* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 01:09

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.09.2007 16:38 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2008 23:05 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kuva

Kuva

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2008 23:27 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Kuva

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2008 20:19 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Talvihäihin lumihiutaleteemaa... :faint:

http://www.freewebs.com/springlakecake/ ... %20005.jpg

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.04.2008 11:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä en itse ole koskaan ollut kova täytekakkujen fani, rippijuhlissa ja ylioppilasjuhlissani halusin erottua massasta tarjoamalla kahvipöydässä jotain muuta kuin täytekakkua. Rippijuhlissa oli leipäjuustokuutioita, mansikoita ja kinuskia sekaisin isossa kulhossa (NAM!) ja ylioppilasjuhlissa oli tuorejuustokakkuja (jälleen nam!). Häihin varmaan sulhasen toiveesta kuitenkin tulee täytekakku.. Itse asiassa eilen ehdotin, että mitä jos tarjottaisiin marenkikakkua. Ehdotuksesta ei sinänsä kostunut mitään, kun sulho ei tiennyt, mikä moinen on.. :o

Täytekakun/marenkikakun kera soisi kahvipöydässä olevan jotain muutakin. Mokkapalat voisi olla yksi hyvä vaihtoehto, ja sitten pikkuleipiä paria sorttia. Wilhelmiinat ja lusikkaleivät ehkä. Pulla? Enpä tiedä, olisiko se vielä tarpeen..

Mutta näitä kuvia katsellessa tuli ihmeteltyä, että näkeekö ihmiset oikeasti noin paljon vaivaa pöydän antimiin. Tai siis toki syötävät on erittäin tärkeitä, mutta mielestäni on täysin joutavaa koristella palasokereita! :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2009 13:39 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Naakkis Vastaus tulee varmaankin "vähän" myöhässä, mutta kuitenkin...

Mun mielestä marenkikakun, tai sitten ihan täytekakun kaveriksi ruokahäissä riittää pikkuleivät tai konvehdit. Harva kaipaa mitään sen enempää kun vatsa on jo täynnä ruokaa.

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2009 11:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onko kenelläkään ehdotuksia mitä voi tarjota ihmiselle jolla on pähkinä-allergia !!!! Kakkua tai keksiä tai jotain!!!! kun lähes kaikessa leivontaan viittaavassa tuntuu olevan pähkinää jossain muodossa :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2009 12:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itselläni on pähkinä-allergia, onneksi ei ole niin paha kuin monella muulla, mutta vältän silti kaikkia tuotteita, joissa on edes vähän pähkinää. Tästä syystä teen yleensä itse leivonnaiset ja kyselen tosi tarkkaan vieraissa paikoissa ja jätän esim. epämääräset suklaat syömättä. Itse jos tekee, niin on helppo jättää ohjeesta pois pähkinät, yleensä ei tarvitse edes korvata millään. Kaupasta jos ostaa, niin kannattaa lukea vaan tarkkaan mitä sisältää. Lähes kaikissa suklaajutuissa on pähkinää, mutta esim vohveleissa on harvemmin :o

Jos haluat sanoa tarkemmin haluatko tarjota kakkua/keksejä vai mitä niin voin antaa vihjeitä mitkä käy ainaskin itselleni kunhan olen selvittänyt ne merkit :wink:

Ja jos aiot itse tehdä, niin minulta löytyy paljon pähkinättömiä ohjeita, ja voin kyllä mielelläni jakaa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2009 13:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei pölyökyli :bye: teen itse joten anna vain jotain ohjetta eli vaikka kakun ohjetta ja jotain keksiäkin, kyseinen henkilö kun on erittäin tärkeä henkilö sillä hänen painostuksestaan he sulhon kanssa päätyivät siihen ravintolaan eräänä kauniina iltana jossa me sitten tavattiin ekaa kertaa ja mä päädyin tänne foorumille suunnittelemaan meidän häitä:wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2009 02:23 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa :bye:

Mitä mieltä yleensä olette siitä mitä kahvipöydässä haluatte olevan.
Siis kakku, jotain piparii ja kahvii ym , riittääkö?
Pitääkö pöydässä olla pullaa :) esim..

Mä itse olen haluaisin sinne pullaa mut kaipaako sitä sitten siellä juhlassa kaiken tohinan keskellä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2009 09:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: suklaapisara! Meille ei ole tulossa kuin kakku (kahden laiset tosin) ja sitten jotain pipareita/keksejä, mutta itse olen kyllä tottunut siihen, että kahvipöydässä kuuluu olla se pulla. Välttämättä pullaa ei tarvitse tietenkään olla.. Itsehän te sen päätätte, joten laittakaa ihmeessä pullaa kahvipöytään :wink: Ja varmasti on joukossa sellaisia, joille pulla maistuu :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2009 14:31 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

mä varmaan tahon pullaa. ihan vaan iskän takia. se tykkää niin hirveesti pullasta!

oon kans noita allergioita pohtinu.. varmaan cateringit jne. tekee nykysin paljon laktoosittomia juttuja? :o kun mun kaaso-A ei voi oikeen käyttää mitään maitotuotteita. ei ees vähä-laktoosinen voi olla.
entä sitten keliakia? noh.. pitänee noita kattella sitten jos ihmiset muistaa ilmotella allergioitaa.. sit.. joskus.. miljoonan vuoden päästä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2009 17:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meidän perheessä kuuluu isommissa juhlissa laittaa aina "pakkopullaa" pöytään :D

Perhe on tässä tapauksessa siis äiti, sisko...

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2009 21:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on totuttu siihen, että pöydästä löytyy ne kuuluisat seitsemän sorttia (vähintään). Mutta mein häissä on kahvin kanssa vain kakku. Ja ehkä jotain namusia...

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2009 10:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Meillä oli tarjolla vain kakkubuffet. Eli kolmea erilaista kakkua (sacher, vadelma-juustokakku ja perinteinen kermakakku pensasmustikoilla). Kermakakku myös oli se versio, josta mahdollisten allergisten vieraiden varalle olisi tehty gluteiiniton, munaton tms. meillä ei vaan ollut kuin laktoosiongelmaisia, ja kaikki kakut tehtiin hylana.

Mun mielestä ei tarvitse olla pullaa tai mitään muutakaan kakun lisäksi. Vieraat ovat saaneet lämpimän ruuan ja saavat vielä yöruuan, joten ihan hirveesti ei vaan yksinkertaisesti pysty syömään!

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2009 11:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pullaa? Mä olen ollut aika monissa häissä ja pulla on kyllä yks asia jota ei oo tullut vielä vastaan tässä 20 vuoden aikana jonka muistan..kerma/mansikka/kinuskikakkuja sitäkin enemmän :D

Mutta onhan pulla on kiva juttu jos se on tuoretta :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.02.2009 12:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pullaa?
tottahan nyt pullaa pitää olla.. ainakin tällä satakunnan perämettis ollaan totuttu pullaa natustamaan pienemmästäkin syystä..
..että meillä ei tulis kuuloonkaan että hääpöydässä olis "vain" kakkua! :)

..mutta ehdottomasti kukin tyylillään. meille tulee varmasti just sen seitsemää sorttia kahvipöytään, varsinkin kun sulhon äiti on kova leipomaan ja me leivomme itse (=porukalla) kaikki kahvipöydän tarjottavat.

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.05.2009 19:08 
Poissa
Kerubi
Kerubi

mistä noita ihania sydämenmuotoisia sokeripaloja mahtaisi saada? :o ihania! <3

Siirsin kysymyksesi myös etsin palvelua/tuotetta- ketjuun. Jos saisit vastauksen nopeammin! :)
Sunshine Admin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2009 19:04 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

minulta löytyy tommoinen kakkuvuoka, tässä pohdinkin, että tulisiko kauhean mauttomat häät, jos tekisi kahvipöytään tuollaisia "minikakkusia"? :oops:

Voisi olla lapsille ihan kivoja ja meillä kuitenkin ulkohäät.. Olen käynyt tänään niin höyry päällä, etten enää tiedä mikä on hyvä idea ja mikä huono :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2009 20:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

haliaddikti, aivan ihana kakkuvuoka!!
kuolailen aina mm. bake & partyn sivuilla kaikkia ihania vuokia, mutta toistaiseksi budjetti ei oo repeillyt siihen suuntaan (muualle kylläkin)
ja siis asiaan, en ollenkaan ymmärrä miten tuosta voisi saada mauttoman idean..!
minusta tuo olisi vallan suloista.. ja tuostahan saa teeman pyörimään (tai oikeastaan pörisemään) tuon ympärillä.. ja ulkohäihin sopii nuo pikkuötökät mun mielestä tosi hauskasti.

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2009 21:01 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

titiuu, kiitokset vastauksesta!

Eipä mullakaan siihen olisi muuten ollut rahaa, mutta oli messutarjouksessa -30% ja sain sen synttärilahjaksi :)
Voihan sitä vaikka vain yhtä tai kahta "ötökkää" käyttää, jos kaikilla tulee jotenkin liian "kiireinen" kahvipöytä.
Nyt sitten vaan pitäisi opetella mestarileipojaksi :lmao2:

Kyllä sitä tuli mietittyä myös, että tekeekö pitopalvelu asiakkaan vuoasta "minikakkuja" jos heillä ei mitään vuokaa ole.. kai se riippuu pitopalvelusta..

Muoks: esmes. sieltä bake&party:stähän saa niitä suklaamuottejakin ja konvehtimuotteja.. tarjoillaanko kahvipöydässä suklaata? :o
Sulho on niin perso makealle, että hänen mielestään ruoan voisi skipata ja käyttää koko illan herkkujen mussuttamiseen :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2009 21:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

riippuu varmaan pitopalvelusta..
..mutta ihmettelisin kyllä, ellei jollakin onnistuisi myös asiakkaan oman vuuan käyttäminen, kun kyseessä on tuollainen erikoisempi malli.
..ja mikäli oikein muistan (?) teille on tulossa pienet häät, niin ei tuu sitä ongelmaa, että pitopalvelun tarvis tehdä esim. 200 pikkukakkua yksi kerrallaan.. jolloin hinta olis varmaan melko suolanen

*muoks*
mä voisin kanssa skipata sen ruuan ja suunnata suoraan herkkupöytään.

halloweenbileet 09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2009 21:16 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

^ Ihan pikkupikku häät, sulhasen suvun riitojen takia on 20 varmaa tulijaa ja 5 ehkä..

mutta asiaan: onko kukaan testannut/nähnyt näitä http://www.bakeandparty.com/epages/Kaup ... ucts/50023 käytettävän?

Itseäni huvittaisi ostaa, ihan muutenkin kuin häiden takia, mutta en nyt tiedä miten hyvin toimii.. Kuka muka suklaan perään :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.06.2009 08:42 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Mä tuolla muualla kuin tässä foorumissa huutelin ja kyselin, että kuinka monta eria herkkua voi/kannattaa laittaa kakun kanssa, ettei tule sitten kauheita ylilyöntejä..

Melkeenpä kaikki oli sitä mieltä, että kakku+max kaks juttua :shock:

Enkö mä nyt saakkaan sitten herkutella kaikella hyvällä :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.06.2009 12:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse olen tähän asti tottunut, että juhlissa on pöydässä sen seitsemää sorttia, eli kakkua, pullaa, ja ainakin kolmea eri pikkuleipää.. Mutta nyt meidänkin häissä on vaan yksi laatu pikkuleipää, johtunee siitä, että nyt kaikki maksetaan itse.. :o Mutta jos mä saisin päättää (ja olis ilmasta), niin useampi pikkuleipälaatu pöytään! :wink:

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 01:09