* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 22:10

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.12.2005 10:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ronja: Ai Kanebolta uus 38??? :clap: En oo huomannutkaan! Kerkesitkö jo testaamaan onko parempi kuin "vanha"?

Itse käytän aina Kaneboa, mutta en haluaisi laittaa sitä välttämättä hääpäivänä, koska ei se kyllä tuuheuta tai pidennä pahemmin ainakaan mun ripsiä. Mutta pysyy kyllä hyvin eikä varise ja peseminenkin on helppoa!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.12.2005 15:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kaveri osti uutta Kanebo 38:a, ja on kyllä pitänyt siitä. Kaipasi nimenomaan tuuheutta/pituutta enemmän kuin tavallisella saa aikaan.

Uudet 38-asteiset
Elokuussa meikinpoistoaineita vihaavat voivat taas hihkua. Kanebo tuo markkinoille uuden paremman version 38¬įC-ripsiv√§rist√§√§n‚Äďuusi erottelee ja pident√§√§‚Äďsek√§ uuden 38¬įC-rajausv√§rin. 38¬įC:n hauskuushan on siin√§, ett√§ se l√§htee pois vain l√§mpim√§ll√§ vedell√§. Eli ei valu sateessa poskille, mutta l√§htee ilman poistoaineita.

Mascara 38¬įC Silk Performance, musta ja ruskea 24,50 e, Liquid Eyeliner 38¬įC Silk Performance 24,50 e

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.02.2006 13:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä meinaan välttää tän ongelman sillä, et käsken meikin tekijän laittaa sellasta tököttiä, mikä pysyy varmasti. Ja kun olen herkkäsilmäinen ja -ihoinen, niin meen koemeikkiin tarpeeks aikasin välttääkseni ikäviä yllätyksiä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.02.2006 22:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:bye: Täällä on tullut testattua myös tuo Kanebo 38 asteen "paranneltu" versio. Toimii ja näyttää hyvältä! :clap:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.02.2006 14:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä olen myös Kanebon ystävä. :)
Ainoa outo juttu vaan tuossa Kanebon mainoslauseessa oli : "... kaikki meikinpoistoaineita vihaavat voivat taas hihkua." En ymmärrä miten tuon ripsarin käyttäminen tarkoittaisi sitä, ettei tarvitsisi puhdistaa kasvoja. :o Ja täytyyhän siltikin käyttää silmämeikinpoistoainetta, etenkin jos on meikki- ja peitevoidetta, puuteria ja luomi- ja rajausväriä silmän ympärillä ja luomella. Niin kuin yleensä on. Aika harva kai laittaa pelkkää ripsaria. Ja vaikkei käyttäisi meikkiä ollenkaan, kannattaa silti puhdistaa kasvot aamuin illoin. :pope: (Koskaan ei voi messuta liikaa ihonhoidosta! :D )

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.02.2006 15:18 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mulla on käytössä yhdistelmä: Ensin kerros L'orealin Lash Architect:ia ja perään kerros Kanebon 38.
Pysyy hyvin, sillä Kanebo kiinnittää koko roskan valumattomaksi ja Lash Architect huolehtii siitä, että ripsissä on pituutta ja volyymia. Monet itkut kokeiltu... :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.02.2006 15:48 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ehdoton ykkönen monen vuoden Lumene-käytön jälkeen:

Max Factorin 2000 Calorie. Aivan hillittömän tuuheat ja pitkät ripset saa helposti, ei karise, ei varise, ei sotke --- täydellinen kaiken kaikkiaan! :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.02.2006 17:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä olen käyttänyt jo pari vuotta revlonin colorstay -maskaraa. Se ei kyllä tee mitään ihmeitä, mutta pysyy todella hyvin, kestää esimerkiksi saunassa käynnin, jos on tarvis. Poistamiseen tarvitaan vedenkestävänmeikinpoistoainetta ja jos jättää poistamatta niin varisee pois parin päivän päästä (tätäkin on tullut kokeiltua :oops: ).

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.06.2006 16:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Muru_Murmeli kirjoitti:
Minä olen myös Kanebon ystävä. :)
Ainoa outo juttu vaan tuossa Kanebon mainoslauseessa oli : "... kaikki meikinpoistoaineita vihaavat voivat taas hihkua." En ymmärrä miten tuon ripsarin käyttäminen tarkoittaisi sitä, ettei tarvitsisi puhdistaa kasvoja. :o Ja täytyyhän siltikin käyttää silmämeikinpoistoainetta, etenkin jos on meikki- ja peitevoidetta, puuteria ja luomi- ja rajausväriä silmän ympärillä ja luomella. Niin kuin yleensä on. Aika harva kai laittaa pelkkää ripsaria. Ja vaikkei käyttäisi meikkiä ollenkaan, kannattaa silti puhdistaa kasvot aamuin illoin. :pope: (Koskaan ei voi messuta liikaa ihonhoidosta! :D )

Mä en käytä meikinpoistoaineita, ja siis meikkivoide, puuteri, ripsiväri ja luomiväri käytössä :) Illalla suihkuun ja lämpimällä vedellä lähtee kaikki pois :) Lisättäköön vielä, että ihoni on todella hyvässä kunnossa :) Lisäksi käytän Nivean peruskosteusvoidetta ja parin viikon välein kuorin.

Mitä muuten ammattimeikkaaja tykkää siitä, jos haluan ottaa oman ripsarin mukaan? Vai tietääkö kukaan käyttääkö Hairstore Kanebo 38a? (unohdin kysyä kun varasin aikaa)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.06.2006 17:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Päivittäisessä käytössä on Nivea:n Lash Revolution, se kumiharja. En vaihda enää ikinä. :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 11.06.2006 20:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sweetheart kirjoitti:
Mitä muuten ammattimeikkaaja tykkää siitä, jos haluan ottaa oman ripsarin mukaan? Vai tietääkö kukaan käyttääkö Hairstore Kanebo 38a? (unohdin kysyä kun varasin aikaa)

Mä ainakin olen vaan ihan tyytyväinen kun asiakkaalla on oma ripsari. Siitä ripsarin omasta harjasta kun on aina helpompi levittää ripsiväriä kuin spaattelin ja siveltimen kautta.

Ja toiseen kysymykseen: usko että lähes kaikilla meikkaajilla on käytössä Kanebon 38. Se kun tulee tarpeeseen lähes jokaiselle morsiamelle :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.07.2006 17:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ripsivärikeskusteluun osallistun minäkin...

Olen kokeillut niin Rimmeliä, Maybelliniä, Lorealia, Lancomea, Kaneboa, Yves Rocheria, Oriflamea, Max Factoria...

Kanebo 38 on mun mielestä ehdoton juhlameikkiin, vaikka (en ole uutta kokeillut mutta) se perus ei kyllä kovin tuuheita ripsiä tee. Kariseminen voi olla merkki tuotteen vanhuudesta, myös siitä, että ripset ovat kovin kuivat, jolloin ois hyvä käyttää väritöntä hoitoripsaria alla. En kuitenkaan ole pystynyt käyttää Kaneboa jokapäiväisessä käytössä, koska mun herkät luomet ei tykkää siitä, kun lämpimällä vedellä huuhdellaan ja "revitään" se aine silmistä.

Max Factorin joku kaareuttava ripsari joskus kauan sitten oli ihan huippu! Great Lash-ripsari oli melko köykäistä, ihme, että on maailman suosituin...mutta onhan se edullista. Nyt olen tykästynyt kovasti Oriflamen kaareuttavaan ripsariin, levittyy hyvin ja kivasti jatkaa mun ripset luonnollisessa kaaressa.

Lancomella on ollu tosi hyviä ripsareita, mutta ne on menny nopeesti huonoks. Siis vaikka ripsari pitäiskin vaihtaa parin kuukauden välein, ei noi oo kestäny hyvänä aina ees kuukautta...enkä minä "pumppaa" sitä harjaa.

Ite oon kokenu noi Curl-mascarat omiin ripsiin parhaaksi vaihtoehdoksi. En käytä ripsientaivuttajaa, vaan pelkällä ripsarilla saan mielestäni kivan lopputuloksen ja luonnollisen tuuheat, kaareutetut ripset.

Kokemukseni mukaan useat ripsarit paranee, kun niitä on käytetty pari viikkoa. Koostumus ehkä hieman kuivaa ja sitä on helpompi levittää eikä tuu niin helposti liikaa kerralla. :girl:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.07.2006 10:13 
Poissa
Kauneusasiantuntija
Kauneusasiantuntija

Samaa mieltä kuin satunen, että usein ripsarit on parhaimmillaan parin viikon jälkeen avaamisesta. Koostumus ehtii kuivua sen verran että väriä on helpompi levittää.

Noissa ripsiväreissä ei ole niinkään eroja koostumuksissa kuin niissä harjoissa. Yleisesti tuuheuttavat ripsivärit ovat koostumukseltaan hiukan paksumpia ja pidentävät hiukan juoksevampia mutta muuten erot löytyvät sitten kestävyydessä (veden/kosteuden kestävä tai vesiliukoinen) ja sitten ennen kaikkea niissä harjoissa.

Jos sinulla on oma suosikkiripsivärisi niin se kannattaa ilman muuta ottaa meikkaajalle mukaan. Silloin siitä maskarapakkauksen omasta harjastakin saadaan kaikki hyöty irti kun väri voidaan levittää sillä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.07.2006 11:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä tykkään siitä Kanebo 38 uudesta versiosta tosi kovasti! Se vanha versio varisee mulla iha kauheesti ja tekee ripsistä jotenki tosi tönköt. Uus sen sijaan on todella hyvä. :clap: Mulle käy ripsareista pelkästään clinque ja nyt sit toi kanebo, jostain syystä ei vaan silmät ja iho siinä ympärillä kestä muita.

Ja ripsari tosiaan on parhaimmillaan kun sitä on vähän aikaa käyttänyt. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.07.2006 12:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Samaa mieltä harjakeskustelusta, kuin armas asiantuntijamme Caisas. :girl: Harja merkkaa enemmän sitä levittyvyyttä ja lopputulosta, mutta kyllä on noissa pysyvyyksissä ja sotkeuvuuksissa erookin. Nimittäin hyvällä harjalla saa ripsarin näyttämään hyvältä, mutta ei parannettua sitä kestoa ja pysyvyyttä. Nykyään monet ripsarit on tehty säänkestäviksi, vaikkeivät vedenkestäviä olekaan. Eli pikku tihkusateen ei pitäis ripsarii saada sotkeutumaan...

Toisilla luomien malli ja rasvaisuus sulattavat jopa vedenkestävän ripsarin luomille. Ystäväni pohdiskeli tätä ongelmaa. Oisko asiantuntijalla tähän vinkkiä vai onko ainoa ratkaisu Kanebo? :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.09.2006 10:24 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:bye:
Onko kenelläkään kokemusta L'Orealin Telescopic mascarasta? (sitä mitä Penelope Cruz mainostaa)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.09.2006 12:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mulla oli toooosi pitkään käytössä sitä Great Lashia, ja tykkäsin kovasti. Sit jossain vaiheessa tais koostumus vaihtua, kun ripsari alkoi jatkuvasti karista luomelle. :? Siispä vaihto uuteen.... Nyt on käytössä L'orealin Double Extension eli sama kun angoralla, mut mustavalkoinen pakkaus. Tää mun ei siis oo vedenkestävä. Oon ollut ihan tyytyväinen, mut ihan vähän tämäkin karisee. Välillä kun on ihan kauhee kiire, oon jättänyt sen valkosen osan laittamatta ja vetäny mustalla vaan. Ihan hyvin on niinkin pidentäny.

Satunen tuossa puheli niistä rasvaisista luomista... Itsellä vähän samaa vikaa, oisko neuvoja..?

Onkos joku muuten nyt koittanut sitä uutta Kaneboa, tuuheuttaako/pidentääkö hyvin? Tykkään itse aika dramaattisesta ripsarista...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.09.2006 13:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Auttaisiko rasvaisten luomien ongelmaan luomien pohjustaminen (ainakin Lumenella on siihen oikein oma voidekin) ja puuteroiminen? :o

Mulla oli pitkään käytössä Great Lash (jopa ennen kuin sitä sai Suomesta - täti roudasi sitä aina mukanaan rapakon takaa) sitten löysin aivan ihanaisen L'orealin Longituden ja olen käyttänyt sitä monta vuotta.

Nyt uusin löydös on Lancomen L'Extreme, jonka nimeen taidan alkaa vannomaan! :faint:

Tykkään siis sellaisista aika juoksevista ripsareista... Ja hyvä harja pitää olla!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.10.2006 12:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mitenkäs tuo Kanebon 38, voiko sitä käyttää piilareiden kanssa? Onko jollain vakiokäyttäjistä vaikka ihan kokemusta asiasta?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.10.2006 20:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hankin vähän aikaa sitten tämän Telescopén, jota Loreal kovasti on mainostanut. Ja se tosiaan tekee lupaamansa - ei tarvitse taivuttajaa ja ripset taipuvat itsestään, ja ovat todella näyttävät ( Riippuen tietysti siitä, kuinka monta kertaa ahrjalla käy ripset läpi )!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.01.2007 20:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tässä on Kanebolle kilpailija. Toimii periaatteessa vähän samalla tavalla, eli muodostaa "kuoren" ripsen päälle. Valitettavasti tätä ei saa ainakaan vielä Suomesta kaupoista, mutta netistä saa tilattua.

Blink

Lainaa:
Blinc Mascara on täysin ainutlaatuinen ripsiväri, sillä se muodostaa vedenkestäviä pieniä ""putkia"" ripsien ympärille. Blinc-ripsiväri pysyy sateesta, kyynelistä tai silmien hieromisesta huolimatta, eikä leviä. Sen ainutlaatuinen koostumus on täysin öljytön ja hellävarainen silmille. Ei enää ärtyneitä silmiä, eikä levinnyttä ripsiväriä.

Blinc-ripsivärin erityisominaisuuksiin kuuluu myös sen hellävarainen puhdistaminen! Vedellä ja kevyellä painalluksella pienet, ripsien ympärille muodostuneet putket lähtevät pois jättämättä väriä jäljelle. Voit myös nähdä nämä pienet putket kädessäsi. Silmäsi puhdistuvat nopeasti ja hellävaraisesti pelkällä vedellä - et tarvitse puhdistusainetta, eikä sinun tarvitse hieroa silmiä puhtaaksi!"

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.01.2007 20:49 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ootko Pinsku testannu, kuinkas näyttävät "putket" tolla saa aikaiseksi? :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.01.2007 13:11 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Helmikki kirjoitti:
Auttaisiko rasvaisten luomien ongelmaan luomien pohjustaminen (ainakin Lumenella on siihen oikein oma voidekin) ja puuteroiminen? :o

Helmikki, miulla ainakin auttaa. Olen käyttänyt jo monta vuotta juuri tuota Lumenen pohjustusainetta ja on uskomattoman riittoisa ja pitää meikin hyvin aloillaan. Miulla on roikkuvat luomet, jotka rasvoittuvat helposti. Tuolla aineella ja muutamalla puuterikerroksella meikki pysyy hyvin tai kohtuuhyvin koko päivän, erittäin hyvin lyhyemmän ajan. :yep: Sitä paitsi se jotenkin tasoittaa luomen pintaa ja antaa koko luomelle saman pohjasävyn, jolloin luomivärin levittäminen on helpompaa ja lopputulos kauniimpi. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.01.2007 13:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Joo mulla on kans vähän sama ongelma, tai ei itse asiassa niin vähänkään, ja mulle toi Lumenen pohjustusvoide on kanssa ollu hyvä! :clap: Hyvä tulos kestää aika kauan, ei nyt sentään mitään 24 h, mutta kuitenkin! :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.01.2007 13:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä suosittelen lämpimästi Diorin Diorshow ripsaria. Sillä saa aikaan oikein kunnolliset räpsyttimet ja vedenkestävä malli ei rapise tai valu.

Päikkyyn tästä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 22:10