* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 22:14

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.02.2005 14:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä taidan ruveta hamstraamaan jostain leveälierisiä hattuja ja pitkähihaisia kauluspaitoja... ja auringossa sitten vain olkaimettomissa... :doh: Jotain sellaista sen on kai pakko olla, muuten olen raidallinen kuin zebra :auts:

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.02.2005 04:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sunshine kirjoitti:
Mitenköhän itseruskettavat ja solarium toimii, jollei pigmentti ole tasainen? Mulla on selässä sellanen läiskä, joka ei rusketu ollenkaan eli jonkinlainen pigmentti häiriö.

Kokemuksia?

Mulla on kanssa selässä noita läiskiä ja koska niissä ei ole sitä suojaavaa pigmenttiä, niin palavat välittömästi jos saavat aurinkoa (tai solariumia). Siksipä laitan niihin kesällä aina laastarit päälle ja sitten on selässä neliskanttiset kuviot. Oon kyllä harkinnu että vois sen laastarin leikata vaikka kukkakuvioon (tai sydän... :lmao2: ) No joo, siis mutta voi kuvitella että ei näyttäisi kivalta avoselkäisen puvun kanssa. Onneksi itsellä häät talvella jolloin eivät erotu niin kovasti.

Mutta siis noi läiskät kannattaa kyllä suojata palamiselta erikoisen hyvin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2005 11:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Sunshine kirjoitti:
Muoks! Ääh! Kannattais lukee ekaks koko palsta läpi...tuollahan se jo luki...kellään kokemuksia miten onnistui?

Uusi ongelma!

Te joilla on avonainen hääpuku ja häät loppu kesästä...miten välttelette rusketusrajoja? :shock: Vaihtoehtoina taitaa olla pitkähihainen koko kesän tai tuubitoppi koko kesän? Tai sitten on yhdet rajat t-paidasta, yhdet rajat bikineistä ja yhdet rajat vielä v-kaula-aukosta :doh: Ja sitten se avonainen hääpuku (olkaimeton, halterneck, off-the-shoulders). Olen koko ajan haaveillut tosta viimisestä...todennäköisesti olen vielä osan kesää ulkotöissä, joten rusketukselta en voi välttyä!

Pitääkö tyytyä perinteiseen versioon?

Olen todennut että mulle ei tule selkeitä rajoja jos vaihtelee säännölliseti paidan/topin mallia. Välillä tavalliset olkaimet, välillä halter-neck, tuubi... Jos jostain rajat tulee, niin ne tasoittuu kun vaihtaa toisen malliseen toppiin. Meillä on häät elokuussa ja ajattelin käydä solariumissa n. 5 kertaa. Ellei sitten satu olemaan aurinkoinen kesä ja aikaa saada hieman väriä hipiään :) Näyttäähän se valkoinen puku sitten kivemmalta kun ei ihan kalpea ole... :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2005 18:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

pinjami hmm :o ei taida olla samanlainen juttu, koska en ole koskaan onnistunut näitä kohtia polttamaan, vaikka olen todella vaalea. Yleensä kyllä käytänkin niissä kohdissa korkeita suojakertoimia... onneksi mulla jää se läiskä niin alas kainaloon, ettei tuu näkymään, jollei nyt ihan koko selkä ole paljaana, ja siihen ei taas kroppa "ihan" riitä :)

Mulle kyllä tulee rajat ihan välittömästi... ja solariumista mut just peloteltiin niin pahasti, etten varmaan sellaseen uskaltais mennä... just oli tehty uus tutkimus, että UVA-säteily, jota saa solariumissa on vaarallisempaa -> aiheuttaa enemmän/herkemmin melanoomaa kuin auringosta tuleva UVB-säteily... muutenkaan ei kuulemma sovi kovin vaalealle.

Eikun hamstraamaan paitapuseroita...

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.11.2005 11:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mutta nostin aiheen ylös uusiksi, sillä minua kiinnostaisi kuulla kokemuksia tuosta suihkurusketuksesta. Onko joku käynyt? Ystävälläni on häät tammikuun puolessa välissä, ja ihoni on silloin hyvin epätasaisen vaaleankelmeä. Tietty morsiankin voisi olla kiinnostunut ko. asiasta. Joten kokemuksia, kiitos!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2005 12:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siis eikö kukaan ole käynyt rusketussuihkussa? :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.01.2006 12:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jyväskylästä en tiedä, Tampereella on ainakin monta paikkaa. Esim. jopa jumppasalilla, jossa käyn, on tuo suihku. Mun piti mennä ennen 14.1, ystäväni häitä, mutta en usko ehtiväni enää... :( Kerron kyllä tällä palstalla kokemuksista, jos käyn!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.01.2006 16:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on kanssa pienoinen ongelma toi kalpeakin kalpeampi iho. Siniset suonet loistaa valkoisessa nahkassa. Se ei ole siis vaalea vaan kalpea. En edes rusketu kovin helposti. Ajattelin kuitenkin käydä solariumissa muutaman kerran. Ajatellen häämatkaakin on varmaan kivempi kun edes hiukka väriä pinnassa. Jos ei heti kärähtäis..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.01.2006 17:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

no voin kyllä käydä tampereellakin....kaasokin asuu siellä...kuinka kauan toi suihkurusketus kestää ja onko kuinka kallis lysti? :o

- elämän arkeen ja juhlaan."

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2006 15:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun jumppasalilla tehtävä suihkurusketuksen tutustumishinta oli muistaakseni 25€, olisko oikea hinta n. 30. :o Kestää n. viikon, parhaimmillaan toisena päivänä. Ekana päivänä ei tietääkseni saa saunoa. Mutta ei tahraa vaatteita, kuten itseruskettavat. Ja kosteuttaa ihoa paljon! (Mikä on tietty kiva juttu jos näin talvella testaa...) Ja kahta värin voimakkuutta saatavissa. Aikaa menee jotain vartti, ja heti voi pukeutua.

Katjusalle muistutus: solarium ei mitenkään valmista ihoa aurinkoon. Solariumissa on eri säteet kuin auringonvalossa. Eli vaikka solassa "ruskettuukin", niin se on eri juttu kuin auringonvalossa, eli muista silti laittaa rutkasti suojakerrointa. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.03.2006 19:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nostetaanpa taas :)

Eli tahtosin vähän väriä häihin, kun puvussa on vain ohuet olkaimet. Kyselin kosmetologiltani solariumista ja hän ehdotti seuraavaa aikataulua:
kaks viikkoa ennen häitä: kaks ekaa kertaa
viikko ennen häitä: kaks kertaa
hääviikolla: viimeinen kerta

Kuulostaako miltä?

Ikinä ennen en ole solariumissa käynyt, joten kannattaako ottaa tuo viiden kerran pompsi vai sitten kymmenen kertaa, jolloin aloitettaisiin joskus toukokuun alussa?

Pari vuotta sitten paloin Suomen kesässä pahasti, mutta johtui täysin omasta tyhmyydestä. Sitä ennen ulkomaan reissuilla on palanut vain nenä ja vähän olkapäät. Eli uskallanko mennä solariumiin?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2006 14:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kertokaahan amosiskot kokemuksianne itseruskettavista aineista. 8)
Mikä merkki/aine oli paras :?:
Entäs hinta/laatu-suhde :?:
Tuliko hyvä väri :?:
Oliko helppo levittää :?:
Miten kauan väri kesti hyvänä :?:

Kuvapankkiin

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.05.2006 15:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HEI!
IHANAA!! Häät kolmen viikon kuluttua ja aurinko paistaa taivaan täydeltä!!! Siis mun mies on läpi vuoden tumma, ja kesällä siis supertumma :kiss: JA minä melkein samanlainen, aurinkosuojaa en käytä kuin tyyliin päiväntasaajalla ja silloinkin jotain seiskaa. No, joku ihmettelee mutta kun me ei paleta (mikä sana..!)

No, tarkoitus olikin ottaa väriä pintaan jotenkin ennen häitä, mutta kerrankin arska tuli apuun. Kolme tuntia terassilla ja rajat on jo!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2006 16:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eka solarium-kerta takana.. Tai siis puolikas, kun jaettiin eka kerta kahteen 10 min osaan, kun palan helposti (ja rusketun tosi huonosti). Oli aivan ihanaa!!! :clap: Tuli ihan sellanen olo, kun ois jossain etelässä ottanu aurinkoa uima-altaan reunalla - oli lämmintä ja tuuletin tuulahteli mukavasti :) Ei tullu ahtaanpaikanahistusta eikä muitakaan negatiivisia ajatuksia. Nyt on poskia vähä kuumottanu ja ne punottaa - liekö palanu? Senpä näkee varmaan huomenna paremmin. Pää tuli vähän kippeeksi, mutta se oli ehkä koko päivän tulossa.. Sainkohan "auringonpistoksen"?? :o :D

Muks. Korjasin kirotusviheitä :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.07.2006 19:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

jyväskyläänkin on nyt tullut ainakin kaks erilaista paikkaa missä on tuo itseruskettavasuihku..varsin toisesta päivää ennen häitä ajan..mut taidampa mennä testaamaan tässä pian ettei sitten tuu ylläreitä...

- elämän arkeen ja juhlaan."

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2006 06:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mullakin on varattu suihkurusketus ens viikon perjantaiks. Ilman harjotuksia. :doh: Kuulette kyllä ja kovaa jos jotain epämiellyttävää tapahtuu! :D Nojoo, mä oonkin aina halunnu olla oranssi leopardi hääpäivänäni... :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.08.2006 08:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kommentteja kaivataan vieläkin siitä suihkerusketuksesta! Mulle jää tosi herkästi rajoja, ja häät ensi elokuussa jolloin koko kesä on tavallaan jo takana... Ajattelin joulun maita mennä kokeilemaan sitä suihkerusketusta, mutta olis kiva tietää jo niiden kokemuksia jotka siellä on käyny... Kiitos :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.08.2006 10:24 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä skippasin sitte koko rusketuksen. Kaveri varotti, että iho saattaa olla aika porkkana pari ekaa päivää, ja siitä voi tarttua vaatteisiin jos ne on kovinkin tiukat. No en sitte halunnu ottaa riskiä että mun valkosesta puvusta tulis oranssi, tai että mä olisin.. :roll: Jännä kun eivät varottaneet mitään liikkeessä kun sanoin että lauantaina on juhlat!

Haluisin kyllä käydä joskus kokeilee, mutta niin ettei viikon sisään oo yhtään mitään oleellista tapahtumaa! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.10.2006 19:20 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Nostetaanpas vielä. Olikos kenelläkään niitä suihkurusketuskokemuksia?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.10.2006 11:37 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ilmoittautuu :bye: Enpä ole huomannutkaan tätä keskustelua. Eli minä kävin Helsingissä, tarkemmin sanottuna Merimiehenkadulla kauneuspiste Anne Lohinivassa ottamassa suihkurusketuksen. Koerusketus oli muistaakseni reilua viikkoa ennen häitä, varsinainen rusketus sitten hääviikolla torstaina, häät lauantaina. Jälki oli hyvää ja tasaista, ainoastaan huomasin, että jalkaterissä nuo sivut olivat laikukkaat, mutta se saattoi johtua kosteaan pintaan vedetyistä sukista :oops: Se väri voi tosiaan tarttua vaatteisiin, miulla värjäytyi hääpuku vähän sisältä ja alusvaatteet, vaikka olin käynyt tässä välissä suihkussakin. Mutta väri on myös vesiliukoista, eli ei tee hallaa hääpuvulle, jos sen jokatapauksessa pesettää. Eikä se ollut oranssia, kuten ei väri ihollakaan, vaan sellaista vaalean rusehtavaa :wink: Rusketuksissa on valittavissa kahta eri tummuutta, otin vaaleamman ja se oli kyllä aivan riittävä. :nod:

Voin siis suositella, jos ei pelkää tuota pientä puvun värjäytymistä. Miulla vaatteet puhdistuivat täysin. Jälki oli hyvä ja luonnollinen ja ennenkaikkea vaivaton. Itse olisin vastaavaan rusketukseen joutunut käymään useamman kerran solariumissa. :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.10.2006 09:25 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hei Sannakko!

Kiva kuulla hyviä kokemuksia. Osaatko vielä sanoa, miten kauan väri pysyi ja kuluiko se tasaisesti pois? Niin ja mitä maksoi? Kiitos vastauksestasi :).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2006 09:35 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Olisikohan se väri pysynyt melko hyvänä viikon, sitten alkoi näkyä haalistumista. Mutta se ei lähde mitenkään kerralla, vaan vaalenee asteittain ja muistaakseni melko tasaisesti. Pari viikkoa sen voi varmaan sanoa kestävän :nod: Hintaa taisi olla 30 €, jos en ihan väärin muista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.06.2007 20:49 
Poissa
Kerubi
Kerubi

zaida kirjoitti:
Solarium toimii kuten aurinko, eli jos läiskä ei normaalisti rusketu auringossa, ei se todennäköisesti rusketu solkussakaan..

Itseruskettavahan "värjää" ihon pintakerrosta eikä aiheuta ihon oman tummuuden lisääntymistä, näinollen tuo saattaisi jopa tepsiä pigmenttihäröön.. yleensä väriero on kuitenkin niin suuri että läiskän vaaleus näkyy läpi.. (toisaalta jos tuo läiskä tulee näkyviin vasta kun ympäröivä iho on ruskettunut, silloin itseruskettavat todennäköisesti toimivat oikein hyvin)

:)
-z-

JEP.ONKO TEILLĂ„ TIETOA NOISTA ITSERUSKETTAVISTA AINEISTA,KUN PUKU VALKOINEN NIIN ONKO SE EDELLEEN, VAI LĂ„HTEEKĂ– VAATTEISIIN VĂ„RIĂ„ IHOSTA..ONKO KELLĂ„Ă„N KOKEMUSTA....

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.06.2007 13:56 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Hain tänään kokeiluksi sellaisen itseruskettavan jutun lorealin sublime bronze automatic.Kokeilen sitä tälleen hyvissä ajoin että sitten myöhemmin tietää kantsiiko..
Värjääkö vaatteita ym....Ei muuta kun suihkimaan ja kattoo....

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.06.2007 08:02 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

kesää kirjoitti:
Ei muuta kun suihkimaan ja kattoo....
Noinhan se kannattaa. :nod:

Mä sain lahjakortin suihkurusketukseen, mutten sitte uskaltanukaan käyttää kun olisin ehtiny ihan vasta hääviikolla. Kaverit varotteli että oranssia tarttuu..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 24.06.2018 22:14