* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 21:13

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: L√§vistykset
ViestiL√§hetetty: 24.10.2004 19:17 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

En huomannut tällä palstalla lävistys-ketjua, vaikka jotenkin luulin täällä sellaisen olevan :o

Noh, kysytäänpä kuitenkin, kuinka monella teistä on lävistyksiä? Ja varsinkin sellaisilla alueilla, jotka näkyvät häissänne? Vai koetatteko jotenkin peittää??

Itselläni on tällä hetkellä vain yksi korvan rustossa. Haluaisin siihen mahdollisimman huomaamattoman korun, varmaankin jonkin sortin pallon. Tyhjä reikä näyttänee melko hurjalta, joten suhteellisen pienipalloinen koru olisi varmaankin ok.
Rustolävärin lisäksi myös napalävistyksen uudelleen teettäminen on käynyt mielessä. Se tosin ei häissäni tulisi näkymään...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.10.2004 20:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Navasta löytyy... :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.10.2004 21:11 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Tiina_H kirjoitti:
Navasta löytyy... :bye:

√Ą√§.. ei saa puhua. M√§ olen keksinyt tuhat ja yksi tapaa k√§ytt√§√§ veronpalautusrahat ja haluaisin todellakin sen napakorun uudelleen. Yksi asia vain mietitytt√§√§ ja se on mun rotat. Niiden on tapana kuljeskella mun paidan alla, joten pit√§isi erist√§√§ niiden p√§√§sy l√§vistyshaavaan... :oSulhon kans jo naureskeltiin ett√§ teippaanko rottatuokioiksi muovipussin navan p√§√§lle :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.10.2004 07:26 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Navasta löytyy mullakin koru. Se tosin on ollut niin kauan... 8 vuotta ainakin, että unohdan jo että mulla semmoinenkin on.. :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.01.2005 11:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minulla alahuulen keskellä, tossa huulen aluskuopassa, kaaso kyllä kysyi että etkö muka meinaa pois tuota häitten ajaksi, NO WAY...En luopunut, osa kun minua ovat... kielessäkin on mutta eihän sitä edes huomaa. :D Tatuointejakaan en peitellyt :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.01.2005 13:20 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Mä muuten otin viikko sitten napalävärin uudelleen.. Pikkasen se tossa ärtyilee, mutta ihan suht ok silti :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.03.2005 10:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

täältä löytyy kanssa navasta :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.03.2005 19:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tänään huomasin korsettia sovittaessa, että napis pitää varmaan ottaa hääpäiväksi pois... :( Sen verran ilkeästi tuntui hankaavan... :( Ja kun se on ollut paikoillaan laittohetkestä alkaen. Näinköhän lukko edes aukeaa? :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.03.2005 08:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Navasta löytyy mullakin koru mutta se ei hääpäivää häiritse. Korvissa on myös yhteensä 4 reikää mut en aio käyttää hääpäivänä kuin kahta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.03.2005 09:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minulla ikivanha nenälävistys :oops:
Läpi se ei enää mene mutta reikä on näkyvillä. Jospa saisin meikattua sen piiloon. Metrin päähän sitä ei edes huomaa.
Mutta nykyäänhän on niin kauniita koruja, että voi "reikänsä" koristaa kauniiksi oli missä tahansa. :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.03.2005 15:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Iltapukujuhlat juhlittu korsetin kera, eikä lävistys painanut. Tai ehkä alkoholilla oli osuutta... :o :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.04.2005 11:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Napalävistys täälläkin.Kuinka kauan teillä muuten meni, kun se parantui kunnolla? Minulla napalävärin viereen tuli vuoden verran semmoinen kipeä pallukka, joka hoitamalla lähti, mutta tuli aina uudestaan.Nyt sitä ei ole enää tullut, mutta välillä tuo läväri kuitenkin ärtyy.Monet tutut ovat kehuneet, että kun lävistys paranee, sitä tuskin huomaa.Minulla kyllä tuntuu ja ärtyy/punoittaa jos vaikka istun pitkän tovin :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.05.2005 16:31 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Napakoru löytyy täältäkin!! :) Mulla sen paraneminen kesti ikuisuuden, mutta en luovuttanut!! :wink: Ongelmana oli loppujen lopuksi liika puhdistaminen desinfiointiaineella. No nyt se on ollut mulla varmaan jotain 8 vuotta ja ihan kunnossa!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2005 14:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minullakin on napakoru. :bye: Mulla paraneminen kesti yli puoli vuotta, reippaasti yli. Nyt se on ollut mulla noin 4 vuotta eikä sitä enää huomaa lainkaan. Ihan melkein unohdan, että on sellainen. :) En usko, että tulee vaikuttamaan häissä millään lailla.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2005 14:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla ei ole enää kuin 9 korvista. Ajattelin ostaa niihin kaikkiin uudet hopeiset renkaat, jollaiset mulla nytkin on. Aikaisemmin mulla oli kielilävistys, mutta sen otin pois pari vuotta sitten. Tatuointini näkyy nilkasta ja saattaa vilahtaa myös rinnasta, mutta en niitä rupea esittelemään sen enempää saati yritä peitelläkään. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.05.2005 16:03 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Mäkin kävin nappaamassa kk takaperin kielilävistyksen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.06.2005 05:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

mulla on 16 korvista ja napaläväri...navassa annan korun olla mut korvikset otan häihin poies ku ei oikein oo sellasia siistejä koruja niihin :o tatuointejakkaa en peittele...onhan nuo kaikki osa minua niin miks hähin peittelisin :?

kieliläväriäki himottas mut en tiijä uskallanko :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.06.2005 10:10 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Lävistyksiä kolme, navassa, kielessä ja nenän varressa silmien välissä ..kieli taitaa olla ainut joka ei hääpäivänä eikä yleensäkkään näy ..hääpukukin vyötäröltä "auki". Ei ole aikomuksena lävistyksiä pois ottaa, ei edes sukulaisten mielen rauhan vuoksi :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.01.2006 16:43 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Navasta löytyy ruma arpi entisestä lävistyksestä. Repesi raskausaikana, vaikka korun otin ajoissa pois. ehkä se joskus viel palautuu..

Kielessä on myös lävistys ja korvissa 2kpl/korva.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.04.2006 18:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mullakin on navassa lävistys. Se on ollut jo niin kauan, että sen aina unohtaa... :D Häissä se ei kyllä haittaa, koska ei tietenkään näy, mutta ajattelin ostaa siihen kuitenkin jonkun ihanan uuden korun hääpäivää varten... :)

Mulla se lävistys ei oireillut kuin sen aikaa, että haava parani (eli siis muutaman päivän). Ostin suihkutettavaa desinfiointiainetta ja suihkuttelin sitä napaani ekan kuukauden aikana monta kertaa päivässä... :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.06.2006 14:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Moi! :bye:

Itselläni navassa lävistys. Pitkään oli myös kieliläväri, otin sen pois kevät-talvella. Jonkun aikaa oli industrial (korvassa tuol ylhäällä, sama tappi meni kahdesta kohtaa läpi) ja siitä tykkäsin ihan hirmusti, mutta kasvoi tosi nopeasti ulos. :doh:

Nyt tekis mieli taas ottaa joku läväri... mutta ei tiedä, mihin nyt ottais, ei oo mitään tiettyä mielessä. :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2006 07:38 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:bye:

Tällä hetkellä mulla on oikeassa kulmassa ja toisessa nännissä (ja toisenkin hankin kun tämä ensin paranee hiukan lisää). Saa nähdä mitä keksii sitten yläosaksi, onneksi on vielä paljon aikaa :lmao2: Tosin sen korsetin tahtoisin, täytyy vaan toivoa, että nänni(t) on siihen mennessä parantunut jo niin hyvin, ettei korsetti paina ilkeesti.

Korviin aion myös ottaa uudestaan reiät (lävistämällä, kyllä) nyt tulevan syksyn aikana, joten semmosetkin on ensi kesänä.

Tatuoinnit sitten onkin eri juttu, ellen nyt sitten saa niitä äidille näytettyä ennen ensi kesää :lmao2:

Rouvapäikky

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.09.2008 10:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En varsinaisesti laske korviksia lävistyksiksi, mutta korvissa mulla on tällä hetkellä kolme reikää, mutta yks on vähän huonos jamas, ja ajattelin sen antaa mennä umpeen. (Se on kuitenkin se kolmas, "ylimääränen"..) Napakorukin on, mutta se ei vaikuta hääpäivänä mihinkään, kun korsettiakaan mulle ei oo tulossa näillä näkymin...

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.01.2009 11:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla on lävistys vasemmassa kulmassa, siinä on tällä hetkellä pieni musta piikkikoru.. Se on tosi huomaamaton, mutta hääpäivänä aion laittaa siihe vaal.pun. kivellisen pallokorun.. :)
Mun mielestä lävistykset on osa ihmisen persoonallisuutta, eikä niitä tartte häiden takia ottaa pois... Muiden on vain hyväksyttävä ne.. :yep:

Sitten mulla on oik. rustossa 2 korua, niihin vaihdan vain mustasta hopeiseen renkaaseen... Lisäksi 2 korvisreikää mol. korvissa.. niihin korut myös, miel samaa sarjaa ja pienet valkokultaiset kivelliset napit esim.

Tatuointeja mulla myös on, yksi lantiossa ja kaksi selässä, jotka eivät näy. Sitten on niskassa teksti, joka voi olla että näkyy tai sitten ei, riippuu et minkä mittaiset hiukset saan kasvatettua... :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.01.2009 12:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on lävistys ylähuulen sivulla, eli siis Madonna, ollut siinä jo vuosia :) Hääpäiväksi ajattelin hankkia siihen ihkauuden korun, jonkun pienen ja sievän, mielellään kimaltavan. Johan on aikakin hankkia jotain uutta, kun vanhoja olen vuorotellen vaihdellut viimeiset 7 vuotta :roll: Enkä tosiaan koita tätä lävistystä mitenkään peittää, se on niin osa minua, että suurin osa tutuista ei edes huomaa koko juttua enää :D Tuon lävistyksen lisäksi on sitten korvissa reiät, mutta niitä nyt en lävistyksiksi laskekaan...

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 21:13