* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:38

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kestopigmentointi
ViestiLähetetty: 15.12.2009 20:39 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onko kukaan ottanut kestopigmentointia kulmiin tai huuliin tai silmiin
ennen häitä?
Missä teetit tämän ja olitko tyytyväinen?
Paljon pigmentoinnille tuli hintaa?

Itselläni ei ole kulmakarvoja lainkaan (oikeasti ei ole) ja mietin kestopigmentointia hyvin vakavasti ja itse asiassa hyvin piankin tehtäväksi, joten mielipiteitä kaivataan! :)

<3 TG

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.12.2009 20:53 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Siis tämä on vain minun mielipiteeni:

sain suoran vastauksen eräältä kauneussalongin työntekijältä: hän ei itse ikinä ottaisi keskopigmentointia. Hitto vie, kun en muista tarkkaan syytä, mutta ongelma taisi olla siinä, että jollain pienellä todennäköisyydellä väri muuttaa sävyään (tai kuluu epätasaisesti, hitto kun en muista tarkkaan). Mutta kyseinen keskustelu jäädytti kaikki omat haaveeni naaman kestopigmentoinnista. Yleensähän noihin hintoihin kuuluu korjailu, koska ensimmäisen laiton jälkeen tulos ei ole välttämättä vielä haluttu.

Että niiden vähien tietojen kanssa mitä minulla on, kannattaa pigmentointi hoitaa hyvissä ajoin ennen häitä, että esim. nuo korjailut voi hoitaa.

Mutta siis on varmasti paljon ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä pigmentointeihinsa, halusin tuoda nämä mahd. huonot puolet esille.

Kannattaa myös ennen laittoa ottaa selvää kyseisestä paikasta jos keskustelupalstoilla on juttua siitä. Olen kuullut mm. kauhukuvia että jossain Helsingin paikassa pigmentointi oli suoritettu tatskavärillä :? Mutta eiköhän suurin osa noista hoitoloista ole aika asiallisia paikkoja :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2010 21:16 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kävin kestopigmentoinnissa Helsingissä. Silmän ylä- ja alarajaukset siis. Olen todella tyytyväinen tulokseen. :) Häät vuoden päästä ja tulos pysyy 3-5 vuotta. Hinta oli n.400 euron kieppeillä. Kyseessä suomalainen nimekäs/tunnettu klinikka, joten luotin heidän ammattitaitoonsa enkä ottanut sitä edullisinta vaihtoehtoa pk-seudun alueelta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.06.2018 13:38