* UKK    * Etsi

Tänään on 19.09.2018 00:09

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.02.2008 13:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Osaisko joku kertoo, mistä tuota Crimas-peiteainetta vois saada???

Mä oon päättänyt peittää kuvani hääpäivänä. Ensin ajattelin pitkähihaista pukua (häät ovat syksyllä) mutta pitkähihaiset puvut on niin harvassa..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.03.2008 21:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No nyt mä löysin tieni tonne Crimasin sivuille!! Mut mistä ihmeestä mä tiedän niistä peiteväreistä, että mikä on sopivin peittämään tatuoinnit??

PLIIS!! Voisko joku viisaampi ja kokeneempi auttaa meikäläistä???!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.03.2008 18:28 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sarah.R kirjoitti:
No nyt mä löysin tieni tonne Crimasin sivuille!! Mut mistä ihmeestä mä tiedän niistä peiteväreistä, että mikä on sopivin peittämään tatuoinnit??

VOISKO JOKU OIKEESTI NEUVOA!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.03.2008 18:58 
Ota yhteyttä esim. naamiaistuotteita myyvään Punanaamion nettikauppaan sähköpostitse, osaavat auttaa ja myyvät laajalla valikoimalla Grimasin maskeeraustuotteita.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.03.2008 12:05 
Poissa
Kauneusasiantuntija
Kauneusasiantuntija

Sarah.R kirjoitti:

Grimasin tuotteista Crème Make-Up on sopiva tatuointien peittämiseen. Kiinnitä tuote vielä Fixing Powder-puuterilla. Tatuointien peittämisessä on kyllä omat niksinsä, miten esim. ääriviivat saa kunnolla peittoon. Jos sinun pitää tilata tuotteet pelkästään yhtä tilaisuutta varten, tulisi varmasti halvemmaksi ja helpommaksi käydä peittämässä tatuointi ammattimaskeeraajalla.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.04.2008 12:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on kolme tatuointia, yksi niskassa ja kaksi nilkoissa. Nilkkakuvat ei näy, mutta jos helma nousee jossain vaiheessa, niin ei meinaa mitään. Mun tatuoinnit on meinaan kauniita! :nod: Niskan tatuointi näkyy, jos hiukset laitetaan ylös, ja mä oon vähä meinannuki, että tatuointi saa ja sen kuuluu näkyä! Mun kuvat on sieviä ja pieniä, mutta jos mulla olis joku iso ruma Suomileijona käsivarressa, niin peittäisin kyllä. Tosin en sellaista kuvaa edes ottais..:P

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.01.2009 12:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla on kaksi tatuointia,yksi "koukero" lapaluiden v√§liss√§ (j√§√§ n√§kyviin) ja toinen kukkak√∂ynn√∂s nilkassa. Sel√§ss√§ olevaan tatuointiini olen suunnitellut ihotimantteja. Kun nyt vain tosiaan keksisin mist√§ niit√§ saa ja mill√§ ne saa PYSYM√Ą√ĄN kunnolla :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.01.2009 11:41 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

minäpä otan sulhaselle yllätyksenä tatuoinnin vatsan ja jalan väliseen taipeeseen, sulho näkeepi sen vasta hääpäivänä (tai yönä). sitä sitten piilottelen ennen häitä kuukauden pari :D konstit on monet sano nainen etsiessään kaapista mummokalsareita :D

Päiväkirjanen

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.01.2009 09:55 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

mä oon ajatellut ihan samaa mimsku!! :bye: en vaan oo päättäny vielä millasen,mutta oon tässä piirrellyt jo vähän mielikuvia :) mulla on tuos peukalohangas pieni kuva kans ja siihen haluan peitekuvan ennen kesää. :nod:

Tahdotaan 18.7.2009

RockMama&Muru sanovat TAHRON 18.7.09

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.04.2009 07:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos päädyn siihen _ricitalta_ löytyneeseen sivukampaukseen, niin kiharapilvi saa mennä sitten oikealle puolelle, että tatuointi näkyy. Pitäisköhän sitä koristella jotenkin?

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.04.2009 10:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla on vasemmassa käsivarressa suurehko kuva, joka on vasta reilun vuoden vanha ja josta olen hyvin ylpeä.

MUTTA häämme tulevat olemaan erittäin prinsessatyyliset eikä kuvani mitenkään sovi yhteen prinsessamaisten hörhellyksien kanssa, joten se menee piiloon.

Pukuani en kuitenkaan aio valita tatuointini piiloon saamiseksi, vaan täytyy sitten luottaa meikkaajaani. Onneksi tuleva meikkaajani on koulutukseltaan myös maskeeraja, hän osaa varmasti homman! :wink:

:girl: Prinsessa Rohkea

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.04.2009 17:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Naakkis kirjoitti:
Jos päädyn siihen _ricitalta_ löytyneeseen sivukampaukseen, niin kiharapilvi saa mennä sitten oikealle puolelle, että tatuointi näkyy. Pitäisköhän sitä koristella jotenkin?

Kas kun en ole mitään kommentoinut.

Kun olen livenä nähnyt nuo siun ihanat haikarat, niin sanoisin ettei niitä tarvitse mitenkään koristella.

Mitä mä teen?!

-Apso

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.10.2009 17:52 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meikäläiseltä löytyy nilkasta kuvaa sekä jokunen kuukausi sitten ottamani iso koukerojutska selästä. Ja nimenomaan ajattelin että "Nyt se tatska täytyy käydä ottamassa jos ensi vuonna tosiaan naimisiin mentäis..." - sukulaisten järkyttäminen on lempipuuhaani! Kaikki niiden järkyttyneet ilmeet... hihi...! :lmao2: En ole sillä edes kaikille kavereillenikaan tästä isommasta kuvasta kertonut, sillä haluan sen olevan yllätys myös heille... ;)

Puvun valitsin nimen omaan sellaiseksi että kuva näkyisi mahdollisimman hyvin ja samoiten kampauksen tulen tekemään semmoiseksi "nutturamaiseksi" tms että selkä jää näkyviin.

Olen myös atoopikko ja ihoni on aika kirjava ja läikikäs ja arpinen näin niin kuin normaalistikin, niin ajattelin että tuommoinen iso näyttävä tatuointi ainakin vetää kaiken huomion itseensä... ;)

Kävin tänään myös ostamassa Tiimarista (!) pieniä timantti-tarroja joita ajattelin yrittää hyödyntää tatuoinnin koristelussa - timantti sinne toinen tänne tekee siitä varmana vielä enemmän korumaisen. :) Ja jokunen timantti myös kynsiin vielä kiinni niin kas, johan on komiaa... ;) Eri asia on sit pysyykö nuo tiimarin timantit kuinka hyvin..... onko kenelläkään mitään iholiimavinkkejä? Onko jotain iholiimaa edes olemassa?? Pikaliimalla ainakin sais pysymään...! :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.06.2010 19:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla on vasemmassa kädessä olkapäästä melkein kyynärpäähän ylettyvä tatuointi. Värit ovat hyvät, kun serverran uusi kuva, mutta päädyin koristelmaan kuvan häihin. Googlettelin kynsikoruja ja rakennekynsiä, niin samalla löysin noita ihotimantteja/ koruja.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 89 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

* UKK    * Etsi

Tänään on 19.09.2018 00:09