* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 17:34

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hintakeskustelut
ViestiLähetetty: 23.01.2004 17:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heipsan!

Minkäs hintaiseksi on tullut kampaajalla käynti ennen vihkimistä? Mitä tehtiin?

SE päivä on 7.8.2004

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.01.2004 19:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla on sellainen käsitys, että keskihinta on jotain 40-50 €:n välillä. PK-seudulla ainakin :o

Voin olla väärässäkin, mutta tällainen mututuntuma mulla on.

Sposa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2004 13:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

KUn olin kaasona, tukkaa leikattiin ja tehtiin kampaus...koko lysti maksoi 30e.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.01.2004 14:44 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Hääkampausten hinnat vaihtelee aika paljon paikkakunnan ja jo ihan senkin mukaan millainen kampaus tehdään ja kuinka pitkiin hiuksiin.
Jos laittaa hakusanaksi hääkampaus ja ottaa sieltä satunnaisesti 10 eri kampaamoa huomaa, että hääkampausten hinnat vaihtelevat n. 40 euron ja 110 euron välillä. Kultainen keskihinta asettuu tällä perusteella n. 65 euroon. Kannattaa vertailla!

:girl: Admiina

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2004 20:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wau mikä hinta Kastelukannu :yep:
Mun kampaus kaasona maksoi 50€. Sisälsi pesun, rullauksen ja hiusten taivuttelun haluttuun muotoon n. 800 pinnin avulla :D En tiedä mitä eroa sen kampauksen ja morsiuskampauksen välillä ois. Mun mielestä ei mitään.

Choko

Yksi heistä! - Choko -

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2004 18:00 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla maksoi kaasona kampaus 12 e. Siihen kuuluivat nuttura sekä pinnit, joita sen tekemiseen käytettiin. Ei pesua eikä leikkausta. Oli muuten ihana nuttura, valitettavasti vaan ei enää ole sellaisia hiuksia, joihin samanlaisen saisi...

Morsiamella maksoi 20 e ja huntu ommeltiin hiuksiin kiinni, jotta se varmasti pysyi paikallaan talvimyrskyssä.

Aikaa näistä häistä on jo muutama vuosi, mutta tuskinpa täällä periferiassa vieläkään joutuu hirmuisesti enempää pulittamaan! Toki leikkuu ja värjäys ennen kampausta tulevat kustantamaan aivan muita summia...

-Sapiska

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2004 18:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tulin just koekampauksesta ja maksoin koko lystin samalla, yhteensä 65 euroo. Ja olen todella tyytyväinen :) En nyt jostain syystä saa liitettyy kuvaa tästä ihanuudesta, mut tuolta kampausketjusta sen löysin, kiitos vaan :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.01.2004 21:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mä kävin tänään kampauksen suunnittelussa, kesti noin 15 minuttia, eikä siis tehty varsinaista kampausta. Kampauksen hinnaksi tulee 62 euroa.

Tämä kampaus lienee lähinnä omaani:
Kuva

Erona tähän, että jakaus tulee toiselle puolelle ja lisäksi tiara tulee nutturan eteen. Nutturasta ei myöskään tule ihan noin sileä, vaan siihen tehdään lenksut erikokoisista hiussuortuvista sekä osa punotaan vähän lettimäisiksi antamaan lisää ilmettä kampaukselle. Huntu tulee juuri tuolla tavalla kampauksen alta lähtemään, että saan sen sitten irrotettua myöhemmin illalla. Myöskään noita helmiä ei tule mulle, kun on jo tiara, olisi ehkä vähän liikaa :D

Edit: Kampauksen lopullinen hinta oli alle 40 euroa. Kampaamo Merle Oulun Kaijonharjussa, kampaajana oli Caro.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.02.2004 09:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mun veljen häihin kampaaja teki mun pitkiin hiuksiin kampauksen leikkas mun veljen tukan ja laitto sen ojennukseen ja teki mun äidille kampauksen...kaikki makso yhteensä 50 euroa.

Aion teettää hääkampaukseni samalla kampaajalla... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2005 20:14 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Tein juuri tänään soittokierroksen Kouvolan Kampaamoihin. Kaason kampaus+meikki maksaa 100euroa. Morsiuskampaus, joka sisältä koemeikin ja koekampauksen, maksaa 168 euroa! JÄRJETTÖMÄN HINTAISIA!!! Miettikää, yli 1000markkaa! Eihän kukaan olisi maksanut markka-aikaan tuommoisia summia.

Kouvolan hiustropiikissa oli tunti-taksa. 46euroa/tunti. Kampaukseen menee n.2tuntia ja meikkiin vajaa tunti.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2005 11:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla kampaus maksaa 65 euroa (sisältää pesun ja koekampauksen). Tämä Turussa pienessä kampaamossa ja musta ihan kohtuullinen hinta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2005 19:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla maksoi Turussa koekampaus + -meikki ja varsinainen meikki ja kampaus 135 €. Koekampauksessa vielä tasoitettiin latvoista huonot pois.

Mitä soíttelin loppuvuodesta niin aika paljon noissa hinnoissa on, yksittäistä meikkiä/kampausta en kysynyt. Sitten joillain on se inhottava tapa että laitetaan koekampauksen hinta tuntitaksan mukaan! Miten siinä uskaltaa sanoa mitään ehdotuksia tai kokeiluja kun heti nykäistään muutama kymppi hintaan lisää kun kerran aikaakin kuluu.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.03.2005 18:06 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tässä mietiskelin noita kampausten hintoja ja sitten löysin tämän palstan (amoriinista löytyy aiheesta kuin aiheesta, olen huomannut :D )

Mulle tekee mun serkku kampauksen, edellisenä iltana vähän kokeillaan että miten se tehdään ja sitten aamulla hän tulee aikaisin sen tekemään.. Kampauksessa käytetään serkun pinnejä, hiuskiinteitä jne, kun hänellä on oma parturi-kampaamo..
Eli kysymykseni on tämä; Paljonko maksan tästä koko hommasta? Ajattelin jotain 20 €.. Onko liian vähän?

Kaasona 2.7.2011

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2005 17:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Elina82, musta ihan omantunnon mukaan voit maksaa. Onko hän kuinka läheinen ihminen, onko pyytänyt maksaa mitään? 20€ on musta ihan kohtuuhinta, jos ei ole mitään tiettyä sovittu. Tekee ilmeisesti kuitenkin tavallaan pimeenä työt?

Mulla kampaus tulee maksamaan n. 30€-40€ riippuen kampauksesta. Kampauksen tekee tuo lähikampaaja, jolla on edulliset hinnat muutenkin. Ihan luottavaisin mielin sinne lähden. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2005 13:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on lyhyet hiukset ja tiara, koko hoito 40e, sis koekampauksen.
Kaason nuttura tms ilman koekampusta 40e.
Suhta halvalla pääsee pienessä kaupungissa.

twi.fi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2005 22:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

miulla tulee koekampaus ja itse sitten virallinen kampaus
maksamaan 100€ :shock:
Onkohan liian kallista kun kyse ei ole edes pääkaupunki seudusta?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.05.2005 14:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

saara80 kirjoitti:
Soitin kampaamoon ja kysyin juhlakampauksen tekohintaa kun kyseessä on nuttura tms kaikki ylös kampaus. MInulle sanottiin että 31,50€.

Nyt kun olen katsonut hintoja niin siellä sanotaan että HÄÄKAMPAUS 60€. Mikäköhän nostaa hinnan? Se että tehdään harjoituskampaus? Vai että se on nimenomaan häihin tehty kampaus ja siitä otetaan sitten "stressilisää"...

Olen ymmälläni...

Toukomorsian2005 kirjoitti:
Mulle kampaaja sanoi, että hääkampaukseen tehdään todella hyvä "pohja" eli rullat päähän jne ja muutenkin kampaus tehdään kestävämmäksi kuin esim. tavallinen juhlakampaus. Ja se koekampaus siinä varmaan nostaa hintaa. Tehdäänhän se homma kaks kertaa. Mulla esim. lisäksi hintaa nostaa se, että päivä on kesälauantai, jolloin tavallisesti minun kampaajani viettää vapaapäivää... :?

Admiina kirjoitti:
Jepulis :nod:

Olen jutellut tästä asiasta useammankin kampaajan ja stylaajan kanssa sekä täällä Suomessa että muualla.

Kaikki sanovat ihan samaa. Hääkampaus on eri kampaus kuin juhlakampaus. Sen suunnittelu ja työstäminen ovat ihan eri luokkaa. Hääkampausta ajatellen usein pitää ottaa huomioon myös tiarat, hunnut ja muut päävärkit, joiden pitää sitten pysyä siellä päässä kampauksen kanssa kampausta latistamatta koko päivän ja pitkälle yöhön.

Tämä on tätä vähän samaa illuusiota kuin se, että hääkimpuissa tai -meikkauksessa on tyhjää häälisää. Koekampaus tai ylipäätään se kampauksen suunnittelukin vie tosiaan aikaa ja muutenkin ajallisesti homma on ihan eri luokkaa. Itse huomasin ajallisen eron olevan n. tunnin (juhlakampaus-hääkampaus).

Mikään ei tietenkään estä ottamasta juhlakampausta hääpäiväksi jos kummoisemmalle ei ole tarvetta, mutta jos haluaa hääkampauksen, siitä joutuu pulittamaan sen hääkampauksen hinnan. Sama asia se ei kuitenkaan ole :)

:bye: Ad

Kamomilla-81 kirjoitti:
Niin, Admiina sen sanoikin jo aika tyhjentävästi.

Ja juhlakampauksillakin on eroa nimenomaan kestävyyden suhteen, eli on aika turha pousailla sillä jos itsellä on jokin kampaus kestänyt lähes muuttumattomana 24h, tuo kun ei ole yleistettävissä! Samalla tavalla kyllä voisi sitten sanoa siitäkin että ei sekään ole aina niin sanottu että kampaaja laittaa parastaan hääkampausta tehdessä tai että siitä tulisi aina tavallista kestävämpi. Onhan noita lässähtäneitä nähty, ja sama on kukkienkin kohdalla. Toisinaan esim. vieheet hajoaa jo ennen vihkimistä :? .

Omasta (sekä koekampauksesta että siitä varsinaisesta) ja kaasojeni kampauksista (3kpl) maksan 160€. Tuossa on vielä tutun alennusta, kampaaja on miehen veljen tyttöystävä. Tavallisen juhlakampauksen (lämpörullat ja niistä kiharapilvinuttura tai semmoinen perinteisempi nuttura) hän on tehnyt mulle aina parillakympillä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2005 20:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla tulee maksamaan kampaus 93-111 euroa ja meikki 50 euroa. Koeversiot sisältyy kumpaankin. Kallista tämä häähomma.... Sulholla ei maksa kuin 25 euroa. Mulla onkin pitkät hiukset.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.07.2005 20:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minulle tehtiin tuossa vuos sitten kajaanissa juhlakampaus ja se maksoi 35€, saa nähdä mitä tulee maksamaan kun otan hääkampauksen.... :o :? Toivottavasti ei ihan 100€ :shock: pitää nimittäin ennen häitä värjätä hiukset ja tasata latvoja siihenkin menee useempi kymppi, lähemmäs satanen :doh: Jos jollain on jotain tietoa/ kokemusta kajaanin hääkampaus hinnoista, saa antaa infoa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.07.2005 07:07 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

misu kirjoitti:
Minulle tehtiin tuossa vuos sitten kajaanissa juhlakampaus ja se maksoi 35€, saa nähdä mitä tulee maksamaan kun otan hääkampauksen.... :o :? Toivottavasti ei ihan 100€ :shock: pitää nimittäin ennen häitä värjätä hiukset ja tasata latvoja siihenkin menee useempi kymppi, lähemmäs satanen :doh: Jos jollain on jotain tietoa/ kokemusta kajaanin hääkampaus hinnoista, saa antaa infoa :wink:

Jos aiot leikkauttaa - niin tee se ehdottomasti jonkin verran ennen kampauksen tekoa. Ainakin jos sinulla on pitkät hiukset. Ihan vastikään leikatut latvat ovat kampauksen teossa vaikeammat käsitellä kuin jo jonkin verran vanhat. Miulla tasattiin kuukautta ennen ja kampaaja sanoi että se on just hyvä kampauksen teon kannalta. luulisi tosin vähän vähempikin aika riittävän. pari viikkoa?

Jos sinulla taas on lyhyet hiukset niin siihen en sitten sano mitään kun en tiedä kuinka ne käyttäytyvät...

:girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.07.2005 15:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla tulee maksamaan kampaus + meikki yhteensä n. 130 €. Mielestäni ihan ok täällä pk-seudulla...varmaankin? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.09.2005 19:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

tulpu kirjoitti:
Mitä kampauksesi ja meikkisi maksavat? Mikä on siis niiden yhteiskustannus, vaikka hankkisitkin ne eri paikoista? Miten kampaajasi/meikkaajasi laskuttaa? Tuntiveloitus?

Oskuoona kirjoitti:
Mulla on varattuna sekä meikki että kampaus samasta paikasta ja kustannusarvio on max. 160 euroo. Meikki oli muistaakseni jotain 45 euroo ja kampaus riippuen ajasta max. 100 euroo. Se puuttuva 15 euroo on varattu siihen, jos vaikka haluan ostaa itselleni jonkun huulikiillon tms. jota meikkaaja käyttää...

Kamomilla-81 kirjoitti:
Meillä kampaukset minulle sekä kahdelle kaasolle samasta paikasta maksavat yhteensä 140€. Meikin tekee siskoni ilmaisiksi, tosin meikkeihin tarvii kevään aikana investoida ehkä jokunen euro.

Minttura kirjoitti:
Mulla ne maksaa yhteensä noin 110 €.
Meikki noin 40, ja kampaus 65, mut laskin siihen 5 euron heiton mukaan.

Seris kirjoitti:
Koekampaus ja varsinainen kampaus yhteensä 50-60e ja meikki 35e

ouskari kirjoitti:
Vanha soittokaveri lupas koekampauksen ilmaiseksi ja vähän alee varsinaisesta kampauksesta. Meikki tulee samasta paikasta, hinta korkeintaan 150 €.

sippura kirjoitti:
Mulla maksaa kampaaja 65 euroa ja meikkaus 55 euroa. Molempiin kuuluu koetukset eli yht. 120 egeä :faint: Kyllä tulee kauneudelle hintaa :lmao2:

Kuki kirjoitti:
Häämeikki- ja kampaus koeversioineen yht. n 100-110€. Eli meikki 30€ ja kampaus sitten 60-80€, kampaaja kun ei ole vielä nähnyt päätäni ja kuvaa haluamastani kampauksesta, siksi hinta vielä auki.

Sokrate7 kirjoitti:
Kampaus 38 e lyhyet hiukset, kaasolle 48 e pitkät hiukset.
Meikki koemeikin kans 40 e. mielestäni edulliset, :clap: kyseessä tosin "maalaispaikkakunta". kampaaja ja meikkaja ovat vierekkäiset firmat ja melko lähellä.

ansku_2005 kirjoitti:
En olekaan tähän vielä vastannut. :o

Eli mulla kampaus ja meikki koeversioineen tulee maksamaan maksimissaan 162e, samasta paikasta tulee molemmat. Aikas kallista kyllä... En tiedä laskutussysteemistä, varmaan kai riippuu siitä ajasta mikä tekemiseen menee, luulis ainakin.

Tellu kirjoitti:
Mulla tulee maksamaan kampaus + meikki + koeversiot kummastakin yhteensä 135 €. Ei halpaa, mutta kalliimmallakin olisi saanut. Toivottavasti on sitten hyvä...

eikuli kirjoitti:
mulla itse kampauksen ja meikin tekeminen ei maksa (äiti tekee:ollut ennen kampaaja), mutta ne tylötarpeet siihen maksaa. Oisko muuten hyvä huulipuna se lorealin Lipfinity? Kestääkö koko päivän, niin kuin luvataan. Ripsiväriksi kanebon 38 astetta. Muista en tiedä.

eikuli kirjoitti:
niin joo, maksoihan se tiara 63 euroa!

Tellu kirjoitti:
Kommenttina vielä, mutta itse en ikinä menisi kammattavaksi paikkaan jossa on tuntiveloitus, hylkäsin yhden hyvän paikan juuri tämän takia. Kyllähän se pitää tietää mitä kampaus tulee maksamaan, hyvä kampaaja osaa ihan varmasti arvioida kuinka kauan työhän menee!

Mistä sen tietää tekeekö kampaaja oikeasti mahdollisimman reippaasti, mutta silti hyvin työnsä??? Olin tuossa keväällä hiustenleikkuussa samaan aikaan kun joku morsian oli koekampauksessa, kampaaja oli reippaasti myöhässä, ja kommentti tälle morsiamelle oli "tässä meniki nyt aika paljon aikaa. Ku tässä on tää tuntitaksa niin se olis sitte XX euroa"
Mun mielestä toi on aikamoista huijaamista. :justiina: Siinä tulee helposti tupla tai triplahinta arvioon verrattuna.

Onko täällä kampaaja-alan ihmistä joka kommentoisi käytäntöä? Kiinnostaisi.

katieveliina kirjoitti:
minäpä kiertelin kun en yhtään tunne minkälaisia kampaamoita täällä on joten otin kahden päivän urakan ja lasten kanssa vielä :) kysyin itselleni ja 5 vuotiaalle tyttärelleni.
Lappeenrannassa näin muille morsiammille helpotukseks(ei saa pyörtyä ja on minulla oikeasti elämäkin):

Kampaajat: kysyin niin että 1/3 kiinni jotta saa siihen hunnun kiinni ja loput auki kiharalle. mutta nämä ovat perushintoja joita he kuulemma pyytävät ihan mistä hääkampauksesta vaan.

Hiusidea (Anttila/Iso-Kristiinaa vastapäätä) n.89e ja 5v: 39e nuorta jengii ja osaavaa.

Hiushoitola Kaisu Kaijansinkko (Pormestarinkatu 6B) n.60e ja 5v: n.60e

Salon Leena Kolari(Raatimiehenkatu 12C siinä kulmassa) 48e/h ja 5v: sama 48e/h menee n.3 tuntia

Kampaamo Seija (Kirkkokatu 1, satamanleikkipuiston lähellä) 32,50e+muotoilutuotteet eli n.50e ja 5v: 16,50e aika vanhanaikainen paikka en sit tiiä millaisen kampauksen tekisi….

Sarianne (tapiolaa vastapäätä siinä kulmassa) 68e+koekampaus 20e 5v: 33e meikki 38e

Kampaamo Tiina?? (Raatimiehenkatu 12C Salon Leena kolarin vieressä) 55e ja 5v: 30e Lopuksi tämän valitsin, ainut paikka missä sanottiin että tehdään koekampaus vimosen päälle ja just sillä lailla kuin hääpäivänäkin ja tehdään niin kauan kunnes morsian on tyytyväinen.

Kampaamo Anu valtakatu 26: ei tee hääkampauksia

Kampaamo Tuulitukka siellä missä lääkäriasema Pilleri on: ei tee hääkampauksia

Kampaamo Eeva (makuunin yläpuolel) n.80e ja todella nihkeä tekemään koekampausta

Sinisakset (Eevan vieressä) 38e/h ja 2-3 tuntia ja tekee koekampauksen ja niin kauan ennen kuin on asiakas tyytyväinen.

Kampaamo Hiuspuoti (valtakatu 26) 80-100e ei tee laisinkaan koekampausta, kuulemma turha tehdä lainkaan eikä ole tehnyt ikinä.

HS-salonki (euronpuotin vieressä) 47e ja ei tee koekampausta (tuolla tehdään hiusten pidennyksiä 45cm n.750e ja 60cm n.900e, kallista lystiä)

Mä päädyin meikkaamaan itse sillä ainakaan täällä eivät osaa meikata minua itseni näköiseksi vaan aina ovat jotain tehneet väärin joko liian laimea tai sitten kamalat kotkan silmät tai muuta vastaavaa.

mutta Kauneus Studiossa meikki maksaa 49e
ja
Iso kristiinassa sijaitsevassa kauneusliikkeessä voi tammikuussa varata aikaa opastukseen jos itse meikkaa. Mä menen kysymään minkä väristä luomiväriä laitan, koska mulla on vihreät silmät ja olen varmaan aika ruskea kesällä. puku on viininpuna valkoinen.

-Riikka- kirjoitti:
Minulla aiemmin samalla viikolla tehty leikkaus ja värjäys oli 75 euroa, ja laittaminen 25 euroo.. halpaa, kun on lyhyet hiukset :)

jose kirjoitti:
mulla meikki-kampaus ja väri -100euroa

Megis kirjoitti:
häämeikki kokeilun kanssa 65€, kampauksesta en vielä tiedä.

henna.m kirjoitti:
Aikalailla tuntuu olevan hintaeroja..toki hiusten pituuskin vaikuttaa hintaan. Mun kampaus maksaa 110€ ja meikki 60€. Molemmat hinnat sisältävät koeversiot. Halusin sellaiseen paikkaan, josta saa sekä kampauksen että meikin. Ja mielellään Jkl:n keskustasta. Paikka vaikutti kyllä hyvältä...

Emeliina kirjoitti:
Mulle tehdään kampaus ja meikki samassa paikassa, koekampaus/meikki sisältyy hintaan. Maksan 100€ koko jutusta.

Nelli1982 kirjoitti:
Kaasoilen kesällä...

Kampaukseni tekee tuttu, kulut 0€ :) ja meikin tekee ammattilainen ja se maksaa 40€

ruska kirjoitti:
Kampaus, lyhyet hiukset ja tiara, ja meikki kokeiluineen n.90e ja käsihoito ranskalaisella manikyyrilla 35e.
Pieni kaupunki, suht edulliset hinnat.

Ketturouva kirjoitti:
Hiusten leikkaus, värjäys ja koekampaus pari viikkoa aiemmin oli 70 e, itse kampaus 50 e (puolipitkät hiukset saivat vielä jonkun värihuuhtelun tms., kiharrettiin ja nostettiin pinneillä takaraivolle).

Meikistä en maksanut mitään, kun kaveri tuli tekemään sen, mutta uusiin meikkeihin tuhlasin siitäkin edestä rahaa. :oops: Tosin jäihän ne mulle sitten käyttöön.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.09.2005 11:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ei kukaan olis sattunu Jyväskylän liikkeiden hintoja tiedustelemaan, taikka itse jossakn liikkeessä hääkampausta ja meikkiä teettämään?

Ajattelin mennä kyl itse kyselemään, kunhan on töistä vapaata

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.10.2005 14:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Osaako kukaan kertoa hääkampauksen (kiharainen nutturakampaus, huntu + tiara) + meikin hintaa Orimattilassa??
Mikä kampaamo olisi paras? En ole kotoisin Orimattilasta (sulho on) enkä tunne paikkoja, mutte siellä on kuitenkin ensi kesänä avioliiton siunaus + valokuvaus.
Tiedoista olisin erittäin kiitollinen :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.04.2006 09:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla tulee kampaus (ylhäältä kiinni,alhaalta valtoimenaan) ja meikki maksamaan täällä meillä n.100€. Pitäisi vielä kysyä minkä verran tulee lisää hintaa kun hiuksiin ylös ommellaan Swarovskin-pukukristalleja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 17:34