* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 21:12

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Karvanpoisto
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 17:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tällaista ketjua en vielä nähnytkään. :) Eli mitenkäs aoitte toimia ylimääräisen karvoituksen kanssa ennen häitä, höyläättekö vai vahaatteko vai mitä? Mä en oikein vielä tiedä, kun toisaalta olis kiva jos karvat pysyis poissa vähän pidempään, mutta sattuuko vahaus ihan hirveesti...? :shock: :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 18:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vahata luultavasti aion kun sitä muutenkin harrastan. Säärten vahaus sattuu tuosta edestä yllättävän paljon, muttei niin, etteikö sitä kestäisi.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 18:38 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:( Tämäkin aihe vielä kaiken riesan lisäksi :x .

Vahaus, ajattelin mennä ihan karvanpostajalle (mikä sana :lmao2: ) ja itken jo valmiiksi :( Mulla on älyttömän matala kipukynnys ja vahaus on yhtä tiedätte-mitä :lmao2:

Mua on aina kiehtonut se laaserjuttu, mutta kun on niin pirun hinnakasta puuhaa... :doh:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 19:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hmmmm... Jos vahaus säärissä jo sattuu, niin mites sitten krhm... "down there"? :D Onko kukaan käynyt tai kokeillut kotona???

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 20:07 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Minä olen kahdesti vahannut bikinirajan kotona...sattuuhan se...mie en yleensä ihan pienestä inahda :doh: Ja miulla on ainakin niin herkkä iho, että punotus on järkyttävä vielä päiviä sen jälkeen...sheivauskin ärsyttää :x Joten taidan käyttää sitä voidetta, se on toiminut ainakin miulla.

Täällä on yksi paikka, jossa ois tuo laser mahdollisuus...mutta tosiaan nuo hinnat on ihan älyttömät :auts: Ja kun se yksi käyntikerta ei edes riitä :x Grrrr!

"Ilmeisesti me keksimme vastauksen SIIHEN kysymykseen..."

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 20:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:lmao2: :lmao2: Tän aiheen pulppus pintaan ihan varmasti Nelosen 4D-dokumentti!? Ansku, myönnä myönnä!! :wink: Ajattelin nimittäin iteki tätä, mutta en ehtinyt vielä alottaa ketjua...

Mä olen miettinyt ainakin kainaloihin sitä derma clean -hoitoa. Kivuttomasti ja pysyvästi karvat pois! En vaan tiiä paljonko oikeesti sellanen maksaa.. jos ei oo montaa sataa, niin vois uhrautua! Aatelkaa, loppuelämä ilman karvoja!! :clap: :clap:

Jalat ei niin kauheen tärkeet oo, ku ei niitä nää sen pitkän mekon alta kukaan! :D Paitsi sulhanen hääyönä... :o

Rouvaksi 210505
√Ąidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 20:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minun kokemukseni mukaan kainalot ja bikiniraja on paljon kivuttomampia vahattavia kuin sääret. Onneksi säärikarvat kasvavat hiukan huonommin ja ohuempina. Toki voi olla, että se kipu johtuu juuri karvojen ohuudesta kun vahalla ei ole niin paljon, mihin tarttua.

Muttamutta... Suosittelen kokeilemaan vahausta. Veetin lääminvahapurkki maksaa 8-10 euroa (ja kestää ikuisuuden) eli kovin suurta menetystä ei tule, vaikka vahaamaan ei pystyisikään. Kannattaa kokeilla pienelle alueelle ensin niin voi sitten päättää jatkaako vaiko ei. Ja semmoistakin vielä, että nopeus ja ihonmyötäisyys ovat valttia ja tekevät operaatiosta vähemmän kivuliaan.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.02.2005 20:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

toukis: Eeeei, enhän mä siitä... :fiiu: No okei, myönnetään että sillä oli jotain vaikutusta. :D

Tietääkö muuten kukaan paljonko maksaa jos käy kosmetologilla vahauksessa? :?: Mä en jotenkin luota omiin taitoihini... :oops:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 00:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

noilla kaupan tuotteilla:
pitiks se vetää myötä vai vastakarvaan?
kumpi on parempi kylmä vai kuumavaha?

no mieluummin mä annan pro:n tehdä ku itse alkaisin kattelemaan mihin suuntaan se karva kasvaa....mut "piip" ku se nipistää ja sattuu ja ja ja

juu mä ku asuin vuonna yks ja kaks jenkeis niin siellä se on ihan normaalia tehdä toi brasillian waxing....ja noloahan se ennenkaikkea on mutta kun käy yhdellä ja samalla ihmisellä niin vähän ajan kuluttua sinne meni ihan samalla lailla kuin viikottaiseen manikyyriin ja kampaajalle. mutta ne vahat mitä ne siellä käytti oli tehokkaampia ja miedompia iholle ku tääl suomessa. Siellä kesti joskus melkein 2 kk ennenkuin menin uusintakäsittelyyn täällä se on max 3 viikkoa ja sit jo häiritsee.
naurettavan halpaa tuo "luxus" elämä siellä....manikyyri 5 dollaria ja iltakampaus 8....ja nuo kun vielä kääntää euroiksi....huoh....haluaa sinne takaisin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 02:14 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Katieveliina: Vaha sivellään iholle myötäkarvaan, revitään irti vastakarvaan mahdollisimman nopeasti, yhdellä liikkeellä ja ihonmyötäisesti.

Miunkokemukset kylmävahasta on vain miinusta, samaa ovat sanoneet monet kaverit. Ainakaan kylmävahaliuskoja en suosittele, karvat lähtee "läiskittäin" ja vahvemmat karvat ei irtoa mihinkään :x

"Ilmeisesti me keksimme vastauksen SIIHEN kysymykseen..."

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 08:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lainaa:
katieveliina kirjoitti:
juu mä ku asuin vuonna yks ja kaks jenkeis niin siellä se on ihan normaalia tehdä toi brasillian waxing....ja noloahan se ennenkaikkea on mutta kun käy yhdellä ja samalla ihmisellä niin vähän ajan kuluttua sinne meni ihan samalla lailla kuin viikottaiseen manikyyriin ja kampaajalle.

Vois sitä täälläkin mennä jos kehtais, mutta... jotenki mulla on sellanen kutina ettei suomessa kauheesti käydä teettämässä kiitoratoja ammattilaisella, vai? Tuntuis se vähän hassulta mennä pyllistelemään sinne! :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 10:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

sehän selviää heidän hinnasto taulukosta....ku menet sinne katsomaan. Ja jos ei listalla sitä nimeä löydy niin eivät he sitä tee. Ammattilaisistakaan ei kaikista ole tuota tekemään, on se sen verran intiimämpää touhua :lmao2:
muistaakseni kaksi paikkaa täällä päin on missä tekeevät. Hesas on enempi noita paikkoja.
Ja jos ei siinä listalla ole tuota ja kysyt niin jos he sanovat että voivathan he tehdä sen niin kannattaa kyllä kysyä ovat ennen tehneet....mieluummin sellaiselle joka on tehnyt ennenkin kuin ekakertalaiselle, jos haluat tietää millaista on ekakertalaisen käsissä niin koitappa itse vahata sieltä takaapäin :wink:
ei helppoa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 11:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mie yleensä harrastan epilointia ja se vasta sattuukin. Joten aattelin, että häitä varten käyn vahauttamassa karvat pois ainaskin sääristä ja kainaloista. tai siis. Kainalot yleensä kyllä ajelen, en uskalla kokeilla epilaattoria niihin. Aattelisin, että vahaus ei satu niin paljon, kuin epilaattori. Nipsnaps, se on hetkessä ohi, kun taas epilaattorilla jynssää yhtä jalkaa ainaskin 10 minsaa :(
Heh, oli hyvä kun tiistaina laskeskelin vähän budjettia ja totesin sulholle, että tarvitaan ainakin tonni. Illala sitten sen 4D-dokkarin jälkeen ilmotin, että mä meen kyllä häitä varten vahauttaan karvat pois, niin sulho totes, et jaa, siihenkö se ylimääränen tonni meneekin :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 12:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huh, tonnilla pois karvoja :D
Itsekin ajattelin mennä vahaukseen ainakin säärien osalta ja jos kipu ei ole kovin paha, vois bikinirajatkin vahailla. Mulle tulee sänki jo seuraavana päivänä, joten hääyötä varten vahaus ois kestävämpi vaihtoehto. :wink:
Hintoja hieman tutkailin ja alle 30:llä saa sääret vahattua, siihen reidet niin 10e lisää, bikinirajat alle 20e. Luulis 50:llä saavan koko hoidon, eikä noi reidet ole välttämättömät.
Joskus TV-shopissa myytiin kuumavahaa, joka vähentää karvoitusta jatkuvalla käytöllä eikä pitänyt sattua, kun ei ota ihoon kiinni.
Sitten on niitä karvojen kasvua hidastavia aineita, joita käytetään säännöllisesti vahausen jälkeen.
Kyllä naisena olo on kallista.

twi.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 12:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oonko mie masokisti kun tykkään epiloida sääret :D Ei vaan jos höyläisin olis sääret täynnä haavoja ja tuntuva sänki jo seuraavana päivänä.. Epilointi on siis tehokkaampaa mulla, vaikka siinä sanotaankin tyyliin kerran kuukaudessa niin mie joudun ajamaan viikon välein. Silloinkin on jo näkyvissä pitkät mustat karvat..

Vahaus kuulostaa kivalta :clap: Kokeilin joskus aikoinaan sitä Veetin kuumavahaa ja en saanut irtoamaan itseltäni juuri ollenkaan karvoja..

PS. Epilointi ei satu juuri lainkaan jälkeen pullollisen punaviiniä :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 13:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä en kyllä pystyis! :shock: Siis tolla vaha-systeemillä poistaa karvan karvaa. Kipukynnys on varmaan luonnottoman alhanen ja ihokin pahuksen herkkä, joten taidan passata... Kattelin kanssa sitä 4D-dokumettia, ja irvistytti jo pelkkä katsominen :yac: Parhaaksi olen todennut sen iholle suihkutettavan mömmön joka suihkussa huuhdotaan pois...eikä mulla ainakaan sen jälkeen noin 5 päivään oo ollenkaan karvoja säärissä. Sopii ainakin tosi hyvin herkkäihoisille. Veet:llä ainakin on sellasia.

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 13:12 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

kazu kirjoitti:
PS. Epilointi ei satu juuri lainkaan jälkeen pullollisen punaviiniä :wink:

:lmao2: Tuo varmaan pitää paikkansa

Kokeilin kans niitä Weetin kylmävahaliuskoja bikinirajaan. Ongelma vaan oli se, että karvojen pitäis olla aika pitkiä, että ne tarttuu siheen liuskaan eli lopputulos oli se, etten pystyny odottelemaan pöheikköä, vaan turvauduin sheiveriin :D Liskat käytin säärikarvoihin loppujenlopuksi.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 15:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunshine kirjoitti:
Parhaaksi olen todennut sen iholle suihkutettavan mömmön joka suihkussa huuhdotaan pois...eikä mulla ainakaan sen jälkeen noin 5 päivään oo ollenkaan karvoja säärissä. Sopii ainakin tosi hyvin herkkäihoisille. Veet:llä ainakin on sellasia.

Minäkin sitä veetin suihkutettavaa vaahtoa kerran kokeilin. Minuutissa alkoi sääriä kuumottaa ja jalat olivat kirkuvan punaiset vielä kolme päivää homman jälkeen. Ei sopinut minulle ollenkaan eikä edes ole herkkä iho.

Ja joku mainitsi sen ostos-tv:n vahan. Sehän oli Nad's, markkinoiden kuumin kylmävaha. Ja Australian ostetuin. Hassua vaan, että Australiassa vuoden asunut kaveri ei ollut koskaan nähnyt ainuttakaan Nad's-purkkia.

Seuraavalta sivulta löytyy käyttäjien kokemuksia:
http://www.consumeraffairs.com/cosmetics/nads.html

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 19:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No eipä kovin hyvältä tavaralta tunnu :x

twi.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.02.2005 23:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No huhhuh :x Kylläpäs kuulostaakin tosi reilulta. Joo, ei siis kannata tilata tuota ainetta, ainakaan noiden kokemusten perusteella. Tosi tylyä. Mutta olihan se toisaalta liian hyvä ollakseen totta :?

Tuli muuten tässä mieleen, että harrastaako kukaan muu bikinirajan siistimistä pinseteillä? Ei hirveesti satu, mua ainakaan. Ainoo vaan, että niskat meinaa mennä jumiin kun kurottelee nähäkseen ne karvat :D Mut eipä tuu ainakaan ihan heti sänkeä :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.02.2005 01:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wendy kirjoitti:
Tuli muuten tässä mieleen, että harrastaako kukaan muu bikinirajan siistimistä pinseteillä? Ei hirveesti satu, mua ainakaan. Ainoo vaan, että niskat meinaa mennä jumiin kun kurottelee nähäkseen ne karvat :D Mut eipä tuu ainakaan ihan heti sänkeä :)

Minä harrastan vahailun lisäksi myös pinsettejä. Välillä tykkää saada ihan pienenkin sängen pois eikä vahalla onnistu.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.02.2005 20:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Höh! Minusta vahaus sattuu enemmän kuin epilointi! :o Edes ekalla epilointikerralla en tarvinnut mukana tullutta kylmäpussia! :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.02.2005 20:38 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Joku saa multa lähes käyttämättömän Veetin kuumavahapurkin, sen kun tulee vaan hakemaan! :D

Ostin sellaisen joskus kokeeksi kun tyrkyllä oli ja kokeilin pienelle alueelle sääreen, enkä enää koskaan tee sillä aineella mitään! Ensinnäkin se sattui ihan p****leesti ja toisekseen, ei se kyllä niitä karvoja mukanaan vienyt. Hyväksi olen todennut sen Veetin vaahdon, mutta se on ihan kuin kadonnut kauppojen hyllyltä... :o

Joskus tekis mieli mennä ihan kosmetologille tekemään jonkinlainen karvanpoisto, jos se ei tuntuis yhtä pahalta kun joku toinen sen tekee... :oops:

Pojat 9.2.08 ja 1.1.11

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.02.2005 09:25 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

toukis: se derma clear on kyll√§ hinnakasta touhua. olen ottanut sit√§ kainaloihin. 100‚ā¨ kerta. ja yksi kerta ei todellakaan mulla riit√§. on niin mukavan n opeaa karvankasvu

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.02.2005 11:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sarah: lähteekö sillä derma cleanillä aina kerran käydessä kaikki pois ja sit kasvaa aina uus kerros? Kuinka kauan menee, et uus satsi karvoja näkyy? Siis täähän on yksilöllistä, mutta kuis sulla? :?

Eikö joku 6 kertaa pitäis riittää? :o

Rouvaksi 210505
√Ąidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 21:12