* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 17:34

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kynsien hoito & koristelu
ViestiL√§hetetty: 25.08.2005 16:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ideoita ja vinkkejä kynsien hoitoon ja koristeluun!

onko kellään ohjetta kotitekoiselle ranskalaiselle manikyyrille? :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2005 17:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Amoriinin hääoppaassa on ohje täällä ja ohje toisessa paikassa on tässä. Kaupoissahan myydään ihan niitä settejä millä saa tehtyä ranskalaisen manikyyrin, ja joissain on mukana jotkut tarrat minkä avulla saa helposti sen kärkiosan tehtyä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2005 17:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eli Mavalalla ainakin on tällainen setti
Tämä on lainattu Iltasanomien sivuilta:

"Viikon kauneustuotteena on Mavalan French Manicure -paketti, joka sisältää kaiken tarvittavan. Valkoisella lakataan kynnen kärki, hennolla pinkillä koko pinta ja koko komeus viimeistellään pikakuivattavalla Minute Quick-Finish -päällyslakalla.

Pakkauksessa on mukana my√∂s manikyyritarrat, joiden avulla valkoinen kynnenk√§rki tehd√§√§n siististi, helposti ja nopeasti. Kaupoissa koko setin hinta on noin 12,50 ‚ā¨."

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2005 18:05 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Me yritettiin kaason kanssa tehdä juuri tuolla setillä ja noiden tarrojen kanssa, mutta ei ne toiminu oikein.. tuli sottasempaa jälkeä kuin ilman tarroja. Tehtiin sitten ilman, varpaisiinkin! Ja liimailtiin vähän dimangeja lisäks.. hienot tuli.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.09.2005 19:30 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

eloheinä kirjoitti:
Tuolla rakennekynnet vai tekokynnet -ketjussa tätä asiaa jo sivuttiinkin, mutta lähinnä ulkopuolisella laitatettavien kynsien kannalta. Minulla on tavoitteena pärjätä ihan omilla kynsilläni, mikäli nyt jotakin katastrofaalista lohkeilua / katkeamista ei tapahdu juuri ennen hääpäivää. Aion niin ikään laittaa kynteni itse.

Keksin tässä pari päivää sitten, että ainakin vasempaan nimettömään olisi mukava laittaa jonkinlainen liimattava "koru". Siis sellainen pieni, siisti, ei liian räikeä esim. kullavärinen / helmenhohtoinen kaunis yksityiskohta. Tietääkö kukaan, mistä pääkaupunkiseudulla löytää tee se itse -kynsiin pieniä liimattavia kauneuspisteitä?

Admiina kirjoitti:
Ainakin Stockmann ja Sokos myyvät kynsikoruja ja -tarroja :)

:girl: Admiina

eloheinä kirjoitti:
Mitä :o ?!

Kiitos tiedosta, täytyypi sokean mennä sitten uudelleen ostoksille...

Admiina kirjoitti:
Eloheinä, Stockalla 7 krs, Professionails. Puh. 09 1213408. Hintahaitari 7-20 euroa = timantteja eri väreissä, hinnat on pikkupussille.

Heillä on myös "pääpaikka" osoitteessa Eteläranta 10. Liikkeen nimi: Miss Lis, Puh. 09 634 674 ja sieltä löytyy paaaaljon erilaisia kynsikoruja. :)

eloheinä kirjoitti:
Tuhannet kiitokset :clap: !!! Kuinka niin minä olen uusavuton shoppailija, kun täytyy liikkeen koordinaatitikin saada näin tarkkaan... :oops:. Vielä tarkemmin "sivuportailta tai hissiltä xx askelta vasempaan, katse oikealle..." :wink:

Sen verran täytyy tietysti selitellä, että en ole aiemmin kynsiin tällaisia kaunisteita etsinyt... Kertaalleen kyllä kävinkin jo stockalla (sen verran minäkin osasin uumoilla, että sieltä, jos jostakin, näitä saattaisi löytyä), mutta löysin ainoastaan erilaisia tekokynsipaketteja, en näitä "koruja".

Näillä ohjeilla evästettynä uskaltaudun uudelle, toivottavasti aiempaa menestyksekkäämmälle etsintäreissulle. Kiitos jälleen sinulle Admiina!

Admiina kirjoitti:
:D Toivottavasti löydät hakemasi. Ei ollut tarkoitus antaa koordinaatteja "ikään kuin et muuten sinne löytäsi", mutta Stocka on sen verran iso paikka, ettei sitä tule välttämättä mieleen kiivetä ullakolle yksittäiseen liikkeeseen, joka toimii samoissa tiloissa. Itsekin etsisin kynsikoruja juuri jostain rihmakorupuolelta tai kynsien ja lakkojen luota.

Kerropa sitten mitä löytyi, varsinkin jos käyt siellä Etelärannassa, jossa näillä "kynnettäjillä" on tukku ja paaaljon kynsitavaraa (myyvät siis tukusta huolimatta ko. osoitteessa tarpehia myös meille taviksille) :)

eloheinä kirjoitti:
Hehei, juuri näin minulle täytyykin suuntamerkit antaa :clap: (nimimerkillä muutama vuosi sitten poliisiauton perässä autolla ullanlinnasta mannerheimintielle saatettu pääkaupunkiseutulaistunut vanha Oululainen)!!

Kauneimmat kiitokset :flower: , kerron sitten mitä löytyi!!

Jemppa kirjoitti:
seikkailin tuolla netissä ja löysin paikan josta saa tosi nättejä Kynsikoruja

kippe kirjoitti:
:) Mä hain niitä sieltä ekasta kerroksesta...en löytänyt...eikä myyjät neuvoneet mua mihinkään seiskaan :( ...*****okke siispä*****sairaslomasta on hyötyä....******Mä lähden stadiin, pistän punttiin vipinää...*****

Ouida kirjoitti:
http://www.meikkitaide.fi saa tilattua kynsikoruja.. Sivuilla paljon muitakin edullisia kosmetiikkatuotteita.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.09.2005 18:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun hääpäiväkertomuksissa näkyy mun kynnet, jotka on omat ja itse laitetut. Jos jutakuta kiinnostaa näin ne tein:
Edellisenä iltana enne häitä. Laitoin kynsiin tavallista teippiä siihen kohtaan, josta kynsi kasvaa "yli " sormen pään eli siis sen väri muuttuu. Tavallinen teippi taipuu tähän hyvin pienen harjoittelun jälkeen ja on halvempaa harjoitellakin! Sitten lakkasin vaalealla helmiäisvärillä kynsien kärjet. Ja poistin teipit välittömästi, ettei ehdi yhtään kuivua.
Sitten hetken kuivahtamisen jälkeen laitoin kerroksen vaaleaa rosaa, joka päästi hyvin kynsien kärjet näkyviin ei siis peittänyt helmiäis vaaleaa osaa. Siihen päälle laitoin vas. nimettämään punaisen timangi sydämen. Ja päälle väritön päällyslakka. Avot ja oli hienot, moni ihasteli yhtälailla kun sormustakin! kannattaa harjoitella etukäteen ja teippien poistossa ensimmäisellä kerralla on hyvä olla auttamassa pois ottoa, on vähän hankalaa kun ne pitää poistaa kynnet märkinä...
Mä tykkään muutenkin laittaa kynsiäni silloin varsinkin kun ne on pitkät, nyt toin espanjasta ihanai kukkia koko paketin eurolla! Suomesta ostan sokokselta, mutta niiden valikoima alkaa jo tympiä joten kiitti vinkeistä!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.11.2005 07:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ouida kirjoitti:
http://www.meikkitaide.fi saa tilattua kynsikoruja.. Sivuilla paljon muitakin edullisia kosmetiikkatuotteita.

Olettekos muuten joku joskus tilanneet jotain tuolta Meikkitaiteesta? Miten nopeasti tavarat ovat tulleet? Kun mä tilasin sieltä jokunen viikko sitten eikä pakettia ole näkynyt eikä kuulunut. Kotisivuillaan mainostavat että tavarat lähetetään 2-4 työpäivän kuluessa maksun saamisesta ja mä maksoin jo 12 työpäivää sitten :?

Onneksi kyse oli summasta alle 20eur, muuten voisin täällä jo hermostua. Pitänee ottaa sinne yhteyttä.

nimimerkillä malttamaton odottaja

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 03.01.2006 15:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lee- kirjoitti:

Jos haluaa tosi pikaisen ranskiksen (ei välttämättä hääpäiväksi, mutta arjen iloksi), kannattaa investoida Trindin kynnenkirkastajaan! Jos omissa kynsissä on vähänkin valkoista kynnen reunaa näkyvissä, lakka kirkastaa sen ihanan vaaleaksi. Muu osa kynnestä onnormaalin värinen, ja tietysti kiiltävä. Pointtihan siis on, että kirkkaassa lakassa on sinistä sävyä, joka saa siis kellertävän kynnen näyttämään valkoisemmalta. Arkikäyttöön tuote on tosi hyvä, saa kynnet nopeasti siisteiksi! Kannattaa myös muistaa pitää huolta kynsinauhoista, kätevintä se on sellaisella öljytussilla. Ja miksei käy juhlaankin, jos on kiire tai ei jaksa panostaa (kuten minä!).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.05.2006 20:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuinka paljon teidän muiden mielestä ranskalaisessa manikyyrissä pitää olla sitä valkoista, että näyttää nätiltä? Ihan vaan muutama milli vai jopa sentti?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2006 20:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mun mielestä valkoista tulee oman kynnen mukaan. Eli sen verran, mitä sitä on omassakin kynnessä, tietty siinä pääseen vähän "muotoilemaan" sitä kynnen muotoa, ettei tarvitse ihan pilkulleen mennä oman kynnen mukaan. Esim. itsellä on pari kynttä vähän toispuoleiset, mutta valkoinen maalattiin kynteen niin, että siitä tuli symmetrinen. Jos on piiitkät kynnet, valkoista on siis enemmän, ja lyhyissä sitävastoin vähemmän! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2006 21:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

zocka kirjoitti:
Mun mielestä valkoista tulee oman kynnen mukaan. Eli sen verran, mitä sitä on omassakin kynnessä, tietty siinä pääseen vähän "muotoilemaan" sitä kynnen muotoa, ettei tarvitse ihan pilkulleen mennä oman kynnen mukaan. Esim. itsellä on pari kynttä vähän toispuoleiset, mutta valkoinen maalattiin kynteen niin, että siitä tuli symmetrinen. Jos on piiitkät kynnet, valkoista on siis enemmän, ja lyhyissä sitävastoin vähemmän! :)

Tietenkin oman kynnen mukaan. Hullultahan se näyttäis, jos menis valkoisella värittelemään puolen kynttä. Mutta jos siis tuota luonnostaan valkoita aluetta on mahdollisuus viilailla sopivan pituiseksi niin mikä se pituus olisi?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.05.2006 13:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse tykkään, että kynnet on aika lyhyinä, kun ne kasvavat niin nopeasti. Itse varmaan pidän valkoisen osan vain n.2-3mm pitkänä. Mutta kuka mistäkin pitää. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.07.2006 08:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HJELP!
Mulla on kovat kynnet jotka kasvaa suht nätisti ja todella nopeasti. Olen aina itse maalaillut lakoilla kivoja kuvia ja liimaillut kimalteita yms. Ongelma on lähinnä ollut löytää hyviä lakkoja jotka kestävät!
Olisiko joku täällä tietoinen kynsilakoista?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.07.2006 09:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

elaisa itse tykkään Diorin kynsilakasta.

Niillä on myös erilaisessa pakkauksessa kynsilakkaa. En tiedä onko se tuota samaa ja vaan pakkaus on vaihtunut koska en ole ostanut sitä vähään aikaan.

Tuo pysyy hyvänä huomattavasti kauemmin kuin esim. Lumenen tai Nivean lakat.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.07.2006 09:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ranskalaiseen manikyyriin en suosittele noita tarroja, vaikka helppoja ovatkin. Mutta niistä jää usein semmonen "porras" ja jotkut tarrat ottavat vähän lakkaa mukanaankin eli voi jäädä ikävä kolo siihen valkoiseen. Itse teen vapaalla kädellä, mutta melko vaikeeta on laittaa itelle. Toiselle helpompi. :girl: Tein just eilen ranskalaisen manikyyrin itelleni ja oikee käsi on kauhee, vaikka vasen käsi onnistu ihan hyvin. En oo vieläkään oppinu vasuriksi. :D

Niin ja sitten tuosta valkoisen määrästä...mielestäni ihan lyhytkyntisille ei ranskalainen sovi, mutta jos on vähänkin yli sormenpäiden noi kynnet, voi sitä valkoista jatkaa millin-pari alemmas, näyttää siistiltä silti. :wink:

Kynsilakkojen pysyvyydestä...mulle riittää semmoinen neljän päivän lakan kesto varsin hyvin, sillä mun kynnet kasvaa niin nopeeta, että sen jälkeen näyttää, ettei juuressa lakkaa enää ole, kun uutta kynttä puskee. Olen ihan ihastunut Oriflamen French Manicure-kynsilakkoihin, kun niistä tulee hento sävy ja hurjasti kiiltoa. Ja sivellin on litteä, joten kolmella sipaisulla saa hyvin koko kynnen lakattua. :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.07.2006 09:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä taas olen käyttänyt ihan onnistuneesti noita tarroja ranskiksen teossa. Olen tehnyt joskus ilmankin ja vasen käsi onnistuu ihan hyvin, mutta oikee :doh: ei tuu mitään... :D Pitää vaan pitää huoli, että aluslakka on kuivunut tarpeeksi hyvin ennen sen tarran laittamista jotta sitä lakkaa ei lähde tarran mukana pois ja ottaa se tarra heti pois kun valkoisen lakan on levittänyt. Sitten levitän sen värittömän lakan päälle kun se valkoinen ei ole vielä kuivunut ihan täysin, niin se vähän tasoittaa sitä mahdollista porrasta siinä.

Mä luulen että noissa tarroissakin on aika paljon eroja, jotkut voi olla tarraavampia kuin toiset.

Taisi olla tuolla toisessa kynsiketjussa kun joku kirjoitti että käyttää ihan tavallista teippiä tuohon tippien lakkaamiseen. Pitää itsekin joskus kokeilla josko se maalarinteippi toimisi :nod:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.12.2006 23:43 
Kuva

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.01.2007 19:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:doh: Mä oon vihdoin ja viimein saanu taas lopetettua kynsien pureskelun ja sain nätit pitkät kynnet mut nyt :auts: Ne on alkanu liuskottumaan :doh:
Oisko kenelläkään mitään kikka kolmosia tuohon vaivaan? :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.01.2007 20:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hmm... Itsellä alkaa myös jossain tietyssä pityydessä kynnet liskottumaan. En ole vielä keksinyt kynsilakkaa parempaa keinoa estää tai hidastaa sitä vähäsen. Yleensä leikkaan ja viilaan pois ne liuskottuneet osat, ettei se pääse "leviämään" siitä.

Mun mielestä myös tuo ranskal. manicure auttaa, tai siis suojaa kynttä, vähän tavallista lakkaamista paremmin liuskottumiselta. Siinä kun tulee se yksi kerros tippiin enemmän. Värittömällä koitan joskus vähän suojata kynnen reunaa/kärkeä enemmän, mutta siitä tuo lakka monesti lähtee aika nopeasti kulumalla.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 12.02.2007 11:13 
Poissa
Kerubi
Kerubi

:bye: :bye:

zocka,Mar1kki

Mulla on ihan sama ongelma ja aloin nyt taistoon tätä vastaan, tässä hyvin toimivat kikka kolmoseni =)
Lasiviila
Nail balsam
Nail Repair
Piimax

Näistä lasiviila ja piimax on aivan ykkösiä, jos ei halua noita kaikkia ostaa niin kun ostaa nuo kaksi niin niillä pääsee jo erinomaiseen alkuun. Suosittelen kuitenkin vielä käyttämään myös nail balsamia ja nail repairia. Itse olen käyttänyt kaikkia yhtä aikaa ja kynteni ovat PALJON paremmat kuin aikaisemmin, eivät enää liuskoitu!! :clap: :clap:

Toimi!! :yep: :yep: :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.02.2007 12:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuva
Kuva
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.02.2007 00:53 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

How To Get A French Manicure

Kuva
STEP 1
It's essential to prepare your hands and nails before applying nail polish. First, exfoliate your hands by massaging them using a small amount of body scrub. Rinse with water and dry thoroughly. One of the main causes of chapped hands is not drying them properly after washing.

Kuva
STEP 2
File your nails. If they are brittle or tend to split, keep them flat across the top with smooth, rounded edges. When filing, move in one direction, from outer corner to centre-sawing movements can damage the nail plate. Choose a nail file with a fine surface that glides over the nail.

Kuva
STEP 3
Coat hands in a layer of sweet almond oil, to norish and soften, then wrap in a warm towel and relax for 15 minutes. Unwrap, and gently push back cuticles using a rubber hoof stick (available from most chemists). Never use cuticle clippers, as they can nick the skin. Rinse hands with warm water and dry thoroughly to remove any oil residue.

Kuva
STEP 4
Apply one coat of base coat over your entire nail and allow a couple of minutes to dry. This will help strengthen the nail. Some products also level fine ridges and imperfections, leaving a smooth surface to apply polish. There's a wide range of base coats to choose from.

Kuva
STEP 5
For a square look, paint a straight line across the tips; for a rounded appearance, follow the curve of the nail; and to get a pointed style, paint in from each side to the centre. Some manicure kits include sticky strips to use as a guide. when applying, lay your hand on a flat surface and keep the ball of your painting hand steady and keep the ball of your painting hand steady by resting it on the same surface. Leave to dry.

Kuva
STEP 6
Finally, apply a coat of translucent shell-pink nail polish over the entire nail to seal the whitened tip and complete the look. Allow 10 minutes for it to dry. For extra shine and protection, apply a clear, glossy top coat.

Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.02.2007 01:07 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Pedikyyri

Step 1 - Apply the natural pink
Kuva

Step 2 - Apply the white tip
Kuva

Step 3 - Apply the second pink layer
Kuva

Step 4 - Apply the red dots
Kuva

Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 10.06.2007 20:35 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Lee- kirjoitti:

Ite ostin sellaisen paketin jossa oli valkoinen kynnenpäähän,värillinen manikyyrilakka ja lopuksi pikakuivattaja,siinä tuli mukana hyvät ohjeet ja kynsitarrat.
Kokeilin juuri ja ei lainkaan hassumpi,seuraavalla kerralla varmaan luonaa helpommin.Eka kerta vähän sellaista harjoittelua..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.06.2007 00:15 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Aika moni noista kynsikoristeista oli ammattilaisen tekemiä.. Siellä oli mm. valmiiksi kuvioituja tippejä, kynäruiskulla tehtyjä ja leimasintekniikalla tehtyjä.

Tosi hienoja ovat, kiitos:)) Lisää näitä ihanuuksia saa todella laittaa vinkiksi. Taidan itsekin etsiä muutaman herkun.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 47 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 17:34