* UKK    * Etsi

Tänään on 18.09.2018 23:27

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 09:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tää tulee hiukka myöhässä....mut, joo Wendy, voi siinä sitte näköjään silleeki käyä...Joithan vettä paljon???Sitä pitäs juua kans reilusti glauberin jälkeen. Minuu oksetti aina juuessa.....mut ei sen jälkeen. Toivottavasti huono olo meni ohi, ja nyt vaa sitte tsemppiä siihen paastoon!!! Pysy tiukkana! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 11:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En ihan hirveesti juonu sen glauberin jälkeen, yrttiteetä pari desiä ja vähän vettä. En pystyny juomaan, kun oksetti niin kovin. Yö menikin sitten veskissä rampatessa, välillä kävin juomas vettä, kun se suola vissiin kävi janottaan ihan hemmetisti :) Mutta opinpa ainakin sen, että tuo glauber ei sit vissiin sovi mulle, meinas mainaan lähtee yöllä yhes vaihees taju, oli niin huono olo. Istuin pöntöllä ja alkoi korvat soida ja silmissä hämärtyä. Tosi kiva :doh: Vähänkö pelotti, kun olin vielä yksin kotona. Jos ja kun seuraavan kerran paastoa, niin varmaan käytän sit sitä luumumehua tms.
Muuten on nyt ihan ok olo. Vähän nälättäis, tekis mieli leipää. Mut enköhän mä pysty oleen ihan kiltisti. Pitää vaan juoda enempi vettä, täyttää mahaa sillä. Ja keksiä jotain tekemistä.
Hyi yök miltä toi Molkosan maistuu!!! Ihan navetalta :D Täytyi pitää nenästä kiinni, että sain juotua. Onko mitään vinkkejä sen alas saamiseksi?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 11:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oli juuri tänään puhetta yhden työkaverin kanssa paastosta, ja voipi olla että aloitetaan mekin. Hän tosin on jo konkari, tehnyt varmaan 7 paastoa, mulla alkais eka. Jos siihen ryhdytään, tuun sitten raportoimaan. Mitäs te kokeneet sanotte, onko niin rajua että vaikuttais esim. kuukautisiin?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 11:42 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Maika :bye: Mulla oli kuukautiset tuossa paaston loppuvaiheessa, eikä vaikuttanut ainakaan mulla mitenkään. Samat pienet alavatsan vääntelyt eka päivänä kun normaalistikin. No joo, ainoa ero oli, että normaalisti mä voisin ekana päivänä syödä vaikka 5 kiloa kaikkea mitä talosta löytyy, mieluiten mahd. rasvasta, suolasta tai makeaa, niin nyt kun vatsa oli tottunut siihen että ruokaahan ei tipu, niin ei myös mitään tehnyt mielikään. Muuten ihan samanlaista menoa! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 14:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No huhhuh. Tähän mennessä tuossa paastopaketissa on ollut hyvää rypälemehu, yrttitee ja kasvisliemi. Muut onkin aika hirveitä. Melkein oon jo sitä mieltä, että lopetan tän. Kun kaikki meinaa tökkiä takasin päin. No, jos nyt ees huomiseen asti, katotaan miltä sitten tuntuu. Jos käyn ostamassa vaikka enempi noita hedelmämehuja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 16:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miehän sanoin Wendy......Älä suotta lopeta, käy ostamas ihan kaupasta (halvempia) niitä mehuja. Esim. city-marketista löytyy vogelin mehuja. Tai sitte osta Tropicana pure premiun mehuja, (mie juon täl hetkel niitä). Ne on hyviä ja puristettu hedelmästä (ei tiiviste). Maksaa n. 3€ purkki, eli tulee halvemmaks ku vogel. Tarkista et ostat pure premium. Katot vaa ettet juo liikaa(päivittäinen kalorimäärä n. 400), purkissa 500.
Muuten voi tulla niitä särkyjä ym.
Miulla ei vaikuttanu kuukautisiin mitenkään, mut luontaistuotekaupan myyjä sano, et ei sais yli 10päivää paastota, sillo saattaa mennä naiselta hormonitoiminta sekasin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 16:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wendy, unohin tosta, mie jätin molkosanin kylmästi juomatta....ei sitä navetan hajua voi juua..... :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 17:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kävin ostaas lisää rypälemehua ja ostin myös sitä greippimehua. Ja taidan kans jättää sen molkosanin pois. Se on niin kauheeta :D Nauratti kun luin pullon kyljestä, että saat raikkaan janojuoman kun laitat molkosania vaikkapa kivennäisveteen. Raikkaan my... :D Joo nyt alkaa olla paree olo. Kävin vähän kaupungilla pyöräileen, no tosi vähän :D Mut kuitenkin. Nyt jänskättää sit se eka suolihuuhtelu....

sisko26, hyvä tietää, että muitakin mehuja voi käyttää. Ovat meinaan kyllä melko tyyriitä nuo Vogelin mehut.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2005 22:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wendy,
Joo, mie oon käyny hiukan säveltää ite noita mehuvalintoja, kun ne paastomehut ei mitään herkkuja oo, ja nuo ajaa saman asian, kuha muistaa pitää sen kalorimäärän n.400/päivä. Ja tietty et on lisäaineettomia ym.
Hyvä et huono olo hävis. Miulla on tänää tehny mieli syyä vaik mitä, vaik ei nälkä ookkaa....Omenan ohiki ku kävelin ni aattelin hyökätä polon kimppuu...4päivä niiku lopuillaan, 3-6päivää jatkan, kerta olo on näin hyvä. Kerrohan Wendy miten etenee.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.05.2005 09:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihan ok menee. Se eilisillan suolihuuhtelu oli kyllä aika epämiellyttävä kokemus. Tuli muutama kirosana päästettyä, meillä kun on niin tilava vessakin, että se kyyristely oli vaikiaa :D Kyllä mä tätä nyt jatkan. Nyt vaan oottelen, että kello olis jo 3 niin voisin syödä lounaan. Miks tää aamupala on niin pieni? Oon tottunu siihen, että aamulla syön hyvin, pari täysjyväleipää, kun ei tiiä miten sit kerkee päivällä syömään. Nyt onkin tosi vaikeeta, kun tuo on verrattain muihin aterioihin noin pieni.

Kävin sit illalla taas kävelyllä, tosin vaan puoltuntii kun piti keretä kotiin kattoon 70's show :D

Et eiköhän tää tästä. Kyllä munkin tekis mieli syödä jotain. Luulen, että sekin on vaan jotain semmosta, että kaipais jotain pureskeltavaa. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.05.2005 10:32 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hyvä hyvä Wendy, et luovuttanut! Sä oot hyvä! Puoli tuntia kävelyllä on ihan jees, älä yhtään väheksy itteesi! Musta tuli joku aika sitten tosi täti kun ostin kävelysauvat, niillä pistän meneen tuolla harjulla :D mutta kyllä niistä lisätehoa saa käsilihaksille! Aina en jaksa juoksulenkilläkään käydä, kävely on paljon kivempaa, ja mikäs tuossa ilmassa on kävellä!

Toi pureskelun kaipuu on just se mitä ilmeni mullakin, ja mä oon kanssa vannoutunut aamupalaihminen (protestoin enkä paaston aikana hakenut edes lehteä postilaatikosta aamuisin, sitä ei VOI lukea ilman kunnon aamiaista :) ) Mutta nyt kun taas aamuisin saa syödä, niin se on moninverroin palkitsevampaa kuin ennen paastoa. Kyllä sä selviät! Tsemppiä! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.05.2005 12:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hienoa Wendy! Jatka vaan!
Mie oon ollu tosi energinen, siivonnu koko talon ikkunoista lähtien, eile ajoin ruohon ja istutin kukkia ja aamul kävin salilla. Tänää kävin aamul uimas. Virtaa piisaa..... :)
Nyt siis viides päivä menossa, puolet jälellä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2005 11:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ensimmäinen totuttelupäivä aluillaan. Oon kyl aika ylpee itestäni, että jaksoin. vaikka olikin näin lyhyt aika. Painoa putosi noin 3 kiloa. Saa nähä kuin paljon tulee takaisin :)

Mites muuten te muut paastoajat. Kun teillä alkaa nuo totuttelupäivät, niin totutteletko tuon paastovihkosen ohjeiden mukaan, eli mehuja ja muita paastonesteitä edelleen ja siihen sitten lisäksi pikkasen jotain. Vai mites? Löysin tuolta: http://www.vogel.fi/ajankohtaista/esim_ateria.html myös vähän ohjeita totuttelupäivien ruokavalioksi. Siinä ilmeisesti ei enää juoda noita mehuja.

En kyllä malta oottaa, että pääsen haukkaamaan leipää :D

Sulho toi pirulainen tuliaisiksi tobleronia... Täytyy se varmaan piilottaa jonnekin tosi hyvään jemmaan :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2005 12:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä join paastojuomaa ja söin hedelmää ekana päivänä. Tokana hedelmiä ja kasvissosekeittoa. Kolmantena kasvissosekeittoa ja illalla kasviswokkia, neljäntenä palasin normaaliin.

Aattele miten paljon muutaman päivän päästä nautit, kun saata ottaa pari palaa tobleronea :) Eikä ees tee mieli vetää kerralla vaan nauttia siitä pienestä määrästä!

Hyvä suoritus, Wendy!! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.05.2005 15:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos :girl:

lili, tuo sun ruokavalios kuulostaakin järkevältä. Tuskailin tässä, että kun pitäis niin kauheesti kaikkee erilaista muka tehdä. Ja oon kuitenkin sen verran laiska :D Taidankin soveltaa itekin samaa. Tuli ostettuu sen verran hedelmiä kaupasta :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Nutrilett yms.
ViestiLähetetty: 29.08.2005 12:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä karistetaan kiloja Nutriletillä ja liikunalla :clap:

Huomautukseksi kaikille ensin että näillä kuureillahan (jos pelkästään käyttää) ei saa harrastaa fyysisesti rasittavaa liikuntaa, koska energia taso jää niin alhaiseksi...

Aloitin itse laihduttamisen raskauden jälkeen ennen vauvaa painoin 56 kg/162 cm pieni pömppö on lapsesta asti ollut vyötäröllä vaikka en lihava ole ollutkaan. Siitä on erittäin vaikeeta päästä eroon koska laihdutus ei pure ja liikunta vaikuttaa hitaasti vasta vuosien päästä.

Viimeisellä neuvola käynnillä vaaka näytti huimat 74 kg/162 cm ja laitokselta lähdettäessä 68 kg. parissa viikossa lähti vielä n 5kg nesteitä mutta siihen 63-62 kg se vaaka sitten jysähti.

Aloitin kuntoilun paino ei tippunut mutta paikat alko kiinteytymään, aloin mahtua vaateisiin taas en ihan kaikkiin bile vaateisiin mutta farkkuihin yms.
Tuli kesä loma ja turvotus oluesta yms. pingotti taas napit liian kireälle, sitten riitti päätin että nyt tämä tyttö laihtuu.

Aloitin ensin ruoka remontin maito rasvattomaan (hinkinpesuvedeltä maistuu mutta), limut, mehut pois tilalle vettä, Leivältä kaikki päällysteet pois paitsi kurkku ja mausteet (sitruunapippuri,yms) viikonloppusin hemmottelen itseäni 5% arlan juustolla puolikkaalla palalla per leipä.
Teessä käytetty sokeri hedelmäsokeriin, mysli sokeroimattomaan, ja jugurtti maustamattomaan ja rasvattomaan.kerma 5% ruokakermaan (tästä aina välillä ukan kanssa kättä väännetään)

JA NUTRILETT eli olin ensin pari viikkoa pelkillä nutrileteilla ja nykyään syön sitten yleensä tavallisen iltaruuan ja muuten nutrilettia. Jos kävin salilla söin pelkän nutriletin aikaan salin jälkeen keitettyä seitä ja kasviksia seistä saa hyvää kun tekee siihen tuoreesta ruohosipulista rypsiöljystä basilikasta ja sitruunabasilikasta mausteöljyn.

Viikonloppuna voin juoda oluen tai pari ja syödä vaikka sipsejäkin en pingota viikonloppuisin sillä pitäähän elämässä jotain kivaakin olla.

Kiloja on tippunut ja sen verran näkyy laihtuminen että reidet kapeammat, solisluut tulevat kauniimmin esiin kaulan vierestä (mulla on todella pitkä kaula) voin ja kehtaan pitää toppi mallisia paitoja kun ne eivät enää kiristy masun päälle JEE!!! ja mahdun kaikkiin biletysvaateisiin... nyt tuntuu niin hyvältä että en edes halua lopettaa, ennekuin paino on taas sen 56.

Loppu kaneetiksi vielä että täytyy sitten munkin muistaa että nutrilett on vain oikotie onneen ja että kilot tulee vauhdilla takasin jos palaan entisiin tottumuksiin, joten siinä varmaan mulle ohjelanka tulevaisuuteen koska jojo laihdutuksessa ei oo mitteen järkkee :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2005 10:13 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä ajattelin yrittää vähän kattoo mitä suuhuni laitan (tosin suklaasta en kokonaan luovu, ikinä!! :food: ) Ruokavalio on tosin muuten melko terveellinen jo nyt. Ehkä vähän useemmin vois lähtee kävelylle, ja pari kertaa viikossa liikkua/jumpata ihan kunnolla hiki otsassa. Mä oon tyytyväinen jos saan vähä paikkoja kiinteemmäks, laihtua ei muuten tarttekaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.04.2006 11:09 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Ite reenaan 5-6 päivänä viikossa tunnin pari kerrallaan. Käyn myös välillä salilla. Reeni ohjelma kotona on seuraava:

30min venyttely

3*25 alavatsalihakset
3*25 ylävatsalihakset
3*25 kyljet
3*25 etunojat (naisten)
3*10 etunojat miesten
3*100 hyppyä hyppynarulla
3*20 pohkeet
3*15 haukkarit
3*15 ojentajat
3*15 kulmasoutu
3*15 vipunosto
3*25 kyykky
3*15 kyykky painoilla.

30 min venyttely ja voimistelu

-----------------------------------

Tietenkin asiaan kuuluu myös sokeriton ruokavalio (paitsi välillä herkut).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.04.2006 19:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heissan morsiamet :bye:

Huugeri täällä kauhuissaan lueskelee paastokokemuksia :(

Häihin on siis 5 viikkoa ja tämä tyttö päätti tehdä paaston, sillä sitruunamehupaastolla. Tarvikkeet on käyty hakemassa, nyt vaan sopivaa päivää odottaessa. Vapun yli pitää odottaa ainakin, ja sitten kun ei polttareiden ajankohdastakaan ole tarkempaa tietoa, niin hankalaa on. Mutta varmaan sit polttareiden jälkeen.

Luontaistuotekaupassa kehuivat maun ja näläntunteen poispitämisen kannalta tätä vaihtoehtoa. Saa nyt nähdä..

Onneksi tilanne ei kuitenkaan mikään akuutti ole, kuitenkin urheilen aika paljon ja kroppa on sinällään pysynyt kunnossa. Mutta jos sillä saisi ylimääräiset nesteet liikkelle, ja onhan siinä myös sellanen "pystynkö" juttu mukana.

Jos joku muu suunnittelee samaa, niin viestiä vaan - tehdään homma yhdessä
:clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.08.2006 06:59 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Täällä mennään pilateksen ja kuntopyörän kanssa uuteen vartalomuotoon :D
Käsivarsille pitäisi saada joku hyvä treeni vielä. Luulis, että ne saavat joka päivä kunnon treeniä, kun nostelee 14kg painavaa poikaa ja kantelee sitä :D
Mutta onhan tässä onneksi aikaa ensi kesään :wirn:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.09.2006 11:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä kanssa yksi ylipainon kanssa kamppaileva morsian.

Mutta yritys on kova. Vuodessa en saanut kiloja pois, mutta vyötäröltä katosi lisääntyneen liikunnan avulla 6 cm. Toki paljon on vielä matkaa tällä hetkellä yhdistän kuntosalikortin avulla spinning:iä, bodypumpia ja corea. Ja se näkyy jo. Vajaa kuukausi takana ja sulho toimitti tuossa joku päivä sitten että peppu on kuulemma kiinteämpi kuin ennen.

Tietysti katson myös sitä mitä suuhuni laitan. Tarkoitus on kuitenkin laihtua ja kiinteytyä luonnollisesti. Lisäksi olen sen verran mukavuudenhaluinen, että paastoojaksi minusta ei ole.

Tsemppiä kaikille painon kanssa tuskaileville!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.2006 13:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä kanssa 1 kpl morsioita, jolla olisi tarkoitus kuihtua hieman kasaan ennen h-hetkeä :) Mun hyvin alkanut saleilu/jumppa-kausi on pikku hiljaa hiipunut :oops: :doh: ja nyt olisi tarkoitus aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä. (onneksi tosiaan olen kompensoinut tuota liikkumattomuutta epäterveellisellä syömisellä :doh: )
Ylipainoa mulla on reilusti :doh: , joten tämä projekti on pitkäaikainen, muttei kuitenkaan mahdoton. Tällä hetkellä vaan on vähän motivaatio jossain hukkasessa. Pitäisi varmaan vetäistä tuo hääpuku päälle kertaalleen, niin eiköhän alkaisi lyyti kirjoittaa :wink:

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille oman projektinsa kanssa!

:bye: rapsukka

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.2006 18:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minäkin tahtoisin kiinteyttää itseäni, vatsan seutua varsinkin ettei korsetilla tarttis vetää mahaa sisään :D . onko monilla kokemuksia pilateksesta? Kun aina sitä niin kehutaan, onko joku todella saanu näkyviä tuloksia sillä? Vaikeeta se ainaki on, mitä nyt muutaman kerran oon kokeillu.. Varsinkin se että muistaa hengittää koko ajan. :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.10.2006 12:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pilates kuulemma todella kiinteyttää. Itse sain vielä jonkun lehden tilaaja-lahjana yhden pilates DVD:n. Arvatkaa kuinka monta kertaa sitä on katottu... :oops:

Mutta ei tässä mitään. Nyt oon flunssan kourissa, joten pitää vähän vähentää aktiivista liikuntaa, muuten voi häät jäädä tosi traagisella tavalla pitämättä. Mutta yritys on kova, jotta läskeille voi jossain vaiheessa vain vilkuttaa. :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.01.2008 09:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olen saanut pudotettua sellaiset 3-4kg. Vielä hieman yli kuukausi häihin ja tarkoituksena olisi saada lähtemään ainakin toinen mokoma. Puku on varattu, mutta se on sen mallinen, että pieni laihdutus vain parantaa istuvuutta.
Olen liikkunut enemmän, syönyt terveellisesti ja avittanut painonpudotusta ananas- ja CLA-kapseleilla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.09.2018 23:27