nyt taas entistäkin ahkerampana!! :clap:

Suosituksia Turun alueen pitopalveluista???

Jansku n kuvapankki

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:45