* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:18

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.06.2007 20:24 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hide kirjoitti:

Mä sain lahjakortin suihkurusketukseen, mutten sitte uskaltanukaan käyttää kun olisin ehtiny ihan vasta hääviikolla. Kaverit varotteli että oranssia tarttuu..

Mä kävin... Jäi epätasainen jälki kun tuli ahtaanpaikankammo siellä kaapissa. Ja ihon olis pitäny olla tosi hyvin kosteutettu, mullahan esim. oli varvasväleissä vielä monta kk. tapahtuneen jälkeen ruskeeta, kun niihin taas otti vähän liikaakin :yac: En uskalla ottaa ennen häitä, en niinkään värjäämisen pelossa, vaan epätasaisen jäljen :no: Eriasia on ne, joille se kosmetologi tms. suihkuttaa siitä sumuttimesta suoraan iholle.. :o Vois tulla tasaisempi jälki, uskoisin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.06.2007 10:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heips! Olen menossa suihku rusketukseen kahta päivää ennen häitä, eli ensi viikon torstaina. En ole ennen ikinä kokeillut, ja nyt kun luin näitä alkoi vähän epäilyttää.. Kysymyksiä: Saako samana päivänä käydä vielä suihkussa? Millä vaatteilla suihkutuksessa ollaan? Onko väri aina vesiliukoista? Kantsisko sittenkään? Hjälp!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.06.2007 16:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Roellie :bye:

Saa käydä suihkussa, mutta ed. iltana kantsii kans --> tehdä nimittäin ihon kuorinta ja kunnollinen rasvaus samalla. Rasvata ei saa enää sinä rusketuksenotto päivänä.

Mä olin ihan alasti siellä kopissa. Siellä kun ei ole muita. Itse piti laittaa laite käyntiin ja itsekseen osata asentoa vaihtaa.. Mutta hyvin ne neuvoo! Ja jos epäilyttää ohjeistus, niin soita sinne paikkaan vielä etukäteen ja varmista miten pitää toimia. Ettei sit tuu ylläreitä. Häät on kuitenkin aika iso juttu, ja olis tärkeetä että se rusketus menis nappiin :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.06.2007 07:11 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Okei, paljon kiitoksia! Ehkä mä selviän. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.07.2007 17:59 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Nyt kun toi Suomen kesä on oikeesti ollu noin sateinen, ja en oo saanu yhtään oikestaan väriä hipiään, niin ajattelin kokeilla ekaa kertaa solariumia.. :clap: Luin kuitenkin näitä juttuja täältä uudelleen, ja huomasin että kantsii katsoa pystyykö siellä makaamaan, jos on ahtaanpaikankammo :shock: Siis nythän mä vasta tajusin, että onkohan se solarium sittenkään mun juttu :o Ajattelin, että ehtis muutamia kertoja käymään ennen häitä, joten kysynkin...

1. joko solariumissa käynti näkyy eka kerran jälkeen, vai tokan.. vai..?
2. onko siellä kuinka paljon hengitystilaa, jääkö esim. se ihan pääty auki? (mua ahdistaa jo jonkin verran magneettikuvauksessa, vaikka se pää on auki...)
3. millä vaatetuksella sinne mennään? en tiiä, siis onko bikinit vai alasti :oops:
4. kuinkahan paljon ensikertalaisen eka satsi kestäis, 10 minsaa.. jääkö siitä ees mitään näkyviin?? siis oikeesti, en vaan tiedä!!
5. tuleeko siinä niin hiki että tartteis suihkuun päästä?? :o
6. pitääkö naaman olla täysin puhdas meikistä?

Joten pliis, autelkaa minuu, jos vaan ehditte... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.07.2007 21:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

^^Vastausta ylempään :)
Miulla itselläni on todella hyvin ruskettuva, ei-perussuomalainen ihotyyppi. Tarviin sen kolmisen kartaa että väri alkaa erottua, jo ekan kerran jälkeen huomaa hieman, mutta ei sitä voi vielä rusketukseksi sanoa.

Itse käyn alasti solkussa, mutta myös bikinit/alusvaatteet on oiva varustus siihen hommaan :)

Ja on tilat suth ahtaat, solariumeja on erilaisia eri valmistajilla joten riippuu paikasta... Miusta ne on aikas ahtaita, sellasia just et pääty vaan ja jalkopää on auki.

Ja ilma meikkiä, ehdottomasti!! Ja samoin hajuvedet,deodorantit jen. hajusteet/kemikaalit kandee pestä pois iholta ennen solkkua... Ettei tuu mitään maksaläiskiä tjms. muuta ikävää.

Hm.. Olikohan vielä muita kysymyksiä... No muokkailen jos on :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.07.2007 22:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ja vielä, tulee siellä hiukan kuuma, mutta nuissa paikoissa joissa olen itse käynyt on ollut tuulettimet, joten se viilentää ainakin hieman sitä lököilyä :) Mie yleensä köäyn vasta kotosalla sitte suihkuttamassa hiet pois... Etenkin selkä ja pakarat miulla ainakin hiostuu siellä ruskettuessa :)

Ja ekakerralla ollaan oman ihotyypin "sallima" määrä solariumissa. Eli siellä on sellasia aputaulukoita joista voi kahtoa... Esim jos on vaalea ja palaa herkästi ei kande olla kamalan kauaa ekoilla kerroilla ja tummemmat sit voi olla hiukan kauemmin. Mie olin eka kerralla 15min (ihotyyppi: rusketun hyvin, en pala edes ulkomailla. ei suomalainen ihotyyppi...)

Suosittelene esim. 5 kerran solarium korttia jos sellaista on tarjolla. Ekalla kerralla sillä ei vielä mitään rusketusta oikein saa aikaseks :) Kärsivällisyys palkitaan :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.07.2007 06:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mäpäs tuun tänne itse kertomaan sit kokemuksia, koska kävin eilen :evil:

1. joko solariumissa käynti näkyy eka kerran jälkeen, vai tokan.. vai..?
Mulla itseasiassa jäi pienet rajat jo eka kerran jälkeen. Rintakehä ja naamavärkki punoitti, johtui varmaan siitä että olin eka kerralla heti sen 15 minsaa. Se typykkä vaan sanoi, etten ole mitenkään kovin vaaleaihoinen, että ihon luulisi kestävän. Eikä tullu mitään "aurinkoihottumaa" tms. Joten ihan ok meni siis.

2. onko siellä kuinka paljon hengitystilaa, jääkö esim. se ihan pääty auki?
Aika ahdas paikkahan se on, mutta tosi valoisa. Ilma kiertää ihan äärettömän hyvin, ja se on kyllä tosi rentouttavaa. Ei pääse ahdistamaan, kun tietää että laitteen saa sammutettua itse, ja sieltä pääsee ulos mikäli tarve niin vaatii.

3. millä vaatetuksella sinne mennään? en tiiä, siis onko bikinit vai alasti
Sinne voi mennä joko bikinit päällä, alkkareissa tai vaikka alasti. Mä jätin alkkarit ihan hygieniasyistä, ja niistä tosiaan jäi jo vähän rajojakin :wink:

4. kuinkahan paljon ensikertalaisen eka satsi kestäis, 10 minsaa.. jääkö siitä ees mitään näkyviin??
Eli mä olin heti ekalla kerralla 15 minsaa. Valittavina oli 9, 12 tai 15 minsaa. Tuo 15 on se yleisin, mutta tosi vaaleaihoisille suositellaan lyhyempiä aikoja.

5. tuleeko siinä niin hiki että tartteis suihkuun päästä??
Kyllä siinä hiukan hiki tuli. Täällä meillä ainakin solkku oli naisten pukuhuoneen yhteydessä, eli pääsi suihkuun mennen tullen.

6. pitääkö naaman olla täysin puhdas meikistä?
Kyllä.

Ja mä ostinkin kerralla sit 10 kerran kortin, ajattelin ennen häitä ennättää käyttää puolet ja toisen puolikkaan sitten mahdollisesti ennen häämatkaa, kun kesän rusketus ehtii siihen mennessä katoamaan, mikäli sitä edes ylipäätään tulee kun koko ajan sataa vaan vettä...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.09.2007 16:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa kaikille <3
Olen uusi amoriinilainen ja menossa ensi kesänä naimisiin. Olen miettinyt tätä rusketusongelmaa kun tahtoisin kauniin päivetyksen, mutta ei toi luonnon oma aurinko oikein ota kiinni ihooni. Olisin vielä halunnut kuulla lisää suihkurusketus kokemuksia. Itse en voi käyttää edes itseruskettavia kun nekin näkyvät liikaa vaalealla ihollani ja tekevät minusta jotenkin luonnottoman näköisen! Ajattelin että kokeilisin keväällä suihkurusketusta ja jos se toimii niin sitten ennen häitä menisin uudestaan. Kirjoitelkaa kokemuksianne! Vai pitäisikö olla häissä vaan oma vaalea itsensä???

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.07.2009 14:18 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Auttakaahan ensikertalaista:

Juhlistamme häitä vuoden 2010 elokuussa. Hääpukuni on olkaimeton ja aloitin jo näin hyvissä ajoin pähkäilyn siitä, miten saisi toppien olkainten aiheuttamat rusketusrajat jatkossa mahdollisimman huomaamattomiksi. Auttaako solariumissa käynti, saako sillä tasattua rusketusraitoja?

Ihoni on vaalea, kovin kauaa en voi auringossa pötköttää, sillä kärähdän varsinkin alkukesästä aika nopeasti. Tosin pieni punoitus muuttuu kauniiksi, tosin aika vaatimattomaksi rusketuksesi myöhemmin. Itseruskettavia vierastan, samoin suihkurusketusta. Olen niin vaalea, että pelkään että niistä tulee pakostakin oudon värinen lopputulos.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.07.2009 15:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olkaimettomat rintaliivit ja tuubitoppi/olkaimeton mekko.

Tällaiset hankin itse näille hellepäivillä ja nyt olen kipeänä kykkinyt sisällä :doh:

Mitä mä teen?!

-Apso

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 01.07.2009 18:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Itse oon ainakin tykännyt noista asteittain ruskettavista, jotka siis on pääosin kosteusvoiteita. Ne ei ees haise niin pahalle.

Sulho mietti, että olkainrajojen kohdalle voisi pumpulipuikolla levittää ruskettavaa ainetta :lmao: On sillä välillä hassuja ideoita. Eiköhän siitä jäisi joko tummanruskeat rajat tai tosi epätasaiset rusketukset ainakin :roll:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.07.2009 07:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ostin saman ongelman edessä tälle kesälle elämäni ensimmäiset tuubitopit ja niitä kun oon käyttäny olkaimettomien rintsikoiden kanssa, niin ei oo hääpäivää haittaavia rajoja. Hääpuvussa mulla on kuitenki niskalenkki, joten olisin tietty voinu pitää myös niskalenkkisiä rintsikoita ja toppeja, mutta kun niitäkin on niin eri mallisia, niin halusin pelata varman päälle.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 29.07.2009 15:09 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

zaida kirjoitti:
ehei, nyt täytyy sanoa neitokaiset että väärässä olette, :evil: aurinkorasva ei ehkäise ruskettumista, se ehkä hieman hidastaa sitä mutta ei ehkäise (poikkeuksena niinsanotut total-block voiteet jotka muodostavat valoa läpäisemättömän kalvon ihon pinnalle)

Itse rusketun suhteellisen helposti, enkä kovin herkästi pala (poikkeuksena tietysti järvellä/merellä oleilu jossa säteily on kovin voimakasta :doh: ) nyt olen pari kesää käyttänyt aurinkovoiteita ja pääsääntöisesti 30-suojakertoimista, kaikki kökkäreillä olleet näkivät kuinka "kalpea" :o olin...

-z-

stopppi-stooppi-mikään aurinkorasva ei ole täydellinen suoja auringolta,eikä mikään rasva ole vedenkestävä,niinkuin moni luulee-se ainakin aina lukee paketista.Se että ei käytä mitään rasvaa,auringosta pääsee vaarallisia uv-säteilyitä ihoon mitkä aiheutta esim.mukavia maksaläiskiä ja ihosyöpää.On aivan uskomatonta että ihmiset eivät käytä mitään,ja sitten aikuisena iho on kuin rusina.ja kehutaan miten hyvin ruskettuu.Se että on iso suojakerroin ei estä millään lailla ruskettumista.suojakerroin kertoo ajasta kuinka kauan voit olla auringossa palamatta.Eli käyttäkää aurinkorasvaa! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.07.2010 14:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:? Voi ei, kivahan se on, että on hellekesä, mutta töissä on tullut oltua ulkona ja väistämättä siis on jo olkaimista tullut rusketusrajat. olen yrittänyt aina vapaalla olla olkaimettomassa topissa ulkona, mutta ei auta.

Ja halterneckissä mennä naimisiin elokuussa.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.07.2010 10:31 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Hälp!!

nyt tartteis tälle mimmille tietoon joku aurinkorasva joka ei olis niin pirullinen tahmanen ja limaska. alan pikku hiljaa kyllästyä tohon lastenaurinkorasvaan ja sen tahmasuuteen. kai niitä on sellasiakin olemassa, joista ei jää sellanen tahmasen nihkeä iho? :o mä vaan aina ostan ton saman 50-kertoimisen muksulle joka kesälle ja länttään sitä samaa itteeni, mut nyt kyllä rupee ihan tosissaan riittämään tää appelsiinintuoksuinen mähmä iholla :doh:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 66 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:18