* UKK    * Etsi

Tänään on 20.09.2018 11:15

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.06.2006 15:18 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

:( ja hampaiden kiristys.. nyt näitä sisäänpäin kasvaneita karvoja löyty ihon kuorimisesta huolimatta. onko muuta keinoa, kun puristella ja kaivella,saada niitä esiin?

nim. menee hermot pinsettien kanssa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.06.2006 15:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä kokeilin eilen ekaa kertaa kylmävahaa, siis niitä liuskoja. Eipä lähteny karvat mihinkään, ja sattu nii *****leesti :shock: Kun en ite uskaltanut kiskoa niitä liuskoja irti, niin pyysin miehen apuun. Siinä me istuskeltiin sohvalla ja mies kisko multa karvoja jalasta :doh: Joka kerta kiljahdin kun sattui, ja luulen ettei naapureilla heti ekana tullu mieleen karvanpoisto-operaatio... :lmao2:

Käsikarva-asiaan: Mä olen myös melkoinen apina, mutta en anna sen häiritä. Kaikki häihintulijat on mun käsikarvat nähneet eikä ne sulhoakaan häiritse. Inhottavampaa mun mielestä on sänki käsissä. Mulle tulee hanskat, mutta tuskin pidän niitä kovin pitkään.

Luultavasti en muuta hyväksihavaittua ja varsinkin kivutonta tapaa poistaa karvat, eli höyläämistä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.06.2006 15:55 
Poissa
Amoriini
Amoriini

ja rasvaus kuorinnan jälkeen... ei siinä muu auta :?

kun käsikädessä kulkea saa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.08.2006 21:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä vahasin tänään ekaa kertaa kainalokarvat ja olin yllättynyt miten kivutonta ja nopsaa oli. Säärikarvoja olenkin ennen vahaillut mutta nyt uskaltauduin kainaloihinkin koskemaan. Mulla tosin on korkea kipukynnys näiden asioiden kanssa, säärikarvojakin nypin usein pinseteillä.

Seuraavaksi ajattelin uskaltaa kokeilla tuota bikinialueen vahausta. Ei se voi olla enää pahempi kuin kainalot, eihän :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.09.2006 12:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Käsikarvoista... mulla on ihan tajuttoman pitkät käsikarvat, onneksi vaaleat, ja oon pari kertaa käyny vahauttamassa. Esim. ylioppilasjuhliin. Vielä en tiiä, annanko ennen häitä ajella, se on kuitenkin aika tyyristä siihen nähden, et viikon päästä on jo sänki näkyvissä. :? Katsotaan nyt, oishan se ihanaa, kun ei nekään häiritsis yhtään.

Sääriä ja kainaloita oon vedelly ihan höylällä vaan, tosin tulos ei oo kovin pitkäkestoinen :x Vahausta vois ajatella sitten häiden aikaan. Hassua, kun musta tuntuu, et kun höylälläkin vetelee, niin ei ne karvat meinaa silti kaikki heti katketa, vaikka on ihan uus teräkin...:?

Sitten, voih, tää bikinialue... :( En oo koskaan vahauttanu, joten mielelläni kuulisin teidän kokemuksianne, etenkin jos ootte käyneet kosmetologilla. :worship: Aluksi vedin itse höylällä muutaman kerran -> nyppyjä. Sitten koitin sillä veetin lastalla -> nyppyjä. Sitten pinseteillä -> nyppyjä. :( Vahaus voisi siis tulla kysymykseen, mut haluisin kuulla teidän mielipiteitänne ensin, ihan kaikesta siihen liittyvästä. Mites sitten sen vahauksen jälkeen, mites pidätte karvat poissa...?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.10.2006 19:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minä vahailen kylmävahalla (olisikohan niitä Veetin liuskoja, sellaisessa keltaisessa paketissa, mikä on kuivalle iholle) sääret, reidet ja bikinirajat. Ekat kaksi onnistuu hyvin, eikä mulla ole iho ärtynyt jos vain muistaa sivellä jalat paketissa tulevilla "öljypyyhkeillä".

Bikinirajatkin menettelevät kivun ja tuloksen puolesta, mutta iho ärtyy erityisesti tuosta ylhäältä sivuista, missä on pikkuhousujen rajat. Karvoja kasvaa sisäänpäin, joten vahata voi ainoastaan silloin, kun siinä on jo paha pehko. Muutoin nypin ne ohuet hajakarvat desinfioiduilla pinseteillä. Jostain olen lukenut sinkkivoiteen (sellainen vauvatuote) auttavan sisäänpäin kasvaviin karvoihin, mutta en ikinä muista ostaa sitä :auts: .

Haaveissa olisi brassivahaus... Kylmävahalla olen joskus kokeillut jotain ihan pikkuplänttiä vahata, mutta ei se oikein itse onnistu, kun pitäisi saada venytettyä sitä ihoa toiseen suuntaan ja samalla kiskoa liuskaa toiseen... Akrobaatti siihen pitäisi olla. Mies osallistuu vahauspuuhassa ainoastaan liuskojen lämmittämiseen käsiensä välissä :clap: .

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.12.2006 13:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Loistavaa että tästäkin puhutaan..mulla ongelmana, se että nyt sain epilaattorin synttärilahjaks mutta mielestäni se ei toimi.voi tietysti olla etten osaa edes oikein käyttää sitä sillä aina tuntuu jäävän sänki ainakin sääriin...
Vahausta en pysty tekemään.Sattuu enemmän kuin epilointi, jos joku semmonen vaahto tai voide löytyis mikä olisi hyvä niin olisin onneni kukkuloilla, sillä en joka päivä herkän ihoni takia halua/raaski höyläillä
kun tulos kestää vain hetken.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.02.2007 18:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sokerointi on oiva tapa poistaa häiritseviä ihokarvoja (kauneushoitolat tekevät).Poistaa paremmin kuin vaha ja myös lyhyttä karvaa idea on että karva poistetaan myötäkarvaan jolloin toimenpide on kivuttomampi.Sokerointi heikentää myös paremmin karvankasvua, kuin vaha.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.02.2007 11:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:
Tää onki hyvä paikka.
Mulla on tosi tummat karvat ja pitkät. Jaloista aloin ajelee teininä.
Käsikarvat on yhtä tummat ja pitkät, tosi häiritsevät :D
Sillee oon tottunu niihin mut.. Nyt päätin kumminki ajaa ne pois ja kultani teki sen :D
Ajelemisessa on vaan ikävää se et sänki tulee tosi nopsaan, pitäis joka päivä ajaa uudestaan.
Epilaattori on mut en mä malta oottaa et karvat kasvais missään tarpeeks pitkiks et sillä sais ne nyhdettyä :)

Toi sokerointi on alkanu houkuttelee. Täytyy vähän ruveta tutkiskelee hintoja, kallista lystiä varmasti.

Jotkut tekee sokeroinnit kotona itekeitetyllä seoksella :o
Saattaa toimia, tosi ristiriitasia palautteita luin.
Mutta jos jotain kiinnostaa niin tuon tähän pari ohjetta jotka löysin :)

" Ohje
3 dl sokeria
2rkl vettä
2rkl sitruunamehua
2rkl hunajaa
- Keitetään kunnes sokeri ei ole enää kiteistä. Käytön yhteydessä lämmitän sen mikrossa vesihauteessa. Vaha ei saa olla liian kumaa levitettäessä. Tuo määrä riittää sääriin, jos alue on suurempi tee kaksinkertainen satsi. Voi säilyttää loput jääkaapissa, siis ei mene hukkaan vaikka jäisikin käyttämättä."

"Tässä yksi ohje:
0.2dl sitruunamehua
0.2 dl vettä
1.6 dl sokeria
-Ainekset kasaan ja sitten keittelet n.15 minuuttia kunnes seoksesta tulee kullanruskeaa. Annat sen sitten hyytyä ja ennen käyttöä lämmität alle minuutin mikrossa. Levitä ihan ohut kerros iholle, paina 100% puuvilla-lappu päälle ja repäise myötäkarvaan irti."

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.02.2007 13:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

sokerointi hoitolassa tehdään täysin ilman lappuja!työstetään pallona iholle vastakarvaan ja poistetaan myötäkarvaan (tekniikka on tarkka), jolloin karva pullahtaa juuritupista..
Tosin kuulostaa tuo koti konstikin ihan toimivalta mutta vaikuttaa varmasti samalla tavalla karvaan kuin vaha.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.03.2007 17:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi kun oltais jossain kivikaudella jossa naiset ilmeisesti sai olla karvaisia :o

Rouvailua

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.04.2008 13:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla sattu sokerointi ihan tajuttomasti, mutta jotain täytyy hääpäivän varalle keksiä, sillä mulla kasvaa säärikarvat aivan hurjaa vauhtia, eli pitäis päivittäin ajaa.. :x Niin kiva sitten vaimouden ensimmäisen päivänä hypätä sängystä aamutuimaan ennen sulhon heräämistä ja ajella nopsaa säärikarvat, ja mennä sitten takas viereen viehkeänä ja vähemmän karvallisena.. Eli jotain todellakin olis keksittävä. Sokerointiin en tasan meen ikänä. Ehkä.. Brassiin voisin mennä, ettei tarttis alapäätä höyläillä..

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.06.2009 21:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kertokaahan hyvät ihmiset (muutkin kuin Naakkis :D ), että mitä kannattaa mennä pyytämään kosmetologilta, kun haluaa koipikarvoista eroon.
Millä tulee pitkäaikaisin lopputulos?

Mitä mä teen?!

-Apso

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.06.2009 13:05 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

mua kans kiinnostais. mulla on sellanen harvat, mutta nopeesti kasvavat säärikarvat.. brassiakin vois harkita :clap: mut mites sit esim. kainalot? :o mulla on kans epilaattori, mut ei se edes saanu kaikkia mun jalkakarvoja irti ja sit seuraavana päivänä oli taas sänkeä :? enkä mä sitä tuskaa ja itkua haluu joka päivä suorittaa!

käsikarvat on kans yks murheenkryyni! :doh: oon ku joku harva-karvanen gorilla! :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.06.2010 19:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olettekos kokeilleet ottaa vähän särkylääkettä (ja odottaa hetken) ennen epilointia? Itselläni epilointi oli yhtä tuskaa alkuun muttei nykyään kovin paljon tunnu.. Hyvä niin, sillä karvat olivat alussa tummia ja paksuja, nykyään paljon vaaleampia ja hennompia :) Sitä paitsi iho kyllä tottuu nyppimiseen, kunhan sitä tekee riittävän usein (vrt. kulmakarvojen nyppiminen). Tsemppiä!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.07.2010 17:08 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Jos kipukynnystä riittää voi bikinirajan epiloida ja sen jälkeen kun joka suihkussa muistaa vähän kuoria (esim. kuorintahanskalla) ja rasvata vaikka rfsu:n intiimivoiteella, ei nyppyjä pitäisi tulla. Mulla tulee todella herkästi nyppyjä jos bikinialuetta sheivaa tai jos epiloin enkä muista kuoria. Mutta nyt kun oon aina suihkussa muistanu hinkuttaa hanskalla, on iho sileä :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.09.2018 11:15