* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 21:13

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ripsivärit
ViestiLähetetty: 25.09.2004 23:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei kanssasisaret. :)
Nyt pitäisi saada tietää että mikä on se kaikista varisemattomin, tehokkain, upein ja teidän ehdoton suosikkinne ripsiväreistä. Tulen kyynelehtimään takuuvarmasti hääpäiväni alusta loppuun, olen sen verran tunteellinen :( Haluttaisi ripsiväri, joka on takuuvarma. Kiitoksia jos jaatte tiedon kanssani :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 08:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ehdottomasti Kanebo 38.
Vesipestävä mutta irtoo ainoastaan 38 asteisessa vedessä. Eli kestää kyynelehtimisen tosi hyvin eikä varise! Olen käyttänyt jo 2 vuotta enkä aio luopua.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 10:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Yhdyn edelliseen! Kanebo 38!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 11:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Samaa linjaa vedetään muiden kanssa... saa vähän itkahtaakin, eikä näy silmien alla mustana läiskänä..

Kuva :worship: :worship:

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 12:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Minkä hintasta tuo kanebo on? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 12:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oisko jotain vähän alle 20e. Onhan se aika tyyristä, mutta laivalta saa halvemmalla, ja joskus on Hulluilla Päivillä tarjouksessa!! :wink:

Rouvaksi 210505
Ă„idiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 12:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kommentoisin sen verran, että jos haluaa näyttävät ripset niin Kanebo ei välttämättä paras vaihtoehto :?
Max Factorilla ja Lorealilla on hyviä vedenpitäviä ripsareita jos edullista hakee...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.09.2004 13:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä itse käytän yleensä Lorealin longitudea, sellanen kultanen puteli. On mun mielestä tosi hyvää, tekee mun ripsistä kauniit ja tuuheat. Mut maybelinen great lash on myös ihan hyvää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiLähetetty: 02.10.2004 17:42 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mulla on tällä hetkellä L'Orealin Panoramic Curl ja täytyy myöntää, että kyllä se ainakin vähän tuuheuttaa ja pidentää

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.2004 12:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Monta vuotta Cliniquen ripsiväriä käyttäneenä sanoisin sen olevan ehdottomasti paras. :yep:

+käy myös allergikoille (ainoa merkki joka mun silmille sopii, ilman allergisia reaktioita)
+ei varise lainkaan
+On pidentävää, tuuhentavaa, kihartavaa tms. harjaa
+tosi hyvä koostumus, levittyy kauniisti, eikä ripset tartu pahasti toisiinsa (pärjää jopa ilman ripsiharjaa)
+ei valu (käytän ei-vettäkestävää, vedenkestävästä en tiedä.)

Voitti muuten vähä aika sitten iltalehden ripsivärivertailun ylivoimaisesti..

Ainoa miinus jonka keksin on hinta. Helposti siitä saa pulittaa 22-25€.. :x Onneksi jos käy ulkomailla sitä voi tuoda taxfreestä halvemmalla. (Pieni paketti, voi myös pyytää jotain muuta tuomaan.)

~SarZu~

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.11.2004 16:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:gossip: Yks mitä voin suositella on L'oréalin Volumissime vedenkestävä. Sitä sai ennen Suomesta ihan yleisesti, mut ei enää muutamaan vuoteen. Mutta tuolta matkoilta olen sitä aina mukaan kahminut. Tummansininen puteli, joka kaartaa ripset kauniisti ylöspäin (auttaa, jos oot taivuttanu ne) ja mielettömän näyttävä lopputulos on tuuhea ja pidentävä. En oo koskaan kohdannu tämän voittanutta ja olen sentään monia, monia kokeillu! :wink:
Heti kun Tukholmaankin risteilette, niin napatkaa mukaan jostain tavaratalosta (hinta oli viimeks 99 kruunua). Kannattaa! :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.11.2004 17:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

No 7 Ultimate Waterproof Mascara! Olen käyttänyt jo pari vuotta, ja en voi enää muita käyttää. Ei varise, valu ja todellakin tarvitset No 7 silmämeikin puhdistajan, että lähtee kunnolla pois silmistä... kestää itkun! Testattu on esim. viime kesänä häissä. Samasta sarjasta löytyy kans pidentävää, tuuheuttavaa jne.

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.11.2004 14:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

oi kiitos :worship:
päädyin kuin päädyinkin sitten stockmannille pörräämään ja ostin sen kanebon 38, todella hyvää on ollut :) onneksi aikaa häihin on vielä - ehdin testaamaan muutkin merkit.
jos joku haluaa hulluilta päiviltä kanebonsa ostaa, niin ilmeisesti pitää olla jo aamu kuudelta oven rivassa roikkumassa... menin stockalle klo 13.00 ja kaikki oli myyty! :? kevään hulluilla päivillä tiedän olla ajoissa, joten oven rivassa nähdään! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2005 19:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:auts: Olen tässä miettinyt ja ihmetellyt.... Olen käyttänyt monta vuotta Maybelline Volym' Express Waterproof mustaa vedebkestävää. Kunnes eräänä kertana, kun sen ostin niin huomasin, että sen koostumus oli muuttunut. Tavallisesti taivutan ripseni aina kun laitan ripsiväriä. Maybelline suoristi oitis ripseni ja se varisee pois nykyään heti. En minä ainakaan tuollaista ripsiväriä uskalla häissä käyttää... Kokemuksia ripsiväreistä??? Siis ripsivärit suoristavat ripseni heti!!! :( ja vedenkestävää sen pitää olla, kun silmäni kostuvat aikas usein ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2005 21:08 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Helena Rubinstein: Spectacular maskara, ehdoton suosikki!

Häihin ostin HR:n Extravagant maskaran vedenkestävänä ja kesti täydellisenä koko päivän.

Dior: Diorshow maskara

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 06:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: ahaa! TAivutitko Ronja ripsesi? Miten HR ripsiväri vaikutti siihen? Kun minun ripseni eivät pysy taipuneena, kun laitan väriä, suoristuvat heti (ed. viesti) :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 07:10 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:bye:
Voisin tuohon Kanebo 38 ylistämiseen kertoa yhden jutun: se karisee poskille :( Siistiä jälkeä tuli, mutta se karisee päivän mittaan - ja aika nopeasti.

Itse pidän ehdottomasti parhaana Lumene volume maskaraa, tuuheat ripset, ei paakkuja, erottelee.

Toinen suht ok, on Nivea Beauten maximpact ripsari. Ensin se oli ihan kamalaa, tuli hirveät tikkuripset, mutta kun muutamana aamuna sitä oli sutinut, niin nyt tulee tuuheat, hyvin erotellut ripset, ja paakkuja ei tule. Vetää melkein vertoja lumenelle! Mutta se nivean kumiharja ripsari tekee mustat jäljet sinne minne ripset osuu iholle. eli tonne ylös silmän päälle kulmaluun alle. Tosi huonoa :no:

:girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 07:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse olen tottunut käyttämään ei-vedenkestäviä ripsareita ja yks hyvä on just tuo edelläkin mainittu Lorealin Longitude. Nyt kun ostin ekaa kertaa vedenkestävän ripsasin, huomasin että se on tosi vaisu. Ripsivärin laittamista tuskin huomaa. Enkä omissa häissäni todellakaan halua olla vaisu! Onko niin, että vedenkestävillä ei saa yhtä tuuheita ja pitkiä ripsiä kuin vedenkestävällä vai ostinko vain minulle sopimattoman merkin (Loreal Lash Architect 12 e)? Osaiskiko joku muu suht lyhytripsinen kertoa, millä vedenkestävällä saa tooooosi pitkät ja dramaattiset ripset? En viitsisi enää mennä summassa ostamaan, kun tulee vähän kalliiksi. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 07:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lancômen ripsareilla saa näyttävät ja hyvin erotellut ripset, tosin vedenkestävää en ole testannut. Itsekin mietin juuri tuota, että mikä olisi hyvä vedenkestävistä.. :o Kanebosta en hirveästi tykkää, koska se on aika vaisu.
Halpismerkeistä paras mielestäni on L'orèalin kullanvärinen ripsari, nimeä en muista..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 09:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla päivittäisesä käytössä L'orealin Double Extension waterproof. Ensin toisella päällä valkoista mömmöä ripsiin ja sitten väri päälle. Itse en pidennystä kaipaisi, mutta tuuheuttaa ihan mukavasti ja pidentääkin... :) Ja kestää saunomisenkin, kokeiltu on!

"Ei kauneus ole kaikki, Jaska Jokunen. Minä rakastun aina tyttöihin jotka tuoksuvat kirjastolta."-Eppu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 10:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

angora hei, arvaa miten mulla käy tuonkin ripsivärin kanssa.... :auts: kun taivutan ripsiäni niin se vaalea mömmö jo suoristaa ripseni taivutuksen jälkeen :(

Olen nyt vähän hukassa... Taitaa mulla olla aikas erikoiset ripset!!!!! :D Kunnon ripsiväri olisi minullakin hyvä löytää, kun taivuttaminen on melkeinpä välttämätöntä koska ripseni kasvavat alaspäin ja saavat silmäni näyttämään väsyneiltä :?

saara80: ostin muuten toissapäivänä niveaa kumiharjaksen kanssa ja olin todella pettynyt siihen mitä siitä maksoin :( olisi nyt kuitenkin hyvä, että ripsarit toimisi kerta ne eivät todellakaan ole mitään halpoja tapauksia :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2005 10:26 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:bye:
Mie laitoin sille nivealle palautetta kun ostin sen maximpactin, niin ne lähetti sen kumiharjaripsarin sitten korvaukseksi. sehän oli ihan skeida mut se maximpact parani kun sitä oli käyttänty pari kertaa.

Anna palautetta sinne että olet tyytymätön, ehkä ne lähettää siullekin toisen ripsarin :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.06.2005 22:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En tiedä saako vedenkestävänä, mutta Max Factor 2000 calorie on hyvä ollut ainakin mulla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.11.2005 18:46 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

q4607 kirjoitti:
:bye: ahaa! TAivutitko Ronja ripsesi? Miten HR ripsiväri vaikutti siihen? Kun minun ripseni eivät pysy taipuneena, kun laitan väriä, suoristuvat heti (ed. viesti) :auts:

Ihan pikkusen tulee vastaus myöhässä :oops: :D
Taivutin ripset ja hyvin pysyivät kaikinpuolin!

Mulla on tässä taas ripsarivalinta eessä, pysyäkkä HR:ssä vai koitanko jotain muuta :o
Lancomelta oli tullut uusi ja Kanebolta 38:sta kans, onko kukaan testannut jo?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.11.2005 20:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Olen viime-aikoina vaihdellut ripsariani todella paljon, mutta pari todella hyvää on: HR:n Spectacular - sama kuin Ronjalla, sekä Volum Express mustana/tummanlilana. Oliko se nyt sitten Maybelline merkiltään tämä jälkimmäinen..? Vaikka tykkään ripsareissa laittaa rahaa likoon enemmänKIN, niin kyllä aina vain palaan tähän Volumeen..
Se tekee ihmeitä ilman taivuttajaakin!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.06.2018 21:13