* UKK    * Etsi

Tänään on 23.07.2018 15:53

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2004 14:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mullakin on yksi koukero-tatuointi, mutta se jää kyllä piiloon koska se sijaitsee lantiolla. Kuva kävisi kyllä korusta. (sellasta hääpukua en vielä ole nähnyt joka lantiota paljon paljastaisi :D )
Mielestäni tatuointi saa näkyä, tai riippuen sen aiheesta. Jos se sopii morsiamen pukeutumistyyliin, niin tatska voi olla upea "asuste" kokonaisuudessa. (Pääkallot ei välttämättä ole viehkeitä prinsessapuvun kanssa... :o )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2004 17:02 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla aika isohkot tribalit yläselässä ja nilkassa. Selkä tulee todennäköisesti näkymään, eikä se minua haittaa. Kiva kontrasti valkoisen hääpuvun kanssa :D Tatuointeja en kadu ja otan lisää jos vain löydän kivoja kuvia.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2004 22:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

yks tastka löytyy ja se on kyllä sellases paikas et vaan mieheni näkee sen, osa kavereistani ei vieläkään edes tiedä siitä vaikka on ollut jo pari vuotta. en piilottele sitä enkä häpeä mutta en ole niitä ihmisiä jotka kuuluttelevat uusia asioita samantien kavereille....sitäpaitsi onhan se aina kiva yllätys saunoessa kun kaveri huomaa jossain vaiheessa itse :)
tais olla myös Grimas meikkivoide joka peittää tatskat ja halpa, mut ei ole kokemusta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.10.2004 18:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

miksi sitä piilottaa jos sellaisen kerran on hankkinut? Itselläni on lila perhonen olkapäässä, eikä haittaa mua jos näkyy. Pitää varmaan ottaa jotenkin värejä suunnitellessa huomioon.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.10.2004 20:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itselläni on pari mustaa delfiiniä yläselässä, jotka nähdessään tuleva anoppini totesi ensimmäisenä: "Nyt ei voi morsiuspuku olla selästä avoin!". Tällöin ei ollut vielä edes häistä ollut puhetta.
Itse olen sitä mieltä, että kuva on osa minua ja itse olen valintani tehnyt, joten miksi minun pitäisi se peittää vaikka musta onkin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.10.2004 06:13 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Lainaa:
On tatuointeja, ja aion 'jättää näkyville'. Otettaessa olen päätöksen niitten kanssa elämisestä tehnyt, eikä hääpäivä sitä muuta.

Tuo oli kyllä äärettömän hyvin sanottu, joten mitäpä siihen enää lisäämään :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.11.2004 09:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miulla on tatuoitu sulhon nimi lonkkaluun yläpuolelle.
Olisin halunnu puvun joka jätää osan vyötäröstä paljaaksi että olisi tuo tatskakin näkyny, mutta päädyin sittenkin perinteisempään vaihtoehtoon.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.11.2004 10:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kävitkö Rambo ottamassa sen tatskan Mix tattoossa?
Mä otin omani siellä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.11.2004 11:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minttura
Kävin Lappeenrannan Heaven&Hellissä. Se oli tosi kallista lystiä (tosin palvelu olikin hirmu hyvää), seuraavaa varten pitää ettiä joku kukkarolle ystävällisempi paikka.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.02.2005 12:26 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Mulla on yläselässä, niskan alapuolella keskellä selkää musta ornamenttikuvio jota en aio häissä peitellä. :) Monikaan ei ole tatuointia nähnyt koska se on usei piilossa paidan tai hiuksien alla joten häihin ajattelin sellaista pukua että tatuointi näkyisi :clap: Tatskassa on sellaisia pieniä pisteitä ja ajattelin niiden päälle liimata vielä pieniä "timatteja" korostamaan. Se olisi sitten kuin koru :wink:

*Häitä tanssitaan 12.8.2006*

Päiväkirja

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.04.2005 12:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nostetaanpas tätä ketjua samalla kun kysäisen, että tietäiskö joku mistä saa iho"timantteja"..tai siis en tiedä mitä ne on oikealta nimeltään, mutta käyttötarkoitus on että ihoon saa vaikka kuvion niillä "helmillä". Itsellä tatuointi käsivarressa ja olkaimeton puku ois tarkotus hääpäivänä nykästä ylle..haluaisin koristaa tatskaa jotenkin juhlaan sopivammaksi ja ajattelin laittaa siihen vähän säihkettä :wink: ..pääsee sukulaisetkin kauhisteleen :x ! Mistähän sellasia saa?
Onko soveliasta, että kirkossa on tatska näkösällä..vai pitäskö se peittää esim.huivilla?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.04.2005 12:47 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Sokokselta ainakin saa :)

:bye: Ad

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.04.2005 10:27 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Miulla on 3 tatuointia,
oik.olkavarressa,vas.jalkapöydässä ja masussa napakorun yläpuolella.
Olkapäätä ja nilkkaa en ala häiden takia peittelemään,
ja massun tribal näkyy vain sulhaselle korsetin läpi,joka on sellainen läpinäkyvä koukerokuvioinen edestä.Sopii siis kivasti "yhteen" tatskani kanssa. :) Miksi tatskoja ees pitäisi peitellä..? :)
Miullakin omat olleet jo vuosia ja joka niistä ei tykkää,se on hänen huolensa,ei miun! ;)

Mir Mir

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.05.2005 21:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

3kpl löytyy, nilkasta, olkavarresta ja selästä lapaluun kohilta. Kaikki on samantyylistä tripaalia. selkä-ja olkapää tatuointi näkyy häissä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.05.2005 15:54 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Itselläni on yksi tatuointi selässä lapaluun kohdalla. En tiedä vielä tuleeko se näkymään, kun en ole pukua vielä hankkinut, mutta en minä pukuani sen mukaan aio valita! Valitsen sellaisen puvun mikä minua eniten miellyttää, näkyy tatuointini tai ei. :wink: Ei minua itseäni häiritse se yhtään, joten ei pidä välittää sukulaistenkaan kommenteista. Ainoa mikä ärsyttää, jos tatuointini näkyy, on lukuisat kyselyt siitä mitä se tarkoittaa (minulla on siis kiinalainen merkki). Mutta nähtäväksi jää mitä tuleman pitää... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 07:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on myös pääskynen vasemmassa lavassa.. ja olen kyllä ajatellut, että puku olisi sellainen ETTEI tatska näy.. :o Katsotaan sitten mikä se lopullinen tulos on.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.06.2005 05:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

mulla on nilikassa ruusu ja puku peittää sen mutta yläselässä tai oikiastaan niskassa on kiinalainen merkki rakkaus ja sen hääpukukin paljastaa :kiss: sopiihan se aiheeseenki :D kolomatta tatskaa oon vuojen verran miettiny ja se tulis toiseen jalakaan poloven kohille...kaks tassua :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.06.2005 08:27 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Mulla ei vielä ole tatskaa, mutta syksyllä varmaan otan (tai sitten myöhemmin, riippuu rahatilanteesta :? ) tuohon mitenkä sen nyt selittäis olkapään viereeen, mutta rinnan puolelle.. Toivottavasti joku ees ton ymmärtää :lmao2: Ja siihen tuleepi semmonen sulonen isosilmänen lepakko, tästä mallia ottaen :bow:

Kuva

Rouvapäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.06.2005 18:00 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mullakin on japanilainen merkki tuossa oikean rinnan ja solisluun puolivälissä, enkä kyllä mitenkään aio sitä peitellä, se on siinä muistona kuolleesta äidistäni ja on kyllä niin osa minua, etten ilman sitä osais varmaan elääkään. Joten kyllä saa näkyä ja mielellään haluankin sen näkyvän, kun haaveena on olkaimeton puku..
Meidänkin suvussa varmaan on niitä, joista tatuointi ei saa näkyä, mutta :evil: heille. Hih.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.06.2005 20:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hello! Jos joku mietiskelee :o mitä mahtaa maksaa Joe Blascon tatuoinnin peittävä meikkivoide, niin 55€ maksaa ainaskin Oulun Stockmannilla...Melko hyvän hintanen, mutta itse aion sen hankkia, koska SULHANEN ei pidä näkyvästä tatuoinnista (niskassa).Onhan se hänenkin mielipidettä kunnioitettava :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.06.2005 10:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Yksi tatuointi, mustat siivet selässä. Ja aion ehdottomasti sitä hääpäivänä jollain tapaa korostaa ..sanoi vanhoilliset sukulaiseni mitä tahansa :evil:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.08.2005 12:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Multa löytyy kans yks kuva olkapäästä. Niin kuin moni on täällä sanonutkin, olen sen ottaessani tehnyt päätöksen sen kanssa elämisestä ja periaatteessa mullekin on aivan sama mitä muut siitä ajattelee...

Mutta, olen myös tatuoinnin ottaessani ajatellut, että sen voi halutessaan peittää (ei ole hirveän iso). Ja näin aioinkin häissä tehdä... Lähinnä sen takia, että omasta mielestäni musta tatuointi ei sovi hääpuvun seuraksi.

Kysyisinkin, että osaako kukaan kertoa enempää tuosta ketjun alussa mainitusta keinoihosta? Kuinka paksua on, ja huomaako sen? Pelkään, että Joe Blasco tai vastaava muu meikki on sitten hunnussa tai hartiahuivissa (kumpi sitten tuleekaan) kirkon jälkeen... Varsinkin, kun on talvihäät, niin on pakko laittaa harteille huivi ja ulos takki tai viitta. Pelkään siis, että peiteaine tarttuu vaatteisiin (ja sotkee). :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.09.2005 09:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itsellänikin on tatuointi yläselässä ja näillä näkymin aion ostaa olkaimettoman puvun ja tatuointi näkyy ja saakin näkyä. In_lovelta sainkin hyvän idean, että ostan siihen jotain tekotimantteja ja kiinnittää niitä tatuointiin. :girl:

Silloin kun otin tatuoinnin niin eräs sukulainen yritti saada mieltäni muutettua sanomalla, että miltä se näyttää hääpuvun kanssa sitten. mutta sehän tulee näyttämään kauniilta :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.09.2005 12:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Waude wau!!!!!! Nyt (jo.. :oops:) luin koko ketjun ja pongasin noi timantit ja hileet.. pikkuhiljaa nimittäin alan tulla siihen tulokseen, että tatuointi (pääsky vasemmassa lavassa) saisi näkyä.. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2005 09:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miula on tatuointeja neljä kipaletta, joista yksi jää hääpuvussa piiloon (ristiselän iso tatska), 3 jää näkyviin ja niistä yksi on värin vuoksi peitettävä (ei kerta kaikkiaan vaan sovi, on väärän punainen)... Mutta olkapään perhonen ja lapaluun vieressä nököttävä skorpioni saavat jäädä näkyviin, skorppari peittyy osittain hiusten alle :)

Omat suunnitelmat

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.07.2018 15:53