* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:31

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 109 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.02.2004 19:28 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

En ole vielä täysin varma, mutta tällähetkellä käytän Givenchy Very Irresistible (se hajuvesi, mitä Liv Tyler mainostaa, jos tiedätte) ja Glow by J.Lo. Eli siis varmaankin jompikumpi niistä, jos en satu löytämään jotain vielä ihanempaa :) Sulhanen on sitä mieltä, että J.Lo'a ei voita mikään :)

-May-

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.02.2004 12:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lemppareita on Chanelin Chance
Laura Biagottin Laura
Hugo Bossin Deep Red => voi olla et ois Liian "seksikäs" tuoksu hääjuhlaan mun mielestä... pitäis olla niin sievä ja viaton silloin :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.02.2004 13:30 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Unohtui... Hyvä tapa saada tuoksu kestämään on käyttää samaan sarjaan kuuluvia suihkugeelejä, vartalovoiteita niin silloin ei tarvitse yhdellä kertaa laittaa koko pullollista :wink:

Itse olen kokeillut myös jostain lukemaani kikkaa, että normaaliin suht rasvaiseen vartalovoiteeseen ruiskauttaa hajuvettä, niin ei tarvitse maksaa monesta putelista. Jotenkin ku on rasvaa, ni se sitoo tuoksun iholle jotenkin paremmin... :oops: en tiiä meneekö selitys ihan noin, mutta kai jotain sinne suuntaan.

Tällä tavalla saa oman lempituoksun niin kuin "ominaishajukseen"... silloin ei vaan kauheesti kannata sotkea siihen muita tuoksuja.

Ja jotta saisi "hajuvesipilven" ympärilleen paikkoja mihin pitäisi hajua laittaa ( jokaiseen paikkaan tietenkin ihan pikkuriikkisen ) polvitaipeet, niska, ranteet, kaula, rintojen väli.... oikeestaan mihin vaan missä menee verisuoni lähellä ihon pintaa. Korjatkaa taas jos olen väärässä, mutta eikö tällä taas ole sellainen tarkoitus, että tuoksu tuoksuu näiltä alueilta paremmin, koska ovat lämpimiä alueita vartalolla??

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.02.2004 14:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä en varmaan osta erikseen tuoksua.
Ellen nyt Maikun lailla huumaannu jostain uudesta tuoksusta.
Vaihtoehtoni ovat joko
Kenzo parfumd¬īete, jota k√§yt√§n t√§ll√§ hetkell√§ (kielon vivahteinen ihana tuoksu) tai sitten
Gucci Rush, joka on "tauolla". En oo sekakäyttäjä :D

Löydymme puuhailuinemme täältä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: tuoksua
ViestiL√§hetetty: 05.03.2004 17:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hassu juttu, mutta olen myös Laura Biagotti Laura-tuoksun ikuinen fani!!!! :worship:

se on kertakaikkisen lumoava tuoksu :oops:
mutta kertokaapa mielipiteenne;
asia on nimittäin niin,että olen ko. tuoksua käyttänyt jo useamman vuoden sekä arjessa että juhlassa... ja niin kovasti haluaisin pukeutua tähän tuoksuun myös hääpäivänäni. mutta että onko hölmöä laittaa sitä vai pitäisikö hankkia joku ihan uusi ja huumaava tuoksu? :roll:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.03.2004 17:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun mielestä vanhassa vara parempi!
Eli käytä vain hääpäivänäkin samaa,omaa tuoksuasi.
Onhan vaara,jos vaihdat uuden tuoksun h√§√§p√§iv√§ksi,ett√§ joko sin√§ tai sulhosi saa uudesta tuoksusta p√§√§ns√§ryn ja sit√§ emme SIN√Ą p√§iv√§n√§ halua,emmeh√§n?

Mikäli kuitenkin haluat uuden tuoksun,niin kipaiseppan kempparista miellyttävien tuoksujen näytteet.Ainakin Stockan kempparista niitä sää kun nätisti pyytää :girl:
Voit kokeilla tuoksuja ennen kuin ostat,ja sellainen näyteputeli kestää helposti yhden päivän vaikka lisäilisi useammankin kerran :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.03.2004 00:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ainoa oikea on mun oma tuoksuni... Vaikka välillä lankeaa uutuuksiin (J.Lo ja Ibiza Hippie) mutta ainoa oikea tuoksu minulle arkena ja juhlassa on ehdottomasti Chanelin Coco Mademoiselle! Ei ole sen raikkaampaa, tyylikkäämpää ja seksikkäämpää tässä nenässä koettu. Sitä suihkuttelisi taukoamatta..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.03.2004 17:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pitäisköhän toivoo lahjaks uutta hajuvettä...oon käyttäny CK:ta varmaan 7 vuotta..oiskohan syytä vaihtaa jo :o :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.03.2004 20:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lancomen Tresor, ehdottomasti. Pikkuinen loraus riittää ja tuoksu kestää.... :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.03.2004 20:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mie varmaan supasutan isännän laivalta tuomaa ja ihan itse valitsemaansa Ralph Laurenin Glamourous:ia. Molemmat tykätään siitä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.04.2004 12:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Escada??!! Island kiss... I love it.. :faint: Samba ice on hyvän hajuinen vaikka onkin halpis hajuvesi.. Mitä oli muuten viime vuonna se escadan??!! tuoksu joka oli siinä fuksian punaisessa pullossa?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.04.2004 17:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Se oli joku ibiza-jotain... Ibiza hippie, olisko. Ihanan tuoksusta, mutta niin on tää uuskin... Oon jo vähän vihjannu miehelle, että sitä seuraavaksi. Tosin saa nähdä kerkeenkö ite ostaan laivalta :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2004 14:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

En ollut edes tätä asiaa vielä ajatellut, mutta eiköhän sitä tule pitäydyttyä omassa vanhassa tuoksussani.

Minä olen jotenkin "jämähtänyt" Laura Biagiottin Roma tuoksuun. Vuosia käyttänyt ja edelleen sen tuoksusta ihollani pidän. Itse kyllä muuten ihan arkiaamuinakin viimeistelynä toteutan tuota "suihkauta ilmaan pään yläpuolelle" menetelmää. Myös Roma vartalovoide on käytössä ja hyväksi havaittu :clap: .

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.05.2004 16:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä käytän tällä hetkellä Peak Performancen womania, ihanan raikas! Suosikkeja on myös Boss Woman ja Ralph Laurenin Romance.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2004 17:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mie ajattelin island kissiä ku ibitza hipiä ei ennää saatavilla...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2004 17:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ibiza hipi oli kaksivärisessä pullossa ja sexy graffit yksivärisessä punasessa pullossa...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.05.2004 17:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

ibitza hipi on kaksi värisessä pullossa ja sexy graffit yksivärisessä punaisessa pulossa....kumpikin aivan ihania...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.06.2004 10:05 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

M√§ oon tyk√§stynyt Diorin J¬īadoreen... :worship: Ja aion luottaa siihen h√§iss√§nikin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.06.2004 08:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ai kamala...tätä en ole edes ajatellut!!!
parfyymejä minulla on jo pienen kokoelman verran....
miyaki vois olla naisellinen mutta hugon Deep Red taas enemmän minun tyylinen. Tresor on sitä perussettiä mitä tulee arkena käytettyä samoin kuin sitä mikä on sen naisenvartalon näköinen pullo, nimi aivan totaalisen hukassa :)... mutta kun sitä sinne laivalle taas tulee lähdettyä niin eiköhän sieltä joku uusi aarre lähde mukaan.
tuoksuttelin jotain lilan väristä nelikulmaista putelia joka oli viedä tajun ja voi tätä idioottia kun hajotin juuri tuona päivänä luottokorttini niin en ostanut sitä heti ja viikkoa myöhemmin kun menin katselemaan niin olin unohtanut nimen/missä sijaitsi ja nyt sitä sitten ei minulla ole :(

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.06.2004 09:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä pysyn tutussa ja turvallisessa Ralph Laurenin Romancessa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.09.2004 21:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

jätän hajuveden kokonaan pois =) sulhoni on niin rakastunut ominaistuoksuuni, ettei sitä uskalla niin tärkeänä päivänä milläään muulla hämmentää.. ja toiseksi, haluamme pitää tuoksuttomat häät, sillä appeni on erittäin allerginen ja astmainen... eikä ole kovin hyvää esimerkkiä jos morsian ensimmäisenä rikkomassa tuota pyyntöä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.10.2004 10:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ehdottomasti Angel, en muista kenen valmistama. Mutta se on sellaseissa modernissa enkelin muotoisessa pullossa. √Ąitini k√§ytti sit√§ taannoin ennen kuin se loppui, se on suorastaan taivaallisen tuoksuinen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.10.2004 11:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Multa löytyy kaapista näitä:

Ralph Lauren, Polo Sport

Tommy Hilfiger, Tommy Girl

Burberry, Week End:
Kuva

Laura Biagiotti, Aqua Di Roma

Isabella Rosselini, Manifesto:
Burberry, Brit:
Kuva

Ehkä minä jotakin näistä sitten huiskautan päälleni suurena päivänä.. :worship:

Rouvaksi 210505
√Ąidiksi 311006
Kaasona 250807 ja 280608
Tuplaäidiksi 150409

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: ...
ViestiL√§hetetty: 25.10.2004 11:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mies meni ihastumaan yhteen hajuveteen, jota sitten ostettiin mulle, kun hän ei sietänyt Jean Paul Gaultieria :D Eli varmaankin suihkutan päälleni sellaista, kuin: Christian Dior: Hypnotic Poison

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.11.2004 00:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tuoksufriikkinä tekee aina mieli kokeilla kaikkea uutta. Mutta jos nyt pitäsi valita hääpäivälle (20.8.05) tuoksu, niin ehdottomasti Ralph Laurenin Glamourous. Aivan ihana...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 109 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:31