* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:34

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2007 22:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

white kirjoitti:
Ootko Pinsku testannu, kuinkas näyttävät "putket" tolla saa aikaiseksi? :D

No en oo päässy testaamaan, mutta tarkoitus vielä joku päivä kyllä olisi. Tuun sitten informoimaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2007 22:30 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sannakko kirjoitti:
Helmikki kirjoitti:
Auttaisiko rasvaisten luomien ongelmaan luomien pohjustaminen (ainakin Lumenella on siihen oikein oma voidekin) ja puuteroiminen? :o

Helmikki, miulla ainakin auttaa. Olen käyttänyt jo monta vuotta juuri tuota Lumenen pohjustusainetta ja on uskomattoman riittoisa ja pitää meikin hyvin aloillaan. Miulla on roikkuvat luomet, jotka rasvoittuvat helposti. Tuolla aineella ja muutamalla puuterikerroksella meikki pysyy hyvin tai kohtuuhyvin koko päivän, erittäin hyvin lyhyemmän ajan. :yep: Sitä paitsi se jotenkin tasoittaa luomen pintaa ja antaa koko luomelle saman pohjasävyn, jolloin luomivärin levittäminen on helpompaa ja lopputulos kauniimpi. :)

Jep, Lumenen luomenpohjustusvoiteessa on tosi hyvä hinta-laatusuhde :yep: Muutenkin luomet pitäisi aina pohjustaa ennen silmämeikin tekoa meikkivoiteella ja painelemalla irtopuuteria päälle. Rasvaisella luomella ei luomivärikään näytä kivalta. (Saatika että sitä saisi nätisti levitettyä...)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.04.2007 12:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pinjami kirjoitti:
Sannakko kirjoitti:
Helmikki kirjoitti:
Auttaisiko rasvaisten luomien ongelmaan luomien pohjustaminen (ainakin Lumenella on siihen oikein oma voidekin) ja puuteroiminen? :o

Helmikki, miulla ainakin auttaa. Olen käyttänyt jo monta vuotta juuri tuota Lumenen pohjustusainetta ja on uskomattoman riittoisa ja pitää meikin hyvin aloillaan. Miulla on roikkuvat luomet, jotka rasvoittuvat helposti. Tuolla aineella ja muutamalla puuterikerroksella meikki pysyy hyvin tai kohtuuhyvin koko päivän, erittäin hyvin lyhyemmän ajan. :yep: Sitä paitsi se jotenkin tasoittaa luomen pintaa ja antaa koko luomelle saman pohjasävyn, jolloin luomivärin levittäminen on helpompaa ja lopputulos kauniimpi. :)

Jep, Lumenen luomenpohjustusvoiteessa on tosi hyvä hinta-laatusuhde :yep: Muutenkin luomet pitäisi aina pohjustaa ennen silmämeikin tekoa meikkivoiteella ja painelemalla irtopuuteria päälle. Rasvaisella luomella ei luomivärikään näytä kivalta. (Saatika että sitä saisi nätisti levitettyä...)

Oho, nyt vasta huomasin täällä käydyn keskustelun... :D Mutta siis juu, mie olen käyttänyt pitkään tuota pohjustusvoidetta, vaikkei mulla olekaan tuota rasvaisuus-ongelmaa. Lähinnä tuo viestini olikin ehdotuksena/mietiskelynä edellä kirjoittaneiden ongelmaan... Väärinkäsitys, olisin itse voinut osoittaa kirjoitukseni näille asiaa miettineille. :D Sorppa harhaanjohtamisesta, mutta toivottavasti tästä on jollekulle apua...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.05.2007 11:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kertokaas mulle miten ripsivärin saa siististi ihan juuresta asti. Mulla on hyvin ohuet, melko harvat, vaaleat ripset. Ihan nätisti taipuvat vaikka vähän harottavatkin joka suuntaan. Ripsiväriä on käsittämättömän vaikea saada yläpuolelle juureen, ellei sitten rupea sutimaan sillä harjalla yläpuolelta, jolloin saa sekä ylä- että alaluomen ihan suttuiseksi. Vaikuttaako asiaan ripsiväri, taito vai onko mulla vaan niin kovin kurjat ripset?! :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2007 18:07 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Näyttävän, kestävän, tuuhean ja ei rapisevan jäljen saamiseksi suosittelen lämpimästi Bobbi Brownin Everything Mascaraa.

An everyday essential for lashes. Bobbi Brown Everything Mascara has an innovative, all-in-one formula that lengthens, thickens, and defines - without smearing, smudging or clumping. With special conditioning and strengthening ingredients for beautiful, luscious lashes.

Apply two or three coats of mascara, letting dry between each application.
On top lashes, always brush the underside, from base to tip. On bottom lashes, brush only the topside.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2007 18:14 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Lurukka kirjoitti:
Kertokaas mulle miten ripsivärin saa siististi ihan juuresta asti. Mulla on hyvin ohuet, melko harvat, vaaleat ripset. Ihan nätisti taipuvat vaikka vähän harottavatkin joka suuntaan. Ripsiväriä on käsittämättömän vaikea saada yläpuolelle juureen, ellei sitten rupea sutimaan sillä harjalla yläpuolelta, jolloin saa sekä ylä- että alaluomen ihan suttuiseksi. Vaikuttaako asiaan ripsiväri, taito vai onko mulla vaan niin kovin kurjat ripset?! :doh:

Lurukka:
Oletko koittanut näitä Nivean pienen pieniä kumiharjaisia ripsivärejä!

:bow:

LASH REVOLUTION

Elastoflex-harja saa aikaan lumoavan pitkät ripset ja katsetta rajaavan korostuksen:

- Lash Revolution -ripsivärin ainutlaatuinen Colour Release -koostumus ja innovatiivinen Elastoflex-kumiharja mahdollistavat värin levittymisen ripsiin tasaisesti ja tarkasti ja saavat ripset näyttämään todella pitkiltä.
- Elastoflex-harjan käyttö on helppoa. Jokainen ripsi peittyy tyvestä kärkeen intensiiviseen, silkkimäiseen väriin jo yhdellä harjanvedolla.

Kuva

IDEAL REVOLUTION

Vallankumoukselliset silmäripset! Hemmottele silmäripsiäsi tämän ripsivärin avulla.
Se auttaa lisäämään tuuheutta, erottelemaan ripset toisistaan, lisäämään pituutta ja kohottamaan ripset kaareviksi.

Ideal Revolution -ripsiväri levitetään erittäin joustavasta kumista valmistetun Multi- Elastoflex-harjan avulla. Se ulottuu lyhyimpiinkin ripsiin.

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.07.2007 09:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuinkas paljon tolla Bobbi Brownilla on hintaa? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.07.2007 10:56 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

No se ei paljoa maksa, jotain pari kymppiä muistaakseni, mutta tuli just mieleen että sitä ei vissiin saa Suomesta.
Tai en mä tiedä :o Voi olla että saakin :D !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2010 18:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Minä olen todella tykästynyt Oriflamen Wonder Lash-ripsariin. Harja on ihan loistava, lyhyillä harjaksilla saa värin levitettyä ihan tyveen ja tuuheutta ja pitemmillä harjaksilla saa pituutta.
Hääpäivänä minulla oli ripsissä Wonder Lashin vedenkestävä versio. Meikkaajani kehui ripsarin hyvää harjaa. ;) Ei varissut poskille, eikä levinnyt. Ja minähän siis istuin porealtaissa aamukuuteen asti ja sitten vielä nukuin pari tuntia meikit naamassa.

Oriflamelta löytyy myös ripsarin kuin ripsarin vedenkestäväksi taikova päällysgeeli. Eli saat suosikkiripsaristasi tarvittaessa vedenkestävän.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.09.2010 19:12 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

mulla oli viime talvena Lancomen Hypnose Onyx glitter ripsari ja tykkäsin kyllä ihan tosi paljon :worship:

Kuva
surkean pieni kuva, mutta tykkäsin mascaran koostumuksesta, ei tullu sellasta kumimaista pintaa ripseen ja pysyy kanssa tosi hyvin ripsessä :yep:

nyt oon käytelly Diorin ihan perus ripsaria, vedenkestävänä niinku yleensäkin kaikki mun ripsarit.

Kuva
Diorissa on aika iso toi harjaosa, mutta se on yllättävän hyvä kyllä. mulla kun on tosi surkeet ripset, niin tolla saa siltikin hyvin ripsarin leviteltyä paikoilleen.

yleensä kyllä mulla ei oo harjaosalla mitään väliä, koska laitan ripsarin siveltimellä :yep: suosittelen kyllä muillekin kokeilemaan sitä, toimii todella hyvin ja saa ihan mielettömän tarkkaa jälkeä aikaseksi. riippuu tietysti, että jos haluaa tosi paksulti sitä pastaa ripseen niin sitten se ei oo niin tehokas, mutta siveltimellä saa siististi värin juureen asti jopa tälläsille harvoille töpöille kun nää mun ripset ja lisävoluumia saa sitten ripsasin omalla harjalla jos mielii. tsippidii, tulipas taas tekstiä! sitä se teettää, kun ei oo aikoihin päässy meikkiostoksille kun ei o tullu reissailtua.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:34